Recenze: Driv3r - jedeme dolů

Tahle hra šla nějak kolem mě, když vyšla. Nyní jsem si jí zkusila na pár hodin jen kvůli tomu, že má vyjít další díl (někdy příští rok tuším).
Musím uznat, že to byla krapek nuda. Intro se zdálo, že bude hra velmi kvalitnější. Nebyla a velmi mě zklamala.

Grafika téměr stejná jako u GTA:SA, město úplně nepoužitelný a mise krapek nudné(tedy pořád dokola). Muzika oposlouchaná a hratelnost nulová.
Byla to opravdu ztráta času a s člověkem, kdo sepsal tenhle článek opravdu souhlasím!

|   |  Odpovědět
Marcelino  |  30. 04. 2005 20:02

Hru jsem si nainstaloval a vyzkousel.... A nutno dodat, ze se mi vubec, ale naprosto vubec nelibila... Souhlasim s recenzentem, jen tu grafiku za 8 bych rozhodne snizil o par bodiku Uz aby tu bylo GTA SA...

|   |  Odpovědět
cyber-hell, cyber-hell  |  29. 04. 2005 16:00

megapochvala autorovi, podobnou recenzi na hru (kor na tomto webu) sem dlouho necet... paradne sem se pobavil  hra si muj komentar nezaslouzi, hodnoceni v zaveru recenze je prehnane, ale co... dyt sou to jen cisla...

|   |  Odpovědět
Vitja  |  29. 04. 2005 13:14

No nebudu nic namítat že hra se tvůrcům moc nepovedla, ale při tom kempu jak zde popisuje recenzent jsem se moc nasmál. Jinak jako taková odreagovačka to není zlý. Jen kdo by měl tolik zbytečných dat na disku.

|   |  Odpovědět
Lokutus2, Lokutus2  |  29. 04. 2005 11:25

Nemastné a neslané... Počkejte si na GTA: SA, který je asi 100x zábavnější!

|   |  Odpovědět
Petrik007  |  29. 04. 2005 12:56

Na PS2 je to hra vo nicom i kdyz dluzno rict, ze jsem ji ze sentimentalnich duvodu dohral. Doslova PROMR#ANA sance na dobrou hru.

|   |  Odpovědět
Petr Kolář  |  29. 04. 2005 13:04

A to je to ještě nepovedená konverze na počítač. Recenzi na PS2 dělal Martin (Boček) a když jsme to srovnali, tak zlatý otřes z konzole. Bohužel bych byl asi ukamenován, kdybych použil vaše výrazy v recenzi, i když s nimi souhlasím.

|   |  Odpovědět
Mr.classic  |  29. 04. 2005 16:05

... mno ... tak teda jako newim co ta recenze měla znamenat, ale sou to jenom BLBÝ KECI !!! jestli to melo bejt vtipný tak se nepovedlo ... nerikam ze je to trhák roku, ale takovou kritiku si hra rozhodně nezaslouzi ... treba pripomínky na fyzikální propracovanost hry me docela zarazlia, to ze se postava pri narazech nebo náklonech nehýbe není problém jen této hry ... nebo pripominky na grafiku hry ... kdyz má nekdo grafickou kartu z roku nebrec tak se nesmí divit!!! (ale pochybuju ze autor recenze ma nejakej voskrabek) a chci videt potom ty kecy na grafiku GTA SA - to je teprve zabitá grafika  ... realiticnost ovladaní .. ano je to prehnany  ale treba NfS U 2 je este horsí co se realnosti tyce ... tam je treba úsměvný ze pri rychlosti pres 300 kmh bezstarostne projedete pravouhlou zatacku ....a nikomu to nevadí ... proste me nasralo ze si nekdo bere do huby moji oblíbenou serii ... + ty falesný informace jako ze v Driverovi 1 se mohlo vystoupit z auta apod. no to snad ne !!!

|   |  Odpovědět
Creckx  |  01. 05. 2005 22:32

V NFSU2 a 300km/hod do pravotočivý zatáčky? Tak leda o zeď...

|   |  Odpovědět
Mr.classic  |  02. 05. 2005 16:14

To s těma 300 km/h sem schválně prehnal aby bylo jasny jak to myslim.... je to proste presnej opak ovládání nez v Driverovi.... jinak proti NfS U nic nemam ... taky se samozrejmě těsim na zminovane GTA SA .... serie NfS i GTA jsou taky mé oblíbene ... uváděl sem je zde jen kvuli tomu ze chyby které má Driv3r se vyskytují i v těchto velice popularnich hrách a s takovou kritikou se nesetkali - taky asi proto ze kazdá hra má své kouzlo které pomáhá tyto chyby nevidět (nebo je aspon potlacuje) ... s tim ze někdo to kouzlo ve hre nenajde se nedá nic dělat .... proste na Driverovi sem vyrost byla to moje první hra na PS ... pak prisel 2. díl s možností vystoupit z auta a já byl v pařanským nebi ... a ted je tu 3.díl ktery nabízí několik dalsích moznosti ... tak co bych si mohl víc prat  (btw: I kdyby to byla jen nastavovaná kaše - jen nové mise v jiné zapletce, na stejném enginu tak bych to stejně hrál) ...  omlouvám se za ten afekt (předchozí příspěvek) ... proste to ve mě ruplo - udělat vtipnou recenzi - to vítám ... ale udelat rádoby vtipnou recenzi o Driv3rovi to me nastvalo

|   |  Odpovědět
Petr Kolář  |  02. 05. 2005 10:42

Je sice krásné, že Driver je Vaše oblíbená série, ještě to však neznamená, že všechno, co v této sérii vyjde, bude dobré. U prvního dílu jsem strávil hodně času a skvěle jsem se bavil. Sice už mi některé zážitky viditelně splývají (viz možnost vystoupení), za což se omlouvám, ale i tak je to něco nesrovnatelného s dílem třetím.
Ta hra se snaží vypadat jako film. To, že se v některých jiných hrách postava nepohybuje setrvačností není žádný argument. Stejně tak mohu říci, že existují hry, kde je rozlišení 320x240 a na základě toho udělat hru jen s tímto rozlišením (extrémní příklad). Když si vezmu, kolik času a energie věnovali autoři "hloupému" přenášení váhy, pak by měly být efekty mnohem viditelnější také zpracovány.
Moji testovací konfiguraci můžete najít v úvodu recenze a nutno podotknout, že lidi, kteří si mi stěžovali, neměli také žádná ořezávátka. Vzhledem k tomu, co hra předvádí, prostě není její HW náročnost adekvátní.
Ani v NFS: UG se auta nechovají v některých ohledech tak nereálně, jako v této hře. A to se NFS nepokrytě prohlašuje za arkádu. Jak už jsem se zmiňoval ve vlastní recenzi, gravitace je silně zvláštní. A nepřesnost ovládání ještě napomáhá držet auto ve stálém smyku. Úžasná možnost "podřazeného plynu" pouze značí, že se do skluzu dostanete mnohem jednodušeji. Řekl bych, že už mám něco odježděno a tuším, že dostat auto do smyku vyžaduje větší úsilí, pokud to člověk chce (zase občas jsou situace, ...)
Tato hra se, nejen dle mého soudu, prostě nepovedla. Bylo by tedy zbytečné všem pokrytecky říkat, že hra je sice slabší, ale proto, že má nálepku Driver, je vlastně úplně super.

|   |  Odpovědět
Skeeve  |  29. 04. 2005 08:24

Taky nemuzu uverit co to tam je za cisla

|   |  Odpovědět
Lindros  |  29. 04. 2005 07:14

Grafika 8? To si děláte srandu ne?

|   |  Odpovědět
Petr Kolář  |  29. 04. 2005 09:31

Ono v pohybu to, alespoň na mojí skromné sestavě, nevypadá tak špatně. I když musím uznat, že hodnocení grafiky hodně přidávají videa, která dělají hru filmovější. Grafika byla i na nejvyšší detaily poměrně svižná, bez jediného cuknutí a nebýt otřesného automatického výběru kamer, tak se na záznamy z mise dá dívat skoro jako na film. Navíc deformace auta jsou udělány slušivě, většinu času si budete spíš stěžovat, že se okolí "zvláštně" chová, než že by jakkoliv špatně vypadalo. Jsou sice tragické momenty, kdy se auto zasune střechou do země a tak se zničí, ale i tak se grafika poměrně povedla.

|   |  Odpovědět
Argantes  |  29. 04. 2005 12:09

heh, tak grafika za 8, jo? :)) tak si zkusme porovnat grafiku: Ch. of Riddick - 9, Doom III - 9, Far Cry - 9,5, Half-Life 2 - 10 ... jeste stale ma Driv3r grafiku za 8? :)

|   |  Odpovědět
Lokutus2, Lokutus2  |  29. 04. 2005 12:24

U mě je grafika, hudba/zvuky, hratelnost a atmosféra za 5,5! Jako celá hra.

|   |  Odpovědět
Petr Kolář  |  29. 04. 2005 13:10

Grafika je dle mého názoru slušně nadprůměrná, se hrami jako DooM 3 se však prostě nemůže srovnávat. Náhled na grafiku ovlivňuje jak osobní vkus, tak i sestava, na které danou hru zkoušíte. A při maximálním nastavení hra nevypadá špatně, není to však ani absolutní špička. Pokud bych měl hodnotit čistě herní grafiku, tak získá 7/10, když k tomu však přidám výrazně povedené videosekvence, dostávám se až na oněch 8/10. Dle mého názrou je grafika jako celek od průměru (5/10) stejně vzdálena, jako hratelnost, avšak na druhou stranu.

|   |  Odpovědět
KUFI  |  29. 04. 2005 19:59

Od "koukani na film" je tady Metal gear ,Driver je o ježdění. A to je tady pekne na pytel. Konec jedny skvely serie :/