Ale on má přeci jen v něčem pravdu... Zatímco ostatní konverze bývají postižené takovými těmi konzolovými libůstkami jako debilní kamera, ovládání rozhozené po celé klávesnici, menu bez klávesových zkratek apod., GTA tímhle nikdy netrpělo. Pravda, ve spolupráci s grafikou, resp. ovladači bylo co dohánět, aspoň podle ohlasů, osobně jsem s grafikou nikdy problém neměl. Takže...
Srovnání s Crisis, doporučení na koupi konzole u recenze na PC hru...
No a pak hláška o přijatelných 45 minutách instalace mě taky docela pobavila :D Ne, 45 minut instalace je naprosto nepřijatelné, i kdyby měla hra 40 giga... Pokud se Flatout UC se svými skoro 5 giga instaluje něco kolem 5 minut (na mojí sestavě - E8400 3GHz, 4 GB RAM a disk Samsung F1), nemůže se 15 giga instalovat minut 45 (pokud tedy nejde o znatelně slabší sestavu).
Ještě když už zmiňujete v recenzi chyby, neodkazoval bych se na různá fora, spíš bych vycházel ze svých zkušeností - tedy jestli jsem si chyb všiml nebo jestli jsem projel celou hru a na žádnou závažnou jsem nenarazil (to se mi například stává docela často, přestože se na netu válí sáhodlouhé seznamy). Každý software má chyby, důležité je, jestli se na ně dá narazit běžně nebo jednou za 1000 pokusů.
Mimochodem, v dnešní době rozžířený mýtus, že vydávat hry s chybami je současný trend, není pravdivý (kdo pamatuje Daggerfall a další bez patchů nedohratelné perly herní historie, dá mi určitě za pravdu).
Nicméně nechápejte to jako útok, spíš jako doporučení, kterým tvrzením a hláškám se pro příště v recenzi vyhnout.