Recenze mobilní hry Pokémon Unite. Kdo neplatí, nevyhrává

Diskuze k článku

kek  |  24. 11. 2021 09:05

Největším - hry jsou hráči a AFKboti. Po měsíci hraní jsem tu hru smazal a to jsem fanoušek pokemonů od dětství do mých skoro 30 a hráč MOBA her. Ale větší opice bez mozku, u kterých nechápu jak mohly projít vůbec tutoriál, jestli vůbec že a větší počet AFKbotů v jiné hře nenajdete. Nebyla to ke konci zrovna zábavná zkušenost. Naopak P2W jsem za cca 2 měsíce hraní moc nepocítil. Nový pokemoni byvají sice přestřelení, ale patch přicházel v řádků dní, což podobnou zkušenost mám z HOTS, které hraji do dnes a za dob, kdy každý měsíc byl nový hrdina a nerfy přicházely nejdřív po 2 týdnech, aby nalákali hráče ke koupi těch přestřelených hrdinů, tak tady to bylo fakt v pohodě. A co se týče vylepšování a kupování předmětů, tak pokud si bezmyšlenkovitě nevylepšíte rozkousané jabko, tak za hraní té hry jsem si zvládl vylepšit vše co jsem využíval bez placení. To že nemáte hned na nové pokémony/hrdiny je také běžná praktika z F2P moba her. Tady jsem jich dost dostal zadarmo za hraní a na ty co jsem chtěl jsem si tu herní měnu taky našetřil. No a pak celej zážitek s docela fajn hry na mobil zkazí afk boti v rankedech a lidi co nemají ponětí, jak se to vůbec má hrát. A na tyto nervy jsem už asi starej no. :D

|   |  Odpovědět
Jirka  |  24. 11. 2021 14:37

Jestli je tahle hra pay-to-win, tak jsou počítačové hry zábavou pro desetileté. Hra bohužel není dokonalá, ale vyhrávám i když hraju úplně zadarmo. Zadarmo mám i ty postavy, se kterými chci hrát. Autor se asi snažil o flame, nebo je líný a chce vše hned a zadarmo. Jinak je recenze víceméně přesná, i když popisuje hru jen na začátečnické úrovni. Prostě klasická MOBA, kde potřebujete slušné spoluhráče, jinak je to o nervy. (Mimochodem, k otázce z podnadpisu - Pokémoni jsou dnes jedna z komerčně nejsilnějších značek a jsou velký trend i v posledním roce, např. řada nových her, TCG, nedávno film, stabilní dlouhodobý úspěch PoGo, atd. Nevím, co s tím mají společné devadesátá léta.) Recenzi hodnotím 4/10, hru nyní hodnotím 7/10 a očekávám lepší hodnocení hry po nějakém čase, až tam bude víc postav a map a doladí se pár herních aspektů.

|   |  Odpovědět
25. 11. 2021 11:28

"kuřecí z broskví"?

|   |  Odpovědět
Atttila  |  25. 11. 2021 13:22

Drzý čerte děkujeme za upozornění, jde o pravopisnou chybu, nic víc, nic míň.

|   |  Odpovědět
wow  |  15. 12. 2021 23:55

Co je za blábol, že "kdo neplatí, nevyhrává"? Fakt se divím - tohle napsat a ještě to dát do nadpisu. Platící nemají žádné herní zvýhodnění, jen skiny a oblečky. Mám všechny pokémony a nevrazil jsem do toho ani korunu, jen prostě hraju, takže tenhle "argument" taky neobstojí. Fakt zírám, takhle to odfláknout.

|   |  Odpovědět
Litsarch  |  12. 02. 2022 17:47

Scestné. Na vše potřebné si lze hraním vydělat nebo to získat. Model Pay to win se nekoná. Nehledě na to, že schopný nováček klidně může sejmout hráče s full itemy, co to hraje měsíce. Absolutně zavádějící recenze.

|   |  Odpovědět
Ondra  |  23. 03. 2022 21:36

Jedna dva tři.