Recenze: Prince of Persia: The Forgotten Sands – ke kořenům

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 7

Diskuze k článku

Anonym  |  29. 07. 2017 15:33

Takže začnu klady:
- Docela pěkný design
- Návrat k osvědčené klasice
- Princ může umřít (narozdíl od 08)
- Rébusy
- Nástrahy
- Nové nápady - kostky, magie apod...

Zápory:
- Absolutně zbyteční nepřátelé, kteří slouží jen na doskok - např. čaroděj, který vypadá jako atrapa egyptského Anubise nebo doskakovací ptáci
- Zmražovaní vody, opět zbytečné
- Skok s teleportací - opět zbytečné, navíc funguje jen v přítomnosti nepřátel
- Oprava nehmotných kusů stavby - opět absolutně zbytečné a jen to zhoršuje hratelnost
- Krátká hra
- Hlavního bosse Ratashe zabijete během chvíle, a pak bojujete proti bratrovi
- Kamera
- Pohyby

 |   |  Odpovědět
Bizzy  |  29. 05. 2010 09:34

Ale co jsem měl možnost vidět poslední gameplay video, tak to bude pěkná pakárna. Autor tady nakonci zmiňoval hudbu, jak je dobrá, ale podle mě je ta hudba otřesná na godsmack z WW to nemá. Souboje, jak autor zmínil je běs a hrůza. Dyť to opravdu ani soubojemi nazvat nedá. Enemy tu jsou jenom pro parádu. Další věc chození po trámech u toho jsem se strašně smál. Chodí po nich ještě rychleji, jak normálně na zemi a navíc ani nemusíte vyvažovat hl. hrdinu, jak bylo zvykem z předchozích dílů. Další výtka jsou scripty co krok to nějaký script např. šípy létající od nikud. Jediný, co beru jako plus je asi jenom to zmražení vody. Aspoň nějaká novinka. Jinak je to nudné stereotypní nic nového čím by mě hra uchvátila na tolik, abych uvažoval o tom si ji zahrát.

 |   |  Odpovědět
thejirka  |  20. 05. 2010 15:21

Může mi autor vysvětlit proč se pořád naváži do minulého dílu PoP s cel-shade grafikou?! Podle mě se celkem povedl a byla to změna oproti tomu se pořád opakovanému prostředí.

 |   |  Odpovědět
20. 05. 2010 16:06

Navážím se? Nepřišlo mi, v podstatě jsem jen vytknul problém cel-shadového prince, a to občas až přílišnou zautomatizovanost pohybu. A pravda, některé pubertální hlášky hlavního hrdiny. Zbytek byl jen pro zvýraznění odlišení posledního restartu série od trilogie s písky času.

Mě se Prince of Persia líbil, rozhodně grafikou a prostředím. Jen škoda, že jako hra to byla poměrně nuda - viz recenze http://www.doupe.cz/Recenze-Prince-of-Persia--rozpacita-pohadka/a-132002/default.aspx V tomto (zásadním) ohledu jsou na tom Forgotten Sands daleko líp.

 |   |  Odpovědět
thejirka  |  20. 05. 2010 18:02

Je pravda že u toho minulého byly ty pohyby dosti z automatizované ,ale na druhou stranu ta cel-shadová grafika taky má svoje pro a proti. U mě však výhráva pro nad proti.Možná proto že už jsem měl trošku dost té palácové grafiky. No a tím pubertálním princem se asi snažily autoři hru podlemě spestřit. Bohužel jsem nehrál toho nového,tekže nemůžu posoudit ,ale ty „mladíkovy” keci nebyly až tak zahození. Aspoň ten princ nebyl tak strašně dobrý nebo strašně zlý.

 |   |  Odpovědět
22. 05. 2010 10:52

a pubertální hlášky autora nevadí?

"uvězněné starobylé zloTM"
"kdy se něco kardinálně pose…"

 |   |  Odpovědět
23. 05. 2010 00:04

Jistě, že nevadí, protože nejsou pubertální, ale je to přimo krystalická esence humoru (ehm ehm).

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor