Recenze: GTA: San Andreas - důvod pro koupi PS2

Diskuze čtenářů k článku

eagle  |  01. 12. 2004 00:36

prej masochista... na pc ted frci jiny veci a nikomu SA moc nechybi.ja si klidne pockam, sice to bude nejspis docela sok divat se v dubnu pristiho roku na takovou grafiku, ale snad to zvladnu.

 |   |  Odpovědět
pani hlavackova  |  01. 12. 2004 01:45

no ja to hral, a vypada to na tom PS2 tak hnusne, ze si VELICE RAD pockam na PC verzi.

 |   |  Odpovědět
daniel sloboda  |  09. 12. 2004 16:51

Kreténe co máš proti GTA3 na PS2?Vsadim se že ta tvoje4.8.6 neutahne ani Prehistoryk sráči jeden zmrdanej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 |   |  Odpovědět
Marek  |  02. 01. 2005 13:56

Jezis ty si prece kus vola. Nepripadas si tak nekdy sam?

Mimochodem, tim ze poukazujes ve sve nepochopitelne agresivni odpovedi na hruby vykon PC versus PS2 jen nahravas zastancum modularni platformy jakou je prave PC. Vyvoj teto plaformy se ubira mnohem rychlejsim tempem kupredu nez vyvoj takovych blackboxu jako jsou PS2, GameCube, xbOX, ...

 |   |  Odpovědět
Dan  |  07. 02. 2012 08:26

jeto jedno já mám XBOX 360 a tam to je nejlepší

 |   |  Odpovědět
Zachyn  |  21. 03. 2005 00:30

Víš, každej nemá doma kromě PS2 taky 486, jako ty, když ani nevíš, jaký se teď dělají PCs!!!! Vole, se divím, že ti ten tvůj stroj vůbec utáhne internet!!!!

 |   |  Odpovědět
Střelec  |  15. 08. 2005 13:08

čau debile ta tvoje ps2 je takova mrdka že se s kompem neda srovnat, a že ti rodiče nekoupili ani tu 4.8.6 to už je tvuj problem.

 |   |  Odpovědět
Skye  |  01. 12. 2004 16:27

Otázka je, jak to bude vypadat na PC...

 |   |  Odpovědět
Imrich Bugar  |  03. 12. 2004 08:34

No, ja jsem to jeste nedavno koupit chtel - jen kvuli SA a mozna HotShots Golf, ale po tom co o SA, v kombinaci s PS2 ctu, tak asi ne.

Navic to ted vypada, ze SA komplet bude pekne nudny a tezko ovladatelny... Asi to dopadne jako Transport Tycoon a Locomotion (nebo jak se to jmenuje)...

BTW: hledam hru jako byla kdysi ... hmmm, zapomnel jsem nazev ... proste se litalo z planety na planetu, kupovalo a prodavalo. Nekde byli pirati, jinde povstalci (ci co) + mohli jste prepadavat jine lode... Stare to je xxxx let (pro DOS). Neni neco podobneho v lepsi grafice? Krom Freelancera, kterej byl dobrej, ale ty mise "rychle, rychle nebo kosmir zanikne" mi vadily.

 |   |  Odpovědět
Jan Horgoš  |  03. 12. 2004 09:16

Já jsem se tedy u SA nenudil ani náhodou a to GTA jako takové není zrovna mým šálkem kávy. S tím ovládáním to sice bylo trošku horší, ale jak říkám - jde o to si zvyknout, pak už je to v pohodě.

A k té dosové hře. Jmenovala se tuším Elite, pokračování potom Elite2: Frontier. V podobném duchy byl i Privateer a jeho pokračování. Byly to parádní kousky, a je pravda, že by se někdo mohl konečně nechat pořádně touto klasikou inspirovat ;)

 |   |  Odpovědět
Imrich Bugar  |  04. 12. 2004 00:34

Jo, DIK. Elite se to jmenovalo. Takze neni nic na ten zpusob?? SKODA

 |   |  Odpovědět
Orinoko  |  04. 12. 2004 11:19

Zkus X2 je to novy a vyborny.. grafika fakt goood a hratelnost taky v poho

 |   |  Odpovědět
Marabu  |  03. 12. 2004 14:58

Frontier First Encounters? :)

 |   |  Odpovědět
Tazi  |  28. 12. 2004 07:31

Jestli hledas neco podobneho jako je Elite vyzkousej Vega Strike, urcite se ti bude libit a je zadara.

 |   |  Odpovědět
Wiliam  |  14. 06. 2005 14:26

Já mam na PS2 San Andreas jeto bomba.Já to dohrál Grafika je hustá.

 |   |  Odpovědět
AK-47  |  01. 12. 2004 10:11

A jucknul na ty screenshoty z GTA:SA. Vim, ze nejde srovnavat s PC, ale tohle vypada jako GTA II na PC nekdy pred X lety.

Mozna je to proto, ze jsem ted zmlsany HL2 . Ale jako novinka to teda vubec nevypada.... Fuj

 |   |  Odpovědět
Lokutus  |  01. 12. 2004 10:32

No srovnávat GTA 2 a GTA:SA může opravdu jenom moula. GTA 2 byl prakticky 2D...

 |   |  Odpovědět
xgandalf  |  01. 12. 2004 11:43

Tak ač to většinou nedělám, tak tentokrát musím ale opravdu přidat názor na recenzi. Recenze je poměrně krátká, dost nevypovídající a hlavně v porovnání s konkurencí o dost později. Říkám to jenom proto, že tady v nějaké diskuzi zazněl názor ze strany Doupěte, že Doupě dělá recenze "možná později ale pořádně" či něco v podobném duchu. Tak jestli to znamená takovýhle recenze, tak potěš Pánbůh.

 |   |  Odpovědět
gonzales  |  11. 12. 2004 18:07

hovno

 |   |  Odpovědět
Radek Hrdlička  |  01. 12. 2004 12:27

Taky jste si někdo všiml, že PCčkáři nikdy nemluví o atmosféře, hudbě, zvucích, hratelnosti, znovuhratelnosti, rozlehlosti... jen o grafice. Aspoň v případě GTA:SA. Předpokládám, že jsou to jen projevy závisti z exkluzivity některých titulů pro PS2 a také bych se klidně vsadil, že až GTA:SA vyjde na PC, budou PCčkáři vychvalovat všechno možné - o grafice ale nejspíš nepadne ani slovo, protože o grafice hry skutečně nejsou (kdo je jen trochu starší a pamatuje osmibity, dá mi určitě zapravdu). Nehledě k tomu, že raději ozelím grafiku než aby hru strhli kvůli sice výtečné grafice, ale tím pádem delšímu loadingu, popř. dvoudiskové verzi. Všechny ty kecy o grafice jsou tu jen proto, že je to jediný (a skutečně oprávněný) nedostatek PS2 vůči PC (což je vzhledem k rozšiřitelnosti a upgradovatelnosti PC logické, a to nemluvím o stáří konzole).

 |   |  Odpovědět
PTx  |  01. 12. 2004 13:19

jj. S tou grafikou máš celkem pravdu. Jako PC uživatel a velký fanda série GTA mě hrozně štve, že to na PC ještě nebude a tak přijde vhod kdejaká výmluva. GTA hraji kvůli atmosféře, hratelnosti atd. jen ne kvůli grafice. Často se stále vracím k Vice City. Prostě si jen tak zajezdit městem. Co mě asi nejvíce vadí a vyzívám všechny herní bohy ať už to v GTA:SA vyřeší je zmizení aut když se podívám jinam a pak zase zpět. Prý za to může malá paměť na PS2, ale u PC to problém není. Nevíte zdali to už není vyřešené u SA na PS2?  

 |   |  Odpovědět
Lokutus  |  01. 12. 2004 14:02

Aha, tak to mě v VC taky dost štvalo. V SA jsem si toho problému ještě nevšimnul (nestal se mi), ale taky je pravda, že toho zatím tolik nahráno nemám...

 

 |   |  Odpovědět
Radek Hrdlička  |  01. 12. 2004 14:15

popravdě, někde na diskuzi jsem viděl příspěvek, kde psali o tomto "nešvaru" a jelikož se mi po sejmutí pár lidí za zády objevili policajti style m kdesevzali-tusevzali, předpokládám, že se problém opakuje i tady. Časem lidi přijdou na víc problémů, ale hra mě neustále něčím překvapuje, takže u těch pár chyb jsem ochoten přimhouřit oko. 

 |   |  Odpovědět
sonordrums  |  15. 02. 2005 19:07

Když jsem překládal FAQ, zjistil jsem, že by tento problém měl být vyřešen, ale nemůžu to potvrdit

 |   |  Odpovědět
pani hlavackova  |  01. 12. 2004 16:27

jde o to ze na PC to bude to stejny po vsech smerech, jen to bude grafiku jako z roku 2004, ja se proste neprinutim hrat hru s grafikou z roku 2000. jinak jsem nerek ze GTASA je spatna hra, myslim si ze je skvela, ale po kratkem zahrani na PS2 , jsem si rtek ze si nebudu kazit dojem z tak sqele hry, a pockam si na plnou verzi na PC (kde se neotocim a auto co bylo metr za mnou uz tam nebude ale nageneruje se novy, nebo lezici motorka 5 metru za mnou zmizne, o katastrofalnich poklesech frameratu nemluve).

 |   |  Odpovědět
Jade  |  01. 12. 2004 16:48

Možná by neškodilo pořídit si nový PS2 - pokles framerate je obvykle způsobený oscházejícím laserem. Nebo také nekvalitně vypálenou pirátaskou kopií, v příépadě některých hráčů

 |   |  Odpovědět
Pepa  |  03. 12. 2004 15:57

S tím laserem nevím, nevím. Jakto že mi tedy jiné hry běhají naprosto svižně?

 |   |  Odpovědět
N.O.V  |  01. 12. 2004 17:14

...a seš si jistý, že všechny "neduhy" na PC automaticky pominou? Podle mého názoru to, kromě vyššího frameratu, bude naprosto stejné. To mizení aut jsem například ještě nezaregistroval a už vůbec ne mizení např. motorky když slítneš. Mě nejvíc vadí na grafice takové ty filtry typu rozmazání při velké rychlosti, teplý vzduch, či špatné počasí - je to sice zajímavé, ale někdy to snižuje přehlednost - to jsou ovšem jen malé mušky na super hře.

Jo a ta recenze - shrnout to na jednu stránku není nic moc, navíc recenzent držel dualshock asi poprvé v životě a k tomu pohledu při jízdě v autě by se slušelo říct že je jde z výchozí pozice analogovým stickem jakkoliv natáčet, a také lze pohyb auta snímat jakoby filmovou kamerou - která se tentokrát opravdu povedla + jdou cíleně měnit pozice kamery, .... atd.

 |   |  Odpovědět
honza  |  15. 03. 2007 08:24

hovno

 |   |  Odpovědět
honza  |  15. 03. 2007 08:24

hovno

 |   |  Odpovědět
honza  |  15. 03. 2007 08:25

hovno

 |   |  Odpovědět
eagle  |  01. 12. 2004 19:21

Hratelnost a atmosfera jsou pekny veci, jenom by me zajimalo proc vsichni konzolisti slintaj kdyz si prectou neco o PS3?No, tolik snad k te zavisti.Jeste co se tyce tech dvou zminovanych vlastnosti, to jsou dosti subjektivni a nejasne pojmy, snad proto je dneska uz malokdo pouziva, respektive si na ně nikdo moc netroufa.

 |   |  Odpovědět
N.O.V  |  01. 12. 2004 20:22

....teraflop, hmmm, mňam, slinty, slint

btw. nechápu kdo jako má závidět komu

 |   |  Odpovědět
insyder  |  01. 12. 2004 20:59

ps2 je na svete priblizne 5 rokov, technologcky uz zaostava za peckom, ale prirovnavat to k roku 2000 je trosku out, v tej dobe, sme mali na ps2 gran turismo 3 a na pecku vladlo need for speed hot pursuit 1, kto videl tieto dve hry vie ze tam je priapastny rozdiel vo vsetkych smeroch. mu he he he.

ps2 je stale na vrchole, nie pro technickej stranke, ale v hratelnosti svojich titulov, vyvojarske tymy sa dostali na vrchol v technologickom spracovani hier pre PS2, osvedcene tituly sa dostali do svojich poslednych pokracovani, a to vsetko za cenu menej ako stoji lepsia graficka na pecko. he, he

ps3 uz stoji pred dveramy, a ked to bude zase taky krok vo vyvoji ako bolo ps2 oproti pecku, tak zase budem mat plny pokoj uslintanych pececkarov pri tekken 6

 |   |  Odpovědět
eagle  |  01. 12. 2004 22:14

"budem mat plny pokoj uslintanych pececkarov pri tekken 6" - hahaha, kazdej si dom decka nevodi jako ty

 |   |  Odpovědět
insyder  |  01. 12. 2004 22:54

muhehehe, myslis ze kazdy peckar ma kockatu hlavu.

 |   |  Odpovědět
eagle  |  02. 12. 2004 00:48

zajimalo by me co znamena "kockatu", mimochodem fakt pekny slovo.krome toho ze nevim co je to "kockatu", tak ani moc netusim co je to tekken, zrejme sou to nejaky kopacky a u toho muzou slinta fakt jenom lide mladsiho veku.no je mozny ze se pletu a ve skutecnosti to hraje stovky tisic 20 -25letych hracu, ale to asi tezko, ze?

 |   |  Odpovědět
insyder  |  03. 12. 2004 21:57

to je taka hlava, ktora asi pol hodinu cuci do monitoru a spekuluje ako a akym smerom sa vyda s panacikom, vsade po obrazovke je kopec okienok so statistikamy, a tak, proste priserna nuda,

ale to je len moj nazor, ja ked sa vratim utahany z prace, kde som civel cely den do monitoru, tak fakt nemam chut zase nad niecim spekulovat, to si sednu fo fotolky, suchnem tam disk, ziadny setup ani install, ziadne doladovanie grafiky aby to nejak slusne behalo. Za ten cas si radsej prejdem par levelov v nejakej arkade na PS2 a fakt sa prima odreaguje,

A co sa tyka toho tekkenu, tak ma fanusikov tolko, ze by si sa divil.

 |   |  Odpovědět
Avatar  |  01. 12. 2004 23:15

Pravda pravdouci...btw. kdyz uz jsme u toho Tekkena...myslim ze vsichni PCckari budou slintat uz u Tekkena 5 :)

http://www.gamecenter.cz/Default.asp?file_id=5409

Hej PCckari, check this out! A chtel bych videt jak by nejaky PC stary 5 let s 32 MB RAM tohle zvladnulo

 |   |  Odpovědět
pani hlavackova  |  02. 12. 2004 12:54

no tekken 5 vypada stejne jak 4ka, ale bude mit lepsi hratelnost (doufejme). na tomto miste je treba vedet ze zadne PC v dobe vydani PS2 nemelo 32 mb, protoze tam by se nevesli ani windowsi, takoveto porovnavani architekruty tech stroju delaji opravdu jen hloupy lide, protoze v roce 2000 uz byli graficke karty ktere meli 64mb ram. jinak tekkena by 5 let stary PC zvladlo levou zadni. 5 let stary PC? hm hm , tak namatkou co jsem mel ja: cpu 1000 mhz, GF3 Ti 64mb, 256 mb ram, tahle konfigurace by mela zvladnout dva panacky a jednu mistnost, nemyslis? kdyz zvladne dooma 3... a nesnaz se me vykladat jak tekken vypada, nahral jsem se stovky hodin, a videl desitky videi z 5ky...

 |   |  Odpovědět
insyder  |  02. 12. 2004 18:29

i keby ti to zvladlo 4 panackov, moze ti to byt fuk, lebo tekken na PC asi nikdy nebude. Na pc to tusim stvrdlo pri mortal kombat 4, alebo je tam aj nieco novsie, he, he.

 |   |  Odpovědět
Avatar  |  02. 12. 2004 19:32

Takze od zacatku - nemas pravdu vubec v nicem a z tvych vyroku je jasne, ze o dane situaci vis naprosty kulovy. Ze Tekken 5 vypada stejne jako 4ka nemuze rict nikdo kdo je oba videl...to jako bys tvrdil ze GTA3 vypada stejne jako San Andreas. Cirou nahodou jsem vystudoval elektronicke pocitacove systemy a ted studuju podnikove informacni systemy na VS, takze o problematice pomeru vykonu PS2 a PC asi neco vim. PS2 architektura je s PC naprosto nesronatelne jina, velikost pameti na textury se vsak srovnavat daji. Troufam si tvrdit, ze i tvoje "uzasna konfigurace" by s Tekkenem 5 mela problemy. Stacilo by aby autori do programu zahrnuli pouze podporu karet s efekty DX9 pro graf. karty G-force FX a vys a tvoje sestava by tyhle efekty musela bud slozite emulovat a ani by se ti to nehnulo. Tvych 256 je oproti 32 co ma PS2 skutecne MALYCH. PS2 ma 32 RAM ciste pro bezici aplikaci. U PC musi byt v RAMce trvale nahrany nektere dulezite casti systemu. Navic to, ze aplikace na PC musi pracovat s tim, ze bude vzdy pracovat na jinem HW zvysuje mnohonasobne jeji narocnost po vsech strankach + tvurci aplikaci pocitaji s velkou ramkou a rozhodne se nesnazi prilis setrit - proc by to delali? A to jeste zvysuje narocnost. Divil by ses jak by tvoje PC nezvladlo 2 panacky a jednu mistnost. Proc myslis ze zatim neexistuje zadny emulator na PS2? Odpoved je jednoducha - dnesni PC stale jeste nemaji dostatecny hruby vykon pro emulaci. Emotional RISC jadro PS2 je pro dnesni PC porad moc velky orisek. Btw.kdyz jses teda takovej velkej expert pres Tekkena a mas nahrany "stovky" hodin, tak urcite sledujes ceskou Tekken scenu...napis mi na strankach ceske Tekken komunity, tam se muzeme bavit na urovni Tekkenistu...nebo jses jenom vocas co jednou hral Tekkena u kamose a mysli si ze je ten velkej drsnak a zna Tekkena?

 |   |  Odpovědět
reml  |  03. 12. 2004 01:01

no to co jsi napsal je naprosta kravina, duvod proc neexistuje PS2 emulator je rozhodne jinej, a neni to o tom ze by PC nemelo vykon PS2 (ono ho ma mnohokrat vetsi). jinak tekkena by kazdy dnesni PC zvladlo uplne v pohode, problem je v tom ze se to na PC nevyplati delat (bude snad nekdo delat rome:total war pro PS2? i kdyz PS2 by ho asi absolutne nezvladla :D jde o jinou hraci komunitu), pokud se TY bavis na urovni tekkenistu, tak jste asi pekna banda volu, samozrejme bez urazky, tak hloupej ses asi jen ty... jinak muj athlon v pohode prevadi ty tvoje slavny instrukce RISC procesoru s asi 0,01% ztratou vykonu, evidentne nevis o cem mluvis, ale zas prijd, emotion engine v PS2 je na urovni pentia 1ghz z roku 2001, ubohost... wake up n00b

 |   |  Odpovědět
Jan Horgoš  |  03. 12. 2004 09:45

Důvod proč neexistuje pořádný PS2 emulátor kupodivu není jiný - tedy alespoň ne zcela. Na emulátoru PS2 začala hromada nadšenců pracovat jen chvíli poté, co přišla na trh. Jenže záhy narazili na tehdy obrovskou překážku, a sice nedostačující výkon tehdejších PC. Dnes už jse sice situace jiná, ale pořád je podle mne lehčí, pořídit si za pár tisícovek PS2ku, než vrazit 20+tisíc do počítače, který by ji zvládl na emulovat. Proto taky dav lidí, toužících po PS2 opadl (ne každý z nás, kdo měl před 4mi lety nabušené PCčko, od té doby upgradoval a poměr cen upgrade vs koupě PS2ky hovoří jasně v prospěch druhého). Možná zkusíš oponovat řečmi o "nabušenosti moderních procesorů, grafim, pamětí a podobně, ale zkus se zamyslet nad tím, že naemulovat zcela odlišnou architekturu je pro stroj na kterém emulátor běží mnohem větší zátěž, než samotný provoz hry (proto je i na emulátor jedničky  potřeba alespoň 1.3GHz porcesor aby si člověk zahrál pořádně.) To neříkám jako nějaký zastánce konzolí (taky bych raději emulátor, protože jsem staromilec PCčkář), ale jako někdo, kdo si uvědomuje náročnost vývoje takového emulátoru. U PS2ky jsou alespoň pokusy, ale obávám se, že u PS3 už můžeme zapomenout i na ně - vývojáři to dělají prakticky (pokud ne úplně) zadarmo a čas strávený nad takovýmto projektem se dá trávit užitečněji. Třeba vyděláváním na onen konzolisty vytoužený stroj. ;)

 |   |  Odpovědět
asdf  |  03. 12. 2004 10:08

neviem, co tu hovoris o 1.3 ghz procakoch, ked moj athlon 800 zvlada emulovat ps1 a dokonca tak rychlo, ze v niektorych hrach ma clovek problem dostatocne rychlo stlacat klavesy. 

 |   |  Odpovědět
Jan Horgoš  |  03. 12. 2004 10:57

Ano, taky bez problémů hraji většinu věcí na PIII 800, ale například u FF IX je na silnějším stroji rozdíl znát. Když k tomu přidám různorodost pluginů... prostě jedna trojku beru jako podklad pro max. výkon...

 |   |  Odpovědět
Avatar  |  03. 12. 2004 13:26

Thanx man...jsem rad ze existujou i PCckari, kteri o PC i PS2 neco vedi a ne jenom vocasove co tvrdi "PS2 je shit, vsechny hry na PS2 jsou shit a vsichni co maji PS2 jsou debilove"

 |   |  Odpovědět
traloq  |  04. 12. 2004 10:53

to co pises je naprosta blbost, protoze PC melo vykon PS2 uz kdyz PS2 vysel, problem emulace je spis v uplne jine architekture systemu (jako treba nutnost prepocitavat 128 bitovy instrukce z emotion engin), a tohle proste nikdo ZADARMO delat nebude, protoze jak samozrejme vis za emulatory se nic neplati :D jako srovnani staci xbox, taky na nej neni emulator, a pritom se jedna o 5 let stary PC zabaleny do krabice, ktery je mnohem vykonejsi nez PS2 (jako dukaz staci podivat se na dve stejny hry na PS2vsXBOX, kazda z nich vypada na xboxu lip). no a musim tady souhlasit s lidma co rikaj ze GTA3 vypada na PS2 stejne jako GTASA, PROTOZE TO JE PRAVDA, rozdil je tak minimalni ze bych ho opravdu musel hledat pod lupou. a co se tyce toho tekkena, tak to je hra na urovni celeronu 700 a GF2. jedna se v podstate o jeden 3d prostor, kterej neni ani plne 3d, protoze se v neme nemuzete na 100% volne pohybovat (tzn uberu polygon tam kde nebude nikdy videt atd), plus dve postavy o cca 5-8 tisici polygonech, plus par smesnych algoritmu, ktery musi zvladnout i lepsi kalkulacka (to jsem samozrejme umyslne prehnal, tak doufam ze se na to nejakej hloupockej konzolista nechytne a nezacne slovickarit )

 |   |  Odpovědět
Avatar  |  04. 12. 2004 18:13

PC nemelo ani nahodou vykon PS2, kdyz PS2 vysel. Kdyz PS2 vysel na trhu frcely graficke karty Riva TNT 2 a procesory Pentium 3. Takove pocitece zvladaji jen tak tak emulovat PS1. Mas pravdu, ze emulace PS2 je problematicka kvuli odlisne architekrure Emotional jadra. A zadarmo to nikdo delat nebude. Ale pravda taky je ze to az doted ani prakticky nebylo mozne. Kdyz to vezmu polopaticky - podivej se jake hry se hralyna PC, kdyz vysel konecne nejaky funkcni emulator na PS1. Na to aby sis na emulatoru zahral treba FF9, potrebujes minimalne P3 a graf.kartu Geforce. Na tomhle stroji si ale uz zahrajes hry jako Quake 3, Black & White nebo treba Max Payne. A srovnej tyhle hry s hrami na PS1. Az bude TAKOVY rozdil mezi hrami na PS2 a na PC, tak potom snad uz emulace bude mene problemova, protoze silne procesory zvladnou emulaci lepe. Jestli ale tak obrovsky rozdil mezi PS2 a PC uz je, to je minimalne na dalsi diskusi.

 |   |  Odpovědět
xgandalf  |  04. 12. 2004 18:35

No vcelku se s tím dá souhlasit, ale není tak docela pravda, že to zadarmo nikdo dělat nebude..A když už, tak to nebudu platit já, jako hráč. Typický případ je ePSXe, aby jsme mluvili konkrétně, který je opravdu zdarma a podpora tohodle emulátoru je vcelku masová, řekl bych. A na PS2 asi nejsibněji vypadá PCSX2, což se domnívám, bude taky free projekt. V současnosti mám pocit, že problém není ani už tak v tom hrubém výkonu, ale spíš v optimalizaci.

 |   |  Odpovědět
Avatar  |  03. 12. 2004 13:30

Nez me zacnes posilat do noobu, tak si laskave nejdriv precti co jsem napsal. Napsal jsem ze dnesni PC nemaji dostatek hrubeho vykonu pro emulaci PS2. Ty nejnabusenejsi dnesni dela by na to uz pravdepodobne meli, ale tvurci emulatoru to uz vzdali. Nikdo netvrdi, ze dnesni PC nemaji vetsi vykon nez PS2. Pokud nevis co znamena emulace, zeptej se nekoho chytrejsiho...newbie

 |   |  Odpovědět
Lynxss  |  11. 12. 2007 19:22

malej problem, pc s s procesorem 1,6Ghz 512Ram ma problem i s emulaci ps1, natoz ps2, sezen si neco co ma 4jadra, nacpi si do toho win98, orez veskery aplikace a pak prosim, hraj si =^_^=

 |   |  Odpovědět
:-)  |  03. 12. 2004 10:01

Sice nevim, proc se tu ohanis nejakym ucnakem a podnikovymi informacnimi systemy - jestli to ma na nekoho zapusobit, tak to mozna na tvoji babicku, ale o grafikach a gamesach jsi tam toho evidentne moc nepobral . Zajimalo by me (kdyz uz porovnavas pameti na textury), jestli ti taky nekdy doslo, ze jenom samotne PC grafiky uz dneska maji na sobe 128-256MB lokalni pameti a pokud si dobre vzpominam, tak 32MB na grafice byl standard pred nejakymi 4-5 lety. A cela tato pamet se da pouzit vyhradne na textury nebo na cokoliv jineho - staci je tam jenom prubezne dotahovat podle levelu, zadny system v ni neni. Tahle lokalni pamet se pouziva predevsim kvuli podtstatne rychlejsimu pristupu a nizsi latenci. Co se tyce tech zvastu o narocnosti sceny - 2 low-poly panaky (mizerny pocet polygonu je poznavaci znak PS2, ona ta sunka toho skutecne moc nezvladne) a par objektu na pozadi by utahlo uz dneska i silne podprumerne PC s grafikou typu GF2, tak se clovece prober. Opravdu nevim, kde zijes nebo co ti kde navykladali, temi blaboly o nejakych Tekkenistech jsi to dorazil, tomu se uz clovek muze akorat smat ... Zaverem - podle tech hnusnych screenshotu z PS2, co tu nekde jsou, mi skutecne SA pripada jako GTA3, cim to asi bude (napoveda: ze by ubohe rozliseni, mizerne textury a archaicky HW ?) nicmene to mi nezabrani v tom, abych si to zahral, az vyjde na PC. Hratelnost mely predchozi dily skvelou, tak jsem zvedavy i na tenhle. Je pravda ze na PC se takovych her s originalnimi napady a skvelou hratelnosti moc nevyskytuje. Nicmene co se tyce grafiky a rychlosti uz PC uteklo pred PS2 hodne daleko, nechapu, proc se s tim nekteri jedinci porad nedokazou smirit.

 |   |  Odpovědět
Avatar  |  03. 12. 2004 13:54

No, vis co se rika - chytremu napovez, hloupeho kopni. Mozna by ses divil, ale ISIC karta s napisem University of Economics zapusobila nejen na moji babicku

K tvemu komentari - pletes pate pres devate - psal jsem ze velikost na textury se da srovnavat, tzn. ze kdyz maji PC vic, je to pro ne vyhoda. V tom jsem se nehadal - tak nechapu proc mi to predhazujes. Hadal jsem se o tom ze 256 RAM (ne video RAM) v PC je "min" nez 32 MB RAM u PS2. Navic  operacni pameti u PS2 vyuzivaji technologii RAMBUS jestli ti to neco rika(kdyz tomu tak rozumis). Rychlost RAMek na PC pred 5ti lety se systemu RAMBUS nemuzou vyrovnat. Bavime se totiz porad o tve udajne konfiguraci, kterou jsi uz mel pred 5 lety (coz mimochodem neni mozne, protoze graficka karta GeForce 3 TI vysla az v roce 2001 nebo 2002). Btw. myslim ze kecama o Tekkenu jsi to spis dorazil ty. Na jednu stranu tvrdis jak "jsi hral Tekken stovky hodin" a na druhou stranu tvrdis jakej to je shit. Tvuj nazor na konzole je evidentne pevne dany, ale budes se divit, existujou i lide, kteri by si konzoli vzivote nekoupili, ale presto se u me na Soul Calibur 2, Mortal Kombat Deadly Alliance, nebo treba na Halo 2 zastavi a zahrajou si.

 |   |  Odpovědět
:-)  |  03. 12. 2004 15:08

University of Economic, hehehe , clovece nech toho nebo spadnu ze zidle. Tyhle certifikaty znamenaji asi tolik, co prukazka na tramvaj. Z vlastni zkusenosti ti muzu rict, ze nejake certifikaty nebo VS titul firmy ani tak nezajimaji, jako spis co skutecne dokazes a jestli mas v oboru nejakou praxi, ale to poznas sam az budes shanet nejakou dobre placenou praci. Bys neveril, kolik se po svete potuluje s prominutim kretenu s titulem a certifikaty, kteri kdyz maji neco ukazat, vyhori jako ten jejich papir. Takze s tim bych skutecne moc nemaval, vypada to pak smesne. Ohledne pameti - technologie Rambus je uz jaxi mrtva a dal od ni ruce pryc i Intel a co bylo pred nejakymi 5 lety mi muze byt docela fuk, protoze me zajima, co je ted. Pouziti Rambusu v PS2 svedci akorat o tom, jak je to zastarale (mizerne latence, nutnost parovani), ja si napriklad rozhodne nemyslim, jako lehce pomateny autor nadpisu recenze, ze bych si mel kvuli nejake gamese utikat koupit vybehovou konzolu, zvlaste kdyz to nakonec vyjde i na PC. Jinak nevim, kde jsi v mem prispevku nasel neco o me 5 let stare konfiguraci, nadavani do shitu nebo ze hraju stovky hodin nejake debilni okopavacky s dvema panakama, z toho uz jsem skutecne davno vyrostl - asi sis v tom rozcileni popletl prispevky. Preju pekny den.

 |   |  Odpovědět
N.O.V  |  03. 12. 2004 17:38

....tyhle keci jsou naprosto o ničem, mě zajímá to, že na jaře koupím Gran Turismo 4 a pojede to v naprosto plynulé grafice a já budu mít o zábavu na několik měsíců vystaráno, k tomu se přidá honba za nejrychlejšími časy na světě na internetu (stejně jako u GT3) - to prodlouží trvanlivost hry až do vydání GT5 na PS3. K tomu vyjde ještě na PS2 Final Fantasy XII a není co řešit.

Co se týče GTA:SA tak plynulost grafiky ničí zejména nutnost načítání z DVD, v tom je výhoda PC a HDD a souhlasím s tím, že podtitulek pod názvem recenze je nesmyslný, protože důvod ke koupi PS2 jsou zejména tituly, které nevyjdou na jiné platformě.

 

 |   |  Odpovědět
Avatar  |  04. 12. 2004 06:08

Rambus je dnes mrtva technologie, protoze pameti SD DDR RAM jsou proste rychlejsi i levnejsi. V dobe kdy vysla PS2 ale nic lepsiho nez RAMBUS nebylo. Nechapu co se tady resi. Btw. ISIC neni certifikat   

Az ty si budes shanet praci, tak se mozna budes divit, kolika kretenum s certifikatem a hlavne s titulem daji prednost pred tebou ANIZ by museli dokazovat, co umi. Tot moje zkusenost. Proto se snazim dosahnout na titul ING...s nim je myslim hledani prace o dost jednodussi.

PS:Ano, v tom rozcileni jsem si popletl prispevky

 |   |  Odpovědět
KillerZero  |  20. 01. 2005 21:36

Tak když si takovej odborník, tak porovnej datovou propustnost Pamětí v PS2 a datovou propustnost v PC grafických kartách. A to tvoje srovnání, že 256 MB v PC je míň něž 32 v PS2 je naprosto směšný, chceš snad říct, že v PS2 je jedemn MB víc než jeden MB v PC??? Kromě toho, 32 MB videopaměti byl standard snad před pěti lety.

 |   |  Odpovědět
Avatar  |  21. 01. 2005 07:26

Ne, tim ze 256MB u PC je min nez 32MB u PS2 je pravda, kvuli optimalizaci aplikaci pro konkretni HW. Polopate-co si zahrajes na PS2 s 32 MB RAM a co si zahrajes na PC s 256 MB RAM. U PS2 32 MB staci, protoze vyvojari vedi, ze vsechny PS2 na svete maji 32 MB RAM. Stejne tak vedi, ze kazdy pocitac je jiny. Museji tak v programu pocitat prakticky se vsim. To udela program nekolikanasobne narocnejsi. Proto na co staci na PS2 32 MB v PC horkotezko staci 256 MB. Ted jsem mluvil o RAM ne o VRAM.

 |   |  Odpovědět
KillerZero  |  21. 01. 2005 21:36

To je pitomost, 90% a víc paměti zabírají textury, zvuky, etc. Samotný program zabírá minimum. Proč myslíš, že jinak rozehraješ třeba dooma s 256MB ram na minimální detail, když na maximální potřebuješ 1024MB??? To, že na PS2 hry běží se dociluje brutální optimalizací. To je bohužel fakt, že hry na PC jsou mnohem hůř optimalizované než na konzole. Stačí porovnat UT 2003 a 2004(2004 má lepší grafiku a nižší nároky, což o něčem svědčí) nebo Halo (strašně náročný v poměru ke kvalitě grafiky, což je dost divný, vzhledem k tomu, že je originálně z Xboxu, kterej taky používá DirectX a má výkon srovnatelnej s P3 700MHz a GeForce 4) a Painkiller, Farcry nebo Half-Life 2 (Vzhledem ke grafice minimální nároky. Farcry je sice dost náročný, ale míň než Halo a grafika je naprosto nesrovnatelná)

Mimochodem vzpomínam že jsem hrál jednu hru převzatou z PS2 na P2 400MHz a GF2 a šla fantasticky plynule a graficky byla jedna z nejlepších co jsem tehdy viděl. (nemůžu si vzpomenout na jméno, je to o tom upírovi jak mu z ruky roste ten duševní meč a můžeš přecházet mezi normálním a astrálním světem)

 |   |  Odpovědět
KillerZero  |  20. 01. 2005 21:46

Kromě toho, Doom3 nevyšel na PS2 proto, že se autorům nechtělo vydávat hru s tak brutálně ořezanou grafikou. To, že Halo vyšlo nejdřív pro konzole, je důvod, proč vypadá tak hnusně. (halo 2 nevim, to jsem nehrál, ale jestli tam taky nechali ty modely z PS2 tak to bude to samý)

 |   |  Odpovědět
N.O.V  |  21. 01. 2005 20:20

....co Halo na PS2????????

Propustnost paměťové sběrnice mezi grafickým čipem a jeho pamětí (48GB/s) je skutečně větší než u dnešních PC grafických karet (35,2GB/s u GeForce 6800/256MB DDR3), ale je to srovnávání jablek s hruškama, protože je to úplně jiná hardwarová architektura. Uvědomte si, že PS2 pohání procesor, který jede na 300MHz a grafika na 150MHz a má dostatečný výkon na rozhýbání Gran Turisma 4 (naprosto plynulé bez jediného zaškubnutí - to se na PC nikdy nepodaří), GTA:SA (z hlediska výkonu je OK - limitující je načítání z DVD). S procesorem v PC na 300MHz by ste rozjeli akorát tak DOS.

 |   |  Odpovědět
KilerZero  |  21. 01. 2005 21:56

Spíš bude mít větší význam lepší optimalizace než architektura samotná. A nevim, proč by něco nemohlo běžet na PC bez jediného zaškubnutí, tak běží naprostá většina her, pokud nemáš málo paměti. Halo samozřejmě vyšlo na PS2 až na posled, ale to že nejdřív vyšlo na konzole (Xbox) je jedinej důvod kterej mě napadá, proč má tak hnusný modely. Pravda, asi to bylo trochu zmateně napsaví

 |   |  Odpovědět
KilerZero  |  21. 01. 2005 22:32

Tak jsem koukal na screenshoty toho gran turisma 4 a neni to nic extra. Na P2 400MHz a radeonu 7200 by to určitě běželo taky.

 |   |  Odpovědět
Avatar  |  22. 01. 2005 10:45

Co Halo na PS2? To fakt nevim, na PS2 nevyslo

Kazdopadne je fakt, ze na pentiu II 300 MHZ nic moc nerozchodis, ale troufam si tvrdit, ze jadro PS2 toho zvladne ohodne vic nez pentium II na 300 MHZ. Je to 128 bit. RISC procesor. Asi by mel problemy rozjet slozitejsi operacni system, ale k tomu k cemu byl designovan slouzi vic nez dobre. I dneska.

 |   |  Odpovědět
insyder  |  03. 12. 2004 22:26

Chlape ty ses nejakej tvrdě odchovanej pecar, pc ma dnes iba hruby vykon, ktory je riadne priskrteny widlamy,  vid napr Amiga 500 v 90 rokoch, vynimocny vykon v 7mhz.

je samozrejme, ze po 5 rokoch vyvoju pecko predbehlo vykonostne ps2, ale ako si si sam odpovedal, zaidne poriadne hry sa na pc nerobia, takze za par rokov, ak budes i ty chciet hrat nejake nove hry, budes mat doma nejaku konzolu, este fajn, ze ti ju doda bill gates, he he. 

 |   |  Odpovědět
Cajti  |  02. 12. 2004 19:55

Koukám, že uživatel "pani hlavackova" má pravopis stejně pádnej jako argumenty :o)

 |   |  Odpovědět
pani hlavackova  |  02. 12. 2004 13:01

ps2 je na vrcholu mozna tak prodejnosti, to je tak vsechno. bohuzel momentalne je na PC tolik kvalitnich her, a stejne tolik se jich chysta, ze nevidim duvod proc nepockat na GTA SA do jara. uz ted nevim co driv hrat. kdybys nevedel, tak momentalne mam na plose tohle: warhammer40000, d3, hl2, css, pk:booh, sw:b, cod:uo, nfsu2, vampires:bloodlines, ut2004, pes4, WoW(crack betu :D), syberia2, MoH:PA. fakt nevim co bych delal kdyby jeste vyslo to GTA SA :)) zaplatpanbu ze to bude az na jare, ale na jaro se zase chysta par PC only titulu tak nevim jak to zvladnu :(. doufam ze aspon odlozej jeste stalkera, protoze nevim kdy to hrat...

 |   |  Odpovědět
Zombhak  |  02. 12. 2004 14:56

To si pekna lemra ze to jeste nemas dohraty

 |   |  Odpovědět
Sentinel  |  03. 12. 2004 12:19

/rejp: vsechno urcite original  /rejp

 |   |  Odpovědět
Ghuul  |  04. 12. 2004 13:51

No jen aby to s tim "PS3 za dvermi" nedopadlo tak ze az vyleze tak uz bude zase PC trochu jinde. Mimochodem podle optimistickych odhadu je PS3 na trhu v roce 2007 tomu bych za dvermi moc nerikal, pokud tedy nejsi ze Sibire, kde soused za dvermi znamena ze soused je prave 30 kilometru od tvoji zemljanky

 |   |  Odpovědět
N.O.V  |  04. 12. 2004 18:51

...začátek roku 2006 v Japonsku je zcela reálný předpoklad, Cell je hotový, Sony má podle všeho prototyp PS3 už taky hotov (nebo těsně před dokončením). V roce 2005 se bude předvádět na výstavách (na E3 na 100%), spolu s technologickými demy. Výkon PS3 může být kdekoliv mezi 1-16 TeraFlopy (a pokud to bude těch 16, tak to bude ultra dělo ), jsem zvědavý kdy běžné domácí PC takových výkonů dosáhne.

 

 

 |   |  Odpovědět
Ghuul  |  19. 12. 2004 12:06

Sorry ale uverim az to uvidim, to ze ma Sony prototyp nic neznamena. Uz pred vic jak rokem (mozna uz to bude dva roky) Sony predvadelo Blue-Ray rekorder a zatim jsem si nejak nevsiml ze by byl bezne v prodeji u nas. 2006 povazuji za hodne optimisticky odhad, ale budiz je to mozne. Verim ale ze jestli to nekdo vyzene tak to bude diky IBM a jinym vyrobcum v koalici kolem vyroby Cell "procesoru". Dale tu stejne mame prechodne obdobi tak minimalne rok, nez se objevi hry ktere budou PS3 opravdu vyuzivat. 16TFlops zapomen, to do PS3 nenarvou a kdyz jo tak to stejne nikdo nezaplati . Myslim ze v zakladni verzi totiz nebude Cell v plne maximalni mozne konfiguraci. No ale jak rikam, az to bude tak to bude, zatim jsou to vsechno jenom zbozna prani....

 |   |  Odpovědět
Ghuul  |  27. 12. 2004 10:12

Jen tak pro legraci, dneska mi od Sony prislo prani k "blizicimu se vanocnimu svatku" a pokud jsem nedockavy co dostanu pod stromecek, tak si zatim muzu stahnout od nich sporice obrazovky. Tak tahle je to s rychlosti Sony
Ne to byl samo jenom zert, ale i tak doufam ze jejich marketing funguje lepe nez jejich odesilani posty...

 |   |  Odpovědět
KillerZero  |  20. 01. 2005 21:43

Tak o těch 16 Tflops pochybuju, to mají slabší superpočítače. Dnešní PC mají výkon v řádu stovek Gflops, takže 1 Tflop dosáhnou každou chvíli.

 |   |  Odpovědět
eagle  |  01. 12. 2004 22:37

no PCckari vam nemaj co zavidet, zadna PS3 jeste neexistuje.Nekteri mozna zavidej exkluzivitu nekterych titulu na PS2, ale vzhledem k tomu, ze vsichni ted pari HL2, tak pochybuju, ze se nekdo najde.Platilo by to v pripade, ze by bylo na pc extremni sucho a to neni ani omylem.Hraci na pc maj obcas tendenci precenovat grafiku, shodou okolnosti, ty nejlepsi tituly na pc maj vetsinou velmi dobrou grafiku(nejen 3d akce), tak proc to nerict.To neznamena ze nemaj atmosferu a hratelnost, o HL2 a Far cry v tomhle ohledu nikdo nepochybuje a u Dooma3 je to individualni.joo, tohle bude rok 3D akci a pristi rok bude krasny retro v podobe SA, ja mam retro rad, bude to jak Dungeon master po deseti letech.

 |   |  Odpovědět
insyder  |  01. 12. 2004 23:21

fuj zavist, hnusna vlastnost,

vies ja som arkadovy typ, ale podla vsetkeho ty asi ani nevies spravne drzat joypad. Ak opomenieme fakt, ze doomovky ma nebavia, tak by som sa asi na pc ukusal nudou. Najlepsie hry i tak robia japonci (okrem ineho) a ty toho na pecko vela nepreonacia, takze u mna bola volba jasna. Pecko sa perfektne hodi na to aby som napisal tento text, alebo si pustil zasumenu mp3-jku, ale to je tak asi vsetko, hadam prichod novej generacie konzol ich uz uplne vytlaci z hracskeho byznisu. he, he. 

 

 |   |  Odpovědět
eagle  |  02. 12. 2004 00:52

mas recht, joypad sem videl naposled pred 10-15 lety.Asi u Didaktiku nebo Sinclera nebo neceho podobny.Ja to fakt nikdy na PC nepouzil, nebylo proc.

 |   |  Odpovědět
vanderpoel  |  02. 12. 2004 10:49

to si to pletes ... to u didaktiku byl joystick .. .. z cehoz plyne ze joypad si este  nevidel v zivote nikdy .. ..

 |   |  Odpovědět
eagle  |  02. 12. 2004 14:00

Tak ted jsi me dostal, vidim joypad ctu joystick.Ja videl i ten joypad, ale nikdy jsem ho nepouzil.

 |   |  Odpovědět
xgandalf  |  06. 12. 2004 18:16

Jasně, jasně, tyhle prognózy tady byly už u PS2 a ono pořád nic, žejo? A jenom se podívej, proč tolik dobrých her, který vycházej na konzole, vyjde i na PC? Jako krásný příklad se nabízejí teďka nový Prince of Persia a po vánocích KOTOR 2, a to nemluvím o originální produkci pro PC - např. Half Life 2, Bloodlines a tak dále. Proč asi myslíš, že se Oblivion plánuje primárně pro PC, a teprve potom se dodávají konzole nové generace? Jedna věc je samozřejmě možnost odladění a vytváření pluginů, velká to síla týhle série, ale hlavně : PC je stabilní a jasně daná platforma - zatímco u nových konzolí skoro nikdo neví, a ani vývojáři zatím ne, co z nich vyleze. Pamatuješ na dobu, kdy vyšla PS2? Jak dlouho to vlastně trvalo, než vyšla první skutečně dobrá hra na tuhle konzoli? Tak teď to bude něco obdobnýho. Kromě toho mi přijde, že jakejkoliv zisk je pozitivní. Tak proč by vývojáři zavrhovali PC, které má sice menší kupní sílu, ale nějakou ji přece má, když můžou vytvářet hru pro víc platforem a za podstatně menších nákladů na vývoj hry trhnout něco i na PC trhu. Hehe, sluší se dodat v reakci na tvůj příspěvek...

 |   |  Odpovědět
KillerZero  |  20. 01. 2005 21:13

No vidíš a v tom to je. Jestli bude mít PS3 třeba ten 1 Tflop, tak sice bude rychlejší než dnešní PC, ale na jak dlouho? Dnešní nejrychlejší PC má tak čtvrtinu, ale co za dva roky?

 |   |  Odpovědět
Jan Horgoš  |  03. 12. 2004 09:59

Hratelnost a atmosféra jsou pojmy, které se dnes používají opravdu spíše u her, které grafikou neoslňují, případně u konzolí, kde hardware určuje všem vývojářům stejnou maximální laťku. Tam totiž tyto pojmy nejsou prázdné a nelze je jako tomu dnes často bývá u PC her zaměnit za atmosféru způsobenou bombastickým reálným ozvučením a uchvacující grafikou - protože co si budeme nalhávat, kolik z hráčů si tu hru vychutná na takovém stroji, aby tyto vlastnosti dokázalo dostatečně ocenit. Konečný názor na ni se pak hodně liší podle kvality PC na kterém ji kdo hrál.

Ad konzolisti a slintání nad PS3 - ty neslintáš, když čteš o dvoujádrových procesorech, o DDR3, možnostech grafických karet na PCI-X a podobně? Já tedy celkem ano... Kdo by neslintal nad tak zářivou budoucností? A čím horší stroj doma máme, tím víc slintáme - proto se konzolistům vážně nedivím - PS2ka bude na konci příštího roku velmi zastaralá.

 |   |  Odpovědět
eagle  |  06. 12. 2004 02:46

Ozvuceni a grafika jdou ruku v ruce s atmosferou uz od pocatku hrani.Neexistuje zadna prima umernost mezi grafikou a atmosferou, ale vliv grafiky a ozvuceni muze byt znacny(zvlaste u nekterych typu her).Vzpominam si na Dungeon mastera 2, po DM1 to byly graficke a zvukove hody a na atmosfere herniho sveta se znacne podepsaly, presto si tenkrat nikdo nemyslel, ze nerozezna atmosferu od neceho bombastickyho, coz ma asi predstavovat synonymum neceho falesnyho.Podobne treba Outcast, ta hra je bombasticka po graficke a zvukove strance jeste dneska a atmosfera je s tim znacne spojena.Chci tim rict, ze hledani falesne atmosfery je falesne, nic takovyho vubec neexistuje, hra bud atmosferu ma nebo nema a kvalitni grafika tomu bud pomuze nebo ne.Co se tyka "nazoru na hru podle kvality PC", tak to je snad nejakej mytus.Pokud ta hra jede a ma dostatecnej pocet snimku, tak je paritelna a hotovo.Rozdil mezi 800x600low a 1000x1000high se jevi jako velmi vyznamny, ale podle me se to jen ucelove zvelicuje, vyznam muze byt v konecnem verdiktu znacne zanedbatelny a plati to i pro 3D akce.

ja uz moc neslintam nad hardwarem, driv me to bralo vic, ted je to v podstate furt stejny a nejak me neni jasny nadseni treba nad nejnovejsima grafikama, hry vypadaj skoro stejne jako na 3 roky stare technologii(trvalo to pekne dlouho nez se to rozjelo) a highend je trikrat drazsi nez pred temi 3 lety, kdyz se k tomu jeste prida supr kurz dolaru, tak to de pekne do pr....

 |   |  Odpovědět
KillerZero  |  20. 01. 2005 21:52

Že hry vypadají dneska skoro stejně jako před 3 lety? nemáš náhodou GF2???

 |   |  Odpovědět
Zombhak  |  02. 12. 2004 14:41

Plně s tebou souhlasím. Nedávno jsem si pořídíl PS2. Měl jsem nabušené PC, ale k čemu mi je, když hry jsou mdlé a když už stojí za to, tak je dohraju za den (viz HL2). Raději si zahraju Příběh. Teď jsem ponořen do Final Fantasy X  a jediné co dokážu říct je: "Kam se hrabe PC".

 |   |  Odpovědět
Ropusnik  |  03. 12. 2004 08:13

Bohuzel mas pravdu. Firmy se zameruji s produkci na konzole. Zaprve se na ne tak nekrade a za druhe se nechaji lepe optimalizovat. Ted kdyz sem hral HL2, tak tak to byla tezka nuda. Clovek prakticky jde chodbou ktera se obcas rozsiri do otevreneho prostranstvi, ktere projdu rovne do dalsi chodby a volnost pohybu prakticky zadna a na pribeh jsem jeste nenarazil. Pulka hry je o tom ze nekam jedu na nejake tri, nebo 4-kolce a zbytek hry je o tom ze nahanim nejakeho dedulu. Dialogy prakticky zadne, proste dalsi hype jako Doom 3.

I pribeh z Onimushi 3 by vystacil tak na 4 dily Halflife. Smutne, ale je to bohuzel tak, ze na PC se v 90% vzdy pise na prvnim miste "Nova uchvatna grafika", jenze za interaktivni benchmarky typu D3, tak nejak nikdo platit nechce.

 |   |  Odpovědět
asdf  |  03. 12. 2004 10:19

ja si nemyslim, ze v half-life nie je pribeh. staci si precitat http://members.shaw.ca/storage_4/hl2story/ alebo http://sector.sk/clanok.asp?idrec=16108 kde to je skoro presne prepisane do slovenciny.
to, ze v hl2 nemas "ziadne" dialogy, to je feature, nie bug.

 |   |  Odpovědět
traloq  |  04. 12. 2004 10:37

haha ty tady kecas o nejakych koridorech, a vyzvednes hru ktera je postavena na predrenderovanych pozadich se skoro nulovou hratelnosti, omg, interaktivni filmy z PS2 (FF a spol), DEKUJI NECHCI! radsi si zabiju par emzaku v D3. jako ale nedivim se ze maj konzolisti mindrak z te grafiky, protoze kdyz vidim nejakou tu jejich trhanou hnusnou ubohost, tak jim nezbyde nic jinyho nez zacit placat ze to ma nakej pribeh a hratelnost a bla bla... divny je ze PCkari se skvele bavi, a konzolista prijde a rekne ze je to koridor (pritom kdyby to vyslo na jeho stroj tak by to vychvaloval do nebes - viz HL1 konverze na ps2), a pritom sam hraje o tridu primitivnejsi hry (onimusha=lmao). to uz je fakt trochu k smichu. PS2 sux, fu and goodbye.

 |   |  Odpovědět
N.O.V  |  04. 12. 2004 18:40

..tebe určitě bavil doom3, že? Co se týče primitivnosti tak střílečky v první osobě jsou exemplárním příkladem, dokonce k tomu nepotřebuješ ani dobré reflexy - prostě jdeš "koridorem" vyskočí emzák BUM, je po něm, cha, cha - jak složité . (to už i ty bojovky jsou náročnější). Konverze HL1 se nesetkala s až tak dobrým přijetím - prostě stejná blbost jako na PC. Možná až budeš starší tak pochopíš že hry skutečně nejsou pouze o nejlepší grafice.

 |   |  Odpovědět
Mr. Wáwra  |  06. 12. 2004 22:14

na Half-Life nehrabej

 |   |  Odpovědět
puntičkář  |  01. 12. 2004 16:46

čeho je obrazem celkové hodnocení? ať počítám jak počítám z těch pěti podhodnocení mi vychází 9,2/10

 |   |  Odpovědět
Martin M. Boček  |  01. 12. 2004 20:35

Celkové hodnocení je obrazem hry; nikoliv aritmetockým průměrem. A je to logické - proč by hra, která je (kupříkladu) geniální, skvěle se hraje (10/10) a má dokonalou atmoféru (10/10), ale shodou okolnností žádnou hudbu (tedy 0/10), mizerné zvuky (3/10) a průměrnou grafiku (5/10) dostat ubohých 5,5/10? Klidně může dostat 9/10 nebo i víc - pokud si to jako celek zaslouží.

Ale tohle je věc, která se řešila ve stařičkém Excaliburu, pak ve SCORE za dob Iceho a Andrewa, a pak i všude jinde...

 |   |  Odpovědět
puntičkář  |  01. 12. 2004 22:53

vaše věc, ale pochybuji, že hra bez hudby s mizerným zvukem a špatnou grafikou si jako celkem může vysloužit vynikající hodnocení.

Nic z toho se ovšem netýká GTA:SA, bezesporu fantastická hra

 |   |  Odpovědět
Jan Horgoš  |  03. 12. 2004 09:25

V tomto s martinem nesouhlasím tak úplně, ale v čem má bezesporu pravdu je to, že celkové hodnocení nemůže být aritmetickým průměrem - hodnocení příběhu, grafiky atd je v celkovém hodnocení zastoupeno do té míry, do jaké danou vlastnost preferuje sám autor, plus jsou do celkového hodnocení přičteny položky, které se do jednotlivých "kolonek" zatřídit nedají, jako je znovuhratelnost hry, pocit jaký v člověku po dohrání zůstane a podobně. Například když vzpomenu na Suikoden2, blahé paměti ještě na PS1, tak grafika mi ani na tehdejší dobu nepřipadala nijak úžasná, hudba mne taky zrovna neuchvátila, ale ten pocit, když se člověku povedlo zverbovat všechny hrdiny a zakončit hru nejideálnějším možným řešením... prostě jsou věci, které v člověku navždy zůstanou.

 |   |  Odpovědět
jouda  |  01. 12. 2004 21:33

Jestli existuje nějaká hra, kvůli které se vyplatí si PS2 koupit, tak to není GTA, protože vychází na PC.

 |   |  Odpovědět
PATRICK  |  01. 12. 2004 21:47

Ještě k tomu mizení aut: no ve Vice city se stávalo, že mizej auta a dopravní prostředky, ale na obhajobu musim říct, že už se mi taky několikrát stalo že prostředky zůstaly na místě dost dlouho (nečekaně)
třeba sem kvůli misi odjel z úplnýho jihu na úplnej sever mapy a pak sem se vrátil a ta kára tam furt byla a stejně rozlmácená (a to bylo na ps2). Naproti tomu moji kamarádi na pc chvilku auto viděli stát na místě pak jenom cukli kamerou tam a zpět a auto bylo fuč!Tohle se mi na "stejšnu" stalo asi jednou...

 |   |  Odpovědět
PTx  |  02. 12. 2004 08:12

To je zajímaví, že na PS2 se ti to stalo asi jen jednou. Právě toto nejvíc u konverze na pc kritizovali ( že to neodstranili ).

Nejvíc to vadí, když v dálce vidím přijíždět auto, které si chci vzít a když ho spustím z očí tak prostě zmizí. Někdy si zase stoupnu do ulice kde nic nejede a stačí se několikrát podívat sem a tam a nějaký auto se nakonec ukáže. Občas se to hodí, ale spíš je to dost rušivý.

 |   |  Odpovědět
Loneck  |  02. 12. 2004 15:01

Pořád jenom grafika grafika vy se z toho fakt jednou poserete! Mám Gamecube, Xbox a PC a na všem jsou skvělé hry tak už si to sakra uvědomte. Tam jsou lepši barvy a tam je pěknějši textura a lepší rozližení a cipoviny. Pro mě je hlavní u grafiky to, jestli je plynulá. Samozřejmě když je u hry pěkná grafika tak to potěší ale není to hlavní priorita. Wicked!

 |   |  Odpovědět
I_want_baten_kaitos  |  02. 12. 2004 16:38

No tak som hral SA asi hodinu, fakt nechapem jak sa to niekomu moze pacit. Je to strasna nuda, stale to iste do okola, z jedneho miesta na druhe, ukradnem auto nastupim a jazdim a super, mozem plavat. Jedine pozitivne co sa mi pacilo, bolo radio, to bolo fakt fajn, ale hra je otrasne spatna, framerate bol v extremne zlom stadiu, a grafika, no tiez neviem co sa niekomu na tom moze az tak pacit, a zeby to bolo maximum ps2ky? - slabota. Len nadavky, a gangy, no proste hra pre intelektualov.... nie dakujem, dalsi

 |   |  Odpovědět
Věra  |  02. 12. 2004 16:45

Hrál jsem to pár hodin a vůbec mě to nebaví-úplný hnus.Je to jako Simáci -to rovnou můžu jít do hospody a další činnosti dělat sám a ne ve hře!Hned to prodám a vrátím se ke svému Ratchetu 3-to je daleko větší zábava!!!!Lidi potřebujou jak psal šéfredaktor PPS 2 Farid-přirozenou zábavu a ne nějaké přesné rekonstrukce měst,žraní ,chcaní a další blbosti!!!!!Ratchet 3 ...rulezzzz.

 |   |  Odpovědět
Petrik007  |  03. 12. 2004 09:26

Myslim, že opravdu uděláš nejlíp když to prodáš a zustaneš u Ratcheta3.   Jee teď jsem si všim, že jsi Věra. Takze je to jasny pokud nejsi transík. To je jako auticka a panenky.

 |   |  Odpovědět
hintzu  |  03. 12. 2004 14:33

pokud lidi potřebují přirozenou zábavu a ne rekonstrukce skutečného světa, tak proč jsou simulátory tak populární? Neboj, nenechám tě tápat nad odpovědí, ale rovnou ti odpovím. Protože se sice snaží simulovat skutečný stav, ale můžeš si tam dovolit to, co ve skutečném světě ne. Štve tě šéf? Ve skutečném světě ho těžko půjdeš seřezat baseballkou. Ve hře to uděláš s radostí. Tak jako fantasy hry slouží romantičtější části populace jako útěk do světa jejich snů, slouží simulátory a realistické hry té části populace, která si ráda vymlátí svojí frustraci ve světě, který je tomu našemu podobný. Kolik procent počítačových hráčů si myslíš, že je schopno pořídit si vytuněnou káru za pár milionů a lovit v něm roštěnku, co ráde dvoustrané vibrátory? Simulátor jim to umožní a protože je podobný reálnému světu, má to kladný dopad na jejich podvědomí (česky řečeno kdo rozbije hubu šéfovi ve hře, ten jen zřídka sáhne po možnosti udělat to v reálu - prostě se tak uvolní).

PS: Myslím, že pan šéfredaktor se trošinku plete. Minimálně to dokazují tržby těchto "rekonstrukcí atd". Navíc je hodně velký rozdíl mezi tím, co lidé potřebují a co chtějí. A po pravdě - s lidkými potřebami se přece jen obchoduje hůře, než s lidskými touhami.

 |   |  Odpovědět
Substance242  |  02. 12. 2004 18:15

Zdravim.

Nejaky som poslednou dobou z PS2 sklamany... Az v diskusii sa dozviem o takej chybe, kvoli ktorej by ma hra urcite nebavila (miznuce objekty a hlavne framerate). PS2 sa mi vzdy pacila aj kvoli tomu, ze grafika je krasne plynula, pretoze vyvojari mali ten isty HW co ja. Framerate je povinnost cislo 1, sakra! PC mi ale domov nesmie (az v buducnosti, aj to hlavne kvoli strihu videa - keby ale spravili slusnu aplikaciu pre PS3 - ved Sony ma Vegas - tak ani nahodou), hnusna hlucna krabica, ktorej musi clovek venovat nehorazne vela casu a energie a sledovania noviniek (virusy, patche, blbosti) len aby ako tak fungovala (bol som dlhe roky spravca siete, tak som nasrany doteraz, este ze uz robim nieco normalnejsie).

Som teraz v Nemecku a ked na jednej televiznej stanici vidim, ako ti PC obmedzenci porovnavaju lupou dva skoro identicke obrazky, aby videli aky neuveritelny efekt ma pouzitie "hyper-extra-antialiasing-extreme-edition-forever" technologie na najnovsej grafickej karte s pamatou typu "XRTFM DUAL 2 ns" na zbernici "polar express mach 40", tak si myslim nieco o idiotoch, pritom im ukazky aj tak nikdy nejdu plynule. Ak to ale niekoho bavi viac ako skutocne hranie... jeho vec.

Inak GTA ma nikdy nezaujimalo, nie je to "moja salka kavy". A momentalne som aj nastvany z neuvazenej kupy hry KillZone. Hier si kupujem velmi malo a obycajne po precitani vsetkych moznych recenzii a najradsej aj zahrani ukazky z oficialneho casopisu, dohram ich potom vzdy do konca, ale toto bol omyl. Nedokazem sa vnorit do hry, ked sa mi obraz pred ocami trha. Vcera som ju ani vobec nespustil, uz ma nelaaka.

A toto mi pripada ako problem, ze vyvojari nezvladaju dodrzat framerate a clovek sa to z recenzie nedozvie, asi pretoze recenzent je slepy, alebo ze nadrza svojej oblubenej konzolke. Ja NECHCEM premakanejsiu grafiku za cenu jej rychlosti!

Este, ze su tu aj vynimky, ako napriklad Burnout 3, chcel by som napisat aj moj oblubeny Ratchet & Clank, ale hral som iba jednotku (pricom to bola pre mna jednoznacne hra roka, obsahujuca vsetko co som kedy od dobrej hry chcel a co som na PC nikdy nevidel), takze nie som si isty, teoreticky to mohli v trojke posrat a neviem o tom.

Co ma ale v tomto tak trochu marazme drzi stale v mierne optimistickej nalade, je prichadzajuce Gran Turismo 4, ktore by podla vsetkeho malo tromfnut vsetky zavodne hry v historii - verim ze Polyphony to nevypustia skor, ako s tym budu sami spokojni - presne ako trojku, a samozrejme Metal Gear Solid 3.

A ked bude PS3. Ovela vacsi vykon, super. Ale tym aj ovela vacsi objem dat, z ktorych treba hru poskladat. Ovela viac ludi venujucich sa vyvoju, s pouzitim drahsich technologii. Kto to zaplati? Len niekto financne silny. Aka je teda nadej na hru, ktorej uspech nebude dopredu zaruceny, ktora by si trufla na nieco originalne? Mala, veru mala nadej. Presne ako vo filmovom priemysle.

 |   |  Odpovědět
mbr  |  03. 12. 2004 01:08

true... bohuzel!

 |   |  Odpovědět
Petrik007  |  03. 12. 2004 09:24

Nechci se zastavat vyvojaru, ale problemy s plynulosti na PS2 muze take zpusobovat stav DVD mechaniky. To urcite neni pripad GTA:SA. Hra se loaduje prubezne a je to na PS2 asi kotel. Killzone jsem hral jenom demo a behalo to svizne. Zadnyho zpomaleni jsem si nevsim.

 |   |  Odpovědět
Čuridlo  |  11. 12. 2006 12:49

Jakože lidi sranda, že som našiel prvý eshop kde to majú v ponuke a dá sa aj posielať na Slovensko.

Dva mesiace sa mi nechcelo čakať, objednal som a mam dnes doma sakra prave inštalujem to je teda hra podľa dema pecka a teraz sa teším na plnú. http://eshop.megahry.eu/UbiSoft/Dark-Messiah-of-Might-Magic-EN_g741.html

 |   |  Odpovědět
Pepa  |  03. 12. 2004 15:52

Nechápu, jak někdo může na PS2 s konkrétním hardwarem udělat hru, která nemá plynulou grafiku. To si snad dělaj legraci, ne? Takovou hru bych nehrál ani zadarmo - a to myslím vážně! Možná že jsem nenormální, ale já se prostě nedokážu do hry vcítit, když cuká. Zkoušel jsem to marně už několikrát s hrami co jsem dostal zadarmo k narozeninám apod, ale všechny jsem tajně odnesl do bazaru. Raději si zahraju hru v plynulém drátovém modelu než cukající detailní textury.

 |   |  Odpovědět
xxx  |  09. 12. 2004 10:30

...zavítal jsem náhodou na doupě a vidím že se tady nic nezměnilo...urážky konzolistů jak vidím jsou na dením pořádku ..zajímalo by mě kolik vás si zahraje v plné grafice HL2, když máte plnou hubu super grafiky....5 ze 100..možná...až vyjde PS3 tak Vám vaše posměšky velmi rád připomenu, vy bando vymatlaných hlav...v GTA nejde o grafiku ale hlavně o hratelnost a ta je exelentní...(mi se grafika moc líbí)...a pro skeptiky pár řádek o PS3....

 

Mnohem zajimavejsi ale je, ze vcera (29.11.04) SONY prohlasilo, ze ma hotovy funkcni prototyp PS3 a jeho odhadovany vykone je -a ted se neceho poradne chytte- neskutecnych 16TFlops!!!! Udajne se diky tomuto brutalnimu vykonu mame dockat dosud nevidane simulace fyzikalnich zakonu (realisticka simulace vody,pocasi atd. ma byt ve hrach na PS3 pry samozrejmosti) ,plne digitalizovanych postav (konec polygonu se blizi ,3x slava Spline křivkám) a opravdoveho digitalniho prostredi. Cily ,zjednodusene receno, by jsme uz za takove 2-3 roky mohli parit hry blizici se vizualni kvalitou filmu Final fantasy a to v realtimu! A to neni k zahozeni co myslite? Pokud na nadchazejici E3(a též Tokyo Gameshow) bude SONY skutecne jiz predvadet prvni technologicka dema(jak maji v planu) ,tak pri pozdejsim pohledu na Unreal 3 či Elder scrolls 4 si asi nejeden hrac ublinkne Dalsi vecí je prosazeni teto monstr stanice i do jinych odvetvi.Mluvi se jak o filmovem prumyslu ,tak o moznosti vyuziti jako renderovaci stanice pro CGI vytvarniky.Cily budouci PS3 by mela podle planu IBM a SONY nahradit soucasne Silicony a stovky sesitovanych PCcek jez se staraji o final rendering. A toto ma byt podle slov Colina Parrise(vice president managementu IBM) teprve zacatek nove ery kterou nastartovali spojenectvim se SONY. Vypada to ze nasim dvoum křemíkovym břídilům (rozumej AMD+ intel :) patrne ujel vlak...minimalne co se tyce budouciho odbytu v profi segmentu.
+
A aby toho nebylo malo ,tak pridam jeste posledni horkou newsku...Workstation(jak se prozatim nazyva PS3) obsahuje pry 8x Cell ,kazdy o vykonu 2TFlops(cily 16TFlops celkem).Frekvence jednoho CPU činí 4,6Ghz a teplota pri napeti 1,5V cini 85st.celsia (s obycejnym heatsinkem!). Jedna se pouze o prototyp ,takze je velice pravdepodobne ,ze se parametry do vydani PS3 jeste hodne zmeni. Ale co je nemene bombasticka zprava -dvorni vyvojove teamy jiz obdrzeli development kity ,cily Workstation ,a muzou skutecne zacit makat na prvnich launch hrach! Osobne si tipuji ze temito stastlivci budou Namco, bezpochyby KONAMI, Polyphony digital a jiste take Square.

souvisejici clanek: http://games.tiscali.cz/news/news.asp?id=11753

 |   |  Odpovědět
xgandalf  |  09. 12. 2004 19:43

Ach jo, tohle snad ani není pravda. Pokud vyjádření něčího názoru pokládáš za urážku (a já bych řekl, že je to PCčkáři vs konzolisti asi 1:1), tak asi není o čem diskutovat, víš? Jenom pár drobností k tvému příspěvku.

1)Zajímavý, že uvádíš HL2, který jde spustit ve velice slušné grafice na průměrné mašině, protože je dobře optimalizovanej. A ano, říkáme že HL2 má skvělou grafiku - taky skvělou fyziku a výbornou hratelnost. A co na tom? Proč mi přijde, že vždycky lidi, který pronášej takový zanícený názory na obhajobu PS2, maj děsnej mindrák z toho, že na PS2 existuje jediný slušný FPS a ani to není až tak dobrý v porovnání s PC titulama (aspoň podle recenzí). Co na tom, každá platforma má něco specifickýho. Kdyby si aspoň uvedl Doom 3 jako případ těžce spustitelný hry, tak to pochopím.

2) GTA - ale kdo tady tvrdí, že grafika je úplně to nejdůležitější - uznávám, u GTA je podstatná hratelnost. Problém je ten, že já na PC budu mít nový GTA s přinejmenším stejnou hratelností, možností modů a úprav, přepracovaným ovládáním na myš a lepší grafikou (tohle prostě neokecáš). A ano, uvědomuju si ale tu zásadní nevýhodu - budu ji mít o dost později, než vy na PS2. Co je pro koho podstatnější, ať si rozhodne každej sám.

3)PS3 - skvělý, fakt skvělý - má to jeden drobnej háček. PS3 tady ještě není a dost dlouho ještě nebude, takže co z toho. Kromě toho si uvědom jednu zásadní věc. I podle toho článku je Cell pěkně drahá věcička - takže PS3 nebude z nejlevnějších a jestli se nepletu, tak podle prognoz poroste pěkně i cena her na PS3 - takže až budeš kupovat nový FF za "lidových" 3499 Kč - doprava zdarma, tak si o tom promluvíme, ju? Toť jedna záležitost. Druhá záležitost je fakt, že přinejmenším rok po vydání PS3 tady bude herní vakuum - nebudou hry na PS3, takže minimálně rok pojede PS3 zbytečně. Vzpomenňme blahé paměti přechd PS1/PS2, to bylo úplně to samý.

4) Cell procesor - tak tady si nejsem úplně jistej, tak mě kdyžtak oprav, ale co já jsem tak internetu vyčetl, se trochu liší od toho, co jsi napsal. Byl vyvinut nový procesor Cell s výkonem 16 TFlops - nikde jsem se nedočetl, že by procesor s tímto výkonem měl být v PS3. Naopak článek, na který ke konci odkazuješ, mluví o výkonu PS3 jako 1TFlop. Trochu mi přijde, že mixuješ Cell a PS3 dohromady - nikde jsem se nedočetl, že "Cily budouci PS3 by mela podle planu IBM a SONY nahradit soucasne Silicony a stovky sesitovanych PCcek jez se staraji o final rendering." Ale o Cellu už to kupodivu pravda je - proč se domníváš, že Cell nebude funkční v PC? Respektive v tom, co vznikne z tohodle procesory, říkejme tomu jak chceme.

5)TES4 - moooc vtipný, ale ušla ti jedna zásadní věcička - Oblivion se s největší pravděpodobností bude dělat i na PS3, takže žvatláš nesmysly, šmudlo (pravda, potvrzený to není, ale dá se to předpokládat - potvrzený je zatím jenom PC, jestli se nepletu)

Až budeš příště něco psát, tak se laskavě vyvaruj urážek anebo je specifikuj konkrétnímu člověku. Bohužel, na základě tvýho úvodu si o tobě teďka myslím svý a ač svý názory tak ostře neventiluju, tak to není nic lichotivýho. Pokud nejsi schopnej normální řeči a umíš jenom kopírovat informace z internetu, navíc nepřesně, tak si jdi svý názory vykládat někam do hospody, tam ti to možná odkývaj.

 |   |  Odpovědět
N.O.V  |  10. 12. 2004 21:10

Cell má výkon 2 TFlopy, výkon PS3 oficiálně nikdo neřekl, může být od 1-16 TF, každopádně wokstation pro vývoj aplikací pro Cell má výkon 16 TF. ...počkáme a uvidíme, jo?

 |   |  Odpovědět
xgandalf  |  10. 12. 2004 23:58

Jojo, uvidíme, co z toho nakonec vyleze. Akorát mám dost velký obavy, že hlavně ty problémy s cenou konzole a her nás neminou... - což není moc potěšující zpráva.

 |   |  Odpovědět
N.O.V  |  11. 12. 2004 12:28

....konkurence udělá svoje....

 |   |  Odpovědět
shadow  |  07. 03. 2005 19:53

2) Možná bude lepší, ale ale taky taky mam počítač a ovládání Vice City na klávesnici je na prd.

3)PS3 už vlastně chybí jen grafika a médium, CELL a XDR paměti jsou hotové. Konzole a hry nebudou nejlevnější, ALE počítej s tím, že ,,poctivý'' český obchodník nebude PS3 prodávet jako jinde ve světe za výrobní náklady, ale dá si k tomu přirážku. Ale podívej se do internetovýho obchodu třeba v USA a zjistíš, že na nových kartách je minimálně pětinová přirážka. A tech 3499 Kč, dobrý ale zeptej se ňejakého konzolisty na pojem BIOS Chip. Pochybuju, že Blue-Ray se bude pouze lisovat. A ta bublina
- SONY by si pod sebou tak trochu podřízlo větev, kdyby starší hry na PS3 nechodily, a většina lidí stejně počká, až odezní počáteční problémy jako s PS2 a klesne cena konzole.

4) Jak víš, že v PC funkční bude. Vlastně IBM vytvořilo Cell pro PS3, XBOX2 bude mít obyčejný Power PC, byť 64-bitový. Proč by ho IMB neprodalo do XBOXu?

 |   |  Odpovědět
KillerZero  |  20. 01. 2005 22:01

Spline křivky tu jsou už od dob GF4/radeonu 8500. Xbox je pokud se nepletu používá velmi hojně. Důvod, proč se nepoužívají u PC je nekompatibilita implementace ATI a nvidie, což snad konečně vyřeší 4.0 shadery, které by v tomhle směru měly přinést standart. Kromě toho, Xbox2 půjde do prodeje letos na podzim, takže pokud si Sony nepospíší, tak má zřejmě smůlu, protože všichni koupí Xbox2 a do PS3 už nebudou chtít investovat.

 |   |  Odpovědět
KillerZero  |  20. 01. 2005 22:11

Viděl jsi ukázku na farcry 2? To by mělo vyjít myslim ještě letos. Takže za 2-3 roky nejspíš budeme hrát hry s grafikou FF:SW

 |   |  Odpovědět
Josef Krajc  |  10. 12. 2004 11:58

STE KRETENI

 |   |  Odpovědět
Mustapha Ibrahim  |  28. 12. 2004 22:53

A ty jsi curak!!!

 |   |  Odpovědět
gfhfghfg  |  11. 12. 2004 18:05

je to docela nadupaná hra

 |   |  Odpovědět
gonzales  |  11. 12. 2004 18:06

je to pičovina

 |   |  Odpovědět
Sentinel  |  13. 12. 2004 11:30

Po mesici hrani teto skvele hry, jsem lehce zklamane. Slibovali 150 hodin hrani, po 56 hodinach (cisty herni cas podle statistiky) to mam dohrane a prolezle co se dalo, pravda nemam hotove vsechny zavody ale itak. Ted uz muzu jen tak chodit po svete a hledat kde je jeste jaka minihra.

 |   |  Odpovědět
xxx xxx  |  14. 12. 2004 17:29

je mi sice 10let ale když sem mohl gta3 a gta vicecity tak proč ne sand andreas

babka si myslí že bych pak měl nezákoné práce ale já se hodlám stát programátorem matyka i geometrie mi de tak co jí vadí!do háje s gta sand andreas nebo aspon s babkoutakhle nani!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 |   |  Odpovědět
Mr. Wáwra  |  14. 12. 2004 22:25

...třeba jí vadí tvoje čeština

 |   |  Odpovědět
xgandalf  |  15. 12. 2004 17:53

Aaano, to bude určitě tou češtinou, jak gramatikou, tak smysluplností vět - silně pochybuji, že by to bylo tím, že toužíš po hře, o které ani pořádně nevíš, jak se jmenuje..  Jestli tímto způsobem mluvíš s příbuznýma, tak už začínám pomalu chápat, kde se berou ty žvásty o škodlivosti her....

 |   |  Odpovědět
Eightball  |  15. 12. 2004 20:53

Babička má pravdu a měl by si se víc učit, nebo bude z tebe ještě větší debil.....

Uč se víc tu "matyku" a ser na "sand andreas". Na to máš ještě spoustu času.

 |   |  Odpovědět
honza  |  15. 03. 2007 08:29

ty kretene

 |   |  Odpovědět
strangler  |  18. 12. 2004 01:29

super hra nedavno som ju stiahol

 |   |  Odpovědět
Filip cj  |  18. 12. 2004 11:24

No to je husty, uz du pro PS2

 |   |  Odpovědět
Jericho  |  20. 12. 2004 10:50

Chcete vědět více o San Andreas...Grand Theft Auto - Český Fanweb na http://www.gta.name

 |   |  Odpovědět
Josef Babic  |  22. 12. 2004 18:06

chtel bych vam jenom rict ze mate spatne uveden jeden udaj o teto hre,san andreas poporuje multiplayer a ne ze ne!u domku kde bydli denisa je symbol na ktery kdyz stoupnete a zapojíte druhý ovladac tak se spusti mod pro dva hrace.Ghaard en kor,pán mlžných hor a vladce Tristamu,města stínů.

 |   |  Odpovědět
Lubor Vinický  |  24. 12. 2004 09:07

Vůbec nechápu vaše negativistické  přijmutí San Andreas. Rocktar se na vše mohl zvysoka vy.... a počkat si na NextGen konzole anebo se soustředit jen a pouze na platformu PC. Samochodem tu hrají roli peníze (Sony), ale mám pocit, že ještě srkáte mlíčko brčkem a pokakáváte se do plínek... San Andreas není ideální, ale nápad, svoboda, atmosféra... mám pocit návratu k osmibitům, kdy grafika přeci nebyla tím nej-kritériem. Pokud ale chcete něco Ideálního, dejte si Metroid: Fusion na GameCube!!! Pak spláchnete ostatní konzole a písíčka do záchodu!

 |   |  Odpovědět
hgd  |  31. 12. 2004 23:12



 |   |  Odpovědět
george g.  |  02. 01. 2005 15:17

nazdar! mam spoustu cheats na gta san andreas ale nevim jak je davat do hry:::::: muze nekdo mi poradir prosiiiiiiiiiiiiiim!??? diky a mejte se!!! g.g.

 |   |  Odpovědět
panLUKAS  |  16. 01. 2005 02:29

??jednoduche 3D hry???chlapce tobe slowo progaming jiste nic nerika.Stejne tak jako nejspis wsem konzolistum :)Konzole byly pro me dobry akorad tak w dobe, gdy sem nemel na PC.To byl nakej osmibytowej shit a w TV sem koukal co umi sega-megadriwe.To sem myslel, ze padnu na kolena dyz sem widel ty nadherny hry.Pak ale prisla chwile gdy jsem uwidel Kyrandii, dunu 2, DM 1, X-wing, System Shock a doslo mi, ze tohle proste nejaka konzole proste pobrat nemuze.Je wcelku jasny, ze hry co wyjdou zarowen s nowou konzoli, budou nejspise o nejakej krok wepredu pred PC, ale jak dlouho jim to wydrzi?No a nawic budou to stejne hry na, ktery mne staci gamepad a to neni pro nas rozmlsany PCckare :)

 

btw. se mi nejwic libi jak je w kazde druhe hre na PS takowej ten filmowej efekt s rozmazanym pozadim.To je jak dgybych se pozwracel na cast  monitoru a pak ty zwratky postupne presouwal.No nic, tak hura do me, at je po mne.

 |   |  Odpovědět
BUM_BAC  |  15. 02. 2005 11:07

nechápu že se hádáte kvůli PC a PS2 já mám oboje a jsem zpokojený a všiml jsem si že se hádáte kvli výkonu PC a PS2 a frekvencím tak uvedu jeden příklad , vemte si procesor který má 2000MHz a umí za jeden cyklus 64 instrukci potom máme procesor který má 900MHz a umí na jede cyklus 256 instrukcí , který asi bude výkonnější (pro ty hloupější kteří srovnávaly ps2 CPU s PII 300MHz je to ten druhý) a to nemluvím o jiné architektuře programového vybavení kolik výkonu sráží operační systém . vemte si P100 když jste hráli přes MSDOS a win95 jaký byl rozdíl ? a výhodu mají konzolisti , kolik peněz dali asi do nákupu nových dílů ? já osobně bych bez pc umřel (lan párty , hudba , filmy , a hry) tak už se stupidně nehádejte ani PC a ani PS2 není lepší

 |   |  Odpovědět
FUCKER  |  22. 02. 2005 13:31

No a co ze to vypada hur nez na tom vasem zasranym PC. UZ ME VSECI SERETE S TEMA KECAMA ZE PC JE LEPSI ZE TO NA PS2 VYPADA HNUSNE. POSERTE SE KRETENI. No a co ze to vypada hur? Zas o tolik ne!!!  UKAZTE MI HRU KTERA NA TOM VASEM POSRANYM PC JE LEPSI NEZ Gran Turismo 4 HA???? HOWNO CO? NEVITE........PROTOZE NENI........TAK BEZTE DO PIIIIIICEEEE......DOUFAM ZE SE VAM TO BUDE SEKAT A ZE S TIM BUDETE MIT DALSI PROBLEMY VY SULINI........NIC JINYHO NEJSTE

 |   |  Odpovědět
g3ar  |  02. 03. 2005 17:48

Lol, tohle asi psal nejakej malej blb... Bohuzel, "pro tebe kamo" je to tak - na pc vypadaji hry lepe at se ti to libi, ci nikoli. I kdyz je pravda, ze lidi co resi jen grafiku nejsou asi taky uplne normalni. Gran Turismo 4 HA???? Hmmm nech me se zamyslet...... (proc vsechni co znam ukazujou jen na tuto hru, kdyz uz nevedi jak jinak to okecavat) ...Mno nevim jestli te depta to ze sam pc nemas, nebo mas uz nejakou sunku a moc toho nerozbehas....to jediny by vysvetlovalo, ze neznas lepsi hry nez to tvoje Turismo...uvedom si taky na cem si psal svuj stupidni prispevek a budu hadat ze konzole to neni...

 |   |  Odpovědět
FUCKER  |  02. 03. 2005 19:59

hehe a tohle psal asi velice inteligentni clovek........... Co jinyho ma Vam PCkarum uz nekdo napsat kdyz neresite nic ¨jinyho nez jen grafiku? JEdine tohle.....a nad tu hru fakt neni tohle zase musis uznat......a nebo si ji nehral a asi nezahrajes......
Mimochodem PC mam a celkem slusne, hraju i na PC i na PS2 a nejakou grafiku mam tak v prdely........ale dostaly me tady ty reakce tak sem to sem napsal stejnou minci jako ostatni. Nevim cemu se divis.... Podle toho tveho "LOL" soudim ze si nejakej zatvrzelej PCckar kterej si stejne nevidi do huby a nenecha si nic vysvetlit

 |   |  Odpovědět
N.O.V  |  02. 03. 2005 20:32

...k tomu Gran Turismu 4 - většina "konzolistů" ho uvádí jako důkaz technické dokonalosti z jednoduchých důvodů - 1920x1080 při 60fps bez jediného zaškubnutí - to se na PC prostě nedá docílit, už jen z důvodu nemožnosti optimalizace.  (GT4 není o nejlepší grafice, tam jde o úplně něco jiného).
btw. hraju i na PC (s výkonem problém není), ale poslední dobou nemám co bych hrál - stupidní střílečky mě už přestávají bavit (ano, hrál jsem FarCry, Doom3 i HL2), strategie jsou pořád stejně nudné, to čemu PC-only hráči říkají RPG nebudu vůbec zmiňovat. A zbytek věcí je lepší hrát na konzolích, zejména závodní hry  

 |   |  Odpovědět
InfernalMajesty  |  07. 03. 2005 00:25

Sice mi přijdou ty Vaše narážky na PC velice směšné a vzhledem k Vašemu průměrnému věku bych ani nic duchaplnějšího neočekával, ale stejně mi nedá, abych se nezeptal, zda Vás nebolí prsty z toho přispívání do fóra přes gamepad. A vůbec, jak vám na konzolích běhá net??? Určitě by jste se nesnížili k použití PC i na tak primitivní úkoly. Jo, abych nezapoměl, jedné věci si opravdu považuji. Proti nám, uživatelům PC, alespoň za hry platíte, i když Vás pak třeba nebudou bavit, zatím co já jsem nenapravitelný pirát a musím na 4CDčkovou hru čekat celých 6 hodin, než se mi stáhne z netu. Jo jo, nebýt Vás, tak firmy vyvíjející herní soft přijdou na mizinzu. Proč myslíte, že asi herní konzole ještě existují, jenom proto, že jsou blbuvzdorné? Nebo už máte DVD vypalovačký? Asi ne, spíše čekáte na blueray
Snad mě teď někdo nezažaluje za rasismus vůči virtualgamesní menšině

 |   |  Odpovědět
FUCKER  |  07. 03. 2005 12:37

A tvuj vek je kolik prosim te?  Uz sem tady zminoval proc jsem tu prihodil ten muj prvni trochu prehnany prispevek. Vubec nerozumis o co tady jde    Pane Chytry- Ono jaksi existujou Chipy na PS2 ale to ti asi nic nerika. Stejne smesne mi pridou narazky na PS2 od vas PCkaru.

 |   |  Odpovědět
N.O.V  |  07. 03. 2005 19:39

...menšina? ....jak kde
p.s. - jinak souhlasím s tím, že PC hry si nezaslouží být kupovány

 |   |  Odpovědět
InfernalMajesty  |  07. 03. 2005 00:35

PS, neberte to objektivně, jsou i vyjímky na obou frontách...

 |   |  Odpovědět
shadow  |  07. 03. 2005 19:23

Jak vidim, jsou tu pěkný lamy.
1.Srovnáváte víc jak 4 roky starou konzoli a PC. I debílkovi musí bejt jasný, že grafika v PS2 se Radeonu X800
nevyrovná. Srovnejte si výkon PC a konzole okolo roku 2001 a počkejte na PS3.
P.S. Mam PC i konzoli a narozdíl od stříleček se hry jako GTA na počítači hrajou blbě.

 |   |  Odpovědět
Ony42  |  09. 06. 2005 13:47

ja nemam ps2 ale viem isto ze si ho nekupim a neni to preto ze sa mi neluby ja pracujem kolo 20H denne spim tak 4-5h denne ja pracujem stale na pc a nemam televizor mam proektor  a tv tuner preco sa hadate co je lepsie nikdy nebude nic take dobre aby nemohlo byt neco lepsie tak naco polemizovat

 |   |  Odpovědět
robinorsag@seznam.cz  |  18. 06. 2005 20:51

rekni te mne na jake strance mam najit demo GTA Sand Andreas

 |   |  Odpovědět
Střelec  |  15. 08. 2005 13:12

Ps2 je pekně na prd neda se nani dělat sposta věcí

 |   |  Odpovědět
Sem ja  |  19. 08. 2006 22:06

Možna ty jsi na prd

 |   |  Odpovědět
honza  |  15. 03. 2007 08:26

1............................................................ ............................................................. ............................................................. ............................................................. ............................................................. ............................................................. ............................................................. ............................................................. ............................................................. ............................................................. ............................................................. ............................................................. ..........................

 |   |  Odpovědět
honza  |  15. 03. 2007 08:26

1............................................................ ............................................................. ............................................................. ............................................................. ............................................................. ............................................................. ............................................................. ............................................................. ............................................................. ............................................................. ............................................................. ............................................................. ..........................

 |   |  Odpovědět
Gdgrutierz  |  26. 02. 2007 15:03

GTA SA je nejlepší hra světa až na tu grafiku ale bude možná vyrobeno GTA SAS kde doufám že bude mnohem lepší grafika než v GTA SA

 |   |  Odpovědět
Gdgrutierz  |  03. 03. 2007 14:38

Nechápu co se vám nelíbí na PS2?:-o

 |   |  Odpovědět
kartas  |  12. 03. 2008 21:35

hej pls řekne mi někdo jak v sa točit videa?

 |   |  Odpovědět
smouky  |  18. 04. 2009 12:54

dami niekto pls navod na san andreas pls dyky smoukys@azet.sk

 |   |  Odpovědět
kateřina  |  20. 08. 2015 14:24

ahoj já to sem gta san andreas měla i před tím a teť sem si ho koupila zase na ps2 jenže teť je jíní lidi nemaj peníze a auta sou hnusní nevíte jak mám docílit toho aby lidi měli peníze děkuju

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor