Recenze: Half-Life 2: Episode One – návrat do City 17

Diskuze čtenářů k článku

pipin  |  16. 06. 2006 00:11

Jen poznámka: Kuše v HL2 byla...

 |   |  Odpovědět
Karel Kališ  |  16. 06. 2006 00:27

Díky za upřesnění, nebyl sem si jistý. Vím, že jsem si s ní užil spoustu zábavý v deathmatchi z HF 1, ve dvojce sem ji asi tolik nepoužíval. Pokud ale ve dvojce byla, tak v datadisku střílí jiné projektily.

 |   |  Odpovědět
Darwel  |  16. 06. 2006 06:52

Nestřílí, střílí to stejné co střílela v HL2, jenom mám pocit, že Valve ji celou polili olejem.(Strašně se leskne)

 |   |  Odpovědět
Karel Kališ  |  16. 06. 2006 08:58

No jo, je to pravda, musel sem se podívat. Evidentně už moje hlava není to co bývala

 |   |  Odpovědět
garret  |  16. 06. 2006 09:37

Grafika nema na 9/10 - ma x8/10. A je to vsechno porad dokola celekm max 7/10

 |   |  Odpovědět
Dritzzt, Dritzzt  |  16. 06. 2006 10:15

Ty dneska vis o hre, ktera ma lepsi grafiku nez HL2?

 |   |  Odpovědět
Bimbo  |  16. 06. 2006 11:42

Doom 3?

 |   |  Odpovědět
loool  |  16. 06. 2006 11:55

loool

 |   |  Odpovědět
Radoslav  |  16. 06. 2006 12:48

Oblivion?
Katamari Damacy?

 |   |  Odpovědět
BlackRider  |  16. 06. 2006 12:57

Oblivion ma grafiku krasnou, ale ne tak detailni jako HL2.

 |   |  Odpovědět
dreamkiller  |  16. 06. 2006 13:46

I Far Cry má Lepší Grafiku než  HL2 a hratelnost je taky slabá . HL2 je moc přehypovanej a tenhle datadisk by si zaslůoužil tak 6/10 za 600 kč je to předražené.

 |   |  Odpovědět
xerk  |  16. 06. 2006 16:00

Mna to vyslo den stahovania, tak netrep kraviny o cene.
Hratelnost dokonala.
Grafika pekna, ale urcite nie super-spickova, ako sa popisuje v recenzii, recenzent asi nehral F.E.A.R., Condemmed, Oblivion a mozno ani Doom 3, lebo ten ju ma urcite lepsiu.
Taktiez neviem, co recenzent myslel pod pojmom "hra svetla a tienov"...Kde, prosim vas, vidite dynamicke tienovanie? To, ze je konecne pouzite HDR, vam neberiem, hru to presvetlilo, vyjasnilo a skontrastovalo.
V hrach napr. Splinter Cell: Chaos Theory, Doom 3, F.E.A.R., Condemmed, Chronicles of Riddick... je pouzite dynamicke tienovanie, teda tien je vykresleny vzdy v zavislosti predmetu od svetelneho zdroja. Tu po tom, bohuzial, nie je ani len stopa.
Hudba - hehehe, keby ju komponoval Chuck Doud (Syphon Filter), Harry-Gregson Willams (seria Metal Gear Solid, film Skala, Shrek, Shrek 2...), alebo Jesper Kyd (seria Hitman), tak nepochybujem o jej kvalite, ale nech ju robil ktokolvek z Valve, je to macher... (Mam OST Half-Lifu 2, proste pecka).

 |   |  Odpovědět
Karel Kališ  |  16. 06. 2006 17:42

Hrou svetla a stinu jsem nemel na mysli dynamicke stiny, ale stridani kontrastu, nejspis sem se spatne vyjadril. Jinak, vsechny zminovane hry jsem hral a za hodnocenim grafiky Episode One si stojim. Musite si uvedomit, ze grafika se nesklada jen z efektu a milionu polygonu, ale tez se musi brat v potaz vizualni stranka a tady HF2 dost casto zari, treba prostredi Citadely ci zniceneho City 17 na me pusobilo daleko lepe nez stereotypni az sterilni prostredi F.E.A.R.u či Condemned. Dalsi body si grafika odnesla za ztvarneni postav a hlavne obliceju, v tomhle nema konkurenci, rozhodne vypada lepe nez ty umelohmotne ksichty z Dooma 3 či Oblivionu. A nakonec jeden bod si odnesla i za optimalizaci, ktera je vyborna. Vase nazory vam neberu, ja jsem svoje vyjadril v recenzi a ted je jen lehce rozvinul.

 |   |  Odpovědět
Matt  |  17. 06. 2006 14:47

..no ja stojim za recenzentem.. je fakt, ze trosku neobratne vyjadril to, co chtel vyzdvyhnout co se tyce kontrastu, ale nic vic vytknout nelze.. ale zas je to vec nazoru.. a jeho je taký.. tak to respektujte.. ;)

 |   |  Odpovědět
Marcus de Tycho  |  16. 06. 2006 15:49

Oblivion, Riddick, Quake4 (resim jen ciste kvalitu grafiky, kvalitu hry neresim), Battlefield 2

 |   |  Odpovědět
Andrew  |  16. 06. 2006 15:56

Jde ti jenom o grafiku nebo taky o hru?

 |   |  Odpovědět
TheBigBHD  |  16. 06. 2006 16:14

Dohral sem to asi pred 14-ti dnama a musim rict ze je to super. Rozhodne doporucuju.

 |   |  Odpovědět
Private_Joker  |  21. 06. 2006 23:11

Dneska jsem to dohrál a musím říct, že mám neodolatelnou touhu zapnout si to znova, cosi mě na tom naprosto uchvátilo, snad od halfa jedničky jsem neměl pocit, že tu hru nehraju, ale že v ní jsem, bylo to fakt perfektní. Jen škoda toho jak to je krátký, naštěstí se ale neuskutečnila moje obava v tom, že jsem si datadisk představoval: Probudí vás G-man, dojdete deset kroků zastřelíte vojáka combine a najednou narazíte na zamčený dveře, obrazovka se hodí do černobíla, objeví se G-man a řekne: "vše co má svůj začátek má i konec" zmizí a titulky
Jinak recenze pěkná, vesměs souhlasím

 |   |  Odpovědět
Kakna  |  03. 07. 2006 08:10

ono je jasný  že je to kratší hra když je to jenom jedna episoda ze tří.....kdyby měli dělat každou episdu na hafo hodin hraní tak se jich ani nedočkáme

 |   |  Odpovědět
josi.ow, josi.ow  |  10. 08. 2006 22:13

Episode One se opravdu povedla. Koordinace s Alyx je dokonalá, příběh ještě dokonalejší, grafika výborná, hratelnost vysoká. Říkejte si co chcete, minimálně do Episode Two to bude pro mě ta nejlepší FPS ze všech. Nikdy nezapomenu na ten finální výbuch. Ale že se Gordon ještě nenaučil mluvit mě s***.

 |   |  Odpovědět
Jiri  |  10. 09. 2006 23:30

Pořád mají protivníci IQ šumící trávy jako v HalfLife2 ??

 |   |  Odpovědět
Jirka  |  09. 11. 2006 08:26

Jsem na začátku hry a Dog mne spolu s Alyx posadil do starého vraku auta a hodil do nějaké šachty. Po dopadu a chvíli běhu jsem se spolu s Alyx dostal do místnosti, ze které není možné přes elektromagnetické pole jít dále. Na druhé straně vidím nějakou příšeru jak datluje do počítače  kousek dále stojí nějaký zombi a z hlavy mu jde paprsek do stropu. Zkoušel jsem všechno i s gravity- gun, bohužel bezvýsledně.
Může mi někdo pomoci???
Díky Jirka

 |   |  Odpovědět
Freeman  |  18. 12. 2006 10:17

Jak to ze hra takoveho kalibru ma stejne hodnoceni jako ten sunt od microsftu AOE3 ..... ?

 |   |  Odpovědět
Freeman  |  18. 12. 2006 10:19

Hra byla fakt super je tak hrozne kratka 4levely ... jinak je podle me steam engine furt na spicce. Jedine co me fakt odradilo byly stromy na konci pri ceste vlakem.

 |   |  Odpovědět
mnn  |  08. 04. 2007 15:55

steam engine je nieco ine... urcite si myslel source engine

 |   |  Odpovědět
mnn  |  09. 04. 2007 22:08

Optimalizacia? Si robite srandu? Ved na mojom "o nicom" pocitaci to ide este horsie ako povodny Half-Life 2. Predtym to slo na 1024x768 s fps priemerne 30-40fps, v Episode One to ide v rovnakom rozliseni priemerne na 15-30fps (dokonca aj v interieroch, kde nie je potrebne renderovat okolite budovy)

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor