Recenze: Ground Control 2 – její veličenstvo strategie!

tak to abych cz verzi zahodil a nechal si za eura poslat anglickou 8))

|   |  Odpovědět
mrazikcomp@seznam.cz  |  06. 09. 2005 16:51

ma nekdo tuseni jestli existuje patch na CZ verzi? u cenegy ,jrc a jinych nasich prodejcu sem ho nenasel a bez nej je to vcelku na vyhozeni a anglickou verzi hry sem tu taky nikde prodavat nevidel :(

|   |  Odpovědět
lone eagle  |  24. 07. 2004 21:59

ME SE TAHLE HRA ZASEKAVA, po chvili hrani (nebo i po chvili cekani v menu) se mi proste hra sekne, hudba hraje dal ale to je tak vsechno, nekdy mi to jde pomoci ctrl+alt+del killnout ale vetsinou musim resetovat. A stane se to pokazdym spusteni (cca 5min hry?), bez vyjimky. Zkusil jsem i patch. novy drivery na grafarnu a nic. S zadnou jinou hrou nemam problemy zadna se mi uz dlouho nesekla. mam WIN XP, GF FX 5900XT, AMD A.XP3000+, deska epox 8rda3+. Nevedel by nekdo jak mi poradit? moc dik dik!!!!!!

|   |  Odpovědět
Alan Jarrar  |  25. 07. 2004 10:27

Zkousel jste znovu nainstalovat DX9.0b? Nepřehřívá se vám grafika nebo procesor?-(zkuste vyčistit větráčky). Když tohle nepomuze, tak snad preinstalovani Windows ano...

|   |  Odpovědět
Hannes  |  24. 07. 2004 16:41

jj, je to slusna gameska. jednoduchy, graficky pekny a celkem zabavny. akorat nemam moc rad hry z budoucnosti, ale tady se to jeste da prekousnout

|   |  Odpovědět
mouca  |  22. 07. 2004 11:57

Toz ono taky ty pravidla co si JD vytvoril pro psani do diskuzniho fora hrozne moc smrdi cenzurou a to uz tady nekdy bylo,ale je to pryc a neni dobry se k tomu vracet.

|   |  Odpovědět
Marek Sedlář  |  20. 07. 2004 10:14

Pěkně napsaná recenze, jenom tak bokem, u datadisku k Spellforce, s názvem Breath of Winter se bavím více než při hraní Ground Control II tak to nezapomeňte orecenzovat až to bude u nás v prodeji.

|   |  Odpovědět
Alan Jarrar  |  20. 07. 2004 10:28

diky

ad Breath Of Winter - už se těšíme

|   |  Odpovědět
jd  |  20. 07. 2004 01:07

Mam takovy silny pocit, ze uz jsem clanek tohoto zneni nekde cetl..... ze by http://games.tiscali.cz/reviews/groundcontrol2/ pred dvema tydny? Alane Jarrare, neslo by priste radeji napsat vlastni recenzi, a redakce Doupete, neslo by na takove veci dohlednout? Jsme radi, ze si Tiscali berete jako vzor, ale tohle uz celkem bije do oci - vsechny vlastnosti hry uplne presne popsane za sebou, vcetne tak specifickych veci/dojmu jako prirovnani grafiky k akcnim hram nebo identicke priklady misi hned vedle ukladani pozice/obtiznosti, popis stejnych jednotek i moznosti hry na totoznem miste v clanku jako v predloze atd.... zkratka jako by slo o prevypraveny / vytah z textu od Bergyho (doplneny jen o pubertalni pokusy o vtipy) a s tim samozrejme nelze souhlasit.

|   |  Odpovědět
Alan Jarrar  |  20. 07. 2004 07:11

Pane, Jd, naznačujete snad, že jsem hru nehrál? Nebo snad to, že jsem článek doslova opsal? Nevím co je stejné a co ne. A upřímně řečeno - je mi to fuk. Při hraní každé hry si všimnete toho, co vám hra nabízí a to je prostě fakt - s tím nic nenaděláte. Stejně tak bych si mohl přečíst článek konkurenčního serveru, který vyšel později než na Doupěti a též by to bylo podobné. Předem bych vám chtěl poděkovat za to, abyste si laskavě dopředu rozmyslel, než něco řěknete. Děkuji.

|   |  Odpovědět
mates  |  20. 07. 2004 09:16

panove z Doupete, ze na toto vubec reagujete, po tom co jserm cca pred mesicem na vlastni oci videl jak jd nema problem s takovymi svi..rnami jako je meneni obsahu prispevku pod clanky, kdy druhou polovinu zmenil na neco jako "jsem rad ze je tiscali games tak kvalitni" apod.... a maze prispevky ktere vylozene nechvali jak je tiscali games nejlepsi, tak uz se vubec nedivim, lidi kteri na to spolecne s nami ve foru upozornovali dostali okamzite bann, asi ma panacek hodne velkej problem s egem..... svoji praci dela dobre to je pravda, ale diky temto krivym praktikam si jen podrezava vetev aniz by to bylo potreba.... mejte se m.

|   |  Odpovědět
jd  |  20. 07. 2004 11:58

Nic uvedeneho jsme rozhodne nikdy nedelali a na slusne napsanou kritiku s argumenty vzdy odpovidame. Ale kdyz si napsal prispevek vulgarni, warezovy nebo jinak porusujici pravidla, s kterymi si pri vstupu do fora souhlasil, nemuzes se vubec divit, ze byl moderatory bud kompletne nebo z casti (to vyjimecne v pripade, ze jeho cast byla hodnotna a zbytek byl sprosty atd.) smazan. Pokud takovou cinnost opakujes, dostavas automaticky ban, opet dle pravidel fora, vubec nic prekvapujiciho. (omlouvam se doupeti za off-topic, ale na takove lzive narceni neslo nereagovat).

|   |  Odpovědět
Konrád Henlein  |  20. 07. 2004 13:26

Jestli se nepletu, tak mates mluvil o změnách textu. O žádném mazání nebyla řeč. Mazejte si co chcete, ale měnit texty příspěvků. No teda Jinak Groun Control je supr hra, doufam, ze i ke dvojce vyjde datadisk

|   |  Odpovědět
mates  |  20. 07. 2004 14:19

ale no tak jd, nechci ti sahat do svedomi a uz vubec to resit na tomhle foru kam to nepatri, je to tvrzeni proti tvrzeni, a od te doby kdy jsem temer online videl zmeny ke kterym tvou rukou dochazelo ve foru tusim na hi-res video k HL2 tak jsem hodne zmenil nazor na nektere lidi v tiscali games, a neni to jen zmena casti prispevku na samolibe reci ale i mazani prispevku me a ostatnich diskutujicich kteri si techto zmen taky vsimli a zacali na ne upozornovat co to ma proboha znamenat a z jakeho duvodu se tiscali games snizuje k takovym umelym ubohostem, no nic, zij dal v presvedceni ze si nikdo niceho nevsima, ti nepohodlni jsou jen lhari, to je tvuj pojem viz vyse... ostatnim preji pekny den a hodne supr gamesek

|   |  Odpovědět
roll3r  |  20. 07. 2004 14:37

presne tak! Bohuzel nejsi jediny, kdo neco takoveho musel videt a pretrpet. A co je to vlastne proboha jd?! Johny Depp???

|   |  Odpovědět
jd  |  20. 07. 2004 15:19

znova a naposledy opakuju, ze text ani vyzneni prispevku nikdy nikdo nemenil - proc bysme to proboha meli delat? neznam zadny rozumny duvod k takovemu jednani ani nic takoveho tiscali games davno nepotrebuje (i z toho duvodu, ze kvalitu kazdy clovek posuzuje jinymi meritky nez ctenim nejakych prispevku ve foru, ktere beztak navstevuje jen 1/20 celkovych ctenaru).

Jinak si zrejme pletes funkci moderatora s diktatorem - je naprosto bezne, ze se kazda vetsi diskuse musi pomerne pracne moderovat (tzn. mazat tuny prispevku o warezu, offtopic, sproste atd.), aby to forum bylo hodnotne i pro nove prichozi ctenare. Jen vyjimecne jsme parkrat odstranili cast prispevku, kdyz napr. nekdo napsal "dnes jsem si stahnul HL2 alfu z DC+...." a pak napsal hodnotny 5-vetny komentar treba k obsahu HL2 videa, coz jsme tam nechali. Tohle je jedina vec, na kterou par lidi nekdy upozornovalo, ale o tom se s nimi zkratka nediskutuje, jelikoz bysme pak nedelali nic jineho cely den. Bohuzel tito blbeckove, kteri porusuji jasne dana pravidla fora, se pak jeste vzdy citi strasne dotceni.... pripada mi, ze ses presne jeden z techto kriklounu, ale namisto sireni podobnych lzi a pomluv by ses mel radeji zamyslet sam nad sebou.

|   |  Odpovědět
mates  |  20. 07. 2004 15:30

jinou reakci jsem ani necekal, ona totiz z logiky veci ani jina byt nemohla.... ukoncime to, jen tim obtezujeme ostatni, oba vime sve, a neboj se, prispevky propagujici warez, PtP site, vety se sprostymi slovy apod tam nedavam, proste jak pises jsem jen krikloun co si vymejsli, mej se, a az me za 50 let skonci ban na tiscali games tak zkusim zase zacit konstruktivne prispivat do for, ale ted uz jen s chvalou a totez doporucuji ostatnim, jinak je to mrhani casem a otkoukavani klavesnice na notasoj, howg

|   |  Odpovědět
Kamil Gric  |  20. 07. 2004 09:05

JD, sám moc dobře víš, že podobnost recenzí je mnohdy téměř přirozená - pokud popisujeme dobré i špatné stránky hry, málokdy dvě různé recenze hovoří o jiných věcech, nemyslíš? Můžu uznat, že jsou si recenze podobné - nicméně pokud nás obviňuješ z opisování, můžeš to samé udělat i s BW? Protože jejich recenze zas tak odlišná není... Nicméně nechci vyvolávat přestřelku, přijde mi to v konečném důsledku kontraproduktivní - a já věřím, že se svým rozumem jistě víš, že nemáme potřebu inspirovat se (či dokonce opisovat) od Tiscali. Doupě má svůj vlastní vyhraněný styl, osobité typy článků i jinou atmosféru, než vládne na TG nebo BW.

|   |  Odpovědět
jd  |  20. 07. 2004 11:47

Podobnost je prirozena, to je jasne, ale v urcitych mezich. Jiste vis, ze existuje tisic moznosti, jak napsat takovou recenzi na hru X, jak radit ty veci za sebou a co vsechno na hre popisovat/zminit na urcitem miste v clanku, ale kdyz to je z 95% presne stejne jako v jiz drive vydane recenzi (srovnej si odstavec po odstavci), nejen podle me uz nemuze jit o nahodu. Podivej se treba na GameZone / Level / GameSpot a dalsi recenze, ktere jsou uplne odlisne z tohohle hlediska a autori v nich popisuji hru i sve dojmy uplne jinak, tu a tam odlisne, vysledkem cehoz jsou unikatni clanky. Nerikam, ze zde musi jit nutne o zamer, muze se to stat i nechtene, ale i tak je vzdy vhodne cist cizi recenze az po napsani sveho vlastniho clanku, aby k temhle nesvarum nedochazelo.

|   |  Odpovědět
Alan Jarrar  |  20. 07. 2004 15:56

Za svou recenzí si stojím! Je to prostě můj názor na hru a Vy mi ho nevezmete, ať už sem napíšete cokoliv. U hry jsem strávil hodiny času, protože je opravdu skvělá. Můžete si myslet co chcete, ale to co zde naznačujete je pro mě skutečně k pousmání )) Přeji hezký den.

PS: podle sebe soudím tebe -na tohle přísloví nezapomeňte

|   |  Odpovědět
marcus  |  21. 07. 2004 08:42