Nekonzistentní plížení. . tomu říkám tedy idealizované slovní spojení. No, neřekl bych, že plížení bude "nekonzistentní". Leon dostal ve čtvrtém pokračování plížení částečně i proto, že tentokrát likviduje kult lidí nakažený parazity, a né zombie před kterými by plížení nedávalo snad ani smysl (i když ve State of Decay se před zombie vážně plížíte, největší roli hrají právě zvuky). Očekávám, že řada nepřátel tedy bude mít naskriptované chování, takže buď stihnete někoho eventuálně zneškodnit zezadu dokud to půjde a nebo to zkrátka nestihnete. Pokud jste jako hráč ale netrpělivý, tak se dá třeba klidně i čekat, že plížení nevyužijete třeba už jen proto, že nemáte chuť čekat na určitou situaci. Potom by dávalo smysl, že plížení může například sloužit k získávání určitých typů věcí. Kdo ví, třeba když zneškodníte nepřítele zezadu bez povšimnutí tak z něj získáte mince navíc, nebo tímto budete zvyšovat pravděpodobnost získání většího počtu munice či léčiv, jako takový bonus. Ani bych se nedivil, kdyby celá funkce plížení třeba už jen proto fungovala spíše jen jako taková bonusová výzva.