Recenze: Far Cry 2 - krvavé pozdravy z Afriky

je to proste perfektní hra, já ji dávam rozhodne 100/100

|   |  Odpovědět
Freaky  |  05. 12. 2009 11:24

Jak je to s DirectX? Mam nainstalovane WinXP i Windows7. A kdyz hru nainstaluji pod XP a spustim pod Win7 pujde to DX9 nebo DX10? Diky

|   |  Odpovědět
777  |  09. 08. 2009 00:17

S recenzi zde na Doupeti nelze nez jen souhlasit, FC2 je opravdu rozporuplnou hrou, na jedne strane uzasne ztvarnene prostredi Afriky, atmosfera i uveritelnost sveta a samozrejme volnost bez loadingu, na strane druhe hratelnost ktera neni v zasade vubec spatna ale strasne ji srazi otravny a nesetrne do hry zakomponovany respawn nepratel, ktery se deje takrka okamzite po vystrileni a opusteni daneho stanoviste kdy po chvilce je vse nanovo...A s nutnosti cestovat povetsinou pres celou mapu kvuli jednotl. ukolum, kdy malokdy se stanovistim da s "priblizovadlem" vyhnout. Proste toto je spatne a samotne hratelnosti jinak skvele hry nemalou merou lame vaz. Presto prese vsechno me hra svym zpusobem bavi a libi se mi, otazka ale je proc vlastne...

|   |  Odpovědět
P  |  29. 12. 2008 16:01

Megarecenze od běžného hráče s mnoha zajímavými postřehy a výpisem oblíbených zbraní. http://dvorakpeter.webzdarma.cz/013/013_fc2.htm

|   |  Odpovědět
borisa xxx  |  18. 11. 2008 20:42

jestli jste někdo hráli boiling point tak to zkuste je to prakticky naprosto stejně udělaný jako far cry 2.

|   |  Odpovědět
qixx  |  16. 11. 2008 13:20

14 hodin na easy,seper hra du hrat znova na hard

|   |  Odpovědět
Azzie  |  13. 11. 2008 22:20

Tak si to tady procitam a premejslim proc vlastne lidi hrajou tuhle hru. Je to snad pro grafiku? Nebo snad, ze muzou sem tam neco zapalit? Ja nevim. Hry hraju proto, ze me bavi. Protoze me pribeh tahne nekam dal a ja kazdym krokem objevuju neco novyho co si na me vyvojari pripravili. A klidne zkousnu i linearni, naskryptovanej pribeh, protoze vim, ze za kazdym rohem bude neco noveho. Ale tady? Grafika je sice fajn, ale co z toho? Nekdo se tady zminil o originalnich vecech, hm jsou tam, ale nebudu prece hrat hru jen proto abych si neustale vytahoval klestema kulky z tela, nebo pro zasekavani zbrani. Uzasnej napad a pri prvni prestrelce kdyz se me zasekla zbran sem na to civel s otevrenou pusou, ale tohle proste chybejici zabavu dlouhodobe nenahradi. Svobodna volba cetsy a zpusob jak hlidanym checkpointem projdu, hmm, Nojo kouknu na mapu, zjistim ze cil je na druhy strane mapy, tudiz budu muset zas a opet projet X checkpointama, ktery jsem uz Xkrat vystrilel a jima me hruza. Jednou ho projdu zleva pak zprava, jednou projedu na plnej plyn a pak? Jednou dvakrat to zkousnu a pak se pred libovolnym checkpointem zastavim a reknu si proc to vlastne delam? Neco me k tomu snad nuti? Je tam snad nejakej progres? Neco co se da nazvat...jeste tohle a du spat a po nekolika hodinach zjist, ze uz je rano. Tak tahle hra to nema. a hrat ji jen proto, ze jeji predchudce byl FARCRY u kteryho sem se tak skvele bavil? Hm tak to snad asi ne.

|   |  Odpovědět
udh  |  09. 11. 2008 09:39

lidi serte na far cry 2 a rači si kupte fallout3 stokrát lepší pařba a stereotyp nepocituju přeju krásný den

|   |  Odpovědět
Hanz  |  07. 11. 2008 19:16

- slušná AI? Děláte si šoufky ne? To je asi překlep, nebo špatně vidím!
Obcházení není AI, to je jediné co se dá nazvat umělou inteligencí, ale když pak deset sekund civí a pak začne střílet, tomu se říká demence.

|   |  Odpovědět
Hanz  |  07. 11. 2008 19:37

jiank chválím redaktora, recenze je vcelku kvalitní, ale s tím se opravdu netrefil

|   |  Odpovědět
udh  |  06. 11. 2008 08:49

jo a mates ve far cry 2 fakt skill nepotrebujes !! to uměl i kámoš hrát co normálně neumí ovládat nic jinak nic proti

|   |  Odpovědět
udh  |  06. 11. 2008 08:44

mě prostě nebaví vystřílet půl zásobníku do jednoho panáka aby chcíp a to ještě jak věděj hned kde sem to mě taky se.. a ty jeepy by taky mohli jet trochu rychlejc a aspon řadit když tam má šajtrpáku prostě realističnost v prde.. DOBRY DEN :D

|   |  Odpovědět
mates  |  03. 11. 2008 21:42

takže hraju far cry2 ,hrál sem i crysis a crysis warhead, nechápu jak někdo může srovnávat crysis s far cry2 ,že se tam furt vobjevujou nový maníci? to je snad dobře ne? ta hra je bezvadná a vůbec mi nevadí, že neseberu blbej květináč, protože v crysis sem ho sice sebral ,ale co s tim? já si chci zahrát a crysis mi dala tak desetinu toho, co první hodina ve far cry2 na nejtěžší octížnost ,musim utíkat, střílet přesně, popřípadě si pomůžu plamenometem a vovovo tom to je ,tuhle hru bych zakázal lamkám bez skilu, at si hrajou puzzle a nepíšou recenze na něco vo čem nemaj páru ps. hraju taky cod1,2,4 a ted sem zkusil i 5 po netu a far cry2 mě docela dostal i v singlu nezlobte se na mě .ale já to tak cejtim díky za pozornost)))

|   |  Odpovědět
mates  |  03. 11. 2008 21:41

|   |  Odpovědět
Hanz  |  07. 11. 2008 19:35

ty seš dobrej debil, toto není o lamení ty vocase, tady nejde o pitomý květináče, ale tady jde o hratelnost, kterou u crysis každej kritizoval, ale koukněme se! far cry 2 a má ubohou hratelnost, strašnej stereotyp...
Jinak pokuď si dovoluješ redaktora nazvat lamou, napiš svojí recenzi a najdi si fleka u jiného serveru, uvidíme kdo je lepší, protže tady nejde o skill ale o umění to napsat a o umění to zhodnotit, porovnat aspekty jako hudba a jiné aspekty (klidně i prkotiny)

|   |  Odpovědět
Halogen cz  |  03. 11. 2008 01:31

Pánové myslet na pozitiva vás moc jaksi nenapadá, ale negativa, o ty se opíráte jak o starý vrata co brzo vyletěj z pantů. Jak by se vám líbilo kdyby vám vaše stará pořád jen vyčítala všechny negativa, a přestala myslet na ty vaše lepší stránky. Myslím, že naprostá většina názorů co tu od vás zazněla je v podstatě pravda, grafika je ale poměrně slušná, měli by jste si uvědomit co znamená rozšířené prostředí, a co znamená ztísněné prostředí. Ku příkladu bych rád jmenoval například hru GTA San Andreas, kde byla grafika na úkor samotné rozlehlosti prostředí v podstatě na žalostné úrovni, oproti tomu její mladší bratr, GTA 4 se vydal ale jiným směrem, rozlehlost samotného města v GTA 4 je mnohem menší než cellá mapa v GTA San Andreas, ale grafika je mnohem lepší, kvalitnější, textury, světla i stíny, všechno je na první moment samozřejmě mnohem lepší. Nico Belic si po Liberty City chodí v mnohem lepší grafice. Přemýšlejte ale proč. Prostředí se zmenšilo, svět se jakoby smrsknul a najednou jako by jsme se vrátily spátky v čase ke starému a skromnému GTA Vice City, ale jen s lepší grafikou. V podstatě ale rázem můžete zjístit, že s dosavadním zmenšením hrního světa nejen že ubyla rozlehlost, ale také i jisté možnosti, volba účesu, tunning vozů, tetovací salony, a to nejmenuji dopravní prostředky, kterých bylo v GTA San Andreas mnohem, mnohem více než v soudobém GTA 4 . . . Takže pánové na závěr bych chtěl jen dodat, že grafika nebude nikdy za každou cenu tím největším luxusem, a už vůbec né, pokud nás bude takto, nebo jakkoli podobně přicházet z jednoho pokračování do druhého pokračování o spousty dobrých nápadů a možností, které bychom mnohdy rádi vyměnily i za onu samotnou grafiku. V případě Far Cry 2 se toho ale zase tak moc nestalo, prostředí se zdá v tomto díle mnohem komplexnější než v předchozím díle, je zde více cest, více dopravních prostředků, (některé ale i ubily z předchozího dílu, čtyřkolka, vznášedlo a pod.) je tu více druhů zbraní, krom toho zbraně rezivějí, jejich opotřebení má i později i vliv na samotnou střelbu a nabíjení. To je jistě velice originální prvek, který jak se zdá nikdo nedoceňuje. Hlavní postava je tentokrát mnohem více propojená s realitou hry, vydíme ruce při otevírání dveří, vydíme spousty různých druhů léčení zranění, nemocí a dokonce i rán. To je podle mě také velice originální nápad. Krom těchto asi nejzákladnějších faktů je zde ještě mnoho dalších pozitiv jako například změna počasí a pod. V celku je zde mnohem více originalit než ve všech předchozích dílech Far Cry, a dokonce i většině současných her. Pokud je grafika podle některých z vás tak strašná jak jsem stihl pochopit, tak se snažte aspoň pochopit i další aspekty hry, někteří z vás tvrdí, že grafika není to nejdůležitější, co ale potom? Hratelnost samotné hry se v podstatě nijak nemění oproti samotnému stylu hry Far Cry, tak jak tomu bylo ještě dříve na tropických ostrovech. Snad naopak, je zde více originalit a prostředků které ulechčují hru, linearita a stereotyp se snad dá pokořit samotným rozhodováním typu "kudy půjdu teď, tudy nebo tudy" mapa je právě pro toto navržena. Nepřátelé vydrží opravdu hodně, to je pravda, pokud neumíte správně namířit, a ještě k tomu vystřelit tak určitě ano. Obratnost nepřátel by se dala vždy posuzovat podle inteligence herní AI, ale to že si v podstatě při každém takovém výpadu do něpřátelského území hrajete na Ramba s rotačním kulometem v rukách který se odhodlal všechno a všude vystřílet jen sám vás ještě nenapadlo, a to by jste chtěli dokonalou grafiku s podobností na úrovni reality? Uvědomte si, o jakou roly se v této hře vlastně tak přete, nejste přece ani Master Chiev z Halo, nebo Solid Snake z Metal Gear, vaše role je mnohem skromnější. Pánové a snad i dámy, proberte se, hratelnost jako taková vznikla už někdy tenkrát dávno když se tomu ještě říkalo "videohry" bez rozdílu o to na jaké platfomě se v podtsatě ještě dříve hrálo. Dnes je kladen veliký důraz nejen na grafiku ale také na originalitu, postavte vedle sebe Alone in the Dark, Fracture, Dead Space, Halo 3, Mass Effect, Assassin's Creed, Gears of War, Mirror's Edge a uvědomte si, že každá hra vám nabýdne scela jiný zážitek a jiné možnosti stejně tak jako třeba zrovna Far Cry 2. . .

S pozdravem
Halogen cz (Xbox 360) Nick.
The.Scream@seznam.cz

|   |  Odpovědět
Meky  |  04. 11. 2008 09:14

V podstate s Vami souhlasim ale zamyslete se proboha nad svou češtinou. VYDĚT .. ubily ..

|   |  Odpovědět
Halogen cz  |  04. 11. 2008 17:36

No, já myslím, že když už tu někdo odhodlaně napíše takhle dlouhý text tak snad není nutný pozastavovat se nad pravopisem, nebo jeho chybama, a pokud vám to některým tak moc vadí, tak se teda omlouvám za svůj pravopis, snad vám to pomůže. .

|   |  Odpovědět
Halogen cz  |  04. 11. 2008 18:01

Omlouvám se, za nepřesnosti, překlepy a pravopisné chyby. Ale když se rozhodnete kolem 2Hod. ranní napsat takto dlouhý článek, snad dokážete ocenit spíš jeho smysl a vyznění, než-li jeho pravopis. . .

S pozdravem
Halogen cz (Xbox 360) Nick.
The.Scream@seznam.cz

|   |  Odpovědět
mates  |  02. 11. 2008 19:26

prvni recenze na doupeti ktera se dala cist a hlavne je trefna a nijak nemate, vydrzel sem to hrat asi 3 hodiny, do cca 20% hry a znechucene to smazal, je to nudne stereotypni slatanina kterou snad ani nemuzou myslet vazne, nuda nuda sed..... grafika moc pekna, ale vse ostatn inaprosta tragedie... nepratele nevydrzi tolik, staci davat jen hlavy a maximalne 1-2 zasahy a jde k zemi, s timto sem nemel zadnej problem, vse ostatni je jak blbej vtip nic jiínyho.....

|   |  Odpovědět
SEW  |  02. 11. 2008 20:17

Naprosto souhlas hra na houby.A proč myslíte že nevidali demo aby lidi nezjistili jak to stojí za prd

|   |  Odpovědět
Blueman  |  02. 11. 2008 13:35

Tahle recenze mi mluví z duše,po přečtení recenzí v levelu a na tiscali jsem nabyl dojmu že tu hru všichni bezmezně obdivují,bohudík se ale začali oběvovat i podobně ladědé názory a recenze jako je tato,prakticky se vším souhlasím-repetetivnost,frustrace z pohybu po mapě,respawnující se nepřátelé a to přirovnání k assasins creed je také velmi trefné.Hra má několik velmi dobrých nápadů jako třeba systém požárů,léčení ale v tom nejdůležitějším selhává-v hratelnosti...

|   |  Odpovědět
Jack Carver  |  02. 11. 2008 12:11

proč se to sakra menuje FAR CRY 2? s FAR CRY to nema nic společného

|   |  Odpovědět
RedDwarf_Cz  |  31. 10. 2008 17:38

Poslední dobou na nás chrlí samé arkádové srajdy,kde jsou nějaké vojenské simulátory?Vývojáři čumí jen na grafickou stránku,aby nás ochromili svou dokonalostí,ale kde se stratil příběh,realita?Hry jdou od 10 k 5,možná i hůř.CoD4,Crysis,Far Cry-Krásné hry,které na první pohled ohromí,ale po čase člověk zjistí,že jde o tuctovku v pěkném kabátku.

|   |  Odpovědět
‘BotuloToxin™’  |  01. 11. 2008 00:22

Přesně tak, to cod 4 bych přežil protože se tam čeká rambo akce ale zbytek na nic... doufejme, že se někdo ujme editoru a vytvoří pořádný příběh. Jinak na střílení tady bude Left 4 Dead... kdybych měl team tak předělám stařičký Vietcong i s datáčem do crysis grafiky a mám vyděláno :P

|   |  Odpovědět
Marek  |  01. 11. 2008 18:50

Souhlas s touhle recenzi..
Jen zminim, ze perfektni pribeh, grafiku atd. ma Bioshock, to bylo po dlouhy dobe neco poradnyho :)

|   |  Odpovědět
AVN37  |  31. 10. 2008 17:38

Naprosto souhlasím s textem recenze i s hodnocením. Jen snad, že AC mě bavilo o hodně víc, FC2 mě fakt zklamal...

|   |  Odpovědět
def  |  31. 10. 2008 16:56

no uvidime co prinese patch, kdyby se zmenil respawn hlidek tak by to bylo super. ale hra me bavi i tak, prostredi je uzasny a boje jsou suprovy.

|   |  Odpovědět
PavelT  |  31. 10. 2008 16:33

Jeste bych dodal, ze u Xboxove verze je dost grafickej prohresku. Nevim, jestli je to mizernym vykonem Xboxu nebo neschopnosti vyvojaru. Stiny jsou v low-levelu, takze na monitoru je videt cosi pixelove, co ma pripominat stin? Dale kvalita textur a vubec detailu ve hre je velice mizerna. Render vody pripomina neco co nelze rozpoznat :) Vegetace je snad jedine, co vypada dobre. Hra Just Cause, ktery ma podobny herni koncept je oproti tomu skvost, alespon graficky...

|   |  Odpovědět
Hanz  |  07. 11. 2008 19:28

nj kdybys měl PC tak si vesele hraješ Crysis apod.

|   |  Odpovědět
mrazik  |  31. 10. 2008 15:40

Ja nechapu co mate s tim plnym zasobnikem...hraju na stredni obtiznost...mirim na hlavu a staci maximalne dve rany...do tela samozrejme vic...tohle mi teda vubec nevadi...spis to stale prejizdeni a podobne...to je opruz...plus jednotvarne ukoly...tesim se na módy :)

|   |  Odpovědět
Mik  |  31. 10. 2008 14:43

Souhlasím s recenzí... První hodinu hru bych dal s chutí 11/10. Ale po hodině hraní tak 5/10. Doufám že s tím respawnem nepřátel a s celkovým systémem něco udělají v patchi. Jsem zvědav na multiplayer. Ten jsem ještě nezkoušel.

|   |  Odpovědět
Peter  |  31. 10. 2008 14:04

Tak hru som uz presiel a mojich par postrehov:
1. Je to nehorazne stereotypne... nastastie prejst hru netrva dlho (neviem odkial mate tu dlhu hernu dobu).
2. Grafika mna sklamala troska. Design krajiny je krasny, ale chcelo by to lepsiu pracu so svetlom a shadermi (a mozno obcas aj detailnejsie textury). Crysis killer to nie je urcite, ani zdaleka. Ultra high detaily su niekde na urovni medium Crysisu.
3. Retardovany pohyb postavy... Teda celkovo fyzikalny engine nic moc. Nakladne auto sa mi obcas otocilo zrazu pomaly o 360 stupnov a to som len nabral nejaky maly kamen.
4. To, ze musim do nepriatela nasupovat 12310454504 nabojov, aby konecne umrel je fakt chore. Vydrzia pomaly viac ako hlavny hrdina. A ten "respawn"... No ehm... Zbran som vdaka tomu musel menit kazdu chvilku (problem vyriesil az najsilnejsi granatomet, ten bol idealny na cistenie stanovist ;)) Mierenie zbranou velmi arkadove, chcel by som vidiet cloveka, ktory tak presne striela protipancierovou sniperkou z ruky ako hlavny hrdina :D
5. Slusna AI? Skor zmatena AI :D Obcas ma nepriatelia videli na dost velku vzdialenost a obcas boli schopni okolo mna prejst v asi 3 metrovej vzdialenosti a nic (a to uz vedeli o mne, ze po nich strielam). Tiez niekedy mali az rontgenove oci a strilali na mna cez stenu, kde nemali sancu ma vidiet (keby to bolo nahodne strielanie nepoviem, ale oni vzdy trafili do mna :P). A par krat sa stalo, ze nepriatel sa nejako dostal do skaly a on odtial na mna strielal, ale ja som ho zabit nemohol. A malokedy medzi sebou komunikovali (bolo to bezne vidno na tom, ze 3 zo 4 sa ukryli dobre pred mojou palbou a jeden si cupol rovno chrbtom smerom ku mne a nekryl sa).
6. Velmi chaoticka dejova linia... Priam mizerna... Ziadna...
7. Stal sa zo mna pyroman :D Palenie veci (a nepriatelov) je dobry napad ;) Skoda, ze prostredie nebolo viac znicitelne. A to, co som znicil, tak sa po case obnovilo.
8. Skoda, ze tam nezakomponovali autori viac divej zvery stylu levy, geparty, krokodily a tak... Nieco, co by na cloveka obcas aj zautocilo.
9. Mohli tam byt aj nejaky civilisti (utekajuci utecenci a pod.).
10. S tym zvukom aut; to nie je problem len aut, ale celkovo zvuk v hre je dost zly. Velmi tazke, a niekedy priam nemozne, bolo identifikovat aj odkial na mna neprietel striela.
11. Maskovanie fungovalo velmi nahodne. Snazil som sa chvilku hrat so zbranami s tlmicom a s uspavacou sniperkou (alebo co to bolo) a mas som aj maskovaci upgrade oblecenia, ale mal som z toho opacny pocit, hlavne v noci, nepriatel dokazal az moc casto identifikovat odkial strielam (a to som sa este schovaval do krikov a za prekazky).

Celkovo by som dal hre tak 8/10 za grafiku a design prostredia a zvysok tak 2 az 4 z 10.

|   |  Odpovědět
misticjoe  |  03. 11. 2008 12:55

ad) Mohli tam byt aj nejaky civilisti (utekajuci utecenci a pod.).

Zamysli se zlehka... Co bys dělal, narazit na takový utečence? Pomáhal bys jim v jejich těžkém úkolu a čistil cestu od zlých padouchů, kteří by jim chtěli ublížit?

A nebo by si z gustem takovou skupinku zpovykaných jedinců kosil hlava nehlava.... no tak vidiš - a to by se samozřejmě nelíbilo různým multikulti organizacím...

|   |  Odpovědět
Peter  |  03. 11. 2008 13:28

Mohli by ich zakomponovat nejako do deja, minimalne tak, ze medicinu proti malarii by si dostaval po tom, ako by si ich uspesne odprevadil niekam alebo im zabezpecil nejake jedlo a vodu a tak. Nemuseli by to byt velke skupinky. Len je dost nuda x-krat niest falosne doklady niekam krizom cez celu mapu kvoli tomu. A keby si ich zabijal, tak by si z toho mohol mat dost velke zdravotne problemy alebo daco take.

|   |  Odpovědět
NetAndy  |  17. 11. 2008 19:05

respawn nepřátel zamrzí, o to víc nechápu jejich výmluvu na odstranění šelem(lvy a tak) s tím ,že neuměli vyřešit, aby neútočili jen na hlavního hrdinu nebo nesežrali všechnu ostatní zvěř a vesničany. Jsem an to zvědavý, teď jsme po Crysis přešel an původní Far Cry, aby mi pak ta grafika nepřišla tak hrozná:D Ono ostatně p ocrysis vypadá všechno hrozně, protože jsem se naučil i u crysis vidět řadu věcí nedotažených nebo, že šly udělat líp.

|   |  Odpovědět
udh  |  31. 10. 2008 12:52

UPLNE S TOU RECENZÍ SOUHLASIM! první recenze co se nedala ovlivnit značkou

|   |  Odpovědět
niio  |  31. 10. 2008 12:15

pre mna to je sklamanie roku tato hra. respawn nepriatelov a stereotypne misie uplne pochovali inak velmi uzasny koncept. prestalo ma to bavit po styroch misiach, ked som si myslel, ze hra je zabugovana, ved predsa nemozu byt misie stale tie iste(myslel som, ze mi nenabehli v ponuke hlavne misie) a nepriatelia sa nemozu respawnovat....a predsa je to pravda....

|   |  Odpovědět
mike  |  31. 10. 2008 11:21

je to skvělá hra, prostředí je naprosto uchvátné, afrika se fakt povedla, hodně se mi líbí změna počasí, nejvíc se mi líbí afrika při východu slunce, taky co je dost namakané je oheň, ale jak napsal autor článku - náplň misí otřesná

|   |  Odpovědět
Pac!ent  |  31. 10. 2008 10:47

Podle mě je singl pro někoho podstatná, ale z dlouhodobého hlediska druhořadá věc. Podstatné pro životaschopnost hry bude podle mě kvalita multiplayeru, kde se díky editoru asi nějakého stereotypu nedočkáme.
Na hodnocení multiplayeru si ale asi budeme počkat, protože máme jen týden po oficiálním vydání hry a česká verze, ta se dokonce teprve lisuje....
Btw - vše o hře na její fan stránce www.farcry2.cz

|   |  Odpovědět
Kox  |  31. 10. 2008 05:47

Je to dobrá pařba nádherná grafika atd prostě všechno good.
Mrzí mě akorát že ne sejmete jednoho parchanta tak potřebujete celej zásobník na jednoho to se mi fakt nelíbí to pos ...

|   |  Odpovědět
Plešoun  |  31. 10. 2008 06:18

Přesně tak. Plus reset lokací je protivnej. Jako chápu že se mají doplňovat lokace aby to nebylo nuda. A že hlídky jako doplňujou svoje vystřílený stavy. Ale ať se to doplní třeba po dni nebo po dvou. Když někde něco vystřílím, ujedu dvěstě metrů, vrátím se, a oni jsou tam znova - je to vopruz.
Dabing strašnej - hlavní záporňák to drmolí jak když by byl placenej od počtu slov za vteřinu....

|   |  Odpovědět
Stacox  |  31. 10. 2008 08:07

jn, mohli by udělat nějaký patch na delší spawnení hlídek... já bych řekl, že by i stačila 1-2 hodiny reálného času...

|   |  Odpovědět
hnedka  |  31. 10. 2008 18:27

Nejhorsi je, ze se respawnujou i cely vesnice, co clovek vyzabiji.

|   |  Odpovědět
posejpik  |  02. 11. 2008 12:28

TO JE ALE FAKT... GDYŽ TO PRACNĚ VYSTŘÍLIM A ZASE TAM TUDY JEDU Z5, TAG PO MĚ STŘÍLEJ.. ŠKODA, ŽE TO JE TAG RYCHLÝ, GDYBY TO ASPON TRVALO NĚKOLIK HODIN, NEŽ SE TO OPRAVÍ NEBO TAG NĚJAK.. A ETE MĚ TROŠKU VADÍ FIRST PERSION V AUTĚ, PROTOE MNOHGDY NENÍ VIDĚT NA CO NAJÍŽDIM... STAČILO BY OBYČEJNÝ PŘEDKLUNĚNÍ... NEBO "JEDNOTVÁRNOST" ÚKOLŮ, ŽE TAM JE V PODSTATĚ PÁR TYPŮ ÚKOLŮ... ALE CO, I PŘES TO JE TO FAJN KALBA

|   |  Odpovědět
hnedka  |  31. 10. 2008 17:02

To jen s tou zakladni pistoli. Porid si sniperku a tam to je na jeden zasah (obcas na dva, ale ten prvni je alespon skoli na zem).

|   |  Odpovědět
posejpik  |  02. 11. 2008 12:55

JAKO OD GRAFIKY SEM ČEKAL VÍC, OD PŘÍBĚHU SEM ČEKAL VÍC A OD CELKOVÉHO PRŮBĚHU HRY TAGY, PROTOE SEM ROZMAZLENEJ Z CRYSIS, GDE SE DÁ VZÍT FŠECHNO DO RUKY A TADY NE!!! VŽDCKY GDYŽ DU DOM, TAG SE TĚŠIM NA TU HRU,ALE GDYŽ JÁ PUSTIM, TAG SI ŘIKÁM, A CO TAM BUDU DĚLAT... POPRAVDĚ MĚ MAFIA BAVILA 3ROKY A TOHLE MÁM TEJDEN A UŽ MĚ TO PŘESTÁVÁ BAVIT...PROTOE GDYŽ POMINU GRAFIKU, TAG TA HRA STOJÍ TOTÁLNĚ ZA PRD... NEDÁ SE TAM NIC DĚLAT... UŽ JENOM OBYČEJNÁ PŘEPRAVA BUSEM.. ČEKAL SEM, ŽE S TIM BUSEM POJEDU JAKO PASAŽÉR A ONI TAM DALI TELEPORT... FAKT JAKO NIC MOC UBISOFTE, RAINTBOW SIX VEGAS BYLO LEPŠÍ...

|   |  Odpovědět
Slabingr  |  04. 11. 2008 23:45

NAPROSTO S TEBOU SOUHLASÍM, OPROTI FARCRY 1 JE TO TOTÁLNÍ PROPADÁK.. BOHUŽEL VÝVOJÁŘI CRYTEKU UTEKLI K EA GAMES ( FAR CRY 1, CRYSIS, CRYSIS WARHEAD )...