Zdarek.
Taxem to teda taky dohral, za Niobe. Musim rict, ze jsou veci, ktere me na Matrixu vadi, v clanku zminovany Max Payne mel napriklad rucni mireni, kdezto zde jen autoAiming, a to takovy, ze si opravdu nevyberete na ktereho z vice vojaku budete strilet, hra to dela za vas. To je minus rekl bych. Dale mezihry jsou uplne priserne. Jizda autem mi pripominala stary Quarantine jestli nekdo vzpomene, jen bez toho zabijeni lidi na ulici. Voni tam totiz zadni nejsou. Dost des. Jen nevim jak to autor clanku myslel s hranatymi koly. Pokud si v uvodnim menu zapnete funkci "force character LOD", jsou kola opravdu hranata, presneji receno jsou to proste kvadry (!). I postavy pak vypadaj desne, takze pokud vas pocitac neni opravdu sunka, nezapinat. Bez teto funkce vypada vse ponekud lepe, je ovsem pravdou ze kola nejsou kulata, ale uz maji tech polygonu preci jen vice, rekl bych ze asi stejne jako ve vetsine ostatnich her. Tedy 3D strilecek, ne zavodnich. Dale letani ve vznasedle, tak to mi prislo jako spatny vtip. Letite zmeti neceho, pred vami chobotnicky, ktere ovsem vypadaj jako stare "dobre" sprity. Jsou vazne hnusne, navic neni poznat jestli jsou blizko ci daleko, v tomdle smeru je graficky lepsi i Descent (ve sve dobe vyborny, to je ovsem asi 7 let), az na rozliseni. No a vubec, ke konci jako by designeri ztraceli dech, pred zaverecnym letanim ve vznasedle vas nahani po meste tlupa agentu Smithu, je to docela nudne, nedelate tu nic nez ze jen behate, prostredi takove nijake, nevim.
Pres vsechny nedostatky a chyby musim rict ze me hra bavila, doakze tak trochu vtahnout do deje, cloveka proste zajima co bude dal. Ovsem srovnani s Maxem Paynem viz. clanek - pro me je Max lepsi...
No nic, mel bych pracovat, takze se mejte.