Recenze: Motorstorm – adrenalinová jízda

Diskuze čtenářů k článku

Mika.Rybanenn  |  29. 03. 2007 01:17

Snad Evolution Studios opráší slavnou a vynikající sérii WRC, jejíž jsem ohromným fandou a kterou jsem dlouhé hodiny hrál. Celkem mě mrzí, že se dali cestou arkádového nesmyslu. Tahle hra je pro mě zklamáním z toho hlediska, že chlapci přestali vydávat každoroční wéercéčka a vrhli se na tohle. Licencovaný titul ze šampionátu WRC mi moc chybí, zvláště proto, že oproti WRC Evolved došlo v šampionátu k přidání norské rally a změnily se i týmy. Mno škoda, snad WRC někdy spatří světlo světa, teď prapor rally her částečně drží Colin Dirt, ač pochybuji, že bude šampionát plně licencován. Vracím se k hraní RBR případně WRC Evolved, na Motorstorm říkám, děkuji, ale nechci.

|   |  Odpovědět
Miko  |  29. 03. 2007 09:55

Tak Motorstorm už hraju, a je to fakt super hra, někdo říká že je to jen takový lepší Flatout, nebo Burnout, ale s těmihle hrami se Motorstorm nemůže rovnat, je mnohem lepší zábavnější a má super grafiku a skvělý ozvučení.

|   |  Odpovědět
t-rotl  |  29. 03. 2007 10:54

Haha "lepsi nez Flatout... s temihle hrami se Motorstorm nemuze rovnat" to je dobrej vtip. Hral jsem to a jediny hodnoceni co me napadlo bylo "a co jako?!" Nebo spis a co dal? Flatout ma skvelej soundtrack, nadsazku a vtip, ale tohle je spis takova lacinejsi kopie.

|   |  Odpovědět
Laco  |  29. 03. 2007 10:55

Takze lepsia grafika a lepsie ozvucenie.Hmmmm...zaujimalo by ma ci by si tu sragoru hral keby nebola nex-gen ale len dalsou PS2 hrou...Za par mesiacov si na nu ani nespomenies...Typicke Sony...prvy rok same priemerne tituly a nic seriozneho ani na launch...Este sa musia vela ucit od Microsoftu.

|   |  Odpovědět
papaHoth  |  29. 03. 2007 14:55

Laco, to jsou zvasty , hraju to uz celkem dlouho a jako blazen a je to proste dobry. Zadna narocna hra, ale nadherne a divoke zavody. Ano chce to poradnou televizi s mene jak 36" LCD to nema smysl. To je jedna potiz. Jinak se u toho clovek kralovsky bavi a grafika je skvela. Jen pro napadace - hraju na a vlastnim hodne nadupane PC, takze mam s cim srovnavat. Ale hrat na 105 a domacim kine na gauci je proste jiny zazitek. Nerikam lepsi, ale opravdu JINY. Laco je evidentne magor co ma mindrak

|   |  Odpovědět
t-rotl  |  29. 03. 2007 10:55

A super grafika? Ale prosim te... To jsi zatim hral asi jen na mobilu. Grafika je uplne normalni. Rozhodne nic extra.

|   |  Odpovědět
Narrno  |  29. 03. 2007 11:01

Můžu se zeptat, s čím srovnáváte?

|   |  Odpovědět
makaisson76  |  29. 03. 2007 11:08

s božskym x360. ps3 ma po p.ci. Vivat microsft !!!!

|   |  Odpovědět
Kali  |  29. 03. 2007 11:30

Tady někdo závidí, že asi nemůže hrát Motorstorm, co? No, to máte ale velkou smůlu, tak jsi radši počkejte na nějakej ten závodní shit, jako je třeba budoucí zmršená Forza 2 to je aspoň srač*a, ale Motorstorm je BEST GAME!!!

|   |  Odpovědět
uzivatel  |  29. 03. 2007 12:20

hezke, ale neco tu preci jen jeste chybi, tak at to tu mate hosi kompletni:

Motorstorm is t3h sux0r, Forza i5 t3h 5h17, Mario Kart rUl3zzz!!!!!1111 w3 @re t3h ub3r 1337, j00 4r3 t3h n00bz!!!11one111cos(0) ^_^

(ted jeste vedet, co jsem vlastne napsal...)

|   |  Odpovědět
roman2277  |  30. 03. 2007 12:04

Pravda.X360 nemá podobnou hru,tak to majitele X360tek štve.A nepamatuji se ,že by měl Microsoft při vydání svého produktu takhle zábavnou hru.Na svém X360 jsem začal pořádně hrát až GROW a Kameo.Ten začátek byl jěště rozpačitější než je na PS3.MOtorstorm je prostě velmi zábavná hra.

|   |  Odpovědět
makaisson76  |  05. 04. 2007 17:54

cožéééééééééé ?????? zavidet tohle ???? hahahahahaha
hrajete to, protoze nic jinyho neni. a dlouho nebude. programovani plejsta je utrpeni i pro profiky.
a ty jejich dev-kity jsou na picu. a nikdo s tim nic nedela.
radsi se neztrapnuj....

|   |  Odpovědět
sd  |  23. 12. 2009 22:10

si piča pičo

|   |  Odpovědět
Mika.Rybanenn  |  29. 03. 2007 13:47

Jak někdo napsal tady poblíž, kdyby Motorstorm vyšel na PS2 tak by naprosto nikoho nezajímal, byla by to jen další tuctová komerční břečka. S tímhle názorem se ztotožnuji, protože kdyby Motorstorm nebyl notně hypován, zapadne v šedi a podle mě také zapadne, počáteční oblouznění z příchodu očekávaného titulu pomine, je to otázkou času a v platnost vejde známé sejde z očí, sejde z mysli. Nebo si někdo z vás pamatuje na Shoxx nebo Freakstyle? Já ano, ale jen proto, že je mám doma, zapařil jsem je tak týden a potom jsem se k nim okrajově vrátil, leč to je vše, více dané hry nemohou nabídnout, snad jen když v party hraní omrzí NHL, PES, Tekken...cokoliv jiného a záživnějšího. Kdo zapoměl na tyto dva tituly připomenu, že jde o hry z dílny EA Big, Shoxx stojí na dirt závodech autíček kde se používá nitro a podobné zhůvěřilosti, tratě jsou dobré, auta taky, prezentace hry dobrá, nicméně dobrých je mnoho a vynikajících jen pár. No a Freakstyle? Jednostopý bratříček Shoxx, krosové motorky, triky, nitro, známe své pappenheimské. Nuže kdyby nebylo vytrvalé masáže okolo Motorstormu, nedopadl by tento titul stejně? Ano, dopadl dle mého názoru, vyšel, přišel, odešel. Zajímají mě vaše názory, také by mě zajímala reakce pana redaktora coby odborníka, recenzoval jsem hry na amatérské úrovni v rámci diskmagů, tak by mě názor pana Kališe na můj postřeh zajímal. Děkuji a přeji hezký den.

|   |  Odpovědět
Narrno  |  29. 03. 2007 14:26

A kdo si dnes pamatuje na Burnout, co? Nechápu, proč nejste ochotní připustit, že tahle hra je prostě dobrá. Neříkám, že je to ta nejlepší věc, co nás potkala od vynalezení sexu a Chicken McNuggets, ale že je to skvělá hra? Nu ano!
Ovšem, je to launchová hra a určitě v budoucnu přijdou lepší, ale tak to si můžeme říkat vždy, že přijde jiná... lepšejší... jednou. Podle mě splňuje Motorstorm požadavky na zábavnou hru více než dobře - skvěle vypadá, výborně se hraje... snad jen ten splitscreen chybí (ale zato fest :( ). A hypování Motostormu je ještě nic proti někdejšímu hype Gears of War - další bezesporu skvělé hry, ale tenkrát se polovina lidí tvářila, jakoby jsme konečně dosáhli dokonalosti (a to ehm ehm ).
A propo - když už jsme u toho hype, tak prosím vás, nedávno jsem viděl, že Halo bylo kdesi zvoleno nejlepší FPS (a jednou z nejlepších her vůbec). Lidé dobří, tak jsem šílený já nebo ostatní? Halo bylo opravdu prima, možná i 8 z 10 (někdy 9, někdy s chlupem 7, takže 8 ), ale nejlepší FPS... Pfiiůúú. Half-Life? Far Cry? Kingpin? Alien vs Predator? XIII? Čím Halo šmarjá převyšuje tyhle hry? Krásným brněním Master Chiefa a dobrým nápadem s prstencem (ale nepříliš rozvinutým)? Jsem už asi moc starý, starý...
Já vím, krapet off-topic, ale už to ze mě prostě muselo ven...

|   |  Odpovědět
Mika.Rybanenn  |  29. 03. 2007 15:23

Mno ačkoliv je Burnout naprosto stranou mého zájmu, musím uznat, že si tato série vybudovala celkem masivní fandovskou základnu a jen tak se neztratí. Jinak v případě Motorstormu možná ze mě mluví zhrzený ctitel série WRC, který se každoročně těšil na svůj příděl šotoliny, asfaltu a sněhu v licencovaném podání série a ted jen skřípe zuby, že stále musím hrát vousaté WRC Evolved a šestky se patrně nedočkám, leč neřekl jsem, že Motorstorm je špatná hra. Ale není výborná, přelomová, úchvatná jak se možná PR oddělení vydavatele snaží všem prezentovat. Pro mě je to jen tuctová dobrá hra co zapadne v prachu dějin automobilových her. Dle mě není skvělá, jen mírný, opakuji MÍRNÝ nadprůměr a absence splitscreenu je dosti citelná, přeci jen multiplayer po netu je hezká věc, leč nic se nevyrovná party hraní, kdy vedle sebe mám člověka z masa a kostí a můžu vnímat emoce, po netu je to takové odosobněné a z vítězství se neraduji tak, jako když vidím kyselý obličej protihráče poté, co jsem jej předjel na cílové rovince a o prsa vietnamské atletky zvítězil. A Gears of War? Samozřejmě, známe příslové, opakovaná lež se stává pravdou, takže pokud hráčům vydavatel krmí hlavu tím jak je daná hra úžasná, tak tomu i uvěří. Já bych jako nejlepší FPS vybral Halflife a Duke Nukem 3D, sice jsem sentimentální, ale u této hry jako zástupce stříleček jsem se naposled pořádně bavil, ostatní je jen klišé. Asi už hry beru natolik kriticky, že od každé čekám něco výjimečného, ale když se vydávají povětšinou hry přes jedno kopyto, např RTS jsou zářným příkladem, vytěž Rudu, postav Frantu, zabij Lojzu...a tak dokola již od dob Duny. Proto mě asi Motorstorm nenadchnul, protože byl hypovaným zcela průměrným, dejme tomu trošku nadprůměrným titulem, větší ocenění si u mě neodnese. Zajímal by mě ale náhled pana redaktora, pokud si přečte tuto diskusi, ocenil bych jeho reakci na můj příspěvek. Zatím hezký den.

|   |  Odpovědět
novcze  |  29. 03. 2007 17:11

WRC na PS3 se dočkáš zcela jistě a díky Motorstormu bude lepší, než kdyby WRC bylo jejich první hrou na PS3