Drahý Ulathe,
začnu od konce. Děkuji za poznámku k překladu, stačí se nad tím jen trochu zamyslet, popř. vzpomenout na chování lidí z "velkorodů" a je hned jasné, že máš pravdu.
K příběhu: připravuj se klidně dále a věz, že nic zásadního jsem neprozradil. Pokud je poznámka o stylu psaní ironická (jakože jsem pochopil, že je, tak mě možná zbytečně rychle odsuzuješ. Sám dobře víš, že způsobů řešení problémů v Morrowindu je celá řada a já jsem ti vyzradil možná tak patnáctinu příběhu. Vždyť jen navracení 6 darů Skaalské vesnici je úkol stejně dlouhý, jako ostatní, o které jsem zavadil v recenzi, a přitom o něm z článku nevíš vůbec nic (krom toho že je). Nehledě na to, že po proměně ve vlkodlaka (kterou mimochodem podstoupit nemusíš), následují další příběhové úkoly a jsou docela hutné, to mi věř! V podstatě jsem v recenzi nastínil jednu z mnoha variant, jakou se děj může ubírat, a navíc jsem vynechal veškeré příběhové podrobnosti.
Dlouho jsem o téhle recenzi přemýšlel, jak ji napsat jinak než suchým popisným style m, kterého jsem měl už dost a chtěl jsem u Bloodmoonu zkusit něco jiného. Chtěl jsem, abych nemusel napsat "grafika, je cool, ale trochu se to trhá" nebo "přibylo několik nových nestvůr, např..." apod. Rád bych znal tvůj názor, co se ti líbí víc. Můžeš tuhle recenzi porovnat třeba s tou na Tribunal. Jak si stojí? Jen s názorem ven, vždyť píšu i pro tebe...
Jinak se těším, až si Bloodmoon zahraješ. Pak mi dáš za pravdu v tom, že jsem si z příběhu toho nechal opravdu HODNĚ pro sebe...
S přáním příjemného prožití prázdnin/dovolené
autor článku ^__^