Recenze: Mario Kart DS a Need for Speed: Most Wanted

Diskuze čtenářů k článku

Mika.Rybanenn  |  13. 04. 2007 23:29

Pane Kališi, především vaše recenze je děsná záležitost, již od začátku na čtenáře dýchá pocit, že jste tuto hru chtěl pošlapat jak jen to jde. A vaše argumentace...tj. hnusná grafika, humus a podobné, myslím, že takto se vyjadřují fanoušci po pár pivech k výkonu rozhodčího, ale vy byste spíše měl argumentovat. Také prosím nezapomeňte na nízký výkon konzole, je tedy logické, že hra nebude vypadat tak hightech jako na PSP či dospělých konzolích. Prostě pokud máte dané technické specifikace, nic s nimi jako vývojář nevymyslíte. Vaše poznámka o 486tce je kupodivu vcelku trefná, vždyť procesor DSka tiká na kmitočtu 66MHz, což je něco jako vámi zmiňovaný počítač 486. Tudíž se nedivte, že grafika není dokonalá, odpovídá prostě limitům zařízení. A postavit valnou část recenze jen na tomto chabém argumentu mi přijde směšné. Dále AI soupeřů, řekněte mi, kolik závodních her není naprogramována tak, že protivníci drží jen ideální stopu a vesměs mají IQ bublající rašeliny? Her kde je idální soupeř je pohříchu málo. K ovládání bych řekl asi to, že vesměs odpovídá průměru v žánru... Pokud máte zájem, napište mi na Mika.Rybanenn@seznam.cz a pošlu vám obratem recenzi na tuto hru tak jak bych ji napsal já, pokud bych ještě dělal do nějakého toho webmagu jako dříve.

|   |  Odpovědět
Karel Kališ  |  14. 04. 2007 20:30

Občas mám pocit, že někteří čtenáři ty recenze vůbec nečtou, jinak si to nedokážu snad ani představit. Případně čtou, ale vybírají si pouze určité fragmenty, které je iritují a zbytek tak nějak neberou v potaz. Za prvé, může te mi říct, proč bych měl potřebu nějakou hru pošlapat, snad jen kromě toho důvodu, že si to zaslouží? Neschovám se za nějaký falešný diplomatismus a píši, co si o hře opravdu myslím. Měl jsem napsat, že grafika není úplně nejhezčí, když si myslím, že je naprosto odporná? Pokud se podíváte, není to moje první recenze na hru pro NDS, pěkných pár jsem jich již hrál, takže mám určitou představu o rozdílu povedená/nepovedená grafika na NDS a Most Wanted je jedním z těch nejhorších případů druhé varianty. V celém článku jsem srovnával s pouze dvěma hrami hrami, Mario Kart a Underground 2, obě na NDS. Tedy žádné nemístne srovnávání s jinými platformami. Jeden odstavec věnovaný grafice mi též nepřipadá jako valná část recenze, stejně tak spojení hnusná grafika není vše, co jsem o vizuální stránce napsal. Ovládání ani AI jsou průměrem v žánru leda tak u podprůměrných závodních her. :)Opět si stačí zahrát třeba Mario Kart či Underground 2. Most Wanted není absolutně odpadová hra, to by nezískala hodnocení 5/10, ale opravdu netuším, proč by si někdo měl kupovat MW, když Mario Kart je hezčí, hratelnější a zábavnější. Což jsem ostatně napsal v posledním odstavci. Mimochodem, rozhodně si nemyslím, že bych byl vůčí MW nějak neobjektivní, jen tak jsem teď mrkl, jak si vedlo MW na jiných serverech a hodnocení se pohybuje na zhruba stejné hladině. Nejste to tedy nakonec Vy, kdo je neobjektivní?

|   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor