Recenze: NFS Underground – mnoho povyku pro nic?

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 24

Diskuze k článku

psycho  |  17. 06. 2006 22:19

NFS U a ty ostatní co následovaly jsou obyčejné stereotypní sračky které nemá cenu ani vypalovat. Těžce tomu chybí realita atd., je to hnus. To si radši zahraju Juiced. A je úplná pravda že nemá cenu brzdit když to jde opřít o zeď nebo svodidla, AI to dělá stále a taky furt vyhrává i na EASY. Asi programátoři neví co je obtížnost, protože jsem to hrál na HARD i EASY a rozdíl nebyl vidět. Je to prostě píčovina kterou nemá cenu kupovat ale vypálit jo (škoda i toho prázdného CD)

 |   |  Odpovědět
Leděk  |  09. 10. 2004 17:12

NFSU mě zklamalo nejen tím,že se auta nepoškozují ale také tím,že tam nedali opravdové lahůdy z řady aut jako je HONDA CRX DELSOL TARGA  1992-1998 roku.Takového nisana sx200 z roku RAZ-DVA tam nacpou ale tohle auto,který nemá žádný chyby a jezdí neuvěřitelně,výborně,a no prostě nejíp.Tak takový auto tam nedaj.Sice mám jen 1.6 16v VTEC 160 koní ale dělaly se i dvoulitry a když se těch 160koní prožene přez čiptuning + další X upráv,co NFSU nabízí,tak  to autíčko má něco přez 350koní !!! A to je na jeho váhu 800kg až moc.Mrkněw sw na jwho fotky,házím vám sem pár odkazů.Pak mi písněte na email,co o tom soudíte a jestli tedy vážně neudělali autoře hry velkou chybu. Zároveň vám nabízím odkaz na stažení tohoto autíčka do hry NFSU na adrese - http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.nfscars.net/nfs6shots/hp2crx.jpg&imgrefurl=http://www.nfscars.net/car.php%3FID%3D5214&h=528&w=800&sz=118&tbnid=Agc6h3geMgMJ:&tbnh=93&tbnw=140&start=7&prev=/images%3Fq%3Dcrx%2Bdel%2Bsol%26hl%3Dcs%26lr%3D%26sa%3DN

Další odkazy na fotky tohoto auta jsou na- http://www.jpcar.net/creations/charlie/crx_delsol.htm

http://www.tuningklub.cz/gallery.php?akce=ukaz&media_id=2908

http://www.honda-experience.ch/readers/christoph/delsol/christoph.htm

http://www.fortuin.nl/carshop/images/Larissa/larissa.jpg

http://mirror.rivendel.nu/crxclub/crxclub/crxboek/Del%20Sol%20ESI%2095%20D/crx8.jpg

http://berg.heim.at/zermatt/440436/CRX-Vti-T-seite.gif

http://images.google.com/imgres?imgurl=http://berg.heim.at/zermatt/440436/CRX-Vti-T-seite.gif&imgrefurl=http://berg.heim.at/zermatt/440436/&h=396&w=569&sz=149&tbnid=B9j-gyjY2QQJ:&tbnh=91&tbnw=130&start=42&prev=/images%3Fq%3Dcrx%2Bdel%2Bsol%26start%3D40%26hl%3Dcs%26lr%3D%26sa%3DN

http://www.angelfire.com/dc/integra/stevescartwo.html

http://www.crx.sk/3gen.html

http://www.carboerse.de/bilder/03c13e0cde80f66f94ab454a10bb7069.jpg

 

 |   |  Odpovědět
Leděk  |  09. 10. 2004 17:06

NFSU mě zklamalo nejen tím,že se auta nepoškozují ale také tím,že tam nedali opravdové lahůdy z řady aut jako je HONDA CRX DELSOL TARGA  1992-1998 roku.Takového nisana sx200 z roku RAZ-DVA tam nacpou ale tohle auto,který nemá žádný chyby a jezdí neuvěřitelně,výborně,a no prostě nejíp.Tak takový auto tam nedaj.Sice mám jen 1.6 16v VTEC 160 koní ale dělaly se i dvoulitry a když se těch 160koní prožene přez čiptuning + další X upráv,co NFSU nabízí,tak  to autíčko má něco přez 350koní !!! A to je na jeho váhu 800kg až moc.Mrkněw sw na jwho fotky,házím vám sem pár odkazů.Pak mi písněte na email,co o tom soudíte a jestli tedy vážně neudělali autoře hry velkou chybu. Zároveň vám nabízím odkaz na stažení tohoto autíčka do hry NFSU na adrese - http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.nfscars.net/nfs6shots/hp2crx.jpg&imgrefurl=http://www.nfscars.net/car.php%3FID%3D5214&h=528&w=800&sz=118&tbnid=Agc6h3geMgMJ:&tbnh=93&tbnw=140&start=7&prev=/images%3Fq%3Dcrx%2Bdel%2Bsol%26hl%3Dcs%26lr%3D%26sa%3DN

Další odkazy na fotky tohoto auta jsou na- http://www.jpcar.net/creations/charlie/crx_delsol.htm

http://www.tuningklub.cz/gallery.php?akce=ukaz&media_id=2908

http://www.honda-experience.ch/readers/christoph/delsol/christoph.htm

http://www.fortuin.nl/carshop/images/Larissa/larissa.jpg

http://mirror.rivendel.nu/crxclub/crxclub/crxboek/Del%20Sol%20ESI%2095%20D/crx8.jpg

http://berg.heim.at/zermatt/440436/CRX-Vti-T-seite.gif

http://images.google.com/imgres?imgurl=http://berg.heim.at/zermatt/440436/CRX-Vti-T-seite.gif&imgrefurl=http://berg.heim.at/zermatt/440436/&h=396&w=569&sz=149&tbnid=B9j-gyjY2QQJ:&tbnh=91&tbnw=130&start=42&prev=/images%3Fq%3Dcrx%2Bdel%2Bsol%26start%3D40%26hl%3Dcs%26lr%3D%26sa%3DN

http://www.angelfire.com/dc/integra/stevescartwo.html

http://www.crx.sk/3gen.html

http://www.carboerse.de/bilder/03c13e0cde80f66f94ab454a10bb7069.jpg

 

 |   |  Odpovědět
Sobo  |  28. 08. 2004 11:46

Ja si myslim, ze Nfs Underground je fakt blbost. K tem odleskum bych treba dodal, ze by to melo byt realne a ne ze se bude lesknout opravdu vsechno. Co se tyce ovladani auta tak je to teda na fakt nizke urovni. Cetl jsem tu recenzi na NfsU a myslim ze z velke casti je to hola pravda. Daleko vynosnejsi je projet nejakou zatacku s mensim smykem nez  pracne brzdit. Krome toho si trofam rici, ze to cele v podstate vubec neni o nejakem zavodeni ale jenom a tom kdo ma stesti a nevpali mu tam zrovna nejake auto. Dale me pak velice rozcililo kdyz me nekdo z tech ( teda pekne vymatlanych Ai ) predjel a pak se za nim z niceho nic zacala objevovat takova kourova stopa a neslo ho ani trochu stahnout za predpokladu ze jsem mel o dost rychlejsi auto a jel jsem proste jak das co to dalo. Kdyz jsem pak ten zavod jel znova odrel jsem tam prakticky kazdou zed a naboural kazde auto ale posledni kolo jsem zrovna zajel celkem bez chyb a dost rychle takze jsem jeste k memu velkemu prekvapeni vyhral, coz me docela dost nasralo. Jakmile jim prote trosicku poodjedu hned se zapne ten jejich CATCH UP a pak jim to teda JO HONDE zvysuje vykony jejich aut. Proste uz to cele vubec neni o tom kdo rychleji jede.

Trate se mi teda vubec nelibi a jsou fakt hnusne. Krom toho jsou vsechny silene kratke a jeste k tomu porad jenom v noci, protoze ve dne by nebyli tak moc vydet ty jejich super odlesky. Ahlavne jsou vsechny silene kratke. Kazdou z nich jsem zajel asi v prumeru za 55 sekund, naproti tomu treba v Nfs 3 to bylo casto pres 2 minuty na kolo.

A zaverem me ani neprekvapuje za EA si vsimla ze to lidi hodne kupujou a tak udela jeste dalsi uplnou pitomost s nazvem NFS UNDERGROUND 2 aby si zase naplnili kapsy.

 |   |  Odpovědět
D.D.G  |  11. 06. 2004 19:38

Pro všechny kdo nazývají auta v NFSU ořezávátkama a radši by ve hře měly vyleštěný McLareny a Porsche+Ferrari atd.

Auta co jsou v NFSU jsou tak ze 70-ti procent japonsky sportaky.V japonsku je kvuli drivejsim uplnymu zakazu tuningu ted omezeni ve vykonech.Vite snad o nekterym ninja aute co ma vic nez 300Ps te serie???Napriklad motor v :
honde NSX je 3,5litrovej 6V...285Ps
Nissan skyline R34 - 2,8l 6V bi-turbo...280Ps
Toyota supra - 3.0 V6 bi-turbo...300Ps
Nissan 350z - 3.5l V6 ....280Ps
RX-7 - wankel nevim obsah 270Ps
Subaru impreza WRX STi ..2.0 Turbo ...280Ps
EVO (VI,VII,VIII)........2.0 Turbo ...280Ps

V jejich slabym seriovym vykonu je jejich sila.Treba prave Skyline R34 nebo Supra maji totalne poddimenzovanej vykon na svoje parametry.Pokud s takovym autem zajedete na obycejnej upgrade ridici jednotky tak vam vyhodi +100PS,vymenou vyfuku+jinejch malickost jinyho dostanete auto na 650Ps ani nemrknete.A v NFSU slo predevsim o tuning.Uznejte ze auta jako McLaren nebo Ferrari s cenovkou od 6-ti milionu nahoru nebudou nikdy na tuning vyhledavany,na nich neni co upravovat,mozna z nich dobrej upravce dostane 50 koniku nahoru.Jo,treba techart nebo takovy magori dostanou z porsche i vic.Ale cenovka takovyho auta urcite nezacina na 700000,- jako treba toyota celica nebo hyunday coupe. Kdo chce mit skvely auto na upravu tak nesahne po italskym nebo nemeckym szupersportu,koupi si ninja karu ktera to ma v sobe,ktera je proste poddimenzovana.A tyhle auta do konceptu sedi urcite vic nez nejaky cervenoucky ferrari s konickem na kapote.A ani tech art nebo gembala a jejich porsche nemaji proti skylinum a supram v profi upravach sanci.

Zvoleny auta jsou jednoznace skvely! V tomto dilu lepsi vybrat nemohly a doufam ze dvojka bude mit to same.

 |   |  Odpovědět
Majkl D  |  18. 05. 2004 13:39

podle by si mel autor recenze (i kdyz tvrdi, ze to recenze neni:) zahrat NFS:UG na PC a to s poradnym autem na tezkou obtiznost a s heavy trafficem, ono by ho opirani auta o svodidla a podobny pi...iny prestali bavit:) Taky by ho prestalo bavit se napadesatkrat ucit spravnou stopu absolutne neznamy trati - hra se snazi kopirovat skutecne deni - a tuneri vetsinou nejezdej predvadet svoji rychlost a natrenovanost do ciziho mesta. Proc? protoze by si tam asi rozbili rypak, jelikoz ty trate nemaj najezdeny, zejo:)))

Ale este predtim bych doporucoval poucnou cetbu v anglickym slovniku - tam se totiz slovo tunning nevyskytuje - coz jen potvrzuje, ze autor vlastne nevi, o cem hra je...

 |   |  Odpovědět
Jop  |  29. 04. 2004 22:47

Tak mna osobne to sklamalo, cakal som deformaciu auta vlyv na jazdne vlastnosti v tomto je NFS5 - Porsche o dost lepsia. A skusali ste niekto NFS po sieti, tak to rovno mozte zabudnut, viacej ako dvaja je to nerealen a aj pri dvoch to ma dost velke medzeri. Neviem, ale ty co to programovali su riadne lamy, ak nemam pravdu prosim presvedce ma ako sa to da NFS5/6 hratelne rozbehat na LAN sieti s 8 hracmi.

Aby nebola iba zle, tak hudbu a grafiku hodnotim kladne

Este ma napadlo, niekto spominal AI, tak ta je uplne prec, tie podvody! Ked viacej naburas prides do ciela lepsie ako ked zajazdis bezchybne atd..

 |   |  Odpovědět
Petrik  |  29. 04. 2004 16:28

Predevsim posledni zavody jsou uz hoodne tezke a autor clanku je rozhodne nemohl vyhrat, kdyz tvrdi, ze je lepsi se oprit o svodidla. Pravda. brzdy moc nepouzivam, lepsi je hodne podradit. Pak ovladani na klavesnici je naporosto uzasne, lepsi nez na volantu. A ten pocit z rychlosti, kam se hrabou ostatni NFS...proste fakt dobra hra!

 |   |  Odpovědět
Jan Spáčil  |  30. 04. 2004 10:57

Pokud je ovládání na digitální klávesnici u závodní hry lepší než u analogového volantu, je s ním zcela evidentně něco špatně. Pocit z rychlosti na PS2 při 25fps je za chvíli na pálení očí:)). A ano, několikrát jsem brzdu i já skutečně využil:)).

 |   |  Odpovědět
Petrik  |  02. 05. 2004 19:36

Ovladani na klavesnici je lepsi nez na volantu, protoze hra pri hrani na klavesnici hraci hodne pomaha. Neni to sice realisticke, ale hraje se to opravdu vyborne a to je cil teto hry, ma byt predevsim zabavna a az potom realisticka. Hrat na volantu je tezsi, protoze otocit volant z jedne krajni pozice do druhe krajni pozice, coz je casto potreba, proste nutne trva dele, nez pusteni jedne sipky na klavesnici a zmacknuti druhe, naopak pri mensich vychylkach volantu je rizeni na nem lepsi, presneji se ridi ve vysokych rychlostech. No jo, 25 fps skutecne neni mnoho, ale to neni chyba hry, ale PS2 resp. televize

 |   |  Odpovědět
insyde  |  03. 05. 2004 23:43

Ovladanie klavesnicou je lepsie? (ty si z jadierok). S nicim lepsim ako Dualshock, som sa este nestretol. Podarilo sa mi ho zapojit aj do pecka, kvoli MAME.
add fps: pozri si napr. GT3 16:9 na nejakej 100hz TV s digital scan, hybe sa to ako roztopene masielko.

 |   |  Odpovědět
malinka krysicka  |  29. 04. 2004 10:13

tak me ty zapory moc nejdou do hlavy?
stereotypní a vzhledově nudné tratě - hmm me to bavi ve meste asi 100x vic nez na nejake demenci uprostred pole (nutno rict ze to,ze se jezdi v jednom meste je vpodstate esence te hry jako nelegalnich zavodu v jednom meste)
poněkud tupější a těžkopádné ovládání - hmmm nevsim sem si, hra se ovlada naprosto skvele, narozdil od jinych dilu NFS
vozový park plný "ořezávátek" - tak je videt ze autor je trosicku mimo misu, s cim by si chtel jezdit po meste? s f1? sorry ale brutalni skyline nebo supra si daj f50ku ve meste jak nic.
prostě to nemá moc šťávu - tak nevim jestli sem hral tu stejnou hru, s tim stejnym soundtrackem a stema stejnyma efektama. jezdil jem vubec po tom meste? ted si nevzpominam

jen ta recenze nema moc stavu, skoda no

doporucoval bych autorovi si zajezdit treba s temahle lidma
http://www.esl-europe.net/de/nfs-u/1on1/circuit_ladder/rankings/
a podivat se na nejaky zavody, mozna by pak pochopil ze se mu moc nevyplati se opirat o svodidla

v tomhle je videt ze to autor moc nehral, trapna recenze proste

fu a gb

 |   |  Odpovědět
Jan Spáčil  |  29. 04. 2004 11:32

"Recenzována" je PS2 verze. Jen tak okraj. No pokud vám nevadí jedna a to samé prostředí...Midnight Club 2 nicméně dokazuje, že i tratě v nočním městě mohou být VARIABILNÍ. Pokud se vám Underground ovládá skvěle, doporučuji si zahrát už zmiňovaný Burnout 2 a Project Gotham Racing, nebo koneckonců i starý Ridge Racer 4.

Bez tunningu jsou všechna auta ořezávátky...pak je to samozřejmě o něčem jiném a doporučuji nečíst jen shrnutí ale celý článek, je to v něm patřičně rozebráno...základní Supra si základní F50 nebo Mararenlo skutečně jako zákusek dá jen těžko. Srovnávejme srovnatelné.

Že to nemá šťávu je prostě čistě subjektivní...Underground nenabízí nic, co bych už v lepším provedení neviděl jinde. Na PC je konkurence závodních titulů, nota bene arkádových dost malá a dokud člověk nepřijde do styku s něčím skutečně o třídu lepším, bude unešen i lepším nadprůměrem.

A závěrem ještě jedna malá noticka...článek je nutné brýt jako celek a nepřeskakovat dílčí pasáže, jinak jej zas tak úplně nepochopíte. Do Undergroundu se opírá přehnaně silně zcela úmyslně a účelově. Kdyby tahle "recenze" vyšla kdy měla, vypadala by poněkud pozitivněji.

 |   |  Odpovědět
malinka krysicka  |  03. 05. 2004 13:35

na ps2 neni zadna takovahle podobna hra o tridu lepsi nez NFSU
a 25 fps ma kazda ze zminovanych her, ano i burnout 2, ale je to kompenzovany motion blurem, kterej teda v NFSU na PC je, na PS2 nevim.

a pocit z rychlosti sem fakt nemel lepsi v zadne hre (s autama).
(btw hral jsem burnout2 i ridge racer 4(lol?))

ale recenze jsou prece od toho aby byli subjektivni a autori si v nich mohli prohlasovat svoje teorie, i kdyz nekdy trochu zaujaty a mimo misu.

peace

 |   |  Odpovědět
insyde  |  03. 05. 2004 23:27

Skus si Wipeout fusion, fakt dobra zabavka. Inak motion blur bol aj v NFS Hot Pursuit 2 na PS2, na PC tusim nebol. A k tomu fps, pleties sa.

 |   |  Odpovědět
Jan Spáčil  |  04. 05. 2004 10:30

Podobná hra? Underground je obyčejná arkádovka, to že má trochu jiný styl než ostatní ji nálepky žánru nezbaví. Arkádovek je na PS2 spousta...Burnout 2 a minulý NFS: HP2 jsou podle mého zcela určitě lepší než Underground ve většině věcí. 25fps na PS2 skutečná má málokterá závodní hra...Burnouti k tomu málu rozhodně nepatří. Stabilních 50/60fps. Čili pocit z rychlosti je u nich lepší, už jen proto, že vás ze snímkování nepálí oči:)). Navíc se při zrychlení elegantně dynamicky zrychlí hudba, ztichnou okloní zvuky...a dostane to pořádný "drajv". U Undergroundu se jen rozmaže obrazovka. Vsjo. Pocit z rychlosti není pro kvalitu hry určující tolik jako ovládání, variablita tratí a celkový feeling z fyziky, grafiky, hudby a spádu.

To může říct každý:))).

To, že je recenze subjektivní je snad samozřejmost...a už nevím pokolikáté to říkám, tohle není zcela úmyslně normální recenze.

 |   |  Odpovědět
Dan  |  28. 04. 2004 16:45

Naprosto souhlasím s většinou věcí které byly v recenzi napsány. Jsou to prakticky odlišné závody než třeba NFS 3 nebo 6. Styl tuningu který je předváděn na našich silnicích nemusim, zejména poskakující Š120 apod o které na dálnicích brkáte i když jsou vytuňené a myslím že některý tuning opravdu bozbývá smyslu. Ale na druhou stranu nepohrdnu BMW od AC Schnitzeru nebo Porsche od TechART - to je skutečný tuning. Vozový park v Undergroudech s porovnáním co nabízí třeba NFS6 je skutečným ořezávátkem, za nejlepší v Underground považuji 350Z ale kam se hrabe na Carreru GT v NFS6. Nelíbí se mi moc to že se auta nedají ANI vizuelně vůbec poškodit na tož poškození ovlivňující jídzní vlastnosti. Stále stejná trať se mi taky nezdá a chybí i replay...

 |   |  Odpovědět
Kamil Capek  |  28. 04. 2004 11:03

Tak tato recenze je skutecne k smichu...pusobi dojmem za autor tuto hru nevidel snad ani dyl nez dvacet minut...kritika odlesku je uplne mimo misu kdyz si odlesky muzete ztlumit, nebo uplne vypnout v nastaveni...hlaska ze neni potreba brzdit a je vyhodnejsi oprit se o svodidla  jednoznacne dokazuje neschopnost autora clanku trochu solidne odjet trat...kritika ovladani auta v doprave je take zcela nemistna...

Hlavni chyby teto hry navic autor clanku ani nestrejchnul...

 |   |  Odpovědět
Jan Spáčil  |  29. 04. 2004 11:23

Tak především tohle není tak úplně recenze...doporučuji ji číst jako celek včetně perexu ne jen vybrané pasáže. Za druhé je "recenzována" PS2 verze nikoliv PC verze, které je v určitých věcech odlišná. Odlesky nejsou kritizovány...naopak je uvedeno, že z technického hlediska jde o největší pozitivum grafické stránky; kritizována je EA za to, že je plácá naprosto všude. Kritika ovládání auta v dopravě...???? Kritizováno je ovládání samotné hry, které jednoduše je tupé. Na feedbackovém volantu obzvlášť. Doporučuji zahrát si Burnout 2 a Project Gotham Racing a uvidítě jak vypadá skutečně vychytané ovládání u arkádových závodů. Bez výraznějšího použití brzdy jsem odjel prakticky všechny závody a úspěšně. Bohužel, jinak bych to neuváděl.

A tou je...

 |   |  Odpovědět
Kamil Capek  |  30. 04. 2004 11:24

Pravda je ze hraji pouze na klavesnici a ovladani undergroundu je na ni velmi dobre, s nejakou tuposti ovladani nemuzu souhlasit ikdyz presne nevim co tim myslite...:)

Pisete ze clanek nectu jako celek...ono by to bylo docela na dlouho rozebirat cely clanek...je jasne ze kazdy se trefi do toho co nejvic drazdi...

Pro ujasneni pohledu tu nastinim jiny pohled na hru: Vsechny zavody se odehravaji v jednom meste, takze vsechny zatacky se brzo naucite a nekomu to muze pripadat stereotipni a nudne...nadruhou stranu odlisnost zavodu tu zajistuje doprava diky ktere si nemuzete dovolit projizdet vsechny zatacky idealni stopou ale nektere proste musite najizdet vetsim obloukem aby jste meli prehled a cas se vyhnout pripadne prekazce...v nekterych zatackach ale proste neni sance vcas reagovat ale trocha nahody neuskodi...opirani se o svodidla a nepouzivani brzd se rozhodne nevyplaci pokud se snazite zavodit s casem, nebo jinym hracem...Duvod proc proti AI neni moc dulezite jak dobre jedete a vse se muze jevit spis jako nahoda je ten ze hra se snazi aby jste nejzdil nudne sam a tak treba ikdyz jedete maximalni rychlosti, souperi mimo dohled muzou stahovat vas naskok tempem jako by jste stal na miste...a funguje to i naopak takze zadna ztrata neni moc velka....a k dohrani hry neni treba prehnaneho umeni, zajmavejsi je to kdyz se snazite dohrat hru s co nejhorsim autem a maximalni obtiznosti...

Jen male rejpnuti: pokud se Vam nelibi kritika jen urcitych casti vaseho clanku, jak se asi muze libit EA kritika jen casti hry ktere navic zbytecne srovnavate s jinejma hrama...stejne tak jako Vy pisete svuj clanek je i ta hra delana jako celek na kterem zmena jedne casti poskodi jinou a vysledne i celkovy dojem...

Pusobi to na me dojmem ze hra zrovna Vam nepadla do oka, a primelo vas to k napsani clanku kde by jste chtel vytahnout chyby hry...ale ty skutecne chyby jste naprosto minul a namisto nich tu je jen takove tapani...

Prvni moje zaporna reakce na hru byla k absenci policie, a vzhledem k tomu ze se vse odehrava v jednom meste by nejaka ta free race kamkoli nebyla marna....to se snad ve dvojce vychyta...

 |   |  Odpovědět
Jan Spáčil  |  30. 04. 2004 12:41

Trošku špatně jste mě pochopil...odkaz na přečtení celého článku byl z jednoho prostého důvodu. Perex. V perexu je jasně řečeno, že tohle není možné brát jako klasickou recenzi, protože to klasická recenze není. Článek totiž vychází několik měsíců poté, co vyšla hra samotná a tak mi přišlo, že udělat klasickou recenzi prostě nemá valného smyslu a proto to bylo celé koncipováno jako taková účelová "řezničina", reagující na všechen ten hype okolo Undergroundu. Neřekl jsem, že se mi nelíbí vaše kritika (naopak klidně se trefujte do toho co vás dráždí, je to stylová reakce na koncepci článku:)))...jen prostě podle mě vychází ze špatného pochopení článku, jehož smysl je v perexu zdůrazněn...

Tupost ovládání je daná částečně tím, že na PS2 hra běhá pouza na 25fps a ovládání tudíž není tak citlivé, rychlé a přesné jak by mělo být. Nicméně v PC verzi je stejně špatná fyzika jízdy, která má na triku tupost ovládání především. Skutečně doporučuji zahrát si špičky žánru arkádových závodů, kde jsou grip auta i jeho reakce podstatně lépe zvládnuty. Hodnocení bez možnosti srovnání není moc relevantní...proto srovnání s ostatními hrami v článku je na místě. Jak relevantně hodnotit, když chybí možnost srovnání???

Underground se mi celkem líbil...první místo v druhé lize má u mě jisté. Za skutečnou chybu absenci policie nepovažuji...ovládání, monotóní tratě, repetetivnost a nepřehlednost grafiky...to jsou podle mě skutečně podstatné chyby, které jsou účelově poněkud zveličeny. Free race kamkoliv??? Tohle patří do GTA, nikoliv do závodní hry. Podle mého samozřejmě. Doporučuji mrknout se na SSX3 rovněž od EA, která je ukázkou, že montování větší volnosti do povahově typicky závodní hry je dost dvousečné a stejně nakonec skončíte u vybírání závodů přes tabulky.

Ve zbytku s vámi souhlasím s výhradou, že AI u PS2 funguje poněkud jinak a stahování náskoků tu není tak čitelně viditelné jako v PC verzi.

 |   |  Odpovědět
Vita  |  01. 05. 2004 17:24

Vzhledem k tupemu AI je to naopak s horsim autem casto lepsi nez ho mit nadupane na max. Pokud ho mate na max tak se bezne ocitate v situaci kdy proste nejste schopen konkurovat protoze pocitac jezdi zatacky ktere zvladate s maximalne ovladatelnym vozem od kraje po kraj klidne o polovinu vyssi rychlosti uplne v pohode.

 |   |  Odpovědět
Keitaro  |  28. 04. 2004 10:30

hmm... chcel by som aby mi stalo v garazi take orezavatko ako vytuneny Skyline GT-R s 1000+ bhp... S tym by som trhol aj nejake to Ferrari alebo Porsatko...    Inak povedane, serem na nejake trapne Lamba a McLareny, na tejto hre mi vadia ine veci... (konkretne to ze je to uplna blbost  - no to berte s rezervou, na moj vkus uz stare nfs boli moc arkadovite...)

 |   |  Odpovědět
Jan Spáčil  |  29. 04. 2004 11:35

Brm, brm, brm...vrooom naznačuje, že s těmi ořezávátky je to myšleno trochu jinak. Mě na ní vadí taky mnohem víc trochu jiné věci...ale ty McLareny a Poršátka byly slušnými řiťolezci za benevolentnější přístup k NFS:))).

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor