snaží se nám snad tvůrci hry naznačit, že neexistuje Bůh?
Hledat jakykoli hlubsi smysl v teto hre bez myslenky povazuji minimalne za odvazne... Snazi se nam tvurci Teletubbies naznacit, ze Lala je Zid, protoze je zluta?
Pokud vám někdo řekne, že hrál Doom 3 v noci, potmě, nahlas a sám, aniž by se bál, je to sprostý lhář.
Zda se, ze mate patent na chytrost, jestlize si muzete dovolit podobnym vyrokem odsoudit vsechny ostatni.
je ve hře několik puzzlů (především prostorových „jak-se-tam-dostat“)
Tak puzzle si skutecne pradstavuju jinak. Ty v Doomu 3 je schopny vyresit i chovanec ustavu za par vterin.
A jinak ke hre. Opravdu nechapu, jak muze dostat 9/10. Ona ale i hudba ma 5/10, coz vzhledem k faktu, ze tam temer zadna neni, je docela podivne. Tzn. zadna hudba je prumerna?
Pokud jde o prostredi, nevzpominam si, kdy jsem naposledy videl vetsi stereotypnost a nudu. Vzdyt je to porad uplne stejny, proboha. Jedinou vyjimkou je snad peklo.
Celou hru vas provazi jeden koncept: nasledkem nejake udalosti (otevreni dveri, sebrani predmetu, stisknuti tlacitka...) je vyskoceni x priser, se kterymi vetsinou v naproste tme bojujete. Uzasne.
Ukoly uz stupidnejsi byt nemohly. Obvykle spocivaji v nutnosti najit dvere do dalsiho levelu, autori se to neobtezovali obohatit nicim, dalsim. Ted si vzpominam na obzvlaste trapny moment, kdy jsem se nekolik kol hnal za jednotkou, aby ji nakonec (samozrejme) celou pobili. Nekdy je nutne najit nejaky klic ke dverim, ktery je opet schovan uplne nelogicky v nejvzdalenejsi mistnosti. Naprosta linearita - vsude vedou prave jedny dvere.
Takze si to shrneme: hudba zadna, zvuky ok, prostredi stereotypni a nudne, vetsinou se bojuje potme s nejakym poctem nepratel.
Grafika je dobra, kdyz je zrovna neco videt. Vzhledem k tomu, ze to neni tak casto, mohla by byt aspon rychla. Jeste mate pocit, ze 9/10 je akorat? Doom 3 je spis technologicke demo nez hra. V devadesatych letech to mozna stacilo, myslel jsem, ze dneska jsme uz jinde.