Já přeci neříkám, že v Oblivionu byla interakce okolních postav na vyšší úrovni - to určitě ne. To, že postavy v GTA IV žijí vlastním životem, chodí s nákupy, baví se, kouří, postávají atd. nemá ale s grafikou přece nic společného. Oblivion je co se kvality textur, modelů postav, stínování, dohlednosti okolí, detailů stromů, trávy atd. mnohem propracovanější. To je vše. A pokud hodnotíme hru jako celek, musí se do výsledného hodnocení projevit také ne úplně košer grafika - samozřejmě s poznámkou, že na vlastní hratelnost to prakticky nemá vliv. Horší grafika je u GTA IV prostě natolik viditelné mínus (v porovnání s celkovou dokonalostí herních mechanismů a možností hry atd.), že logicky nemůže zůstat bez povšimnutí. Také velké herní servery jako IGN či GameSpot si toho všimli a přesto ohodnotili hru 10/10, což je podle mě chyba. Desítková hodnocení si zaslouží "dokonalé" hry - a to po všech stránkách (hratelnost+technické zpracování). Když se nedokonalá grafika bere jako nedostatek i u jiných titulů, proč by GTA IV mělo být vyjímkou? Pokud se podíváte např. na všechny předchozí desítkové hry na GameSpotu - Legend of Zelda: Ocarina of Time (N64), Soul Calibur (DC), Chrono Cross (PS), Tony Hawk's Pro Skater 3 (PS2), všimnete si, že mají jedno společné - špičkovou grafiku, která v té době byla buďto úplným vrcholem napříč platformami, nebo špičkou na dané platformě. To se o GTA IV opravdu říct nedá, protože Xbox 360 i PS3 mají na svém kontě graficky mnohem zdařilejší kousky. (Gears of War, Vegas 2, Mass Effect, COD4 atd.) Proto si myslím, že deset/deseti je takové absolutorium z nutnosti než objektivní hodnocení. Své argumenty jsem předložil a pevně si za nimi stojím. A jak tak čtu diskuse napříč webem, tak nejsem sám. I samotní hráči jsou co se grafiky GTA IV týče lehce zklamáni. A teď mě ukamenujte