Recenze hry The Callisto Protocol. Audiovizuálně brutální klenot z místa, na kterém být nechcete

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 11

Diskuze k článku

Ell  |  13. 12. 2022 15:33

A aby tu nebyl jen zbytečný bordel o ničem, tak taky přidám vlastní názor. Za mne hodnotím Callisto Protocol na příjemných 7/10, audio-vizuální stránka hry je sice na špičkové ůrovni, oceňuji detailní textury a především lidské tváře, které díky použitému Unreal Enginu 5 vypadají téměř verně v porovnání se skutečnými herci. Ale naopak trochu zamrzí třeba totální, nepochopitelná absence Ray-Tracingu ve verzi pro Xbox Series X, nebýt tohoto nešvaru hodnotil bych hru ve verzi pro Xbox určitě lépe. Snad jde jen o (hrubou) chybu nebo jiné nedorozumnění, protože PS5 verze Ray-Tracing normálně má. Uvidíme jestli to tvůrci v dohledné době opraví. Bohužel hru osobně nevlastním, a kamaráda nehodlám kvůli vyhlížejícímu zlepšení neustále bombardovat otázkami, zda-li už byla tato funkce opravena. Takže dejte klidně vědět jak to teď s Ray-Tracingem na Xboxu vlastně vypadá. Každopádně hra se mi opravdu líbí, sice jsem většinu času spíše sledoval jak hraje kámoš, ale z toho mála co jsem zkoušel i osobně, se mi hra vážně zamlouvá. Líbí se mi, že pohled při míření nebo během mlácení lze otočit z levé strany obrazovky na pravou a opačně, tuto fuknci bych obecně rád viděl snad u každé hry. Josh Duhamel jako herec v pojetí hlavního protagonisty této hry také jen mile překvapil, ano ve hře jsou použiti i další skuteční herci, ale Duhamel je mi nejvíce povědomý, snad díky sérii Transformers. Jak je to vůbec dlouho co se v nějaké hře naposledy objevil známý herec, aniž by šlo o hru na motivy filmu? Pamatuji třeba ještě Riddicka, jakožto Vina Diesela v tehdy povedeném The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay. Co dodat? Vidět známé tváře zkrátka potěší. Tvůrci navíc chystají další příběhové rozšíření (zřejmě placené, jak jinak) takže uvidíme co do budoucna ještě přijde, jsou však ale oznámeny i nové způsoby umrtí pro hlavního hrdinu, nové monstra, nepřátelé i zbraně. . to vše zní hezky, ale např. nové způsoby umrtí pro hlavního hrdinu? To je trochu paradox, ne? Znamená to snad, že vaše postava bude umírat novými metodami i v již odehraných, starších pasážích hry? Protože pokud ne, tak je trochu zavádějící lákat na nové způsoby umrtí, obzvláště když nové monstra budou snad logicky také provádět nové věci, nebo ne? Minimálně v tomto ohledu to zní tak trochu jako klamavá reklama, ale ještě uvidíme. Hru přesto neplánuji kupovat, dokonce ani Remake původního Dead Space který jsem kdysi tak miloval, naopak v tomto ohledu prahnu po Remaku Resident Evil 4, který vychází přístí Březen. Všem odvážným čtenářům Děkuji za přečtení mého komentáře, přeji hezké svátky a hodně zdraví do nového roku!

|   |  Odpovědět
Pavel Horak  |  16. 12. 2022 13:26

Chladný!

|   |  Odpovědět
Ále Nasrath  |  12. 12. 2022 13:10

Ježíši to je kousek pro totální vymaštěnce.
LOL neni divu že lidstvo degenruje a debilní.

|   |  Odpovědět
Ell  |  13. 12. 2022 12:40

Degeneruje a debilní? Ano, s tím sice souhlasím, ale rozhodně bych z toho v žádném případě nevinil hry, u kterých je člověk často nucen alespoň prakticky přemýšlet, ne tak jako u filmů, kde jen stačí vypnout rozum a nechat se tupě vést. Soudě dle vašeho "výpravného" komentáře bych řekl, že jste si nejspíš spletl webovou stránku s vyplácením důchodú někde v blízkosti vaší místní pošty. V opačném případě nechápu kde jste vzal to přesvědčení, že zrovna tahle hra je pro "totální vymaštěnce". Chodíte ven z jeskyně často? A nebo je tomu dosud poprvé od vynálezu elektřiny? Hlavně, že jste ve svém komentáři nezapomněl přidat LOL, jako každý dětinský Čecháček co je přímo hotový z rádoby anglických skratek, jo. . a pak tvrďte cosi o tom, že lidstvo degeneruje. Být vami, začal bych nejdřív u sebe.

|   |  Odpovědět
Dr.Sid  |  13. 12. 2022 13:08

Troll uspesne nakrmen

|   |  Odpovědět
Ell  |  13. 12. 2022 13:44

váš názor mne nezajímá

|   |  Odpovědět
Ell  |  13. 12. 2022 14:32

Ale zajímá, a to už jen proto, že skutečný Ell jsem tu pouze a jen Já. Ty zbývající napodobeniny, to budou jen chabé výkřiky do tmy od jedinců parazitujících na mém jménu. Tady totiž může kdokoliv použít jakékoli jméno a přivlastnit si ho v rámci komentáře klidně za své, což tedy považuji za naprostý vrchol zoufalství. Poznávací znamení mých příspěvků bylo, je a vždy bude stejné. Však ti bystřejší poznají rozdíl, i kdyby tu vzniklo třeba dalších deset variací mne samotného. Ale pro "sychr" teď začnu přidávat i vlastní E-mail, aby tu nějaký parazit s použitím mého jména zbytečně nevyvolával potíže.

|   |  Odpovědět
Ell  |  13. 12. 2022 20:19

Konec srandy Trolle! Totiž skutečný Ell jsem tu pouze a jen já. Nikdy bych nenapsal já s velkym J. To jen pro úplnost.

|   |  Odpovědět
Ell  |  13. 12. 2022 21:29

Další chorá napodobenina? Mám asi hodně fanoušků co se za mě jakožto Ella vydává, asi bych to měl jít konečně oslavit. Bohužel, už jen z té kvality vašeho textu je ale leccos patrné. Tak jak píšu Já, takovou formu textu tu nikdo jiný zkrátka nevede. Takže sice se tu opět vyskytl další zoufalý pokus o moji rádoby kopii, ale bohužel, musím vás zklamat. . stále to není to "pravé ořechové". Jestli chcete, mužů vám klidně poskytnout lekce. . ale už jen pro začátek by to alespoň chtělo vymyslet si konečně vlastní jméno nebo přezdívku. A jen pro úplnost, Sranda s velkým S teprve začala, synku.

|   |  Odpovědět
Ell  |  14. 12. 2022 18:18

Samomluva?