Recenze: Prince of Persia: The Sands of Time - orientální (r)evoluce

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 11

Diskuze k článku

vera  |  08. 03. 2007 14:26

Dohrala jsem hru drakan a tesila jsem se na tuto hru ale vubec me to nezaujalo, nelibi se mi prave to ovladani.Ve hre drakan to jde super a neda se to vubec k princi of persia prirovnat.Tady jsem vlastne ani nezacala a uz jsem skoncila.Bohuzel.Takze bych tuto hru moc nevychvalovala mozna grafika je super ale tot vse.

|   |  Odpovědět
úžasná hra  |  18. 06. 2009 14:43

Prince jse včera dohrála a podle me je to naprosto ´úžasná hra, jedna z nejlepších jaky sem kdy hrála. Ta hratelnost si myslim že neni zas tak hrozna mě se zdá normální. A ty souboje s tema potvorama jsou taky super, pokaždý sem si to vždycky užívala hlavně po dalších kolech kdy jsem se to líp naucila. Prostředí je naprosto úchvatný, a vracení času je taky super a hodně se to da využít. Akorat občas ta kamera no, je fakt že se někdy při souboji dostane zrovna za palmu nebo za trám a zrovna neni vubec nic vidět..ale tak to by byl jen takovej detail. Mě ta hra teda naprosto nadchla, Princ a Farah jsou sympatický a vůbec celý ten příběh je moc krásný. Ode mě má za 1!

|   |  Odpovědět
Johny  |  10. 03. 2005 15:40

Pánové a dámy čtu Vaše články a jsem překvapen jak všem jde ovládání klávesnicí POP - The Sands of Time, jsem začátečník ve hraní na PC, tato hra mě upoutala svou grafikou, proto jsem se rozhodl si ji obstarat a pokusit se ji zahrát , bohužel nemilé překvapení bylo v ovládaní prince samotného, už sám začátek kdy má princ vyskákat z uvěznění mezi závalem a zavřenými vraty byl pro mne těžký, bohužel jsem nedokázal opustit toto uvěznění, neznám všechny možnosti v ovládání. Bylo by možné poradit co stím? stále věřím že je to skvěle hratelná zábava, proto předem dík za radu.

|   |  Odpovědět
pipin  |  14. 01. 2005 13:17

Prince jsem předevčírem dohrál a líbil se mi, atmosférou je to hodně podobné Princovi 1 a 2 (však ti byli časem taky pořád o tom samém, jen si vzpomeňte). Tady je ta variabilita pořád slušná, souboje jsou dynamické a tím že nepřátelé jsou trvale v přesile i dovcela napínavé. kamera mi tak hrozná nepřijde, to že bych zemřel kvůli kameře se mi za celou hru stalo snad jednou. Těším se na Warrior Within!

|   |  Odpovědět
Cancer  |  19. 05. 2006 14:56

Ahoj Pipine ! Můžeš mi prosím Tě poradit jak dál, zasekl jsem se na 33% hry a nevím jak dál. Lítám po místnosti jak vsteklí a nevím kudy kam. Dík Cancer

|   |  Odpovědět
Radka  |  17. 03. 2008 14:11

já se ani nedivím že nevíš jak dal když napíšeš vsteklý místo vzteklý....

|   |  Odpovědět
Ghuul  |  26. 02. 2004 13:30

Ackoliv nejsem prislisnym priznivcem her stylu Tomb Raider, tak PoP:SoT me opravdu chytnul (mozna ze zacinam byt senilni a zanedlouho sahnu i ktomu Tomb Radiderovi :) ).

Ad grafika : na to ze muj pocitac uz dnes nepatri ke spickam (komplet asi 2 roky stary) se hra dosti obstoje hybe a grafiku jsem si mohl dovolit dat az na 1280x960 a vypnul jsem pouze trilinearni filtrovani na bilinearni. Vyjimkou jsou pouze pasaze kde je hodne particle efektu - napriklad pokud se mi pres cely obraz zobrazi onen "gejzir" kde si clovek muze ukladat hru je poznat viditelne, ze toho ma kompik dost. Jinak si nemuzu opravdu stezovat a grafika se mi libi. Takze se ztotoznuji s autorovym hodnocenim - 9/10.

Ad zvuky : Tady bych mozna uvital vetsi zvukovou rozmanitost "hekani a rvani" potvor a mozna i rozmanitost zvuku pri borceni ruznych objektu. Napr. nevim jestli se nepletu ale borceni drevenho tramu melo uplne stejny zvuk jako zborceni kamene rimsy - 7/10

Ad hudba : Tak pokud by hudba hrala i v "klidnych" pasazich a bylo by o neco vice motivu, tak bych byl maximalne uspokojen - 8/10

Ad hratelnost : Z pocatku se mi take moc kamera nezamlouvala, ale nastesti jsem zvykly z jinych her (Residen Evil, Silent Hill), takze mi to tak neprislo a spise bych mozna jeste navic uvital v urcitych momentech fixni kamery, protoze pravdou je ze se mi obcas pri soubojich dostala kamera mimo zaber a to nekdy i komplet mimo herni prostor (no aspon si clovek mohl prohlednout jak vypada cely level :) ).
Ovladani nemam co vytknout a cloveku rychle prejde do krve - mozna az moc, takze prave kvuli tomu se pak jiste "akrobaticka komba" stavaji dosti rutini zalezitosti (pokud neni clovek uplne levej). Ovsem je treba priznat ze autori jdou na hrace pomalu a obtiznost takovych kombinaci stupnuji, takze ma kazdy dostatek casu se na to pripravit.
Souboje povazuji za mene zdarilou slozku i kdyz vizualne a co do dynamiky je to zabava. Problem vidim jedine v tom, ze tak jak se stupnuji akrobaticke kombinace tak se nestupnuji kombinace nutne pro zabiti utocnika, takze vam nakonec staci skoro pouze dve (aspon doufam zatim jsem cca v 80% hry), ktere plati pokazde na jinou potvoru a to 1. vyskok pres nepritele a seknuti a nasledne dobyti dykou na zemi (v pripade nekterych potvor je nutne jeste "nabrat vysku" pomoci odrazu od steny) a 2. odraz od steny a "sipka" s mecem do nepritele a nasledne dorazeni dykou. Vzdy je tedy dobre se drzet blizko nejake steny ci objektu od ktereho se clovek muze odrazit. Obrana je dle meho nazoru az moc ultimatni a neni moc momentu kdy by vas nepritel dostal ve vasem defenzivnim postoji do kolen (osobne si vzpominam snad jenom na jeden a to mozna jeste byla moje chyba pri zmacknuti toho spravneho cudlu na ovladaci :) ). V podstate se mi pri soubojich jenom malokrat stane ze bych potreboval vracet cas, jiste je ale dulezite si v kazdem miste souboje najit nejakou pozici kde je vyhled kamery na okoli co nejlepsi. V soucasnem stavu kde jsem (cca 80% hry), uz pro me souboje jsou jenom vitanym zpestrenim (coz je skoda). Hratelnost tedy pro me 8,5/10.

Zavere : ackoliv jinak hry podobneho zanru hraji velice omezene, tak PoP:SoT me opravdu nadchnul.... Urcite doporucuji se prokousat se pres mozne prvotni nezdary pri ovladani a problemy s kamerou a hru si zahrat.

|   |  Odpovědět
Stepas  |  22. 02. 2004 22:31

Jsem asi ve tretine teto hry a nemuzu si ji vynachvalit. Je to opravdu velmi povedena hra. Byla tu kritika ohledne ovladani a kamer. I me se ze zacatku zdalo, ze s tim budou docela problemy, ale uz jsem se s tim szil a nedela mi to zadne problemy. Jde asi jen o to naucit se to ovladat. Pokud se pres to dostanete, urcite vas tato hra nezklame a ceka vas mnoho hodin perfektni zabavy. Hratelnost bych totiz hodnotil na vybornou.

|   |  Odpovědět
pl  |  25. 01. 2004 23:40

Na tuhle hru jsem se těšil, protože Prince 1 a 2 patří k mým nejoblíbenějším starším hrám. O to větší bylo bohužel mé zklamání. Ovládání na PC jen s klávesnicí a myší je příliš komplikované - ani po několika hodinách jsem se s tím nesžil a často zbytečně umíral po všemožných pádech. Přibývající hordy nepřátel vedou k stále delším a nudnějším soubojům - smrt je běžná věc, pokud se nekliká myší takovou frekvencí, že se rozpálí do ruda. Grafika je zpočátku nádherná, ale i to zanedlouho  omrzí. Kamera má řadu chyb a výhled je někdy zakryt ve chvíli, kdy je to nejméně vhodné - následuje rychlá smrt. Zvláštní věc - po zdolání úrovně se nedostavuje žádný pocit uspokojení jako u Princů 1 a 2, ale spíše bolest prstů po klikání myší a mačkání tlačítek klávesnice. Výsledek - pocit nudy a dřiny místo radosti ze hry. Nakonec jsem naprosto frustrovaný hru asi po třetině odinstaloval. Předchozího Prince 3D jsem nehrál, protože mne varovaly zdrcující kritiky, tuhle hru jsem zkusil, protože hodnocení byly výrazně lepší. Mám ale pocit, že má hra v líbivějším kabátě přesně ty samé problémy, které byly vyčítány Princi 3D.

|   |  Odpovědět
Jiří Čejchan  |  28. 12. 2004 14:15

Zdravím Tě Pl,

nového Prince neznám, ale píšeš, že se Ti líbil Princ 1 a 2.  Mám na Tebe velkou prosbu: mé děti 8let hrají Prince velmi rádi a buhužel vždy skončí u nápojů s písmeny, kdy mají sestavit nějaké heslo. Jsou již z toho velmi nešťastný. Prosím Tě poraď jak dál.

Díky, díky, ......

Jirka

|   |  Odpovědět