PC | Recenze | RPG

Recenze: Neverwinter Nights 2 – návrat zaprášené legendy

Šestka na útok, d8 zranění, odečti si pět životů. Taky vám podobné věci sežraly část mládí? Ať už v elektronické či reálné podobě jsou RPG výrazným fenoménem, umožňujícím žít aspoň na chvíli někde jinde. Podívejme se, zda je takovéto živobytí příjemné i ve světě Neverwinter Nights 2.

Když už jsem tak básnil o tvorbě postavy, nemohli jsme si nechat ujít možnost vám ji ukázat. Na videu uvidíte tvorbu mého hrdiny, ale zároveň můžete sledovat i mnohé možnosti, jimiž hra oplývá. Výběr rasy byl pro mne jasný, neboť Forgotten Realms znám velmi důvěrně a Drow je moje oblíbená rasa. V povídkách se člověk nejčastěji setká s nájemnými zabijáky Temných Elfů a nejinak se měla vyvíjet moje postava. Což ale značí, že se budu muset propracovat k prestižnímu povolání nájemného zabijáka, zvolil jsem si pro tuto cestu svého oblíbeného bojového mnicha.

Už jen zbývá rozvrhnout si vlastnosti a dovednosti, vybrat si případnou specializaci a nezapomenout na nějakou historii postavy. Samozřejmostí jsou speciální schopnosti jednotlivých povolání, ke kterým je možno si přibrat občas i nějakou navíc. Spíše estetickou záležitostí je pak výběr božstva a nesmím zapomenout ani na nějaké to oslovení, aby všichni věděli, koho se mají bát.

I když jste sebevychytralejší, občas dojde i na nějaký ten boj. Nachytáte milence v posteli zámožného manžela a hned se vás snaží zabít, stejně jako nenechavá divá zvěř ve volné přírodě. V tu chvíli nezbývá, než se bránit. A nejlepší obrana je útok, jak ostatně můžete sami vidět. Pokud jste zažili souboje v předchozím díle, nebudete vůbec překvapeni jejich průběhem nyní. Jedině vás může zaskočit velké množství krve, ale i toto se dá nastavit.

Žánr: RPG | Akční RPG
Výrobce: Obsidian Entertainment
  • Staré dobré RPG