Recenze: NFS Underground 2 – rychleji a zběsileji

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 34

Diskuze k článku

maria  |  05. 02. 2019 01:57

Hledáte podnikatelský úvěr, osobní půjčku, úvěr na bydlení atd. NEBOByla vám odmítnuta půjčka od jedné nebo několika bankdůvodů. Jste na správném místě vaše kreditní řešení! Jsem soukromý věřitel, poskytuji úvěry společnostem aJednotlivci za nízkou a cenově dostupnou úrokovou sazbu. Pokud máte zájem, kontaktujte nás prosím okamžitě s následující e-mailovou adresou EMAIL: Choiceloancompany01@gmail.com.PODROBNOSTI APLIKACENÁZVY:DATUM NAROZENÍ:SEX:STAV:DOMOVNÍ ADRESA:ZEMĚ:MĚSTO:MOBILE NO:ÚROKU ÚVĚROVÉ POTŘEBY:DOBA DÁVKY:

|   |  Odpovědět
megii  |  10. 06. 2005 15:15

Ahoj vsem,mam problemy se spustenim hry pres lan,nevim jak jen to rozchodit..lze vubec hrat bez pripojeni k internetu?prosim poradte nekdo diky moc
Pokud nekdo vi napiste na megii@tiscali.cz nebo icq 213-599-863

|   |  Odpovědět
Puma  |  29. 12. 2004 17:43

Pri vybere sponzora som si vsimol ze niektory sponzori davaju aj zvlastne auta alebo sponzor postavi zvlastne auto.Ja som si takeho sponzora vzdy bral, ale ked som dojazdil sponzorske preteky tak mi prisla sms ze v autoobchode (Car Lot) su nove auta.Ked som tam prisiel tak som zistil ze su tam len seriove auta a ziadne tuningove auta.Poradte mi co mam urobit aby som ziskal zvlastne auto.

|   |  Odpovědět
mys  |  29. 12. 2004 02:41

Autor bohuzel v recenzi zcela opominul multiplayer... Ten nyni konecne sam od sebe podporuje LAN parbu a hlavne musim vyzdvihnout rezim Outrun, ktery je ve sve multiplayer verzi zcela neprekonatelnou zabavou!! Kdo si nezkusil tak ve 2-3 lidech, nevi, o cem mluvim.

|   |  Odpovědět
fuchs libor  |  14. 05. 2005 18:05

jak se nastavuje multiplayer v nfs undergroun 2 přes LAN mě to nějak nejede,když se chci připojit tak mi to napíše, že síťový kabel byl odpojen peosím ozvyse mi na mail : fuchslibor@seznam.cz
dík a zdar

|   |  Odpovědět
Solomon  |  16. 12. 2004 13:05

NFSU byla absolutni bomba, dvojka je bohuzel pekny shit :((( Grafika je chytlava, ale k tomu, aby jste si ji skutecne VYCHUTNALI potrebujete megastroj. Ani s 1GB RAM a G-Force FX5900 si nemohu dovolit plynulost a soucasne vsechny vychytavky. Hra navic obsahuje jeden skutecne neprijemny BUG, tykajici se prave grafiky - na nekterych kartach se pri zapnute funkci "LIGHT TRAILS" totalne borti textury, coz neresi ani posledni patch a navic tahle chyba byla uz v demu. Tento problem je skutecne masivni - zkuste si zadat v Googlu "NFSU2 graphic bug" a projdete si par diskuzi, vc. te na oficialni strance hry.

Autora recenze bych poopravil v jedne podstatne veci - "komiksove drsne animace" si predstavuju ponekud jinak. Ve hre totiz zadne komiksove animace nejsou, natoz tak drsne. Povazovat staticky a celkem dost kycovite nakresleny obrazek, ktery prejede zleva doprava ci opacne za "komiksovou drsnou animaci" v dnesni dobe 3D grafiky a uzasne drsnych manga animaci je hodne troufale :)

Rovnez nemohu souhlasit s nazorem na "zabavnost" URL zavodu. Ba naopak - ty jsou dle meho nazoru nejhorsi, vzdy jsem si je nechaval az na uplny konec levelu, protoze nudnejsi zavod jsem jeste nikdy nevidel. Diky hloupe obtiznosti hry to totiz vypada tak, ze behem prvnich 10 sekund po startu obsadite prvni pozici a pak uz jen dalsich 10 minut jezdite jak idioti dokola hnusneho sedeho betonove-pletivoveho okruhu a sledujete, jak ostatni auta smesne mizi za vami. Ano, stejna "nuda" jako v ostatnich zavodech, ale krom poklidneho pokurovani cigaretky si nemuzete prohlizet svetelne reklamy na baracich. URL mi oprasilo vzpominky na pomerne stejne hroznou vykopavku 24 Hours LeMans (nebo tak nejak). Jediny svetly okamzik nastal, kdyz nademnou behem jizdy zcela symetricky vyletelo obrovske dopravni letadlo - parada, dech se mi zatajil, ale to bylo vse... Zabavnost URL lze preci jen ponekud zvednout - snazte se predjet posledniho o kolo :))))

A pak, nezapomenout na dalsi a relativne HOOODNE VELKY SHIT - tahle hra ma 2 verze - Evropskou a US. OK, to maji skoro vsechny, ale prusvih je v tom, ze v obou verzich jsou JINA AUTA. Diky tomu neni plne kompatibilni multiplayer, takze s amikama si nezahrajeme a naopak. Pokud samozrejme opomenu dalsi fakt, ze nekdo by se diky odlisnym znackam mohl citit frustrovane :)

Ale jinak je to hra dobra... :))))

|   |  Odpovědět
Cradle  |  14. 12. 2004 07:20

Tato hra nema s hranim nic spolocne, celu hru si nemozete vypnut catchup, cize vykon sofera je len v tom aby nenabural a nepustil niekoho pred seba. O com to potom je??????

|   |  Odpovědět
Jirka  |  12. 12. 2004 15:42

Zdravím všechny, potřeboval bych vědět, jak šlape multiplayer přes LAN. Kámoš říkal, že s tím měl nějaký problémy. Tak jestli jste to někdo zkoušel, tak napište. Dík

|   |  Odpovědět
Ivanhoe  |  11. 12. 2004 10:28

NFSU2 je NFSU2. Hral som kazdy diel NFS a NFSU2 je to najlepsie co som doteraz videl z ich serie. (neporovnavam z inymi titulm)Je to presne to co potrebujem ked si uz neviem dovolit update na svoje auto tak mi to aspon tato hra vynahradi. Je divne co pisu ostatni na to ake je to nedorobene a odflaknute pretoze NFSU2 je stale take ake ma byt a. Niektorych porovnanie mi pripada  to akoby niekto hral WORMS a chcel mat z toho FAR CRY pretoze tak si to predstavoval. Hlupost. NFSU2 je skvela hra a divim sa dokonca aj tym machrom co nestaci obtiaznost. Staci netuningovat na MAX a frajerit, ale nechat si slabsie auto a potom skusat co dokazete vo vysssich leveloch . Obtiaznost sa da volne urobit podla seba. A ak sa niekomu nepaci grafika? Asi ma silny stroj a potrebuje nieco vhodne vykonu jeho stroja. Ale ak by to take bolo ako si to predstavuje tak by mu ten stroj nestihal a tym padom by napisal, ze hra je onicom lebo musi vypnut detaily na min. Myslim, ze skor ako niekto si kupi hru precita si aspon recenziu alebo pod. a nekupuje to co ho nebavi. Aj tak 80% z tych co kritizuju ma hru stiahnutu z netu, alebo zkopirovanu od kamosa preto neverim, ze si tu robotu co na tom odvedie tim EA cenia.Bol by som zvedavy ako by si ti co tak kritizuju vyrobili svoju hru a potom by si tiez od takych kopirakov citali svoju vlastnu vacsinou neobjektivnu kritiku. Ludia ktori vedia co kupuju a kupia si original si myslim, ze maju trosku iny nazor na to co kupili.

|   |  Odpovědět
Ozzy  |  05. 12. 2004 22:45

...ma NFSUD2 mi vadí několik věcí:
1)systém upgradů: uvědomte si, že nejezdíte závody proto, abyste si vydělali to pětikilo na tu novou sportovní převodovku, která se támhle na vás směje, ale proto, aby se vám upgrade odemknu. V kapse máte dvacet táců, a nemůžete si nic koupit, protože je vše zamknuto. Trapas... mnohem lepší systém upgradů byl v NFS Porshe. Tam jsem se snažil vyhrát závod proto, abych si tu převodovku mohl koupit a v dalším závodě byl lepší...chápete co myslím???

2) Policie: někdo to tady vzpomínal. Tyto závody jsou nelegální a jako takové si o chlupaté vyloženě říkají. Proč nenaruší některý závod policajti a "výhrou" závodu by se stalo "setřesení" chlupatých? Je tolik možností... Potenciál této hry je naprosto nevyužitý...

obtížnost apod jsou už jen detaily...

Tak snad příště...

|   |  Odpovědět
.  |  30. 11. 2004 21:57

ta obtižnost se da nastavit v menu a pak to uz je v poho

|   |  Odpovědět
x2  |  01. 12. 2004 08:49

Jeeee... Porad kde? To nemuzu najit. Je tam neco vice nez hard?

|   |  Odpovědět
David Sláma  |  01. 12. 2004 12:53

Ne, není. Hard je "nejtežší" :o)

|   |  Odpovědět
kubrt13  |  30. 11. 2004 20:55

nekupujte si to!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!veci kokotinu sem nevidel!!!!!!!!!!!!!!!

|   |  Odpovědět
Twiggy  |  30. 11. 2004 19:02

Zajimalo by me jak by se vam povedlo dohrat hru za jediny den. Ja sam ji hraji asi patou noc :) (priblizne 20 hodin) a mam do konce jeste daleko. A to krome Dragu vyhtavam vsechny zavody na poprve.

|   |  Odpovědět
x2  |  01. 12. 2004 18:41

a to te bavi? Vyhravat vsechno napoprve...

|   |  Odpovědět
wahoo  |  30. 11. 2004 11:52

šálí mě zrak? Autor se v hodnocení seknul o jedno desetinné místo? Nebo snad každý mluvíme o jiném NFSu2? Nechcete mi doufám tvrdit že ta odfláknutá, nedodělaná a absolutně nereálně se chovající blbost s mrtvým městem může dostat skoro stejně jako HL2?

|   |  Odpovědět
David Sláma  |  30. 11. 2004 12:39

No nečekám, že všichni čtenáři a hráči obecně budou při hraní NFSU2 nadšeně jásat, jaký je to supr titul. Docela by mě zajímalo, v čem vám připadá tahle hra "odfláknutá" a "nedodělaná", protože pečlivěji připravenou závodní hru jsem nehrál hodně dlouho, a to jsem jich za poslední dobu vystřídal poměrně dost. A "nereálně se chovající"? To rozhodně, jenže NFSU2 si také na nic jiného nehraje. Pokud chcete závodit na PC realisticky, pořiďte si RIchard Burns Rally, ale přijměte prosím fakt, že je spousta lidí, která si nechce koupit drahý volant a učit se ovládat téměř realisticky se chovající speciály jezdící v rally. Je potřeba rozlišit mezi subjektivním a objektivním hodnocením hry. To, co jste tu prezentoval je čistě subjektivní váš názor, což samozřejmě není na škodu, ale já se v recenzi musím snažit o objektivitu - posuzuji, co hra přináší a jak to patrně přijme většina hráčů, od toho se odvíjí i hodnocení. Mimochodem srovnávat NFSU2 s HL2 je docela zajímavé...
PS "seknul o jedno desetiné místo"  - 93/10 mi připadá moc, 0,93/10 zase docela málo... že bych tedy zvolil kompromis?

|   |  Odpovědět
Pavel  |  30. 11. 2004 15:45

Taky doporucuju rozlisovat mezi tuningem a tuzingem (http://www.tuzing.com). :)

|   |  Odpovědět
David Sláma  |  30. 11. 2004 15:59

Naprosto souhlasím - nějakou dobu už tu stránku sleduji...

|   |  Odpovědět
DevOneCZ  |  01. 12. 2004 21:15

Áno tuzérů máme plné město.
Nejčastější výskyt je u ústavu pro diskonty z názvem Alkatraz.

|   |  Odpovědět
wahoo  |  30. 11. 2004 18:28

jsem rád že respektujete můj názor a jste ochoten na něj přiměřeně reagovat, dnes je to poměrně vzácná vlastnost :o) NFSu2 mi připadá odláknuté a nedodělané z následujících důvodů:

- prapodivné ovládání menu (chvilku klávesnice chvilku myš)

- chybějící deformace aut (viz třeba Flatout /ten je extrém/ nebo toca)

- systém v ukládání jsem nějak nepochopil

- pohledy kamery at jsem ji nastavoval jak jsem chtěl nikdy jsem neviděl všude tam kam jsem potřeboval :o)

- mrtvé město (viděl tam někdo chodce, kolo, motorku atp...)??

- nepřítomnost policie (alespon já jsem na ni nenarazil)
- minimum inovací v herním systému. NFSu2 kopíruje z jiných her (předchozí díl, GTA) nepřináší nic nového

- hraje se jen v noci (beru že se jedná o nelegální závody ale třeba okruh nebo letiště by se přeci dalo jezdit i ve dne)

- Grafika mi celkově připadá hodně kýčovitá (nereálná) celkově rozmazaná a tmavá (nastavoval jsem vše co šlo :o)

připomínám že to jsou jen moje osobní výtky ke hře a proto jistě nejsou objektivní :o))

a proč jsem srovnával s HL2 ? Proto že obě hry vyšly kousek po sobě a obě dostaly vyskoé hodnocení. HL2 je myslím hodně chytlavá a inovativní hra (grafika, gravity gun, realističnost, propracovanost ...) má sice slabší AI "spojenců" ale jinak jsem se u ní královsky bavil a rozhodně peněz za ni nelituji čehož si v případě NFSu2 nejsem tak jistý :o).

wahoo

|   |  Odpovědět
Nóblhóch  |  30. 11. 2004 19:48

Ano, souhlasím. Hrál jsem pouze demo, ale většinu těch bodů jsem tam našel (popřípadě nenašel) a také mi vadí. Akorát model poškození mi tam nechyběl - je to arkáda a jako taková se musí i brát - to že neexistuje model poškození není způsobeno tím, že by ho neuměli naprogramovat (viz NFS5), ale tím, že do takovéhle hry nepatří. A to hodnocení 93 je vážně dost vysoký - až mě to překvapilo. Myslím, že přes devadesát by měly dostávat hry, které stojí za to si určitě zahrát bez ohledu na žánrové a typové preference hráčů. Třeba zmiňovaný Halflife dostane 95 % - znamená to, že i zarytej doomař by ho měl vyzkoušet a nebude zklamanej. U NFSU2 si nejsem tak jistej, že RBR fanoušci nebudou vysloveně naštvaní.

|   |  Odpovědět
David Sláma  |  30. 11. 2004 23:43

Mimo jiné i od přiměřeného a konstruktivního reagování na názory čtenářů jsme tady :o). Proberu vaše připomínky postupně:
 - ovládání menu: Uznávám, že místy je potřeba myši trošku nepochopitelná, patrně je to způsobeno současným vývojem hry pro konzole; je otázkou, zdali je to opravdu takový problém.
 - deformace aut: Sami autoři odmítli do NFSU2 model poškození zařadit, protože je to podle nich faktor, který by zpomaloval tempo jejich hry; vzhledem k celkové arkádovosti NFSU2 pochopitelný krok. Mimochodem raději budu ve hře poškození aut trochu postrádat jako v NFSU2, než aby bylo k smíchu jako v preview verzi Juiced, kde se vám sice plechy všemožně kroutily, ale ani mnoho nárazů v dvousetkilometrové rychlosti neodstranilo jakoukoli součást z vozu...
 - systém ukládání: Je potřeba nastavit na manuál, jinak je problém; jednou jsem si takto smazal hodně dobré auto. Jinak hra se ukládá po každém závodu a po každé změně v obchodu nebo garáži.
 - kamera: Ta nejvzdálenější je podle mě v pořádku ;o)
 - mrtvé město: Viděl jste v nějaké závodní hře město, jaké jste popsal? Jistě nějaké byly, ale třeba v Carmageddonu byli chodci součástí hry; a motorky? AFAIK nikde nebyly... těžko takové věci čekat u hry, která si nehraje na nějakou revoluci v žánru - volná jízda po tak velkém městě je sama o sobě revoluční. (Dobře, volně jezdit se dalo i v Driveru, ale byl pro to důvod?)
 - policie: Ne, není tam. A v které hře byla naposledy? Asi v Hot Pursuit 2, ale tam byla cílenou součástí hry. Zde policie není žádaná a abych řekl pravdu, tak mě nechybí. Nemám potřebu hrát hru, v níž by o výsledku rozhodovalo spíše štěstí při setkání s dlouhou rukou zákona...
- minimum inovací: Zde naprosto nesouhlasím, v recenzi jsem snad uvedl inovací dost. Na okraj: těžko čekat po druhém dílu hry naprostou odlišnost od prvního, nicméně si myslím, že NFSU2 nám těch novinek přinesl dost.
- noc: Tady naopak souhlasím naprosto - závody mimo město by se skutečně daly jet i ve dne; je to dobrý podnět pro EA :o)
- grafika: Kýčovitá? Dalo by se říct, ale je to cílem hry a její image. Rozmazaná? Vypněte motion blur a light trails a nastavte dohledy na maximum (popř. vypněte mlhu a podobná omezení) - pak hra bude vypadat báječně. Tmavá? Holt noc, no :o).

Stále vám NFSU2 připadá "odfláknutá" a nedodělaná"? ;o)

|   |  Odpovědět
wahoo  |  01. 12. 2004 08:25

Uzavřel bych to tím že na NFSu2 jsem asi už moc starý a od hry očekávám hodně :o) odpovím také otázkou, stále vám připadá že je to hra která si zaslouží 9,3? :o)

|   |  Odpovědět
David Sláma  |  01. 12. 2004 12:52

Taky jsem očekával hodně a i se dobře bavil... Ale abych odpověděl - ano, zaslouží :o)

|   |  Odpovědět
LaRosse  |  16. 12. 2004 14:19

No, myslím, že žijící město jsme viděli v GTA3 a jeho pokračování. Proto mi NFSU2 připadá jako odfláknuté GTA3. Je to smutné, ale dokonce se mi zdá, že i grafika byla u GTA3 lepší.

Popř. nechápu, proč je v NFSU2 horší grafika než v NFSU1. Divné!

PS: Kde poznám, kolik závodů z kontraktu jsem už odjel?

Díky

|   |  Odpovědět
palo  |  01. 12. 2004 21:02

hral som iba demo, ale su hlasim so vsetkym. teda az na ten deformacny model. vies ako vyzera auto pri naraze 300km rychlosti do betonu? mozno z neho ostane 50cm placka. to by som si moc pretekou neuzil, pretoze ja som bural dost casto :)) (hral som iba na klave, s volantom by som bol urcite o dost lepsi)

|   |  Odpovědět
David Sláma  |  02. 12. 2004 00:28

Zapomeňte na ovládání NFSU2 pomocí volantu, je to asi jako byste volantem chtěli hrát Counter-Strike (z doslechu znám některé, kdo to zkoušeli, ale pro obyčejné smrtelníky to není:o)).

|   |  Odpovědět
ajk  |  05. 12. 2004 19:52

na volantu je to nejlepší.........

|   |  Odpovědět
X2  |  30. 11. 2004 11:48

Ta je prakticky nulova. Pocitac se vzdy nejak prizpusobi tvemu autu. Nelibi se mi to. Tento "bug" byl uz v jednicce.

Druhe minus. Nevim proc bych mel prenaset soucastky mezi auty. Takove turbo do Golfu vypada urcite jinak nez do Hondy.

|   |  Odpovědět
David Sláma  |  30. 11. 2004 12:28

Zdravím, přizpůsobení se aut řízených počítačem tomu vašemu není paradoxně bug, ale běžná vlastnost většiny arkádových závodních her. "Tento bug byl už v jedničnce" - jestli tím myslíte úplně první NFS, pak máte dost požná pravdu, každopádně featura nazvaná tuším "catch on" byla určitě v NFS2 a znamená, že auta na zadních pozicích jsou počítačem mírně akcelerované oproti těm vpředu. Tato funkce má zajistit, aby se ve hře stále něco dělo, aby nevznikaly veliké rozestupy mezi auty. Bohužel se to však příliš nedaří a závody se dají při troše snažení běžně dojet s dvaceti nebo i čtyřicetisekundovým náskokem.
Jinak turbo do Golfu jistě vypadá jinak, než do Hondy, a také jsem v recenzi zmiňoval, že tento přístup je realističtější, než v NFSU. Jenže s ohledem na arkádové řešení ostatních věcí ve hře mi tato komplikace navíc prostě nesedla. Když se mi jako mávnutím kouzelného proutku může doplňovat nádrž s dusíkem za to, že třeba těsně minu auto, tak proč by se mi nemohly i přenášet součástky mezi auty, abych jich mohl za hru vystřídat více?

|   |  Odpovědět
X2  |  30. 11. 2004 13:31

Ten Bug byl v uvozovkach, jakoze vsichni vime, ze to neni bug, ale feature.
Jednicka bylo mysleno NFSU.
To sem zase vyplodil nesrozumitelne blaboly, omlouvam se.

S hodnocenim hry se tak da bezvyhradne souhlasit, az na tu "hratelnost".
Nejvice mne zarazi nulova obtiznost. Jinak se na to celkem pekne kouka, ale je to nuda

|   |  Odpovědět
David Sláma  |  30. 11. 2004 15:50

Aha tak ty uvozovky u bugu jsem chladnokrevně přehlédl . To, že jedničkou myslíte NFSU mi bylo jasné, svou větou jsem chtěl naznačit, že nadržování autům, co jsou pozadu, je opravdu hodně staré. Jinak za příspěvek se vůbec neomlouvejte .
K hodnocení hratelnosti - obtížnost je opravdu nízká, ale slovo "hratelnost" zahrnuje i věci jako je atmosféra, replayabilita a moře dalších subjektivních pocitů, které při hraní hráči prožijí. Pokud od NFSU2 nebudeme čekat náročnou a "challenging" hru (na kterou si ani nehraje), pak se budeme perfektně bavit, proto tak vysoké hodnocení. Jestliže k ní přistoupíme a priori kriticky, pak samozřejmě nemá šanci. Kromě jednoduchosti však autoři vyplnili asi všechno, co slíbili, a vytvořili bezva hru, u níž se příjemě relaxuje... A nuda? Spíš pohoda, řekl bych...

|   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor