Recenze: Prince Of Persia: Warrior Within – zvrhlost je in

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 48

Diskuze k článku

nowaco  |  10. 07. 2006 11:14

Mohl by mi nekdo poradit kam se ukladaj savy???

 |   |  Odpovědět
Jou black  |  19. 07. 2009 15:09

ahojj mohl bych poprosit o navod u tech deveri??jak si tam stoupnu na tem ctverec a dvere na konci chodby se otevrou nevim jak mam spomalit ten cas...a mohl bych jeste poprosit o ovladani ty triki???tu hvezdici dozadu atd...prosim odepiste na email www.foxitaxi@seznam.cz dekuji

 |   |  Odpovědět
Petr S.  |  07. 06. 2006 18:58

Nazdar vsichni. Pucil sem si Prince od kamose a nainstaloval. Kdyz sem hru spustil tak slo vsechno normalne, na lodi sem to zvladl. Ale jak pak ztroskotam a budu mit jenom tu palici, tak zacina muj problem. Od teto chvile je tam totiz pohybliva kamera, ale me se toci furt dokola. Nejde to ani vycentrovat (F), ani nic. Zkousel sem vsechno v nastaveni, ale nic. Trochu se s tim de hybat, ale jak prijde na skoky, tak je to hruza. Taky de chodit s tou druhou kamerou (Q), ale to je casto dost vo hubu. Zkousel sem to i preinstalovat a vsechno. Fakt nevim co s tim, pomozte pls. Predem diky. Petr S.

 |   |  Odpovědět
Shorty  |  21. 01. 2005 18:57

Muze mi nekdo pls poradit ? mam prostorovy zvuk 5+1 ale ve hre  WW  mi zvuk blbne napr pri ukazkach je zvuk dost potichu a  ve hre nejsou napr slyset kroky ale de slyset jen sekani mece ve hre sem zkousel ruzne nastaveni zvuku ale nic !! nevite co stim ?

 |   |  Odpovědět
Alan Jarrar  |  22. 01. 2005 11:06

Zkousel jste se divat do readme nebo na ofic. stranky zda je vase zvuk. karta podporovana? Mate nejnovejsi ovladace pro zvuk kartu? Vic me bohuzel nenapada, protoze pokud vim, tak zatim nevysel zadny patch

 |   |  Odpovědět
ShaguaR  |  11. 01. 2005 21:48

IMHO jednou z najlepsich 3rd person akcnych hier je Blade of Darkness, dohral som to asi 6x, velke plus pre mna bolo prave tolko diskutovane "gore" (v podstate len realita - na Discovery jasne prevadzali, ze nie je problem rozseknut nebohu svinku napoly jednou ranou mecom z 12. storocia). Warrior Within by som si chcel kupit, ale nie som si isty ako znesie porovnanie s BoD, najma co sa tyka bojov, napr. Sands of Time ma velmi nechytilo. Momochodom, som prijemne prekvapeny, aku kultivovanu diskusiu tu vediete, ste asi najcivilizovanejsi herny web v CZ i SK.

 |   |  Odpovědět
VeganWartime  |  29. 12. 2004 13:17

Ahoj, chtel bych jen predem rici, ze jsem dohral SoT, lec WW jsem zatim nehral. Presto bych rad vyjadril autorovi recenze podporu a pod jeho letmymi naznaky ironie a sarkastickych prirovnani jsem si presne dokazal predstavit co tim - co pise - mysli. Opravdu, tahle "chlápakovost" hridnů her, ta superkrvelačnost a hudba v podobe pseudotvrďáckých ytarových riffů o kterých se zde píše je ted lehce bagatelizovatelná do kolonky kýč. Upřímně jsem se recenzí bavil,.. a autorovi za ní děkuju.

btw: tesim se az WW dorazi i ke mne a ja si pote budu moci udelat vlastni nazor, tato moje reakce byla spise vyjadreni jake si letme podpory autorovi. (po precteni casti diskuze)

btw2: to je dabelsky nadpisek s tim kubrickovym Osvicenim :)

 |   |  Odpovědět
Alan Jarrar  |  29. 12. 2004 15:31

Dekuji

jinak - ano, Kubrick je dabelsky - v nekterych scenach v Princovi na me onen stary zapraseny palac pusobil stejne strasidelne jako ono staré sídlo z Osvíceni

 |   |  Odpovědět
Blueman  |  27. 12. 2004 22:49

Podle mě je novej princ naprosto skvělej, supr souboje,skvělá hudba,temná atmosféra prostě všechno.

na send of the time mi vadilo že s postupem času začala být hra strašně lineární  což warrior withing neni hru zpestřují hlavně bitky s bossy.

Jediný co mi vadí je debilní kamera. 

 |   |  Odpovědět
bubak  |  26. 12. 2004 00:02

Dá se u téhle gamesy použít gamepad?

 |   |  Odpovědět
KUFI  |  28. 12. 2004 11:23

Samozrejme. Bez nej to ani neskousej.

 |   |  Odpovědět
Mr. Wáwra  |  28. 12. 2004 12:00

náhodou PoP: Sands of Time se mi hraje na klávesnici skvěle.

 |   |  Odpovědět
KUFI  |  28. 12. 2004 21:04

Zdravime Herr Wawru
Tak co HL2 ?

 |   |  Odpovědět
Mr. Wáwra  |  30. 12. 2004 11:56

Zdravim KUFIho (alebo Dr. Klitorise? :).

HL2 dohranej, je to fakt užasná hra, asi nejlepší co jsem hrál, Silent Hilly prominou. Dneska snad dopíšu recenzu na můj wep (wawra.chytrak.cz)

 |   |  Odpovědět
KUFI  |  30. 12. 2004 16:43

Konecne nekdo odhalil mou novou identitu Ale nikomu ani muk
Ja sem zatim asi v pulce (prace E!E ) , je to pecka. Ostatne, to bylo jasny uz predem.
A odkud si ho nakonec splašil? Z ty anglie? Nebo z XZONu ?

 |   |  Odpovědět
Mr. Wáwra  |  30. 12. 2004 17:27

Tvůj styl psaní o SH, MGS a PS3 tě prozradil

No, sice to mělo všechny předpoklady bejt pecka, ale já radši byl trochu skeptickej. Nakonec mě hra neuvěřitelně mile překvapila.

Nakonec to mám z Xzone, nějak se zadrh otec (prostě nedovolil). Ale nelituju ani halíř!

 |   |  Odpovědět
ItchY  |  22. 12. 2004 20:21

Nevim nevim, skoro se vším v recenzi musím nesouhlasit.. obtížnost je podle mě naprosto hratelná, až na hard začaly problémy. Na zbylý dvě možná otravovali bossové páč než člověk příde na to jakou taktikou je hrát tak to trvá.

Komb je zhruba třikrát nebo i víckrát tolik než autor napsal, když vezmu všechny jednozbraňový komba a jejich odvozeniny, všechny dvouzbraňový komba plus několik typů hození zbraně, plus to že je dost rozdíl jakej typ zbraně máte zrovna v rukách, dál všechny akrobatický matrixkomba typu běhání po zdech a následný velekomba kterýma najednou rozsekáte tři nepřátele na hadry, 180ky kolem sloupů atd, atd... prostě je toho SPOUSTA a boje se dají vést několika dosti odlišnejma způsobama.

Atmosféra je podle mě naprosto dokonalá. Vemte si že od konce minulýho dílu uběhlo pár let během kterejch princ nedělal nic jinýho než že se snažil všemožně zdrhnout před Dahakou, a občas možná nějaká ta válka proti kdovíkomu. Nevim nevim ale takovej život člověka docela změní, a řek bych že z gentlemanskýho aristokrata se stane přesně takovále bytost co se s vůbec ničím nepáře a holt jde tak nějak přes mrtvoly.

Od atmosféry se odvozuje i ta krvavost. Když je jednou temná atmosféra a hrdina kterej nemá co ztratit, nemohlo to ani dopadnout jinak, řek bych. Jinak, oboje se dá vypnout, jak krev tak i ten bullet time, takže ovlivnit hodnocení by to nemělo.

Největší výtku bych měl k hodnocení muziky. Vážně si dokážete k tomuhle krvavýmu předsatvení na monitoru představit adekvátnější kulisu? Já ne. Nevim jak by vypadala nějaký orientálně laděný téma na pozadí zpomalenýho záběru prince oddělujícího hlavy dvoum nepřátelům najednou:) Taková muzika by se hodila možná k částem kde ve hře většinou žádná muzika není, tzn tam kde nejsou žádný bitky. Ale takhle se mi to zdá lepší, protože hra pak vypadá jako kdyby každou chvíli očekávala něco špatnýho, tak nějak to dotváří atmosféru.

K atmosféře, vážně vám přišla hororová? Tohle mi taky dost nesedělo.. jo, možná tak úplně první animace, a pak možná moment kdy si princ nasazuje masku. Jinak bych řekl že hororovou atmosféru nenavodíte, všude je krásně vidět, princ není zrovna bezbrannej vzhledem k tomu že s sebou pořád tahá metr dvacet solidní oceli. Scény s dahakou nejsou ani tak hororový jako spíš hektický, na nějaký budování atmosféry prostě není čas.

Podle mě jediným vážným problémem je její ovládání. Osobně nechápu proč si ta hra furt zachovává ten divnej konzolovej systém. Kamera sama o sobě je podle mě výborná, ukazuje až na vyjímky všechno co potřebujete vidět, a většinou docela zdařile kopíruje filmový záběry. Chyba je v ovládání, který je na ní závislý. S analogovým ovladačem by to šlo docela překousnout, ale omezení jenom čtyřma (nebo vlastně osmi) směrama je dost nesnesitelný a princ si tak dost často dělá co chce. To podle mě dost ubírá na atmosféře.. člověka to nutí hrát třeba desetkrát znova tu stejnou předlouhou scénu úniku před Dahakou jenom kvůli tomu že těsně před koncem se princ rozběhne úplně nesmyslným směrem a skončí buďto Dahakovi v pařátech nebo aspoň v propasti. V příštím díle by si konečně mohli všimnout toho co všechny štvalo na obou dílech a přidat jednu položku do nastavení pro chudáky bez analogovejch gamepadů.

Já už toho nechám..:)

=ItchY=

 |   |  Odpovědět
ItchY  |  22. 12. 2004 20:24

Ještě moje soukromý hodnocení (po třech projití celou hrou): 92%.

Jediná výtka je zdrbaný ovládání.

=ItchY=

 |   |  Odpovědět
Koblifac  |  22. 12. 2004 17:35

Souhlasim s Pcsoftem, taky jsem hru dohral, ale teda jen ten konec s vsema 9ti life upgradama.

Kdyz se zamyslim nad temnymi stankami hry, jak je prezentuje recenzent, tak nesouhlasim ani s jedinou. Akcni prostredi a prilis? Proboha ja jsem mel pocit ze toho mohlo byt jeste vice, bossove byli super. Hudba uplne skvela.

Dezorientace nehrozila, obcas me stvala kamera kdyz jsem prebihal ze jednoho pohledu do druheho, ale to je na chlup stejne jako v predchozim dile ale stalo se mi to menekrat. Takze jasne zlepseni. Malo savu? Mel jsem pocit ze jich bylo uplne akorat. Nekdy jsem prosel 4 bez problemu, nekdy jsem musel loadovat.

Malo mist na doplneni energie? No vzhledem k tomu, ze pri kazdem zabiti protivnika se dal dostat pisek, tak pri kazde rane kterou jsem potencialne dostal (pouzival jsem i prave tlacitko mysi - takze jich moc nebylo) se da vratit cas zpatky, nebo zastavit nebo podobne. Pisku bylo az az.

Obtiznost? Zacal jsem hrat ted na hard a nestezuju si vubec.

Pohadka se vytratila? To je jen dobre, pze kdyby to tak zustalo tak by to byl datadisk.

A co se slozitosti komb tyce, nechapu jak se nekomu mohou zdat slozite maximalni stisknuti cca 4 tlacitek v urcitem danem poradi.

Toz tak.

 |   |  Odpovědět
LuKE  |  21. 12. 2004 16:28

To si děláte legraci, dyt ta hudba je naprosto skvělá!

 |   |  Odpovědět
Alan Jarrar  |  21. 12. 2004 19:03

Z mého pohledu by byla skvela, kdybych mel v ruce nejakou novou akci Toma Clancyho, nebo Dooma3, ale zde mi hudba (tedy typ hudby zvoleny k teto hre) vubec nesedela. Ale je to samozrejme muj nazor, necekam, ze se se mnou budete vsichni souhlasit

 |   |  Odpovědět
KUFI  |  21. 12. 2004 21:29

Vubec ho neposlouchejte! Hudba je na tyhle hre jedna z nejlepsich veci! Maji ji na svedomi GODSMACK a nema chybu. HC/Metal s arabskyma prvkama je genialni kombinace, ktera mi k novymu Princovi s temnou imigí sedne a osobne sem velice zklamanej ze zaroven se hrou nevydal Ubisoft i OST(Original soundtrack)

 |   |  Odpovědět
Manfréd Kokot  |  21. 12. 2004 23:08

Ted ses teda projevil jako spravny IDIOT, ty herní vševěde. V klidu, ne??

Jinak WW je dobry, ale ta kamera

 |   |  Odpovědět
KUFI  |  22. 12. 2004 14:04

Nechapu cim sem se projevil jako spravny IDIOT. Me se ta hudba proste libi a dle myho soudu recenzent po tyhle strance hře křivdí.

 |   |  Odpovědět
Alan Jarrar  |  30. 12. 2004 12:57

Jen upresnim ad hudba - nehodnotil jsem hudbu samotnou, ale to jakym zpusobem mi seděla k příběhu a námětu hry +to jak mi vyhovovala pri soubojich apod...

 |   |  Odpovědět
Alan Jarrar  |  21. 12. 2004 23:19

No, nevim kde tam slysite arabske motivy??? Na arabske hudbe jsem vyrustal a posloucham ji (napriklad Chem Mami, Fajruz, Chaled, atd. ale to, co se podoba onem arabskym motivum jsou jen jakesi radoby orientalni jednoduche vyhravky loutny v kombinaci s tvrdým motivem (RIFFEM) nějakého stratocastera. Výsledkem je tedy spis cisty metal.

 |   |  Odpovědět
Die Arabian  |  22. 12. 2004 09:49

Jediné arabské motivy, které mám chuť slyšet, jsou ty, které bude hrát úplně poslední Arab na hromadném pohřbu všech Arabů, kteří na světě žijí. Do té doby buďme rádi, že skvělý metal, který hru, kterou jaksi z principu nehraju, je jen skvělý metal a ne nějaká orientální onanie. Konec teroru!

 |   |  Odpovědět
Die Arabian  |  22. 12. 2004 09:52

který hru, kterou jaksi z principu nehraju, provází, - omlouvám se, učinil jsem to z neuvědomělosti a mladické nerozvážnosti.

 |   |  Odpovědět
Manfréd Kokot  |  22. 12. 2004 11:55

Bez si radsi, prosim te, uklidit svuj detsky pokoj a neotravuj diskusi dospelych lidi! Primitive!

By the way - nevite nekdo jak na Dahaku? Moc se mi nedari

 |   |  Odpovědět
dospelak  |  22. 12. 2004 13:24

Kokote mas penej nick, zcela jiste plne vystihuje tvou osobnost. Co se hry tyce hry dal bych 2/10 byvilo me to 2 min (vcetne instalace).

 |   |  Odpovědět
..  |  20. 05. 2007 17:20

protoze ses CURAK!!!!

 |   |  Odpovědět
KUFI  |  22. 12. 2004 14:07

Prvky,RIFFY...to je uplne jedno. Kazdej vi co tim basnik chtel rict. Proste tam nekdo troubi na nakou arabskou fujaru a v kombinaci s ostrym zvukem elektrickych kytar to krasne lahodí mymu uchu. Neco jako "Wherever I May Roam" od Metallicy.

 |   |  Odpovědět
Chumbaba  |  21. 12. 2004 11:48

Naprosto souhlasím s autorem, že zvrhlost a brutalita je "IN".

Na druhou stranu si ale nejsem jistý, jestli je všechno tak, jak autor tvrdí. Tak například první prince, kterého jsme asi všichni hráli - copak se neproslavil těmi gilotinovými dveřmi, které prince překously s tak sugestivním zvukem? Nebo bodce vyjíždějící z podlahy? Jsem přesvědčený, že většina lidí, kteří kdysi starého prince viděli (a třeba ani nehráli), si z něj pamatuje tyto dva mimořádně surové způsoby usmrcení. Z toho dovozuji, že brutalita a smrt k Princovi patří od prvního dílu.

Další věc, která možná patří k dnešní době, je velmi lživá představa, že boje sečnými zbraněmi nemusejí být kruté a brutální. Tato představa pochází zejména z vysokorozpočtových rodinných filmů a la Jacksonův Pán Prstenů (jinak super filmy), kde za několik hodin bitev neuvidíme ani kapku krve. Doporučuji nám všem, kteří žijeme v područí vkusu "choulostivého" amerického publika, abychom si připomněli, že

1) lidé mají pohlavní orgány, všichni lidé jsou pod šaty NAZÍ (!!!)
2) boje, války a zabíjení jsou VŽDYCKY brutální a "zvrhlé", ano, často při nich létají kusy těl a vždycky teče krev.

Představa, že uděláme "nesurovou" a "nezvrhlou" hru, kde se lidé zabíjejí šavlemi je podle mě naprosto pomýlená.

 |   |  Odpovědět
Alan Jarrar  |  21. 12. 2004 13:25

Mate pravdu, ale i tak si myslim, ze prvni prince disponoval kouzelnou atmosferou pohadky a ona kousaci zbran, ktera prince rozpulila, byla proste mechanismus a princ si nedaval pozor Podle meho nazoru je vsak rozdil, kdyz je mirne nasili prirozene zobrazene (v jednicce - ostny, krev, bodnuti soupere - zablesk svetla, ktery signalizoval zasah) a je rozdil v tom, kdyz prince z persie chodi po lokacich jako Rambo a nemilosrdne zabiji, protoze (a takovy byl muj dojem) Z TOHO MA JAKUSI ZVRHLOU RADOST

Je pravda, ze predstava toho, ze vyrobime na pohled absolutne nenasilnou hru, ve ktere se zabiji bodnymi zbranemi je myslna, ale toto recenzi jsem chtel rict, ze je rozdil nasili zobrazovat a je rozdil se v nasili VYZIVAT

 |   |  Odpovědět
Silver Falcon  |  21. 12. 2004 16:20

Jen male rypnuti k bodu jedna:
Mas smozrejme pravdu, nicmene jista podbizivost v tomto pripade se neda poprit - ten kdo by zkusil jit do boje polonahy by si to priste velmi rad rozmyslel (kdyz uz jsme u realu, tak okolni prostredi take neni bez kaminku, trisek, trnu a dalsich veci ktere behem divokych manevru mohou poranit nekrytou pokozku :) ).

 |   |  Odpovědět
Jacek  |  01. 01. 2005 17:03

V panu prstenu bylo dost utatych koncetin i hlav, pravda, vetsina skretich a ti meli krev vpodstate cernou, takze mebyla moc videt. Z vlastni zkusenosti vim, ze po vetsim zraneni celkem dlouho trva, nez krev zacne tect (aspon kdyz sem prisel o pul prstu tak sem krev videl snad az za 5-10 sec. ale mozna sem vyjimka) a strihy ve filmech sou dost rychly. Vsichni taky byli dost obleceni a v tmavych barvach atd. Me by spis vadilo kdyby z nich krev strikala pres brneni a kdovi kolik vrstev hader a kuze.

 |   |  Odpovědět
pejik  |  21. 12. 2004 10:31

pekna recenze i prispevky.

mohl by nekdo objektvine posoudit, jak je to s ovladanim? na PC se hra primarne ovlada mysi + klavesnice a v demu jsem si mohl vyzkouset ze je to dost kostrbate, alespon zezacatku. chci si koupit redukci z PS2 ovladace a hrat PC verzi kvuli (pry) lepsi a plynulejsi grafice. je to pravda nebo je celkove lepsi zahrat si PS2 verzi na vetsi TV? dik ;)

 |   |  Odpovědět
Alan Jarrar  |  21. 12. 2004 11:09

Diky

Jinak jak je to s PS2 verzi nemohu bohuzel posoudit, avsak neco malo k ovladani - ano, PoP se ovlada mysi + WSAD + par dalsich klaves. Prince ma obcas mirne problemy pohybovat se tam, kam chcete vy. To prisuzuji neprilis zdarile kamere, ktera obcas trosicku vyvadi. Jinak vsak ocenuji kvalitu ovladani v bojich - tam se s novymi komby skutecne vyzijete

 |   |  Odpovědět
Lokutus  |  21. 12. 2004 11:33

Hraju to na PS2 a ovládání je v pohodě !

 |   |  Odpovědět
Lahve  |  21. 12. 2004 17:07

ovladani na PS2 je vyborne, comba se tvori postupnym stlacovanim ruznych kombinaci ctyr tlacitek, prvnim se urci druh utoku a dalsimi combo dotvori. Na PS2 verzi mi ale pripada zvuk osizen, aspon co se tyce zvuku pri souboji.

 |   |  Odpovědět
pcsoft  |  21. 12. 2004 10:00

PoP - Warrior Within (WW) jsem vcera dohral (oba konce), ale pri cteni teto recenze jsem mel pocit jako bych asi hral jinou hru nez jeji autor. PoP - Sands of Time (SoT) jsem hral take (oboje - tedy WW i SoT - na normal obtiznost) a musim nesouhlasit v nekolika vecech.

Je sice pravda, ze byl predchozi dil takovy barevnejsi, ale to je tak asi jedinne v cem se da souhlasit. Ponurost udelala WW velikou atmosferu. Dej je take mnohem propracovanejsi (i kdyz misty predvidatelny) nez byl "pohadkovy" pribeh v SoT. Dva alternativni konce ve WW jsou take novinkou.

To ze je ve WW mene skakani si taky nemyslim - napr. honicky s Dahakou nebo skoro zaverecna cast s maskou byly skakaci az az. Boje jsou vyvazene na aktualni schopnosti a kouzla Prince. Malokdy se mi stalo, ze bych umrel kvuli bojum - spise nekam spadnout, nedoskocit atd... Naopak dodnes si vzpominam na SoT a nektere masove bitvy (hlavne ke konci hry) kde se hrnuly desitky nepratel - a ja, bez moznosti se vylecit, jsem to hral i nekolikrat znovu a znovu, aby me nakonec zas jeden z poslednich dostal... Navic hodne bojum se ve WW da vyhnout (ale to slo vicemene i ve SoT, i kdyz asi ne v takove mire). Ukladaci fontanky jsou take rozmisteny rozumne - udrzuji hrace v napeti a vynucuji si tak co nejmene chyb. Pred obtiznymi lokacemi byva casto checkpoint - ale jestli tam je hrac zjisti az kdyz da Retry po Game Over a tak se s nimi neda moc pocitat, protoze se nijak neda zjistit, zda uz je hrac za checkpointem nebo ne.

Zaverem bych to shrnul - myslim si, ze je WW minimalne stejne dobry jako SoT (spise lepsi - atmosfera, dej, nova komba), takze komu se SoT alespon trochu libil, tomu se WW skoro urcite libit bude.

 |   |  Odpovědět
Lokutus  |  21. 12. 2004 10:58

Souhlasím s PCSOFTem!

Sice nejsem nějak daleko, ale připadá mi, že nový Prince dospěl. Rozhodně to není hra pro děti, jako Písky času. Až dohraju Killzone, tak se na něj vrhnu (ještě jsem nedohrál ani toho předchozího )!

P.S.: Za první díl série považuji Karateku. Ajajaj, to bylo slávy, když jsem jí tenkrát na Atari 800 dojel.

 |   |  Odpovědět
Alan Jarrar  |  21. 12. 2004 11:28

Jéé, Karateka je moje srdcovka TO BYLA SKVELA ZABAVA. V te dobe jsem mel A600 i 800 a Karateka byla jen pro 800 (alespon tusim, ze to tak nejak s Karatekou bylo).

 |   |  Odpovědět
Alan Jarrar  |  21. 12. 2004 11:02

Dobry Den Ponurost a desiva atmosfera dela opravdu svoje a povazuji to za jednu z nejvetsich kladnych zvlastnosti hry (v recenzi se je snazim emotivne licit, avsak ne zaporne ).

Jak tak ctu vas prispevek, musim uznat, ze jste byl o mnoho lepsi nez ja mne ta spousta nepratel skutecne delala problemy a obtiznost mi oproti SoT prisla daleko vyssi. WW je skutecne kvalitni zabavou, osobne jsem vsak mel lepsi dojmy ze SoT

 |   |  Odpovědět
pcsoft  |  21. 12. 2004 18:46

Predem se omlouvam, nechtel jsem svym prispevkem nejak srovnavat Vase ci moje schopnosti hrat. Spis upozornit na fakt, ze v SoT bylo naraz nepratel vic nez v WW (mozna jednodussich) - proto nechapu jak muzete psat o WW ze tam byla "SPOUSTA" nepratel...

Pokud si clovek dostatecne osvojil boj s jednou zbrani (coz ke konci byla nutnost) a zjistil, ze kombo E+E je skoro neubranitelne a jeste navic po tom lezi nepritel chvilku na zemi - coz mnohdy znamena rozdil mezi zivotem a smrti (vubec kdyz je kolem vic nepratel) - neni potom se souboji moc velky problem. Resp. ze v kouzle (jmeno si nepamatuji) "obrana + kratce R" se da znicit skoro jakakoli skupina protivniku (krom bosu) behem chvilky za 2 body pisku a pri tom se da nejaky ten pisek zase sebrat...

Ale asi to porad vypada jako kritika - to bych opravdu nechtel. Dokazu si predstavit jake to je hrat hru, protoze o ni pak musim neco napsat - a nasledne napsat neco "objektivniho" co by se libilo vsem. Nechtel bych byt na Vasem miste, ale o to snadneji se pak pisou pripominky .

 |   |  Odpovědět
Alan Jarrar  |  22. 12. 2004 23:19

V poradku, dekuji - naopak si vasich vytek cenim. Vzdy si rad vezmu k srdci vsechny pripominky ctenaru

 |   |  Odpovědět
xgandalf  |  21. 12. 2004 21:13

Tak mám to rozehraný a musím s tebou souhlasit. Atmosféra je pěkně hutná, tady je člověk celej vystresovanej, kde kdy na něj něco vyběhne. Holt každýmu sedne jeden styl.
K tý obtížnosti je to docela zajímavý - pravda je, že je to trochu jinej styl, než v SoT, takže kdo si přenesl návyky z předchozího dílu, tak by je měl možná rychle změnit. Skoro všechny recenze si stěžovali na nedostatek života, ale já to moc nepociťoval - z velkýho množství potvor i nádob vypadne písek, takže není až tak velkej problém zpomalit čas a pobíhat mezi něma - navíc na každýho hajzlíka funguje jinej útok - kdo zvládne dobře ovládání a komba, tak si souboje vyloženě užívá. Prakticky musím říct, že umírám ještě míň, než v SoT a jediná věc, která mi vadí, přetrvává z minulého dílu - blbá kamera, někdy opravdu udělá člověk chybu při skákání kvůli kameře.
Mimochodem, nevím proč, ale ukládací fontánky mi někdy přišly nesmyslně blízko sebe...

 |   |  Odpovědět
wahoo  |  21. 12. 2004 08:59

škoda ale i tak si ho koupim pod stromeček

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor