Recenze: Hitman: Blood Money – středně propečený

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 9

Diskuze k článku

Razirl_cz  |  17. 03. 2008 18:40

Prostě Hitman,tak co řešíte?!

 |   |  Odpovědět
lampak  |  05. 01. 2008 11:10

ku.. dost husty

 |   |  Odpovědět
bingbean  |  14. 07. 2006 11:22

Zatial som mal možnosť hrať len demo, no prvé čoho som si všimol je že Hitman sa naučil rozdávať rany rukami. Na jednej strane super novinka, no na druhej sa tým hra neuveriteľe zjednodušila. Už sa totiš nemusíte zakrádať odzadu, aby ste mohli použiť škrtidlo či uspávaciu injekciu, stačí normálne prikráčať, potom jedna hlavička dve rany päsťou a protivník leží (teda za predpokladu, že ešte nieste preňho podozrivý). Rovnako môžte odzbrojiť protivníka, kde mu efektným chvatom vytrhnete pištol z ruky. Takže bez zbrane, už nieste taký bezmocný, ako v predšlích dieloch.

 |   |  Odpovědět
Tomasu  |  07. 07. 2006 14:15

Je to dost tezke MÍSTY,ale jinak wery good game

 |   |  Odpovědět
.  |  19. 06. 2006 11:09

HITaMAN

 |   |  Odpovědět
OCELOT69  |  19. 06. 2006 09:51

Pokud vím, tak je to čtvrtý díl, ne ?

 |   |  Odpovědět
Alan Jarrar  |  19. 06. 2006 10:04

Máte pravdu, opomenul jsem první pokračování s názvem Silent Assasin. Díky za upozornění, chyba je opravena.

 |   |  Odpovědět
Lokutus2, Lokutus2  |  19. 06. 2006 09:31

Hraju na PS2 a řekl bych, že je to určitě nejlepší Hitman... a když to člověk nehraje jako doomařinu, tak to rozhodně vydrží...

 |   |  Odpovědět
Radoslav  |  19. 06. 2006 00:22

nemůžu teda srovnávat s prvním díle a Contract. Hrál jsem jenom dvojku. Ale na tomhle ujíždím.
Je sice pravda, že mi přišlo že omezily pohyby Hitmana - pokud se dobře vzpomínám, tak ve dvojce šlo rychle vykouknout a vystřelit z poza rohu, což hodně usnadnilo rychlou a tichou likvidaci některých cílů. Tady se vyklonit nedá.

Ale jinak mi to celý přijde propracovanější - velmi dobrý level design, poměrně dost možností řešení, propracovaná umělá inteligence (šíření informací a o vaší osobě v případě odhalení, apod) a scriptování chování NPCček, který na jednu stranu nepůsobí moc nelogicky či křečovitě ale vždy se v něm dají najít skuliny jak se někoho zbavit.

Navíc se mi líbilo sžití s HItmanem. Aspoň co se týče PRO obtížnosti. Ono když má člověk po 30 minutách odstranit poslední cíl, tak hodně rozmýšlí jak to udělat aby nemusel opakovat.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor