Recenze: Lair – dračí peklo

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 10

Diskuze k článku

zimmal  |  04. 06. 2008 03:46

Jednoznačně nesouhlasím s nazorem recenze ohledně hudby.Hru sice ještě jsem nedohrál ale original kompletní soundtrack mám a můžu říct naprosto skvělej soundtrack.Nevím ale asi měl recenzent hudbu při hraní vyplou nebo co.Protože tohle je typický filmová hudba( bodejť ne když hudbu dělal zkušený filmový skladatel John Debney a dělal hudbu ke spoustě známým filmů např:Ostrov hrdlořezů,Konec světa,Král škorpion,Zathura nebo skvělý Umučení krista) . A tahle hudba rozhodně je na hodnocení aspoň 9 a ne 5.A taky ve hře skvěle funguje.Lair patří k té lepší tvorbě co Debney složil.Jsem zarytý soundtrackář a Debneyho tvorbu znám.

|   |  Odpovědět
maron  |  13. 05. 2008 10:53

Graficky je hra sice pěkná ale už po chvilce hraní se vám chce jaksi dřímat.Ovládání taky není problem cca u 3 mise už to tak nějak dokážete ovládat.Čekal jsem teda více od této hry a ty trapně dlouhé videosekvence které při opakování mise nejdou přeskočit tj lůza!doporučený věk tak od 5-10 let toť vše!

|   |  Odpovědět
lapo  |  13. 05. 2008 10:41

souhlasim s autorem recenze je to fakt chujovina!!!!!!!!! nuda! dávám 1 bod z 10 FAKT TRAPNÁ HRA

|   |  Odpovědět
Koli  |  05. 05. 2008 22:40

Tak propadák, to fakt neni fér o téhle hře říct. Faktem je na hře je vidět spousta nedodělků (už aby byla gamesa venku) který někdy dokážou pěkně otrávit-někde je grafika jakoby z jiný, mnohem starší hry, někdy je na bojišti takovej bordel že to prostě nejde, někdy drak skutečně neposlouchá ikdyž by měl (v tom s recenzentem souhlasim). Ale neni pravda že by ovládaní sixem byla taková hrůza, dá se na to celkem rychle zvyknout a celkem obstojně až na vyjímky manévrovat. Takže určitě to neni hra pro každýho, ale propadák je kravina napsat, pane recenzent! Mimochodem vyšel patch na ono ovládání, teď můžete pařit i analogem, pokud to někdo fakt nemůže kousnout.

|   |  Odpovědět
Raziel  |  15. 04. 2008 22:48

Mám ke dvaceti hrám na PS 3 a Lair je mezi nimi jednoznačně klenotem.
To že je někdo línej naučit se hru ovládat nebo přijít na to jaký herní možnosti obsahuje bych ještě vzal ale 5/10 za hudbu, kterou může mít kterýkoli velkofilm ,to mě vážně dožralo...

|   |  Odpovědět
lukas  |  03. 02. 2008 14:28

Když se to člověk naučí ovládat je to super. Kdo nechce, nebo to neumí, svádí svojí neschopnost na autory hry.

|   |  Odpovědět
Zbyněk  |  11. 12. 2007 17:23

Vážení čtenáři,nenechte se touto recenzí odradit.Hru i přes její negativní recenze jsem si koupil a udělal jsem dobře.Co se týče ovládání tak jsem si na něj zvykl během pul hodinky a ted bych už neměnil!!!!Jinak skvěle udělaná hra z nádhernou filmovou muzikou....rozhodně ne 5/10!!!!!ale minimálně 8/10 jedinné co jsem tvurcum hry vytíkal tak bylo rozsekání příběhu na mise ale postupem času jsem pochopil jejich počin,protože čím déle člověk tady tu hru hraje tak je lepší a lepší v tom neustále předhazovaném ovládání a rád se pak vrací k starším misím.-)))

|   |  Odpovědět
bolčus  |  04. 11. 2007 15:33

Laira mám zhruba měsíc. Za tu dobu jsem ho dohrál několikrát. Opravdu je krátký ale v tomhle případě mi to opravdu nevadí. Ale to je věc názoru. Pokud by hra byla mnohem delší tak by se mise ještě více opakovaly a jak všichni víme umělé nastavování není to nejlepší. Proto jsem spokojen. Stejně jako se vším. Včetně v recenzi dosti kritizovaného ovládání. Pokud člověk hraje hru poprvé i podruhé, ovládání ještě nemá tolik v ruce. Ale při dalším a dalším hraní člověk přijde na to, že s drakem dokáže plno efektních věcí, které před tím nedokázal a že trefování do těch malých otvorů jak píše autor recenze mu už vůbec nedělá problém. Autor recenze trpí syndromem, kterým trpí všichni jedinci se slabší vůlí. Zapne hru a jaklime mu ovládání nedovolí provádět zázraky a ohromovat přátele efektními průlety draka aniž by se snažil tak hru jednoduše odhodí a dá jí hodnocení 5 z 10. Což se takhle trochu snažit? Odměna je více než sladká. To mohu zaručit. Lair je hra pro hráče kteří jsou znuděni všemi těmi mainstreamovými hrami, kteří dají vše zadarmo a které jsou jedna jako druhá. V dnešním herním světě, kde vládne neoriginalita her od EA je takovýchto diamantů jako šafránu. Akorát že o nich nikdo neví když je všichni haní. Samozřejmě že Lair má pár much ale klady výrazně převažují. Stačí se jim jen podvolit. A ohledně toho špatného příběhu, to vůbec není pravda. Ano Metal gear to není ale rozhodně tak špatný jak pan recenzent tvrdí taky rozhodně není. Proto apeluji hráče milující originalitu: Kupte a užívejte Laira!

|   |  Odpovědět
Zbyněk  |  11. 12. 2007 17:26

Moje řeč!!!!spíš než odfláknutá hra,tak odfláknutá recenze.