Mno. Tak jedem:
1) Zápletka. Pořád to samé po 101. Docela nuda. Skirmiš mě bavil mnohem víc než všechny tři kampaně dohromady.
2) Videa. Trošku fádní a mírně hodně zastaralé.
3) Obtížnost. Kdyby se dala v kampani upravovat rychlost hry, tak by se to možná dalo hrát. Některé mise jsou i na nejnižší obtížnost takřka nehratelné, protože nutí chudáka začátečníka neustále přebíhat z jendé strany mapy na druhou a než se přescroluje zpět, tak už tam žádné jednotky nemá. Jestli tam někde rychlost kampaně je, tak se omlouvám. Já ji nenašel.
4) Inteligence nepřítele. No já vám nevím. Kdyby nebyla hra tak rychlá a on neútočil z několika míst zaráz, byl by docela hloupý. Hodně hloupý. Každopádně stačí na dvou-třech místech vytvořit obranu a nepřítel se nekoná.
5) Inteligence vlastních jednotek. Za tohle bych dal někomu z vývojářů nejradši pár facek. Při přesunu přes mosty se největší a nejpomalejší jednotky nacpou dopředu a ty rychlejší místo toho aby počkaly, dají se na několika minutovou cestu kolem celé mapy. Barva jednotek na mapě a rozlišení mapy je tak šílené, že si toho člověk v zápalu boje všine, dokud o ně nepřijde. Sice mají spoustu možností nastavení, ale na všechny se chovají stejně. Buďto stojí a nechají se rozstřílet, anebo se z neznámého důvodu seberou a vydají se na pouť za smrtí do srdce nepřítelského území. Vzhledem k tomu, že jsem přecházel z Warhammer40k Dark Crusade, což je podle mě nejlepší strategie spolu s CaC Generals (Supreme Commander jsem ještě nehrál), tak jsem opravdu hodně trpěl. Co dokáží vlastní jednotky, to je občas na vraždu.
6) Celková dějová konstrukce jdnotlivých misí. "Takže veliteli. Objevili jsme hlavní stan nepřítele uprostřed megabáze a chceme, aby jste na něho zaútočil. A protože jste byl tak moc dobrej, tak vám dáme dva vojáky a základnu si vystřihněte třeba z hajzlpapíru, jestli nějakej máte. A aby jste se necitil tak ublíženej, tak každej z těch dvou vojáků má jeden zásobník do pušky." Během kampaně je nepřátel čím dál tím víc a vašich jednotek čím dál tím míň. Nejvíc mě asi dostala mise, kde se měla za GDI bránit polorozbořená báze a buďto jsme měli elektriku na výrobu v jedné výrobně a nebo na polovinu obrany. A nepřátele v neustálých vlnách ze čtyř stran. Fakt srada.
Jediná zájímavá věc z celé hry byla grafika. Na docela hodně našlápnuté sestavě byla perfektní, ale vyměnil bych celou grafiku za špetku nového a originálního. Stále se opakuje to samé. Ubraň se, vyrob tunu jednotek, zmasakruj. Nuda nuda šeď šeď.