Recenze: NIBIRU – Posel Bohů v novém?

Diskuze čtenářů k článku

Rad  |  19. 07. 2005 10:14

Láďo, ty jsi fakt pako ! Jak můžeš dát dílčí hodnocení 8,8,7 a 9 a pak celkové hodnocení 7 ?! Když jste měli matiku ve škole tak jsi asi často chyběl, co ?

 |   |  Odpovědět
Martin Demiger  |  19. 07. 2005 11:02

Výsledné hodnocení se neurčuje podle průměrů všech aspektů hry... To už jsme zde za historii Doupěte opakovali asi milionkrát - a nic se na tom nezměnilo


"Láďa" možná v matematice není nejlepší, ale v tomhle je nevinně

 |   |  Odpovědět
Martin_Bocek, Martin_Bocek  |  19. 07. 2005 11:02

Vážený, a vy asi příliš často nečtete diskuze pod články na herních serverech, co? Jinak byste věděl, že celkové hodnocení NENÍ aritmetickým průměrem dílčích. Celkové hodnocení vyjadřuje celkovou zábavnost hry; a na tu mají sice věci jako grafika a zvuky vliv, rozhodně menší než třeba hratelnost. A pak je tu ještě atmosféra, zábavnost, originalita... a ještě v některých případech třebas vtipnost, délky hry atd.
Takže ještě stále si myslíte, že celkové hodnocení hry by mělo být aritmetickým průměrem hodnocení grafiky, zvuků, hudby a hratelnosti?

 |   |  Odpovědět
tora_bora  |  19. 07. 2005 18:19

Je jasný, že celkové hodnocení nemusí být aritmetický průmer hodnocení grafiky, zvuku, hudby, hratelnosti, ale JE a MUSÍ to být aritmetický průměr hodnocení všech složek hry. A pokud vy hodnotíte čtyři složky grafika-zvuk-hudba-hratelnost s průměrem 8,0 tak mi vysvětlete, které čtyři STEJNĚ DŮLEŽITÉ složky dávají průměr 6,0 aby se to vyrovnalo.

 |   |  Odpovědět
Martin_Bocek, Martin_Bocek  |  19. 07. 2005 19:42

Nic proti, ale kde jste přišel na to, že MUSÍ být nějakým aritmetickým průměrem? Jsou hry, kde například grafika vypadá hrozně, ale na dokonalou hratelnost nemá vliv (tetris), jsou hry, kde je základem všeho hratelnost a před vysokým hodnocením hryu nezachrání ani super hudba a grafika ve spojení s originalitou. Celkové hodnocení hry je hodnocení KVALITY hry jako celku, bez ohledu na kvalitu jejích částí.

 |   |  Odpovědět
Sanger  |  19. 07. 2005 21:05

Možná má pan Demiger pravdu, že se to už milionkrát probíralo. Ale mohl byste to (pro nás, co už rychle zapomínáme) ještě jednou rekapitulovat? Nechci prudit – opravdu mě to zajímá. Když tedy hodnocení vůbec musí být a recenze sama nestačí. Ale to je věčná diskuze.

Pokud je tedy číselné hodnocení nutné, pak by mělo mít jasná a přesná pravidla. Exaktně vyjádřená. Možná jste toho názoru, že hry jsou umění (alespoň některé) a dojem z nich nelze svázat do matematických formulí. To je i můj názor. Pak ale číselné hodnocení ztrácí smysl a slovně vyjádřený dojem recenzenta je (při znalosti jeho vkusu založené na srovnávací metodě) soukromým měřítkem hodnocení daného titulu. Ovšem potom … Napište nám o tom něco, jestli se Vám chce.

 |   |  Odpovědět
Lobo  |  19. 07. 2005 21:04

No, panove, nechci obhajovat uvahu o aritmetickem prumeru, ale taky zrovna moc nechapu, proc je vysledne hodnoceni 7, kdyz "vetsina" charakteristik je hodnocena lepe... obzvlaste kdyz byl imho primarni aspekt hry, tj. hratelnost, ohodnocen 9...

 |   |  Odpovědět
Martin Demiger  |  19. 07. 2005 22:27

Jde o titul, který nenabídl de facto nic nového - menší zlepšení co do grafiky počítat nemůžeme. A pokud jsem se podíval správně, tak byl hodnocen podobně jako předchozí titul od Unknown Identity - JENŽE už byl druhý a nepřinesl nic objevného... proto "jen" sedmička. Nevím, mě to připadá vcelku logické

 |   |  Odpovědět
PoselSmrti  |  05. 01. 2006 23:51

Zdar!
Píšeš tu, že v skutočnosti NiBiRu neprinieslo skoro nič nového - do istej miery súhlasím, ale vyvojári urobili isté pokroky v game engine, kde bolo implentetované 3d postavy, čož je obrovský pokrok voči 2d (ja to myslím z pohladu programátor, aby bolo jasne), a inak si myslím, že 3d postavy so sebou nesú aj niečo viac... Takže isto tu bude nejaký ten nový prínos.

 |   |  Odpovědět
Poland  |  22. 07. 2005 14:33

Pliiissss Ma ktos saeva do Nibiru po wejsciu do JASKINI ??? plis bo wybija mnie na pulpit moj mail to emperial@poczta.fm . Ta jaskinia to jak by 2 level ....

 |   |  Odpovědět
týuiu  |  22. 08. 2005 08:40

y

 |   |  Odpovědět
swarofgirl  |  27. 02. 2006 10:58

Nemáte prosím nekdo češtinu na nibiru? Stáhla jsem si to v angličtině a nemůžu to ani hrát,protože tomu nerozumim....

 |   |  Odpovědět
kretén  |  26. 08. 2007 21:30

náhodou nemám

 |   |  Odpovědět
SacRoS  |  01. 01. 2007 21:27

ty sis to stahla? to tady radsi ani nerikej.... s tim ti myslim nikdo nepomuze... Kup si to jako my vsichni, za tu cenu to rozhodne stoji... (posla smrti mam na level dvd a stalo me to jen neco malo pres 100) ckej reedici...

 |   |  Odpovědět
stamperlik  |  18. 08. 2007 11:38

sa spamataj kamo....ved ty si totalne jebnuty

 |   |  Odpovědět
LPLPLL  |  29. 11. 2007 19:56

hledam cestinu do NIBIRU. stahl jsem si hru ve spanelstine

 |   |  Odpovědět
J0hny_N$$_P$3  |  28. 05. 2008 19:45

ja zase v rustine...kdyby mel nekdo cestinu na NIBIRU-POSEL BOHŮ....napiste mi na icq prosim...279-123-302

 |   |  Odpovědět
i.č.  |  01. 03. 2008 14:58

jsem v Mexiku hluboko pod zemí. zbírám 3. sošku a nemůžu přít na heslo který se musí zadat aby soška šla sebrat. můžete mi pomoct??

 |   |  Odpovědět
rimnacova1  |  08. 05. 2008 01:01

to bych taky potřebovala ,má se tam nastavit 2004 ale nevím jak na mapce je to znázorněné ,ale nepochopila jsem to ,tak až na to přijdeš dej vědět

 |   |  Odpovědět
Jája  |  22. 05. 2008 21:41

Rada- na první kotouč nastav jednu čáru ,na druhý oko,na třetí čtyři tečky.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor