Recenze: Kohan 2: Kings of War – nejen nový 3D háv

Diskuze čtenářů k článku

Nitramdor  |  21. 10. 2004 02:14

1) Nevim proc, ale u clanku ted vazne nejsou screenshoty. Asi jsem tu moc brzo.
2) Rovnice by spravne mela byt 2D + D = 3D.

 |   |  Odpovědět
David Sláma  |  21. 10. 2004 03:13

Zdravím,
Ad 1) Z technických důvodů jsem obrázky přidával do článku těsně po půlnoci, tudíž vyšly odhaduji z cca hodinovým zpožděním. Za tuto skutečnost se omlouvám, stává se to velmi zřídka.
Ad 2) Tady krásně vidíte, jak byl ten přechod do 3D nešťastným tahem :o) (A také proč jsem z matiky koncem gymplu neměl lepší známku než 3 :o) Mimochodem ten nadpis bych ani neopravoval - líbí se mi tak, jak je. Souhlas? ;o)

 |   |  Odpovědět
von Klein  |  27. 10. 2004 23:54

Kdyz zachranis aspon jednoho panacka z jednotky, tak se mu zkusenosti neztraceji - to jenom kdyz znicis celou jednotku. Akorat kdyz zemre hrdina, tak se mu resetuje XP... jednotky to nepostihuje. Proto je take dulezite zlikvidovat nepratelske najezdniky do posledniho muze a nenechat je odejit (k tomu jsou dobri lucistnici nebo jejich ekvivalent)...

Jinak je to supr hra, ja ji dal osobne 8.5, protoze se mi z poslednich RTS libila asi nejvic, musis docela dost premyslet a nasazovat panacky promyslene a uvazovat pri tom.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor