Trošku špatně jste mě pochopil...odkaz na přečtení celého článku byl z jednoho prostého důvodu. Perex. V perexu je jasně řečeno, že tohle není možné brát jako klasickou recenzi, protože to klasická recenze není. Článek totiž vychází několik měsíců poté, co vyšla hra samotná a tak mi přišlo, že udělat klasickou recenzi prostě nemá valného smyslu a proto to bylo celé koncipováno jako taková účelová "řezničina", reagující na všechen ten hype okolo Undergroundu. Neřekl jsem, že se mi nelíbí vaše kritika (naopak klidně se trefujte do toho co vás dráždí, je to stylová reakce na koncepci článku:)))...jen prostě podle mě vychází ze špatného pochopení článku, jehož smysl je v perexu zdůrazněn...
Tupost ovládání je daná částečně tím, že na PS2 hra běhá pouza na 25fps a ovládání tudíž není tak citlivé, rychlé a přesné jak by mělo být. Nicméně v PC verzi je stejně špatná fyzika jízdy, která má na triku tupost ovládání především. Skutečně doporučuji zahrát si špičky žánru arkádových závodů, kde jsou grip auta i jeho reakce podstatně lépe zvládnuty. Hodnocení bez možnosti srovnání není moc relevantní...proto srovnání s ostatními hrami v článku je na místě. Jak relevantně hodnotit, když chybí možnost srovnání???
Underground se mi celkem líbil...první místo v druhé lize má u mě jisté. Za skutečnou chybu absenci policie nepovažuji...ovládání, monotóní tratě, repetetivnost a nepřehlednost grafiky...to jsou podle mě skutečně podstatné chyby, které jsou účelově poněkud zveličeny. Free race kamkoliv??? Tohle patří do GTA, nikoliv do závodní hry. Podle mého samozřejmě. Doporučuji mrknout se na SSX3 rovněž od EA, která je ukázkou, že montování větší volnosti do povahově typicky závodní hry je dost dvousečné a stejně nakonec skončíte u vybírání závodů přes tabulky.
Ve zbytku s vámi souhlasím s výhradou, že AI u PS2 funguje poněkud jinak a stahování náskoků tu není tak čitelně viditelné jako v PC verzi.