Recenze: Command and Conquer 3: Tiberium Wars - do třetice všeho dobrého

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 31

Diskuze k článku

Oox (-;  |  02. 06. 2007 12:58

Rád bych si všechny dovolil pozvat na nový komunitní web o Command & Conquer, obzvláště pak ohledně Tiberium Wars. Na http://CAC.OOX.CZ mají uživatelé jedinečné možnosti.

Uživatelé, kteří se zaregistrují na CAC.OOX.CZ, mají naprostou svobodu. Principem mého webu je shromažďování dat (MAPY, REPLAYE) a informací (LINKS - weby, klany ; MULTIPLAYER GAMES). Uživatelé mají velice jednoduché nástroje pro to, aby rychle a spolehlivě přidali své oblíbené mapy do přehledných seznamů, které jsou přístupné všem. Mapy mají kvalitní popisky, náhledy – každý je může hodnotit, komentovat a dále rozšiřovat či doporučovat. Stejný princip funguje i u REPLAYů, LINKů a MULTIPLAYERu (organizaci turnajů a her). V neposlední řadě, celý systém má bodování, uživatelé jsou hodnoceni za své výkony a aktivitu - umisťují se v žebříčku nejlepších C&C "aktivistů". Uživatelé si dále mohou vést svůj vlastní deníček - svůj vlastní blog. Mohou libovolně psát o světě C&C a jejich příspěvky se pak rovnou zobrazují na hlavní stránce webu ve formě článků - tzn. každý může přiložit ruku k dílu. Registrovaní uživatelé mohou i přidávat své vlastní ankety a sledovat tak názory ostatních lidí po celém světě. Součástí webu je i menší komunitní fórum.

A především, celý web si zakládá na SILNÉ VZÁJEMNÉ SPOLUPRÁCI mezi předními českými COMMAND & CONQUER weby.
Nazval jsem to C&C WEB ALIANCE.

===============================

Doufám, že jsem tímto dobře doplnil tuto vcelku povedenou recenzi a komunita C&Cčkařů.. se bude i nadále rozrůstat.

Proto na závěr .. mohu jen říci.. Welcome back commnader, welcome back!

S pozdravem
Oox (-;

 |   |  Odpovědět
ll  |  21. 05. 2007 16:38

je to super hra

 |   |  Odpovědět
dan  |  10. 05. 2007 17:03

...takhle infantilní recenzi jsem už dlóóóuho nečetl! Snad se kvůli nálepce na hře 13+ nedostane Péťa do průšvihu...

 |   |  Odpovědět
aaa  |  23. 04. 2007 18:27

http://www.travian.cz/?uc=cz2_20231

 |   |  Odpovědět
aaa  |  23. 04. 2007 18:25

http://www.travian.cz/?uc=cz2_20231

 |   |  Odpovědět
Male_zvire, Male_zvire  |  20. 04. 2007 23:09

Mno. Tak jedem:
1) Zápletka. Pořád to samé po 101. Docela nuda. Skirmiš mě bavil mnohem víc než všechny tři kampaně dohromady.
2) Videa. Trošku fádní a mírně hodně zastaralé.
3) Obtížnost. Kdyby se dala v kampani upravovat rychlost hry, tak by se to možná dalo hrát. Některé mise jsou i na nejnižší obtížnost takřka nehratelné, protože nutí chudáka začátečníka neustále přebíhat z jendé strany mapy na druhou a než se přescroluje zpět, tak už tam žádné jednotky nemá. Jestli tam někde rychlost kampaně je, tak se omlouvám. Já ji nenašel.
4) Inteligence nepřítele. No já vám nevím. Kdyby nebyla hra tak rychlá a on neútočil z několika míst zaráz, byl by docela hloupý. Hodně hloupý. Každopádně stačí na dvou-třech místech vytvořit obranu a nepřítel se nekoná.
5) Inteligence vlastních jednotek. Za tohle bych dal někomu z vývojářů nejradši pár facek. Při přesunu přes mosty se největší a nejpomalejší jednotky nacpou dopředu a ty rychlejší místo toho aby počkaly, dají se na několika minutovou cestu kolem celé mapy. Barva jednotek na mapě a rozlišení mapy je tak šílené, že si toho člověk v zápalu boje všine, dokud o ně nepřijde. Sice mají spoustu možností nastavení, ale na všechny se chovají stejně. Buďto stojí a nechají se rozstřílet, anebo se z neznámého důvodu seberou a vydají se na pouť za smrtí do srdce nepřítelského území. Vzhledem k tomu, že jsem přecházel z Warhammer40k Dark Crusade, což je podle mě nejlepší strategie spolu s CaC Generals (Supreme Commander jsem ještě nehrál), tak jsem opravdu hodně trpěl. Co dokáží vlastní jednotky, to je občas na vraždu.
6) Celková dějová konstrukce jdnotlivých misí. "Takže veliteli. Objevili jsme hlavní stan nepřítele uprostřed megabáze a chceme, aby jste na něho zaútočil. A protože jste byl tak moc dobrej, tak vám dáme dva vojáky a základnu si vystřihněte třeba z hajzlpapíru, jestli nějakej máte. A aby jste se necitil tak ublíženej, tak každej z těch dvou vojáků má jeden zásobník do pušky." Během kampaně je nepřátel čím dál tím víc a vašich jednotek čím dál tím míň. Nejvíc mě asi dostala mise, kde se měla za GDI bránit polorozbořená báze a buďto jsme měli elektriku na výrobu v jedné výrobně a nebo na polovinu obrany. A nepřátele v neustálých vlnách ze čtyř stran. Fakt srada.

Jediná zájímavá věc z celé hry byla grafika. Na docela hodně našlápnuté sestavě byla perfektní, ale vyměnil bych celou grafiku za špetku nového a originálního. Stále se opakuje to samé. Ubraň se, vyrob tunu jednotek, zmasakruj. Nuda nuda šeď šeď.

 |   |  Odpovědět
Berzeger  |  22. 04. 2007 12:37

Taky nazor... Je sice pravda, ze je to porad o tom samem, nicmene zrovna me to bavi :) jedine co me stve, je mizerna AI vlastnich jednotek. Zkuste nekam poslat svoji armadu a jen tak mimochodem do poloviny cesty jim strcit nejakou budovu. S nejvetsi pravdepodobnosti se zastavi a budete jim muset rozkat udelit znovu.

 |   |  Odpovědět
NOD  |  18. 04. 2007 20:40

Nechápu jak může být v hodnocení záporů uvedeno ovládání ??? Hra je super, některé mise až příliš těžké (nehratelné). Jinak perfektní grafika, vyvážené jednotky, docela pěkné filmečky, atd. Škoda, že ěj probíhá většinou ve městech a né v "terénu".

 |   |  Odpovědět
Nuda jedu  |  18. 04. 2007 23:08

Dve slova:

Supreme Commander

od EA uz nic.

 |   |  Odpovědět
NetAndy  |  17. 11. 2008 09:59

Ovládání to má naprosto v pohodě, úplně stejné jako předchozí díly, takže to vydím spíš jako velké plus a dost by mě štvalo, kdyby to předělávali, zato Supreme Commander má hrozné ovládání a je moc chaotický.

 |   |  Odpovědět
jfjfgjffj  |  18. 04. 2007 17:10

9/10 z toho dva body za to že to má v názvu cac
ještě bych šel klidně o bod dolu, protože na singl je to "nic nového" a na multák rovněž, jsou tu lepší volby

 |   |  Odpovědět
asdf  |  18. 04. 2007 13:16

autor recenzi zkazil prilis malym rozlisenim screenu
v dobe vysokorychlostniho internetu a LCD monitoru tam flakne takovy nekvalitni foto
blaaaaaaah
lolek

 |   |  Odpovědět
Berzeger  |  18. 04. 2007 13:35

Ach, panecku, to je takova katastrofa, opravdu... Cela recenze tak ztraci svuj smysl a Pettka by mel co nejdriv ukoncit svou novinarskou karieru...
Lidi jako jsi ty me dostavaji.
blaaaaaaah a lolek patri akorat tak tobe.

 |   |  Odpovědět
angel  |  18. 04. 2007 10:27

ahoj, tak tedy nevím, ale na 9/10 ta hra rozhodně není. Je tam málo jednotek, obtížnost za GDI a ufony je směšná. Za NOD už je to těžší, ale to jen proto, že jejich roboti neuměj sestřelovat letadla a člověk to musí kombinovat ještě se stealth tanky, což u GDI s mammothama není potřeba. Jinak misí je až překvapivě hodně, akorát některé jsou směšně krátké. Většinu misí jsem dohrál stylem vybuduj co nejvíc jednotek a pak je pošli na nepřítelovu základnu.
Podle mě je to rozhodně dobrá (pěkná) hra, ale na SupremeCommander nemá. Ani variabilitou jednotek ani grafikou ani misema. A plno filmových sekvencí s hercema to u mě nezachrání. Moje hodnocení 7/10.

 |   |  Odpovědět
Noclaf  |  18. 04. 2007 11:48

Pockej si na scrin kampan. :) Ta je misty docela ostra. A ve skirmisi dovede komp cloveka taky pekne potrapit - AI ma docela slusnou.

 |   |  Odpovědět
angel  |  18. 04. 2007 12:00

Za scrin už jsem to dohrál taky a pohoda. Jedinej problém byla nebudovatelská mise s tím co ovládá nepřítelovi jednotky.

 |   |  Odpovědět
Berzeger  |  18. 04. 2007 12:38

Mastermind :) ten je vybornej v multiplayeru, syslit si jednotky a vyslat na pruzkum Masterminda :))) ovladnout Construction Yard, prodat, ovladnout rafinerie, prodat (pokud mozno ovladnout, pokud zrovna harvestr dokuje :D), ovladnou tech centrum, prodat.. atd :D no sranda.

 |   |  Odpovědět
Noclaf  |  18. 04. 2007 15:17

No tak zrovna tahle mise mi zas tak zabrat nedala. Spis byla zdlouhava (ovladnout tank, poslat na vez, ovladnout dalsi tank, poslat na vez...)
Mne nejvic dala zabrat mise, kde proti sobe stalo GDI+NOD a clovek zacal stavet zakladnu u nich...

 |   |  Odpovědět
Noclaf  |  18. 04. 2007 10:17

Musim pridat dve drobna rypnuti :)
1) recenze ve chvili, kdy vetsina (schopnejsich) lidi uz ma davno dohrano, je ponekud...jako s krizkem po funusu. :)
2) Videa jsou IMHO udesny. Obcas sice reknou neco uzitecnyho, ale jinak jsou to vesmes jen okecavacky. A zensky tam nevypadaji jako vojandy, ale jako modelky (treba ta z vyzvednych sluzeb za NOD - modelka jak vysita - vystrih, makeup, velka kukadla a vydeseny pohled kdyz rika nejakou spatnou zpravu). Proste videa me vubec neuchvatily - technicky jsou provedeny celkem pekne, ale prinosnost nulanulanic.

Nicmene s hodnocenim souhlasim. Skutecne dustojny pokracovatel serie C&C. Nekomplikovany a presto variabilni system a pocet jednotek. Sance kymkoliv porazit kohokoliv a moznost volit z mnoha stratgii (vzduch / rychle pozemni utoky (hit&run) / brutalni sila (mamuti :)) ))

 |   |  Odpovědět
Noclaf  |  18. 04. 2007 10:18

Chybka se mi tam vloudila, mel jsem na mysli zenskou z vyzvednych sil za GDI. Za NOD tam byla nejaka generalka v latexovem oblecku ci co.:))

BTW - videa ve scrin kampani jsem preskakoval hned. Pochopil nekdo, k cemu tam jsou?

 |   |  Odpovědět
KKING  |  18. 04. 2007 08:10

No Tak nevim nadavat na ovladani kde je mozne cele - uplne cele HUD velmi snadno ozkratkovat podle vlastni chuti.
Ze se vratilo genialni ovladani pres univerzalni ovladaci panel vpravo privedene do dokonalosti a pro staromilce zustalo i ovladani na budovach.
Tak a ted k tem zapornym vecem.
NO tak silene maly vyhled na bitevni pole zustal jeste z dob CC Generals jehoz nekolikrat modifikovany engine hra stale vyuziva..
Nejhorsi je ze Supreme Commander ukazal ze to jde mit uplny zoom od absolutniho detailu po celou mapu.
Pokud by i v generalsech toto fungovalo vcetne zoomovani na misto (zoom se centruje na misto kam ukazujete mysi) + vyroba v neonecnem cyklu tak je hra skoro dokonala

 |   |  Odpovědět
Pettka, Pettka  |  18. 04. 2007 09:49

Na ovládání "nadávám" proto, že většina hráčů si jej nejspíš překopávat nebude. Když si do hry nahraji vlastní textury, tak také mohu zlepšit grafiku, všechno je to pouze otázka času stráveného úpravami. Proč bych je ale měl dělat, když autoři mohou udělat nějaké univerzální ovládání, používané obecně ve strategických hrách?
Univerzální panel jsem nezmínil, za což se omlouvám, ale přišel mi jako příznivci série od jejích počátků jaksi samozřejmý.
Musím však souhlasit s Vašimi výtkami na adresu zoomu, k dokonalosti stačilo málo.

 |   |  Odpovědět
Mike  |  18. 04. 2007 11:12

S textem k ovladani se neda moc souhlasit. Shiftem se dooznacuji/pridavaji jednotky do grupy treba v Red Alert. Ctrl je na vytvoreni grupy a ne na pridavani. Prehozeni pohybu z levyho na pravy je poznat pokud si clovek po nekolikahodinovym boji v TW prepne zpatky do generals. Ale je tam videt jakoby v EA fungovaly dva pristupy k ovladani. Jeden preferuje stary C&C a druhy Warcraft.

 |   |  Odpovědět
Pettka, Pettka  |  18. 04. 2007 12:23

Jasně, série C&C má obecně ovládání shift/ctrl jiné. Když si ale vezmu, že kdekoliv jinde funguje dooznačování stejně, jak je tomu třeba ve Windows, přijde mi nepřirozené to přehazovat. Stejně tak změny myšítek v průběhu série dělají jen více zmatků a pokud je člověk zvyklý na jiné strategie, ...

 |   |  Odpovědět
Berzeger  |  19. 04. 2007 14:50

Apropo ovladani - v kazde strategii, co jsem hral a co si pamatuji, se jednotky do skupin oznacovaly Shiftem, s tim nemam problemy. Zadavani cilu pravym mysitkem mi sice ze zacatku delalo docela problemy, ale da se na to zvyknout.
Jinak dohral jsem kampan za GDI na Hard a videa, ktery se mi vylozene libily, byly takovy ty kde se nemluvi, jen kouka :)) treba invaze Scrinu apod. ted hraju za NOD a ti maji ta videa mnohem lepsi, ale to bude spis diky hercum, co umi hrat, ne jako v GDI, kde si jako herce najaly uklizecku a donasece pizzy. Btw takovej ten v NODu s dlouhejma vlasama, jak mi zadava ukoly, nevidel jsem ho v nejakym filmu?

 |   |  Odpovědět
olol  |  08. 05. 2007 20:24

Mrkni na Ztraceny => je to Sawyer

 |   |  Odpovědět
Berzeger  |  09. 05. 2007 23:40

Ja vedel, ze ho odnekad znam :)
diky! tenhle herec me jako jediny z celeho C&C3 poutal charismatem.

 |   |  Odpovědět
Berzeger  |  18. 04. 2007 07:36

dovolil bych si nesouhlasit s nazorem, ze videa jsou lepsi jak v predchozich dilech a ze jsou dotazeny k dokonalosti... Sice mam za sebou teprve kampan za GDI (prestoze mam nahrano vice jak 120 Online zapasu), ale muzu s jistotou rici, ze horsi videa jsem od Westwoodu (potazmo EA) v zadne jine hre nevidel. Zlaty Tiberian Sun... Akcni scenky, prime strety hlavnich hrdinu GDI a NODu, skvela zapletka.. doted nemuzu zapomenout sceny, kdy McNeil vesel poprve do ztroskotane mimozemske lode, kdy Oxana osvobodila Slavika z "vycucnuti mozku", kdy byli Slavik a Oxana zajati GDI... A v Tiberium War? Dve lokace, pricemz v jedne neustale keca cernoch, ktery, i presto (nebo mozna proto), ze se porad usmiva, nema absolutne zadne charisma a predevsim herecky talent, a s nim vas velitel, plus do toho obcas prijde plocha asiatka s vydesenym oblicejem hlasici spatne zpravy. V dalsi lokaci pro zmenu mluvi nejaka velitela InOps nebo jak se to k certu jmenuje. Za NOD jsem jeste nehral, takze nemuzu posoudit.. Ale opravdu radsi sleduju dobry dej, nez posloucham nedobre herce.

 |   |  Odpovědět
Berzeger  |  18. 04. 2007 07:39

A jeste dodam - pri nataceni "venkovnich" scen mohli alespon nejak zamaskovat tu zadni projekci.. Vsiml jsem si toho jak ja, tak i muj tata.

 |   |  Odpovědět
Lool  |  18. 04. 2007 09:04

Presne, videa jsou nudna a o nicem. A hodnoceni 9/10???? C&C mam hodne rad, ale i jako skalni fanda bych dal max. 8/10.

 |   |  Odpovědět
Pettka, Pettka  |  18. 04. 2007 09:31

Uznávám, že na videa si může vybudovat každý vlastní názor. Osobně mi přišla lepší, než tomu bylo dříve, možná právě proto, že jsem strávil poslední čas u kampaně za NOD. Když se ohlédnu, přijdou mi ale obě kampaně v tomto ohledu vyrovnané. Je pravda, že se nepodíváme do mnoha lokací, avšak děj jako takový mi přijde dostatečně nosný.
Dle mého vkusu si stačí zahrát první misi za NOD a názor va videa se změní. Hned to úvodní je nádherný nábor, následuje objevení Kana, ...
Je samozřejmě možné, že se vám nebudou snímky líbit, neříkám, že mám patent na rozum, pouze svůj pohled na ně.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor