Recenze: Morrowind: Bloodmoon - druhý návrat na Vvardenfell

|  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 7

Diskuze k článku

mbr  |  03. 07. 2003 22:07

sakra jeste to nemam, velka chyba! :)

|   |  Odpovědět
Ulath  |  01. 07. 2003 19:01

Je pravdou, že hra oproti původnímu Morrowindu dlouho načítá a je potřeba snižovat dohled, ale je tomu tak pouze u high-endových procesorů (hlavně athlon), graf a zvuk. karet. Pokud chcete důkaz zajděte na ofic. fóra na elderscrolls.com. Na své konfig. Duron900, Gf2 Mx, 394MB paměti, jsem žádný rozdíl oproti Morrowindu nezaznamenal.

|   |  Odpovědět
Ulath  |  01. 07. 2003 18:56

Opravdu rád bych ti chěl poděkovat za to, že jsi vyzradil kus příběhu a připravil nás kteří jsme to ještě nehráli (neno teprve připravujeme své herní já na cestu do Solstheimu) o část zážitku ze hry. Opravdu ti za všechny velice děkuji, Tvůj styl psaní vysoce oceňuji. Ale jinak nic ve zlym :))) Stát se to může.    Ještě bych dodal že "Velký dům" Telvanni je nepřesný překlad. Správně by mělo být velkorod

|   |  Odpovědět
David Sláma  |  01. 07. 2003 19:42

Drahý Ulathe,
začnu od konce. Děkuji za poznámku k překladu, stačí se nad tím jen trochu zamyslet, popř. vzpomenout na chování lidí z "velkorodů" a je hned jasné, že máš pravdu.
K příběhu: připravuj se klidně dále a věz, že nic zásadního jsem neprozradil. Pokud je poznámka o stylu psaní ironická (jakože jsem pochopil, že je, tak mě možná zbytečně rychle odsuzuješ. Sám dobře víš, že způsobů řešení problémů v Morrowindu je celá řada a já jsem ti vyzradil možná tak patnáctinu příběhu. Vždyť jen navracení 6 darů Skaalské vesnici je úkol stejně dlouhý, jako ostatní, o které jsem zavadil v recenzi, a přitom o něm z článku nevíš vůbec nic (krom toho že je). Nehledě na to, že po proměně ve vlkodlaka (kterou mimochodem podstoupit nemusíš), následují další příběhové úkoly a jsou docela hutné, to mi věř! V podstatě jsem v recenzi nastínil jednu z mnoha variant, jakou se děj může ubírat, a navíc jsem vynechal veškeré příběhové podrobnosti.
Dlouho jsem o téhle recenzi přemýšlel, jak ji napsat jinak než suchým popisným style m, kterého jsem měl už dost a chtěl jsem u Bloodmoonu zkusit něco jiného. Chtěl jsem, abych nemusel napsat "grafika, je cool, ale trochu se to trhá" nebo "přibylo několik nových nestvůr, např..." apod. Rád bych znal tvůj názor, co se ti líbí víc. Můžeš tuhle recenzi porovnat třeba s tou na Tribunal. Jak si stojí? Jen s názorem ven, vždyť píšu i pro tebe...
Jinak se těším, až si Bloodmoon zahraješ. Pak mi dáš za pravdu v tom, že jsem si z příběhu toho nechal opravdu HODNĚ pro sebe...
S přáním příjemného prožití prázdnin/dovolené
autor článku ^__^

|   |  Odpovědět
Ulath  |  01. 07. 2003 21:19

Nechal sem se trošku unést, protože mě to dost namíchlo. Litoval sem toho hned jak sem to odeslal. Ale co :)   Sem rád že sis to nevzal až tak k srdci. Jako veteránovi TES je mi úplně jasný, že to bylo minimum co jsi prozradil.  Jinak se mi tvoje recenze dost líbila. Je pravda že se ten "klasický, strohý" brzi okouká. Četl jsem už nejmíň 25 recenzí na Bloodmoon a akorát tvoje a asi 2 - 3 další byly napsané zábavně, příběhově.  Bloodmoon mám odprvního dne co se tu objevil a zatím sem pořád ve stádiu přípravy postavy :((( Pořád se nemohu rozhodnout jakou. Něc rozehraju a po pár minutách mě napadne "něco lepšího" až už to zkouším. Jinak dík za tu dovolenou (ale ta bude až později :( ) a tobě přeju hodně zdaru a hróóómadu dalších recenzí.   Ulath

|   |  Odpovědět
David Sláma  |  01. 07. 2003 21:35

Tak to zas pozor, nechi, aby to vyznělo, jako že negativní ohlas tu nemá, co dělat. Na druhou stranu jsem rád, že jsi mě pochopil. Mimochodem Morrowind hraju, co vyšel, a potom, co jsem napsal recenzi na Bloodmoon jsem si udělal novou postavu a vypadá to, že konečně budu spokojenej... To je kouzlo RPG.. Klidně se pak třeba na mail ozvi, jak se ti Bloodmoon líbí, co máš za postavu a tak. Jsem docela zvědavej, za co hrajou druzí:)

D.

|   |  Odpovědět
Ulath  |  01. 07. 2003 21:56