Bohužel za to už hra samotná nemůže, ale kazí si to hráči samotní. Z mých dojmů plyne, že styl ala COD, nebo Battelfield opravdu v této hře nemá místo a spíše se hodí postup jaký je občas vidět v televizi když URNA nebo SWAT někomu přepadne byt. Vzhledem k tomu, že hru dělali Zipper Int. kteří mají na kontě velmi týmovou sérii SOCOM, tak se ani není čemu divit. Tohle chce prostě najít dobré spoluhráče a pak válcovat lamy které to nepochopily.
Jinak k oné neinteraktivitě prostředí- proboha, víte jak ty mapy jsou veliké? A ještě ten počet hráčů! To si samozřejmě muselo někde vybrat daň, takže destrukci ala Battelfield bych rozhodně nečekal. Krom toho veřejností tolik oslavovaný MP v novém COD má prostředí s možností destrukce asi jako žulový kvádr a nikoho to moc nevzrušuje.