Recenze: Galactic Civilizations II: Dread Lords - legenda nastupuje

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 18

Diskuze k článku

JAX  |  10. 11. 2006 08:11

Přál bych si, aby jednou vyšla hra, která by si brala inspiraci z IG a Ascendancy. Galactic Civilizations I + II nesahají těmto "peckám" ani po kotníky. U vesmírných strategií mi na grafice nezáleží. Nejvíce ze všeho záleží na hratelosti a tu bych u GC I + II ohodnotil souhrnně počtem bodů 5/10, protože je to prostě tak. Je to nudná rozsáhlá hra bez inovací hodných nástupce starých dobrých strategií.

Master of Orion II je sice graficky pěkná, ale vesměs nedotažený nástupce svého staršího bratříčka. Dohraná rychle, s rozvojem technologií má rychlý spád. Stačí dvě flotily jakýchsi nevzhledných koulí a vesmír je dobyt... MOO I je podle mého názoru mnohem lepší a hlavně delší.

Tady jsem o starších vesmírných strategiích napsal takový menší porovnávací článeček:
http://www.chlapisobe.org/zobrazcl.php?typ=110&cislo=200611031736

 |   |  Odpovědět
Fox  |  15. 01. 2007 11:22

Po všeh těch předchozích nespokojených hráčích musím přiznat, že GC2 se mi líbí. Všechno je subjektivní, ale hrál jsem je před 6měsíci, a hraji je nyní nově s patchem 1.5 - a je to změna k lepšímu. Souboje lodí formou 3D filmů, rychlejší hra i při "velké" galaxii...
Mouchy opravdu má, ale neházel za zahrání stojí. Hodila by se nějaká stránka Tipy a triky... ale vzhledem k tomu, že hra nepatří k nejnovějším, nevím, jestli se to vyplatí dělat. Kdo by to přivítal, tak můžu něco napsat.
 A ještě jednou - každý má subjektivní názor a komu se hra nelíbí, ať ji nehraje. Dle mého dokáže "chytnout"...

 |   |  Odpovědět
joe  |  22. 05. 2006 09:55

starym gamesam to nesiaha po kolena : ascendancy, ig ci moo2.
chyby krasy:
1. hviezdne systemy na jednej kope - vzdialenosti medzi hviezdami sa meraju svetelnymi rokmi - dost pochybujem ze letiet na pluto zo Zeme
je to iste ako letiet na Alpha Centauri
2. dost otravuje vyroba designov lodi .. naco? ked vyskum ide do predu, stale sa s tym sr.t, preco to nejde ako v ascendancy, tam to bolo urobene
uplne najkrajsie a najjednoduhsie alebo v moo2.
3. kde su nejaky piloti, guverneri
4. vymysliet aspon nieco nove: nejaky ten vyvojovy strom pre specialne postavy napr. ako v homam. alebo v slabom nanznaku z ig pre spionov(aspon nejake rozdelovanie bodov) alebo urobit rasy kt. by boli fakt odlisne stylom hry a nielen grafikou a casto krat len nazvom - napr. ako v starcraft.
alebo pridat moznost ziskania unikatnych technologii ktore by odkryli trebars cely vyvojovy strom alebo aspon anukatne lode ci nepriatelov ako v moo2.

Skoda ze ked sa niekto vyberie cestou klonu tak to skonci tym ze cely koncept hry sa zjednodusi, ovladanie sa zhorsi a naplaca sa skareda 3d grafika
kde nieje rozoznat co je co.

 |   |  Odpovědět
mamlas  |  11. 04. 2006 21:03

mam tavito proble a chci se zeptat jestli je nekdo na tom stejne.
Nevidim planety nektere lode proste tam mam jen cerno.
( Win2000sp4 Ati9600 ) help

 |   |  Odpovědět
Supel  |  01. 09. 2006 12:44

Tento probpém mám i já..zatíms emi to nepodařilo zopravit..možná to zprovozní jen jiný operační systém..win2000 jsou známé svou nevolí spouštět starší hry

 |   |  Odpovědět
Apes  |  13. 03. 2007 13:11

Problém s texturami se mi podařilo vyřešit přeinstalováním OS na Win XP SP2.Původně jsem měl WIN XP bez SP.Z toho všeho mi vyšlo, že problém bude asi v .NET Framework, jinak si to nedokážu vysvětlit.

 |   |  Odpovědět
dvorix  |  04. 04. 2006 09:48

MOII je podle mě best hra, naposledy jsem ji hrál tak před měsícem. Takže jdu stahovat demo a pokud bude aspoň trochu k něčemu, jdu ji hned koupit. Tahovky je třeba podporovat

 |   |  Odpovědět
Corwin8  |  25. 03. 2006 21:14

Autor článku: Velmi často jsou technologie pojmenované „Impulse drive I“, „Impulse drive II“, „Impulse drive III“ a jejich popisky se omezují na „Je lepší než ten předchozí“. To si autoři mohli odpustit.

Ano, taky jim přišlo, že nemusí popisovat tisíckrát popisované... Ale já si dokážu mnohem lépe představit, co je to Impulse Drive I-XXX, než co říká o hře: Je to stejné jako MOO2, ale vylepšené..... Na každém řádku! Autor by neměl počítat, že čtenáři znají hru, která je X let stará(a jsem si jist, že dobrá, o tom se hádat nechci. To prostě nejde. Recenze byla stručná jasná výstižná.... ALE JEN PRO TOHO, KDO HRÁL GC2 podobné hry...
K nim já nepatřím. A za to se omlouvám, ale ta recenze se mi nelíbila. Strašně snadno ve mně vzbudila zvědavost a touhu si zahrát něco tak: ´úžasného(což hádám podle hodnocení)´, ale recenze mi téměř nic neřekla... Chtěl bych si hru zahrát, ale nemám nejmenší tušení, jestli by mě bavila...

 |   |  Odpovědět
Martin Minar  |  27. 03. 2006 13:33

Neni mi sice zcela jasne, jakou souvislost ma moje stiznost na Impulse I az XXX s tim, co pisete dal, ale na to dalsi rad odpovim.

Je to vzdy problem, rozhodnout se, jak postavit recenzi na neco, co jiz bylo. Napriklad, kdyz budu psat recenzi na Oblivion, budu do ni davat odkazy typu "tohle je lepsi nez v Daggerfall", tohle bylo lepsi v "Arene"... Nebo budu psat, jako by nic takoveho predtim neexistovalo? Obavam se, ze v soucasnosti se odkazum na predchozi klasiky zanru clovek neubrani. Ale mate pravdu, mozna uz starnu a zacinam vzpominat na hry, ktere mnoho hracu nehralo.

Na druhou stranu... Ne... Myslim, ze nekdo, kdo nehral Master of Orion II, o Galactic Civilisations ani nezavadi, protoze to proste neni jeho zanr her. Toto prosim berte jako muj osobni nazor, nikoliv nazor redakce. Ostatne, kdyz se divam po prispevcich, ktere me tady cupuji za to, co jsem mel spatne ze vzpominek na MOO2, myslim, ze budete spise vyjimka.

 |   |  Odpovědět
Killer  |  27. 03. 2006 14:14

Souhlasim s autorem. Master of Orion II je klasika sveho zanru. A to ze ty jsi ji nehral je, s prominutim, tvuj problem. Jestli mas takovyto pristup ke vsem recenzim, tak z nich asi opravdu moc nemas, protoze 85% recenzi je v dnesni dobe srovnavacich.
Chtel bych se ale zeptat autora, jestli mu hra casto bezduvodne padala (mnohdy ve stejnem tahu stale dokola, tak ze se neda pokracovat) a jestli toto padani opravil patch 1.0X

 |   |  Odpovědět
Martin Minar  |  27. 03. 2006 22:26

Hra mi padala jenom, kdyz jsem prechazel ze hry do Windows a nazpet. Nainstaloval jsem nove ovladace grafiky a patch a prestala padat. Takze nevim, co pomohlo. S padanim primo ve hre jsem se nesetkal. Pouzivam w2k sp4.

 |   |  Odpovědět
Benjamin  |  01. 07. 2006 23:01

Nechci ti do toho mlvit, ale MOO2 je deset let stara hra.

 |   |  Odpovědět
Radoslav  |  16. 07. 2006 20:42

Já bych také nesouhlasil s tím, že kdo nehrál MOO, tak o tohle asi nezavadí, protože to není jeho typ hry. Přece jen - MMO vyšel před deseti lety.
Třeba mě tako hra velice láká. TAhové strategie miluju. Zvlášť když jsou rozsáhlejší a promakanější (není to jen udělej největší armádu a vyhraješ, ale je tam i diplomacie atd). Navím mám rád sci-fi,takže mi něco říká, že tohle pro mě bude lepší než HoMaM.

Ale přece jen - je mi dvacet let. MMO vyšel když mi bylo deset. To jsem si moc her dovolit nemohl, člověk sehnal co měli kámoši. Později, už človkě tak nějak zapoměnl že někdy viděl recenzi na nějaký MMO.

A myslím, si že je spousta mladších hráčů než já, co se k MMo nedostali ne že by to nebyl jejich styl. Ale prostě hra je minula jako mě.

 |   |  Odpovědět
xxxs  |  24. 03. 2006 20:38

Nechtěl, abyste ho neporazili vy.

 |   |  Odpovědět
někdo  |  24. 03. 2006 11:04

Jsem velkým fandou MOO II, a po přečtení recenze mi přijde, že je to naprosto přesná kopie s minimem vylepšení, které mají navíc spekulativní přínos. Rád bych poukázal na to, že veškeré diplomatické možnosti popsané v recenzi jsou možné i ve starém MOO II, včetně "novinek" jako donucení jednoho z oponentů zaútočit na jiného, nebo kapitulace ve prospěch vašeho nejsilnějšího protivníka. Stavba lodě je taky stejná, akorát chybí multiplayer... Ach jo, kdy se konečně dočkám...

 |   |  Odpovědět
Míra  |  24. 03. 2006 12:04

Multiplayer byl stejně nepoužitelný, bylo to moc pomalý. MOO II pařím dodnes a ne tohle se už těším. Možná to nebude tak špatný, konec konců dobrý klon může předčít i originál!

 |   |  Odpovědět
ValMor  |  24. 03. 2006 14:28

GC2 jsem sice nehral ale GC1 pristupovalo ke hre o dost jinak nez MOO a nutno podotknout ze o dost hur

 |   |  Odpovědět
56465498  |  24. 03. 2006 05:24

Dobývat

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor