Recenze: Evolution GT – evoluce v závodních simulátorech?

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 8

Diskuze k článku

ali  |  18. 10. 2006 14:08

čau tuhle hru jsem si pořídil a mám problém. Hra samotná je úžasná ale po připojení herního zařízení fy.Logitech prostě nefungují pedály.Prostě to na ně nereaguje ani v nastavení. Nevíte někdo v čem by mohl být problém. Děkuji za případné odpovědi.

|   |  Odpovědět
Geo  |  19. 09. 2007 19:17

musíš vypnout combined axis pro pedály v nastavení zařízení jenže si moc nepomůžeš protože pak plyn je stále sepnutý, zatím nevím proč tak zatím vysílam jen bezmocné HELP

|   |  Odpovědět
V3N0M  |  21. 07. 2006 11:40

Tady máte demo, na g.t. to admini pořád mažou, asi mají smlouvu s gamespotem...

|   |  Odpovědět
ultriX  |  20. 07. 2006 16:06

Mno me spis zarazi, ze takovou recenzi Doupe pustilo ven...  a zaroven i volba redaktora, jak jsem si vsiml mnoho toho nenapsal a ze by byl specialista na zavodni hry... Mimo jine jeste vice je usmevne, ze v tistenem casopisu doupe  5/06 dostalo E GT 76%
Nejvic me dostalo v recenzi "udajne rozporuplne hodnoceni recenzentu" :) hra co jsem si vyhledal, tak hra dostavala 70-89% Takze rozhodne zadny Bckovy titul jako z ni udelal autor tady :)

|   |  Odpovědět
Ladislav Nosákovec  |  20. 07. 2006 17:47

Vazeny pane, na Doupeti jsem uz temer tri roky a zavodni simulatory jsou hry, na ktere se specializuji. Dost ale o me, prejdeme k dalsim bodum; tistene Doupe a to webove jsou dve odlisna media - recenzi psal muj kolega Tomas Vrana a ma na hru proste jen jiny nazor, nez ja. Tak uz to holt byva... K hodnoceni; v recenzi jsem to zminoval - domaci media hru hodnoti tak jak rikate, nicmene ve svete je prumerne hodnoceni dle gamerankings.com 57%. Pro me se o beckovy titul jedna, pro Vas ne - na svuj nazor mate pravo stejne tak, jako ja . Preji hezky den...

|   |  Odpovědět
Johny  |  23. 10. 2006 13:31

Myslím, že více lidí nebude souhlasit s autorem této recenze. Hra je určitě lepší něž než aby si zasloužila hodnocení 6/10. Pokud to porovnávám s jinými simulátory (ne arkádami), tak by hodnocení mělo ležet někde mezi 8-9/10, to že autorovi se nedařilo jezdit ještě neznamená, že je hra out. Jinak kolik lidiček mělo šanci jezdit ve většině autíček co jsou v této hře, aby mohly posoudit realističnost.

|   |  Odpovědět
Jakub  |  23. 07. 2007 10:25

Musím souhlasit s názorem autora článku, jedná se o nejhorší auta co jsem kdy jezdil. Realističnost chování vozu je otřesná, zvláště rychlosi průjezdu zatáčkama, jsou přitažený za vlasy, když s Mercedes SL55 AMG neprojedu kráznou 90° zatáčku v rychlosti 60kmh. Jen dodám, že hraji na klávesnici a věim, teda alespoň doufám, že na volantu to bude jinej zážitek.
Psychika, to je opravdu to nejhorší co na týhle hře vidím, trapná rozmazání obrazu, kdy nevidím nic a nejsem schopnej se udržet na silnici protože mě ostatní odtlučou ven. Pokud nejsem tak rychlej abych jim hned ujel z dosahu psychedelik, tak se z toho prvního místa velice rychle dostanu na poslední a stejnou rychlostí zase na první. A tak se to opakuje až do konce závodu, kde umístění záleží na této periodě. A zajímavé je, že když rozkmitám soupeře tak si většinou moc nepomůžu, protože ten si s rozevlátým vozem vykružuje šikany, jakoby se nic nedělo. Taky mě vadí že když jedu poslení jedou soupeři jak břibržděný, ale jakmile vedu zrychlujou se mnou, což považuju za tu nejhorší věc u simulace aut. Ten frajer co tam jakože provádí, je sice hezká věc ale nejde přeskočit. A protože nemám uložený sejvy, tak už to nikdy nenaistaluju.
Tento titul je opravdu humus.

|   |  Odpovědět
xXx  |  20. 07. 2006 12:05