no HoU neni spatna hra, ale rozhodne ma sve mouchy...co se tyce pribehu, me osobne byl mnohem sympatyctejsi ten ze SoU a ne dalsi zachranovani sveta pred nejakym demonem...jako by tvurci od dob Diabla1 neumeli vymyslet nic jineho...
obtiznost souboju je smesne lehka i na predposledni nastaveni...mozna zalezi na povolani, ale fighter ani shadowdancer nemel problemy - taky to souvisi asi s tim, ze od 2he kapitoly behate se zbrani +10, hasted, trueseeing, regenerating s elementarnim dmg a rezistenci na magii...
40 lvl - to opravdu nevim co tim navrhari mysleli...v singlu, pokud hrajete normalne nemate nikdy sanci 40.lvl dosahnout...kdyz zacnete na 15lvlu skoncite nekde na 25 a pokud zacnete od 20 lvlu tak horko tezko dosahnete 30....pro multiplayer je to sice vyzva, ale zatim jeste dost dlouho nerealizovatelna...
grafika...sice vic polygonu, ale vsechno ve tme ;] na SoU bylo videt jak si s tim pohrali [taky to delali nadsenci a ne tvurci NWN], tady jen nafrkali lokace ...
takze jedine vetsi plus co jsem zaregistroval, bylo pridani ruznych logickych problemu a podobnych vychytavek...hazeni katapultu rulez ;]] a taky reakce nekterych NPC na vasi slavnou minulost + stara znama NPC a samozrejme dost veci tykajici se hlavne multiplayeru
vysledne hodnoceni, kdyz prihlednu k rozsireni moznosti pro multiplayer 8/10