Ackoliv nejsem prislisnym priznivcem her stylu Tomb Raider, tak PoP:SoT me opravdu chytnul (mozna ze zacinam byt senilni a zanedlouho sahnu i ktomu Tomb Radiderovi :) ).
Ad grafika : na to ze muj pocitac uz dnes nepatri ke spickam (komplet asi 2 roky stary) se hra dosti obstoje hybe a grafiku jsem si mohl dovolit dat az na 1280x960 a vypnul jsem pouze trilinearni filtrovani na bilinearni. Vyjimkou jsou pouze pasaze kde je hodne particle efektu - napriklad pokud se mi pres cely obraz zobrazi onen "gejzir" kde si clovek muze ukladat hru je poznat viditelne, ze toho ma kompik dost. Jinak si nemuzu opravdu stezovat a grafika se mi libi. Takze se ztotoznuji s autorovym hodnocenim - 9/10.
Ad zvuky : Tady bych mozna uvital vetsi zvukovou rozmanitost "hekani a rvani" potvor a mozna i rozmanitost zvuku pri borceni ruznych objektu. Napr. nevim jestli se nepletu ale borceni drevenho tramu melo uplne stejny zvuk jako zborceni kamene rimsy - 7/10
Ad hudba : Tak pokud by hudba hrala i v "klidnych" pasazich a bylo by o neco vice motivu, tak bych byl maximalne uspokojen - 8/10
Ad hratelnost : Z pocatku se mi take moc kamera nezamlouvala, ale nastesti jsem zvykly z jinych her (Residen Evil, Silent Hill), takze mi to tak neprislo a spise bych mozna jeste navic uvital v urcitych momentech fixni kamery, protoze pravdou je ze se mi obcas pri soubojich dostala kamera mimo zaber a to nekdy i komplet mimo herni prostor (no aspon si clovek mohl prohlednout jak vypada cely level :) ).
Ovladani nemam co vytknout a cloveku rychle prejde do krve - mozna az moc, takze prave kvuli tomu se pak jiste "akrobaticka komba" stavaji dosti rutini zalezitosti (pokud neni clovek uplne levej). Ovsem je treba priznat ze autori jdou na hrace pomalu a obtiznost takovych kombinaci stupnuji, takze ma kazdy dostatek casu se na to pripravit.
Souboje povazuji za mene zdarilou slozku i kdyz vizualne a co do dynamiky je to zabava. Problem vidim jedine v tom, ze tak jak se stupnuji akrobaticke kombinace tak se nestupnuji kombinace nutne pro zabiti utocnika, takze vam nakonec staci skoro pouze dve (aspon doufam zatim jsem cca v 80% hry), ktere plati pokazde na jinou potvoru a to 1. vyskok pres nepritele a seknuti a nasledne dobyti dykou na zemi (v pripade nekterych potvor je nutne jeste "nabrat vysku" pomoci odrazu od steny) a 2. odraz od steny a "sipka" s mecem do nepritele a nasledne dorazeni dykou. Vzdy je tedy dobre se drzet blizko nejake steny ci objektu od ktereho se clovek muze odrazit. Obrana je dle meho nazoru az moc ultimatni a neni moc momentu kdy by vas nepritel dostal ve vasem defenzivnim postoji do kolen (osobne si vzpominam snad jenom na jeden a to mozna jeste byla moje chyba pri zmacknuti toho spravneho cudlu na ovladaci :) ). V podstate se mi pri soubojich jenom malokrat stane ze bych potreboval vracet cas, jiste je ale dulezite si v kazdem miste souboje najit nejakou pozici kde je vyhled kamery na okoli co nejlepsi. V soucasnem stavu kde jsem (cca 80% hry), uz pro me souboje jsou jenom vitanym zpestrenim (coz je skoda). Hratelnost tedy pro me 8,5/10.
Zavere : ackoliv jinak hry podobneho zanru hraji velice omezene, tak PoP:SoT me opravdu nadchnul.... Urcite doporucuji se prokousat se pres mozne prvotni nezdary pri ovladani a problemy s kamerou a hru si zahrat.