Recenze: Project Zero – Tentokrát se opravdu pos***te

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 4

Diskuze k článku

Andy77  |  21. 09. 2003 23:49

Project ZERO pro Xbox vyšel pod názvem Fatal Frame, ale port pro PC bych neviděl příliš růžově i přes skutečnost snadné konverze. Například Onimusha vyšel také pro PS2 a následně jako Genma Onimusha pro Xbox a PC verze nikde. Snad bych ještě u hry vypíchl fakt, že kdo miluje japonskou představu krásky, tedy něžnou dětskou tvář hrdinky, dlouhé  krásné nohy, bude o to více spokojený.....

|   |  Odpovědět
noname  |  18. 09. 2003 14:44

teda jestli je to alespoň trochu jak to popisuješ, tak je to bomba. Ta recenze je skvěle napsaná (odhaduji tedy že přesně v duchu hry), jenom nechápu hodnocení - to že pojem "temná stránka hry" je u hry tohoto žánru spíše "světlou stránkou" a stejně tak "velmi depresivní" je u hororu kladem, nikoliv záporem. Kdo chce nedepresivní hru, ať si spustí nějakou akčnost a nekouká na horor. A potom 7 8 9 7 10 mi dává spolu s popisem více než 8 a ne 7.5.

Škoda že nemám playstation - plánuje se portace na PC? Odkaz na výrobce vede někam do neznáma, tak nevím.

|   |  Odpovědět
Martin Zavřel  |  18. 09. 2003 15:11

Hra je k dostání i pro Xbox...

|   |  Odpovědět
Jan Spáčil  |  19. 09. 2003 14:55

Je to mnohem, mnohem horší než to popisuju:)). Ano co se týče atmosféry tak je to skutečně za plný počet jenže přeci jenom hratelnost sama trochu pokulhává a hodnota téhle známky je pro mě při hodnocení určující (dělá tak 50%). A v tomto ohledu znám přeci jenom lepší, resp. optimálnější kompromisi mezi hratelností a atmosférou (SH, SH2 částečně i RE). Zařadit "depresivitu" mezi negaitva je v tomto případě skutečně značně diskutabilní, ale přeci jenom místy se mi prostě ani nechtělo hru pouštět a strkat hlavu znova do toho šílentsví.

Stránky hry byly žel patrně zrušeny, protože nedávno ještě fungovali. Stránky Tecma taky příliš nepomůžou, protože jsou patrně rozpracovány. Na PC by se to teoreticky objevit mohlo, protože jak už říkal Martin, je to i na Xbox a konverze z něj je otázkou několika týdnů.

|   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor