Recenze: Earth 2160 - když dochází planety

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 12

Diskuze k článku

Palmic  |  02. 10. 2005 17:19

Dlouho, predlouho jsem cekal, kdy se zase obevi RTS jako za starych casu a ne ty novatorsky paskvily. EARTH je presne takova. RTS roku!

 |   |  Odpovědět
Jackill  |  01. 10. 2005 16:13

Souhlas s tou narocnosti nicmene na mem 2800+, 9800 Pro, 1Gb ram...a v litranku s AA2 plne detaily je to celkem bezproblemove hratelne. Pravda je ze kour a vybuchy tomu daji nekdy pekne pokourit ale da se to :)

 |   |  Odpovědět
Georgo  |  01. 10. 2005 14:08

Nevim, jak mate nastaveny PCka, ale me to na 1,4 GHz centrinu, 512MR RAM a Radeonu 9600 s 64MB beha plynule a to jsem grafiku nechal nastavenou jak byla. Takze na to jak hra vypada, mi narocna moc neprijde...

 |   |  Odpovědět
Big  |  01. 10. 2005 20:00

Tak to bych prosim chtel vedet, jake mate FPS. Zobrazovani FPS se zapne, tak, ze se zmackne ENTER (zapne se chatovaci radek), zada se prikaz "display.show 1" (bez uvozovek) a ENTER. Ale me uz nic neprekvapi - viz. Counter-Strike: Source, tam mam taky horsi vysledky (6600GT), nez s mou byvalou 9600XT. Kazda hra sedne jine karte.

 |   |  Odpovědět
Big2  |  30. 09. 2005 15:18

Sem tu svou reakci na narocnost napsal driv nez sem cet recenzi (muselo to ze me ven). Takze co sem chtel - ten zaver recenzenta je uplne na 100% shodnej s mym. Je to dobra strategie, ale fakt ji na predchozi dily "neco" chybi (hral sem vsechny).  Jo ufouni sou v rodilnosti k ostatnim cool a ta zpivana hudba se mi take libi vic nez ta bezne hrana. Co mi ale rochu vadi sou jednotky oproti 2150 - v te byly jaksi bytelnejsi a vzezrenim drsnejsi.

 |   |  Odpovědět
Big  |  30. 09. 2005 15:07

Recenzent mi mluvi z duse. Narocnost na hardware je NECHUTNA. Staci abych se dival na malou zakladnu bez jakychkoliv! jednotek pri strednich detailech (hlavne levely s vodou, palmami-slozitejsi prostredi) a FPS je cca 25 (no neni to strilecka, takze to tak nevadi), ale staci abych zacal stavet nejakou budovu a casticove efekty si vybeou svou krutou dan a fps de k <20 (a to uz zacina vadit i zde]. No a kdyz jeste k tomu dojde k bitve...  ACH JO. Zjistil sem, ze nejvice berou asi ty casticove efekty - staveni, vybuchy atd. Napr. ta ukazka ze hry v menu - 45 fps, pri vybuchu - 28 fps. Aby to nekdo nesvadel na shadery, nastaveni grafiky apod. tak zde uvadim svou konfiguraci. Athlon 64 3000+, 6600GT, 1 GB Ram. A podle zkouseni nastavovani grafiky zase tak moc +- fps nezmeni (u me karty ani ty shadery - s tim prej maji desne problemy FX). Ale i tak je to dustojny pokracovatel dobre serie, ale ta narocnost!! - no nic uz sem si ulevil dost.

 |   |  Odpovědět
Petr Kolář  |  30. 09. 2005 15:26

Přesně, přesně. I na mé konfiguraci (uvedena v recenzi) se při středním nastavení grafiky dostal občas počet fps k číslům jako šest a podobně. Pravda, vrhal jsem se v tu chvíli několika desítkami jednotek do útoku, ale i tak.
Jinak k následujícímu příspěvku, nejvíce se mi asi líbilo grafické ztvárnění jednotek mimozemšťanů, které jsou prostě kouzelné. Hrdinové jsou také ti správní buchaři u všech stran, jen u ED mi nesedl vzhled tanků. Přišlo mi, že opravdu byly dříve tankovitější, mohutnější, přesně souhlasím s názorem.

 |   |  Odpovědět
Dorlas  |  30. 09. 2005 13:57

Cela tahle hra me pripadla jaksi divne vyvazena, hlavne rozdil mezi obrannou a utokem. Zniceni nepratelské základny je nesmirne casove narocne, nehlede na to ohromne ztraty a vynalozene usili. Zkratka staci postavit nejakou tu zidku, k ni par kanonu nebo ruznych vrhacu blesku a mate vyhrano, nepratelske jednotky se rozbíji o vas val, a to same se deje u nepratelske zdi, kde se rozbiji zase vase jednotky.
Na jedne strane je AI nesmirne hloupa, ze nenajde ani cestu z bodu A do bodu B, na druhe strane vyrabi neustale hafle jednotek ktere pak posila primo na vas bez nejakeho vetsiho uspechu.

 |   |  Odpovědět
Petr Kolář  |  30. 09. 2005 14:27

Ani mi nepřišlo ničení nepřátelské základny jako náročné. Stačilo poslat na ni dělostřelectvo, nebo jeho ekvivalent, a budovy padaly samy. Je jasné, že náběh nepřipravené armády do zakopané obrany skončí tragicky. Živě si dokážu představit počet lidí nutný k dobytí nějakého hradu, natož pak moderní základny. A to ještě jsem cca 150 let před příběhem hry.
Jinak co se AI týče, tak v šarvátce na vyšší obtížnosti je docela problém dostatečně zabezpečit základnu. Velmi rychle přitáhne dělostřelectvo, na které věže nestačí, a hned je problém. Navíc dělostřelci mají šílené bonusy na zásahy budov, takže se obrana bortí rychleji, než domeček z karet. Pokud jim tedy nepošlete nějaký uvítací výbor, ale v té chvíli se bojuje mimo dosah vaší obrany. Až na výrazné problémy v hledání cesty si není až tak na co stěžovat.

 |   |  Odpovědět
Rixo  |  30. 09. 2005 09:43

preklep: hudna misto hudba v pozitivech hry

 |   |  Odpovědět
Petr Kolář  |  30. 09. 2005 10:55

Ah, dějuji, opravdu se jedná o překlep, opraveno

 |   |  Odpovědět
a  |  25. 11. 2005 14:26

a este si opravit preklep v tomto prispevku ;)

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor