Recenze: Mercedes Benz World Racing – německé závody

Diskuze čtenářů k článku

Pavel  |  17. 10. 2003 08:11

Mel jsem tuto hru (ne)cest hrat u kamose, ale vubec me nenadchla. Auto se chova jako motorovy clun a vubec - stoji to celkove za prd. Cekal jsem neco jako Need for speed: Porsche unleashed ala Mercedes, ale radost se nekonala. Zklamani, zklamani. Germosi se maji co ucit. Mercedesa si nikdy nekaufnu.

|   |  Odpovědět
Zdena  |  17. 10. 2003 13:09

Trochu odbytá recenze, ne? Chybí jakákoliv zmínka o možnosti měnit obtížnost ve smyslu arkáda-simulace, obtížnost protivníků - v %, fixní, dynamická ...porovnání  realističnosti s konkurencí - např. Live for speed. Zřejmě to pan autor neumí posoudit, nehrál jiné závodní hry ? Proč tedy píše recenze?

|   |  Odpovědět
Autor článku  |  17. 10. 2003 14:52

Okay, okay. Tyto nastavení jsou ve hře samozřejmě možná, bohužel jsem si jich ale všiml až po odeslání článku do redakce. Zároveň si ale myslím že položka s těmito nastaveními mohla být přece jen více na očích. Díky tomu si většina hráčů (podobně jako autor příspěvku před vámi) tuto hru zahrají a bude se jim zdát skoro nehratelná. Za nehratelnou ji budou považovat i nadále, protože jednoduše nenaleznou položku kde by se dala obtížnost změnit.

Celkově se ale jedná o mojí chybu.

|   |  Odpovědět
Piraňa  |  17. 10. 2003 22:15

To je dobre, ze priznate chybku. Ale celkove nevim, stejne se mi to nezda. Hraju to a je to boziiii...

Nevim, kde tu lidi berou zkusenost s plnou hrou, ke me se nedostala. Smazim demo a sem unesenej z toho, jak se da jezdit naprosto kdekoli. Chvili jsem si hral s nastavenim grafiky a je to proste parada. Model Alp, spousta pohyblivejch objektu, priroda, dohlednost a ja to jedu na Celeronu 900 bez cukani... Nemuzu tomu porad uverit. Nezda se mi, ze by se final verze tak zvrtla k horsimu, v demu jsou super zvuky, destrukce aut, motor je vychytanej u kazdeho modelu jinak, zvuk prevodovky taky optimalni. Nemate neco spatne nastavenyho? V readme pisou o problemech s nastavenim grafiky a zvuku - pry jsou na to patche. Prijde mi divny to rikat redaktorovi, ale zatim to vypada, ze moc zkusenosti s hranim nemate.

V plne verzi ma byt pres 100 ruznych aut... (pisete o triceti? - tomu uz vubec nerozumim)...

Jediny co me dostalo je, ze kdyz jsem spadl do jezera, tak jsem pak jezdil pod vodou po dne . Ale to je jen demo... Doufam.

|   |  Odpovědět
Autor článku  |  18. 10. 2003 01:17

Tak to je docela zajímavé, jedna polovina hráčů se přiklání k tvrzení že hra je skvělá a nelze jí nic vytknout. Zatímco druhá polovina, tuto hru naopak proklíná. Já osobně jsem se asi přiklonil k té druhé hráčské komunitě. Přiznám se, že demo této hry, jsem opravdu nehrál ale v konečné fázi hry jsou zvuky a destrukce vozidel opravdu hodně jednoduše provedeny. S těmi vozidly, to také nebude zase až tak horké, stačí uvést malý příklad: nějaké vozidlo např. MB G270 je rozdělen do více tříd. jedná se tedy prakticky stále o stejné vozidlo které má pouze na konci svého názvu odlišné označení ( MB G320,G400,G500 atp.) Vozidlo tedy vypadá stále stejně a mění se pouze jeho výkon a rychlost, každé toto označení navíc se ale počítá jako jedno vozidlo. Ve výsledku se tak jednoduše dostanete k číslu 100

|   |  Odpovědět
manduss  |  19. 10. 2003 19:42

No vidis, ja spadnul v Australii do more a klido sem jezdil po hladine

|   |  Odpovědět
master  |  17. 10. 2003 14:00

kdyby si autor přečetl aspoň readme, tak by zjistil, že stačí mít grafiku, která podporuje DX 8.1 a volant se bude točit i s rukama.

Navíc se dá nastavit buď akráda nebo simulace v % a mezi tím je docela velký rozdíl. Pak se ty auta chovají na silnici úplně jinak. Dokonce se projevuje i síla větru a podobně.

Každopádně nějkteré prvky hry by chtěli upravit, jako lidi, stromy nebo moře. Nicméně je to docela slušný závodní simulátor.

|   |  Odpovědět
mr.destroyer  |  18. 10. 2003 11:26

presne tak a bohuzel musim konstatovat, ze autor tehle recenze je lama. netvrdim, ze jde o nejakou prevratnou hru, ale podle me, je bez problemu srovnatelna se serii nfs. tam take se na nejake poskozeni nehraje... kazdopadne minimalne v jedne veci speedy predci - v modelu chovani aut. tady je totiz skutecne znatelny rozdil mezi chovanim jednotlivych aut.

|   |  Odpovědět
K-O-M-I  |  17. 10. 2003 16:04

Recenze na tuhle hru se ti docela povedla a obdivuju te ze si vydrzel hrat tenhle ,,HUMUS".

Tahle hra se mi vubec nelibila a vydrzel sem ji hrat 10 minut!

|   |  Odpovědět
Autor článku  |  17. 10. 2003 16:14

Někdo to holt hrát musí

|   |  Odpovědět
Filip Tesař  |  17. 10. 2003 19:18

Já jsem sice hrál pouze demo této hry, ale i přesto mne zaujala mnohem více, než například NFS:HP2. Je totiž mnohem realističtější. Ovšem, ne tolik, jako Live for Speed, na to snad žádná jiná hra nemá . Fyzikální model zde sice není nějak extra vychytaný, ale ve výše zmíněném NFS:HP2 nebyl prakticky vůbec...  Recenze je ovšem pouze osobní názor recenzenta na hru, proto mi nevadí, že dostala hodnocení 6/10, ikdyž já bych jí dal více... Jinak ale slušná recenze.

|   |  Odpovědět
Suicide Well  |  18. 10. 2003 10:51

Cetl jsem recenzi, cetl jsem prispevky a uprime receno jsem dosti zarazen - zarazen pristupem autora jak k recenzi, tak i k odpovedim na prispevky, jez kritizuji skutecnost, ze ani dukladne neobjevil to co hra nabizi. Velmi pochybuji o tom, ze recenzent je schopen obektivne zhodnotit kvality, ci nekvality hry, kdyz ani nema snahu prohlednout vsechna menu a neni schopen zjistit o hre dostupne informace pred hranim, aby vedel do ceho vube jde. Je sice (obzvlaste v dnesni dobe) chvalihodne, ze dokaze priznat svoji chybu, ale bylo take dobre a vice nez zadouci pro ctenare ji nejak napravit. To znamena vratit se zpet ke hre, hrat ji znovu po zjisteni novych skutecnosti, na ktere bylo kvuli autorovu slendrianstvi pozapomenuto a hlavne doplnit, nebo zcela prepracovat recenzi. Nastaveni miry realismu je obvzlaste u zavodni hry vec primo krucialni. Aby nedoslo k omylu tak nekritizuji autora za jeho nazor na hru (kterou hraji, bavi me, ale uvedomuji si jeji nedokonalost a nektere hcyby), ale za jeho pristup k recenzi. Podobny pristup nelze prejit ani na amaterskych webech, natoz pak na Doupeti, ktere povazuji za seriozni webmag - i pres vystrelky v podobe "nekonvencni-trapne-detinske" reportaze z Invexu a stejne trapne napsanych prvnich dojmu z UFO:Aftermath (nadseni autora bylo ukazkove, ale preci jenom me vice zajima samotna hra, nez jeho pubertalni nadseni z toho ze mu sefredaktor Doupete vola, aby si prisel vyzvednout hratelnou verzi UFO).

|   |  Odpovědět
Brix  |  18. 10. 2003 20:13

Hele chlape, co blbneš??? tudle hru hraju už asi tři dny a za celou tu dobu se mi nepodařilo nastavit auto tak aby jelo v pohodě. Bud to jede moc rychle a pak se neda vybrat zatacka a nebo to jede v poho ale v zatáčce to dělá strašný smyky!!! nejlepsi je to asi uprostred ale taky je to pekna bida. recenzi sem čet a nezda se mi na ni nic moc špatnýho i když ja bych ji dal asi ještě mín bodu, protože ji nad hladinou drzi prakticky jenom ta grafika. ty auta se vážně chovaj debilně!!! a vubec celá tahle hra je nepovedena a stoji za velky h...o!

|   |  Odpovědět
Suicide Well  |  18. 10. 2003 20:23

No jestli ti vozidlo jede moc rychle, tak bych byt tebou uvazoval o pouziti brzdy. A jestli ti nejde vybrat zatacka, tak zkus premyslet o zmene jizdniho stylu - tohle totiz neni pri max mire reality Need for Speed, kde muzes klidne frkta zatacky na plnej plyn :))) Z vlastnich zkusensoti vim, ze pri nastaveni max miry reality se auta chovaji stejne jako ve skutecnosti. Musis k tomu ovsem mit volant, nebo alespon gamepad. Na klavesnici toho moc nenahrajes, ani pri nastaveni, ktere ze hry dela arkadu.

|   |  Odpovědět
Autor článku  |  19. 10. 2003 00:52

Tak nevím, zkoušel jsem si pohrát s nastavením simulace-arkáda ale stále ne a ne najít tu správnou kombinaci. Vozidla se na silnici stále chovají dosti mizerně. Auta jakoby plavou po silnici - toho jste si musel určitě všimnout i vy. Samozřejmě to ale nemění nic na tom že jsem tento fakt jednoznačně přehlédl.

|   |  Odpovědět
L.t.B  |  19. 10. 2003 17:42

Tachnicka: v demu se mi nejak krpate choval Force Feedback, mam Logitech Formula Force GP a zda se mi ze to neni to prave orechove. Proto by me zajimalo jestli autor hral i demo, v tom prpade jestli ma plna hra FF v poradku; popr. jestli autor tuto hru vubec hral na volantu (pokud byla testovana na klavesnici, nedivil bych se ze mu auta "plavou", na klavesnici to holt lepsi nebude)

Jinak demo jsem hral cca 0,5h, simulace na maximum (jine nastaveni odmitam, mozna jsem sam proti sobe, ale co nadelam, hrdost je hrdost ) kazdopadne se mi fyzikalni model aut docela libil, jen skoda ze se da projizdet skrz stromy atd. Ovsem prave diky absenci force feedback jsem prilis necitil kontakt s vozem. Mozna jsem zhyckany LiveForSpeed ktera je vicemene dokonala (zajimave - demo, 2 trate, 3 auta, MP, a zabava na pul roku (pro me))...

Jinak bych take uvital recenzi plne verze LFS S1, preci jen MP zavodnich her je u nas jako safranu.

|   |  Odpovědět
Efendri  |  20. 10. 2003 11:55

Nevíte někdo kde se to da sehnat?

|   |  Odpovědět
Lukas  |  01. 12. 2003 10:29

S fyzikálním modelem sem vcelku spokojenej, von holt MB S600 s vypnutým ASR bude na plnej plyn do zatáčky plavat. Hraju tu s volantem a bomba.

Chci se ale zeptat jestli někdo nevíte jak: - zapnout světla a klakson?????

|   |  Odpovědět
Maslow  |  10. 02. 2004 06:53

Myslím ,že je ve srovnání se sérií NFS MUSÍ tato hra vést, a to ve všech aspektech. Ve které hře můžeš vyrait z tratě a jezdit si jenom tak, po horách, kopcích? Chování aut se pomalu blíží k realitě, Live for speed to není, ale holt to bylo děláno trošku masověji - viz nabídka hrát hru jako arkádu. Myslím, že tato hra by si zasloužila napsat recenzi znovu, autor již přiznal chybu, za to se mu klanim, to se vidí málokdy, ale recenze je z mého pohledu dělaná "nahrubo".

|   |  Odpovědět
Clouseau  |  18. 02. 2004 09:16

Ahoj vsem. Koupil jsem si vcera MBWR a zda se ze docela ujde. Zadny NFS killer to neni, ale hraje se prijemne. Co mi ovsem vadi, je uvodni animace - obraz je rozbity, blika, koukat se na to neda. Pritom ostatni filmecky jsou v pohode, tak kodekem to snad nebude. A CD jde zkopirovat v pohode. Nemate nekdo podobnou zkusenost? Mam jeste neco vyzkouset, nebo vyrazit reklamovat?

|   |  Odpovědět
Jan Lípa  |  06. 12. 2004 16:09

Mám volant Logitech Wingman Formula Force GP a tyto potřeby: chuť si zazávodit, ale mít možnost si i sednout za volant a projet se jako v normálním životě předpisovou rychlostí (nedivte se, já si nevymýšlím). Zároveň při tom vyžaduji naprosto autentické chování auta s předním náhonem (znáte Richard Burns Rally?). Je to možné, nebudu mít pocit jako že jsem na trati odříznut od okolního světa jako při volném ježdění Ford Racing 2?

|   |  Odpovědět
Ladislav Nosákovec  |  06. 12. 2004 17:53

V MBWR se da nastavit pomer simulace-arkada, takze si urcite vybere kazdy - i vy. Doporucuji ale RBR, a take stahnout demo MBWR.

|   |  Odpovědět
Pepik  |  06. 01. 2005 15:32

Doporučuji z vlastní zkušenosti: "Racer" ježdění po silnicích, spousta tratí,aut,nastavení, realistické!FREE! (www.racer.com) a závodní LFS (www.liveforspeed.cz) ,zatím jezdím demo, ale i to je Bomba. Nikdy NFS, zkusil jsem to a už nebudu opakovat. Cau Pepik.

|   |  Odpovědět
Jan Lípa  |  06. 12. 2004 16:21

Mé požadavky jste už slyšeli. Prosím zasvěcené o radu, kterou hru si v tom případě mám koupit. Auta nemusí být příliš polepená (vlastně vůbec ne), jde mi spíše o chování toho auta. A samozřejmě dobrou grafiku (jen ne sekání!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) a také zvuk.

|   |  Odpovědět
Helloween  |  14. 02. 2005 15:40

Tahle hra je největší odpad kterej jsem kdy do počítače nainstaloval.
Chování aut? Hrůza.Lépe se chovala na silnici moje Škoda 120 než tyhle medvědi.Nechápu proč,ale pokud chci vyhrávat,tak musím jezdit s eMkovým medvídkem.Nechápu,nerozumím a proč to vůbec hraju..........

|   |  Odpovědět
Delfi  |  06. 02. 2008 14:22

Celkem dobrá hra,ale bez češtiny je to v háji.Nevíte někdo,jestli se dá stáhnout.Našla jsem pouze na World racing 2