Recenze: Fracture – do kopce a skopce

|   |  Odpovědět
avatar
03. 11. 2008 22:04

To si vážně myslíte, že jsme takoví antitalenti na pravopis? . Ale no tak

|   |  Odpovědět
Halogen cz  |  04. 11. 2008 19:21

Vypadá to, že pánové ze stránek www.doupe.cz mají nejen problémy s pravopisem, (ostatně i tak jako já, a sposty dalších) ale také problémy se samotnými recenzemi. Snad dokáži přehlédnout ten veliký, oranžový nadpis Fracture - Do kopce i skopce (z kopce), který je díky své pravopisné chybě v podstatě malým důkazem toho, že ať už jej napsal kdokoliv, a to nechci nikoho jmenovat, žřejmě musel celému článku, stejně tak jako i této konkrétní recenzi (a možná, né jen této recenzi) věnovat opravdu žalostně malou pozornost. Nicméně, nechci se nikoho osobně dotknout, ale slovo recenze snad neznámená jen věhlasnou kritiku spolu s uveřejněnými mínusy, ale také plusy, a to především plusy. Nikoho z nás tu přece nezajímá v čem je hra podle vás špatná, ale v čem je dobrá. Nezapomínejte, že kvůli špatnému ohlasu lidi dokážete nejen odradit, možná i od koupě samotné hry, ale také od kousku něčí, (možná) vydařené práce. Kterou se vy svojí věhlasnou recencí chystáte absolutně zničit i pohřbít. Myslím si jako hráč, jako člověk, i jako "amatérský recenzent", že podobné výroky jako : Nudná deformace terénu, splácané nápady od konkurence a repetetivnost jsou opravdu podprůměrné názory, které se skutečnou recenzí nemají vůbec nic společného, a už vůbec ne s konkrétními hernímy zápory. Jak může někdo vůbec říci, že základní vložka hry, deformace a formace terénu. Je v podstatě jen nudná záležitost. A to se prosím bavíme o vůbec nejdůležitější vlastnosti samotného Fracture. Jako bychom se, jako čtenáři snad někoho ptaly na jeho názor. Recenze by měla být psána od nezaujatého člověka, od člověka který se dokáže na hru podívat mnohem obecněji než ostatní lidé. Dále bych chtěl jmenovat další tady již zveřejněný mínus samotné hry : Splácané nápady od konkurence. Nevím kdo vlastně komu dělá konkurenci, zda-li je konkurence ta společnost které se vše daří, či zda-li je konkurence brána jako většina již recenzovaných, úspěšných, úspěšnějších titulů. Potom bych chtěl také rád připomenout již zveřejněné plusy, tedy světlé stránky hry, mezi které byly zařazeny např. takové plusy jako Autentičné příběhové pozadí nebo podařený závěr hry. Ve smyslu všeho, je lepší celou hru zřejmě dohrát se zavřenýma očima, přičemž teprve poslední, závěrečná animace zřejmě teprve stojí za to. Jako by nudnou deformaci terénu jak autor recenze píše, měl vystřídat snad jen podařený závěr hry? Ve smyslu této recenze, jsem se od vás jako od členů stránek www.doupe.cz o této hře nedozvěděl v podstatě nic, budu si asi nejspíš muset počkat až můj kamarád Fracture dohraje, abych se ho mohl zeptat na ten podařený závěr hry, který je podle všeho lepší než všechny originální aspekti této hry jako takové, které tu opět jako vě většině vašich recenzi nedokáže nikdo ani trochu ocenit. Na závěr bych jen chtěl dodat, že hra Fracture je poměrně originálním dílem ve svém stylu, jedná se o naprosto jedinečnou hru, ve které nevybuchne jedinný granát aniž by po něm nezbyl "žhávý" kráter. Jedná se také o hru, ve které za pomoci deformace a formace terénu postupujete dál napříč příběhem. Tudíž, deformace a formace terénu je ve hře v podstatě nezbytná, a v některých místech hry i nutná. (Zvednutí mostu, prohloubení kanalizací, nalezení podzemních cest, tunelů a pod. Nechybí zde ani řada, né-příliš originálních ale spíše atraktivních zbraní, přičemž nutno dodat, že řada zbraní vám opravdu padne do oka. Obvzláště když díky nim můžete nejen ovlivňovat počty nepřátel, ale také tvar velké většiny terénu. Hra Fracture vám umožní zvyšovat a snižovat hloubku jednotlivých míst, a to podle vašeho uvážení. Uměle vytvořené krátery vám například takto mohou pomoci překonávat některé obvzláště nepříjemné a nebezpečné momenty ve hře. Pokud tedy nevydíte ve vaší oblasti nic za co se zrovna skrýt, stačí si jen uvědomit, že hrajete Fracture, a rázem si před sebou můžete vytvořit třeba rovnou celý příkop, který ukryje nejen vaši pozici, ale také pozici vašich přátel. Nepřátelé se tak mohou stát mnohem slabější, přičemž nutno podotknout, že i tuto techniku proti vám nepřátelé budou často používat. Umělé krátery jako takové dokáží svým tlakem nepřítele i klidně odhodit o kus dál, a ještě mu zkrátit jeho zdraví. Na první pohled se Fracture může zdát poměrně originální hrou, která skutečně většinu hráčů uchvátila už jen svojí vůbec první herní ukázkou, vypuštěnou do světa. Já bych jen rád dodal, že kladné a světlé stránky hry jsou v případě valné většiny vaších recenzí skutečně milné, nepravdivé a možná i pobuřující. Nemyslím si, že je správné komentovat takové věci, jako závěr hry, nebo jak už tu bylo řečeno nudnou deformaci terénu. Mezi plusy této hry patří : Hudební doprovod, herní kamera, deformace-formace terénu, grafika, puzzle, online multiplayer. Mezi mínusy této hry naopak pro změnu patří : Ovladatelnost a split-screen offline multiplayer. Ještě bych chtěl dodat, že jsem majitelem konzole Xbox 360, a Fracture patří mezi malou řadu mých velice přísně vybraných, kvalitních her. Pokud jsem tímto článkem dokázal alespoň natolik poukázat na míru kvality většiny vašich recenzí, budu jen rád. A budu ještě radči, a to zřejmě nejen já, že s kvalitou vaších recenzí něco udělat. . .

S pozdravem
Halogen cz (Xbox 360) Nick.
The.Scream@seznam.cz

|   |  Odpovědět
Ali  |  04. 11. 2008 20:57

Ty vole, že se ti to chtělo psát. Vzdal jsem to po třech řádcích, kdy se ukázalo, jak je tvoje reakce dlouhá. Zdar

|   |  Odpovědět
avatar
04. 11. 2008 22:31

Ježišmarjá, jedná se o zajímavý nadpis a slovo "skopce" je tam SCHVÁLNĚ.

To si vážně myslíte, že neumíme pravopis?! . Zamyslete se nad sebou, obzvlášť když jsem tento fakt už jednou zmiňoval , což svědčí o tom, že jste si příspěvky nad Vámi vůbec nepřečetl, nahrnul se jako velká voda do diskuze a vypotil svá moudra.

Nicméně, i když nejsem autorem této recenze, díky za konstruktivní kritiku. Příště by to však mohlo být trochu kratší a hlavně bez emocí, jelikož jde očividně vidět, že jste hrou nadšený, a tak nejste objektivní (po čem ve Vašem vzkazu tak úpěnlivě žádáte)

|   |  Odpovědět
(špatný)Češtinář  |  04. 11. 2008 23:29

Fuj ta sedla, jinak se Vám omlouvám za mé hnidopišství a příště si to projdu pro jistotu dvakrát.

|   |  Odpovědět
Halogen cz  |  05. 11. 2008 11:01

Tak to je ale nejspíš omil, já si velice pozorně všímam všech příspěvků, všiml jsem si, i vaší poznámky ohledně toho nadpisu, jinak víceméně hrou nejsem nadšený, hra pro mě nemá ale tak malý význam jako vaše recenze, která je až příliš zaplněná nepřesnými poznámkami o kritice, která není zrovna objektivní a namístě, moje přísvěvky jsou vždy stejné, dlouhé, velice dlouhé, podrobné, a především se díky nim snažím něco dokázat, takže se rozhodně nejednalo o nějaký "vypocený" kecy nebo tak nějak, žádná unáhlená ruka by se nepsala s takhle dlouhými příspěvky, pokud vás je samozřejmě nebaví číst, stačí je jen přehlížet. Nezlobte se na mě, ale tím, že jsem zmiňoval váš postoj vůči hře samotné, jsem nijak nebral na vědomí vaši pověst, nebo osobu jako takovou, byl bych proto rád kdyby jste se nijak neurážel, a zpětně neposuzoval konkrétní přísvěvky tímto způsobem, konec konců, snad můžeme všichni říci co si myslíme. .

|   |  Odpovědět
avatar
05. 11. 2008 12:25

"Omil" - no tfuj :D Jinak já nejsem uražený, není to ani můj článek, jen mi to nedalo, abych neodpověděl. "Vypocená moudra" jsem psal z toho důvodu, že jste si předtím nepročetl diskuzi a přihrnul se jako velká voda.

Jestli jste ale četl pozorně dále, poděkoval jsem Vám za konstruktivní kritiku, která se jen tak nevidí, což Vás opravdu šlechtí. Kdyby bylo více čtenářů jako vy, vůbec bych se nezlobil

|   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor