Recenze: Rainbow Six Vegas – síla okamžiku

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 38

Diskuze k článku

Bongo  |  15. 03. 2007 21:24

Zdravím, je to moc fajn hra, náročná je dost, ale není to zas tak hrozné, chtěl bych se zeptat, jestli má někdo cd-klíč na multiplayer a nepoužívá tak jestli by mi ho nemohl poslat na email - Radious@volny.cz, díky moc, budu vděčný.

 |   |  Odpovědět
RS VEGAS  |  27. 06. 2007 08:33

Mám tu něco,co by vás mohlo zajímat http://www.rsvegas.hodnoceniher.cz

 |   |  Odpovědět
Ghuul  |  02. 03. 2007 17:49

Právě jsem R6 dohrál, takže můžu učinit nějaké závěry o celé této srandě.
1. Grafika & HW nároky - nevím jaká je dneska průměrná počítačová sestava ale na mém AMD64 3200+/1.5GB RAM/GT7800 to jelo celkem v pohodě ve 1280x960. Pouze jsem postahoval dolů kvalitu blur & shadow. Vzhledem k tomu, že tyhle položky stejně nepřinášely až tak moc úžasného do hry je to víceméně přijatelná oběť.

2. Obtížnost - Hru jsem hrál na realistic (když už tak ať si tu srandu za ty prachy užiju dýl no ni?) takže nemůžu srovnávat s normal, ale celkově i na realistic se mi hra zdála moc jednoduchá. Pár míst bylo "zákysových" (tj. nutnost reloadovat třeba 5-7x než jsem prošel) ale to bych spíš bral jako nevyváženost v tom daném okamžiku (známá bitka v divadle při hackování kompu).

3. Hratelnost - Chybí složitější plánování, což nám příznivcům starších verzí moc radost neudělalo, takže se ze hry stala taková střílečka s tím, že občas nemusíte postřílet všechny sám, ale pomůžou vám s tím kolegové z týmu. Ti jsou daleko použitelnější než bezduché loutky z GRAWu, takže pokud je budete používat častěji, to hru ještě více zjednodušuje. Osobně jsem většinu času čistil sám a občas jsem je použil jako návnadu na odvedení pozornosti nebo jenom aby mi kryli záda (v tom ohledu jsem je ale parkrát přecenil (takže stále mají svoje mouchy). Co hru poměrně degraduje je naskriprování většiny událostí (podobně jako v MOHu se tak z toho chvílema stává jenom takový filmeček kde si sem tam vystřelíte). Osobně bych v dnešní době čekal něco lepšího a jsem zvědav jak splní svoje sliby o AI Stalker. Ve hře je i pár chybek a to hlavně co se týče ukládání pozic, kdy se někde stačí dobrat k save pozici a vykašlat se na plnění úkolu, takže pokud vás poté sejmou, tak si reloadnete ze save pozice, kde je bráno, že úkol tím pádem už musel být splněn. Skritování je dokonce užito i v Terrorist Hunt, takže stačí znát jen ty správne trigger pointy a je to nuda. V TH se navíc projevily slabé stránky skriptování kdy jsem několikrát pravděpodobně neočekávaným způsobem prošel pár trigger pointů a terrorista se objevil přimo vedle mě z čistého nebe (ale možná se jenom pletu a autoři jsou fandové teleportu ze Star Treku ).
Docela se mi líbila možnost strílet z úkrytu a za roh, což přidalo na realističnosti a hlavně konečně jsem se dočkal i toho, že kvůli suppress fire nemusím strkat hlavu z úkrytu ven .

4. Zvuk & hudba - žádné výtky, muzika na pozadí pasuje skvěle...

Celkově jako ne-fanda R6 bych dal tak cca 8/10 jako fanda tak 5/10 jelikož tohle už opravdu není klasický R6. Bohužel doba je rychlá a asi si žádá "rychlých" her u kterých si hráči nemusí tak lámat hlavu.

 |   |  Odpovědět
Ghuul  |  02. 03. 2007 17:57

Ještě jsem zapomněl na jednu pro někoho drobnost a to je nastavení rozlišení. Ačkoliv je hra z XBOXu kde se předpokládá hraní na WIDE monitorech tak u verze na PC nic takového nenajdet. Když vezemu v potaz dnešní rozmach wide monitorů a hraní na LCD televizi, jako v mém případě, tak mi absence podpory wide rozlišení přijde jako značné zanedbání. Můžete si upravit konfigurák (nebo stáhnout hotový z internetu) a rozlišení co potřebujete nastavit sami, ale pak se dočkáte lehce zmršené grafiky v případě použití zaměřovačů, termalvize a infravize - hráčovo "GUI" je totiž stavěno natvrdo na 4:3. No zkousnout se to dá, ale rozhodně si o kvalitách "konverze" pak myslím své.

 |   |  Odpovědět
cila  |  06. 01. 2007 21:34

Ja len tolko. Ta hra ako aj SC: DA podporuje dual core mimochodom... Nepisal som to do vetra. dalsia vec. Pozri si testy napriklad Athlon 64 3000+ ako ma redaktor a napr. Athlon X2 3800+ co je dual core. Oba maju 2 GHZ a pozri si vykon aj v jednojadrovych aplikaciach ako su niektore hry. 3000+ nema sancu takze tu nie je co riesit uz. Bye

 |   |  Odpovědět
cila  |  06. 01. 2007 21:35

Proste na tej jeho zostave to muselo ist strasne...

 |   |  Odpovědět
Corwin8  |  07. 01. 2007 13:57

Nedokážu si představit, že by někdo vydal hru, která by byla nehrazelná na sestavě tohoto recenzenta. To mi nepřipadá možné! Už kvůli grafice a ram. Procesor taky není tragický. Jinak co se týká ochrany: Myslím, že starforce je svinstvo. Kamarád si koupil ArmA: Armed Assault a poprosil mě, jestli bych si ho nenahrál doma a nainstalovanou hru nepřehrál na jeho HDD, že si s tím už poradí. Jestliže tohle je schopen kvůli tomu zkušený uživatel udělat takovéhle věci(protože nezkušený nemá nárok) je všechno špatně. Jinak nevím, co dělají cracky s výkoností PC. Moje zkušenost je ale taková, že když je počítač zaprasený čímkoliv-viry, spyware, nedefragmentovaný disk-nikdy nebude chodit jak má. A navíc většina hráčů takové zku***né počítače má.

 |   |  Odpovědět
Zizi  |  08. 01. 2007 13:09

Proc by to melo jit strasne?
Hraju Vegas na Athlon XP 2600+, 1GB RAM, GeForce 6600GT/128, nastaveni na 1024x768 s vyplym motion blurem a medium urovnema shadow a blur quality (vse ostatni zapnuto). Vypada to dobre a jede mi to stabilne cca 20-25 fps (i v masovych prestrelkach) coz se v single playeru da hrat v pohode (subjektivni dojem je ze je to dostatecne plynule).
Ba naopak jsem zjistil, ze kdyz nektere veci povypinam (napr. HDR ci Hardware skining) tak Vegas jede hur (tak kolem 15fps), a jeste vypada odporne.
Nicmene porad verim, ze v nekterem z dalsich patchu to jeste vylepsi, a ze se treba i dockame podrobnejsich moznosti nastaveni grafiky. (A taky moznosti nastavit vlastni jakekoliv jmeno v multiplayeru )

 |   |  Odpovědět
cila  |  08. 01. 2007 15:50

U teba je normalne 20-25 FPS? Srandujes? Ako taka plynulost je od 25 FPS vyssie...a to je minimum pre hratelnost.

 |   |  Odpovědět
Corwin8  |  08. 01. 2007 17:52

25FPS minimum pro hratelnost? To bych si musel každý rok kupovat nový počítač! Na to mají jen zbohatlíci.

 |   |  Odpovědět
Zizi  |  08. 01. 2007 21:02

prumerne lidske oko neni schopno bezne rozeznat vice jak 30 zmen obrazu za sekundu, a uz pri >20 vnima zmeny jako plynule.
I takova televize ma defacto 25FPS a urcite si nestezujes ze film neni plynuly

Takze pri STABILNIM (opakuji STABILNIM) vykonu 20-25fps (cili ze ani v narocnych chvilich fps neklesne pod 20) je hra v pohode hratelna. Navic mam vzdy zaplou vertikalni synchronizaci, diky cemuz se obraz netrha (tearing) a je to tak mnohdy lepsi nez u silencu honicich se nesmyslne za kazdym fps, i kdyz se pak v obraze objevuje neprijemne trhani (kus obrazu z jednoho snimku, kus z druheho pri nevykresleni celeho bufferu).

 |   |  Odpovědět
cila  |  13. 01. 2007 15:38

Tak. Vymenil som procak 3200+ za X2 4600+ a ten rozdiel by som vam prial vidiet...Ostatne mam to iste. 2 GB RAM a Radeon X 1950 PRO. teraz ta grafika slape ako ma.

 |   |  Odpovědět
Ladik  |  29. 01. 2007 02:51

Ty, nové hry, to už je prostě, hnus, no no minimální procesor 3 GHz, a doporučný procesor 3,5 GHz, vždyť, takovou rychlost, nemá ani nejrychlejší procesor Intel Celeron, ten zatím, je asi na Frekvenci jen 3,46 GHz, no to je, fakt, Masakr, a ty nové procesory Intel Core DUO, na frekvenci 2,93 GHz, stojí asi tak, 27 000 Kč vč. DPH, tak to je masakr, ale hlavně, já mám počítač s procesorem AMD Sempron 2200+, v Socketu (A), a Grafickou Kartu NVIDIA GeForce FX5200 se 128-Bit. sběrnicí, a se 128 MegaBajty, Operační paměti DDR-RAMky, na Frekvenci (333 MHz (Efektivně), a s procesorem téhle Grafické Karty NVIDIA GeForce FX5200 se 128-Bit. sběrnicí, na frekvenci 250 MHz, a prostě, hra Need for Speed Carbon, asi nějaká verze CZ, mi jede, asi tak průměrně na 40 snímcích za vteřinu, asi tak s 18%, detaily, v rozlišení 640x480, ale když zvýším, detaily, asi tak na 75%, tak mi snímky, za vteřinu, skoro neklesnou, a tahle, hra, že se seká i na procesoru snad AMD ATHLON 64 3000+, a Grafická Kartě ATI Radeon 1800, tak to je dost, strašné vždyť, to je skoro High-End, nebo, je to téměř, konkurence, ke Grafické Kartě, NVIDIA GeForce (7), Generace, tedy, ke Grafické Kartě, NVIDIA GeForce 7800GTX, no docela, děs, prostě, no!

 |   |  Odpovědět
cila  |  06. 01. 2007 14:10

S procesor Athlon 64 3000+ to nemohol normalne hrat. Mu to islo max. 10- 20 FPS.... Mam to s vlastnej skusenosti. Mam relativne good grafiku ale slaby procak a fakt to ledva ide aon ma este slabsi a jednojadrovy k tomu...

 |   |  Odpovědět
Pettka, Pettka  |  06. 01. 2007 19:21

Možná pokud byste četl náš sesterský web Živě, tak již víte, že jednojárdové procesory bývají zatím v mnohých testech rychlejší, než jejich vícejádrové protějšky. A to jen kvůli tomu, že hry, ale i ostatní programy, jsou zřídka kdy psané pro vícejádrové procesory, takže běží pouze v jednom vlákně. To zpracovávají běžné procesory bez přerušení, zatímco vícejádrové předávají jednotlivým jádrům řízení nad tím samým vláknem. To se samozřejmě neobejde bez jisté výkonnostní režie, jež pak značí, že hrubý výkon procesoru je nižší.
A mimochodem, docela by mne zajímalo, jaké máte zkušenosti se hrou, když v Evropě ještě není v obchodech.

 |   |  Odpovědět
Corwin8  |  06. 01. 2007 20:59

To je zbytečný, takhle tlačit na lidi. Myslíte, že vám přizná, že je to pirát?

 |   |  Odpovědět
Pettka, Pettka  |  06. 01. 2007 21:07

Máte víceméně pravdu. Avšak pointa byla trochu jinde - pokud si hru ukradne (nemám rád romantický nádech slova pirát, je to prostě zloděj, pokud ji tedy nemá legálně), pak se nesmí divit, že má problémy s výkonem. Obecně je známo, že všemožné úpravy obcházející ochrany mohou s sebou nést různé problémy, nejčastěji právě v oblasti výkonu. To je také důvod, proč jsem se ptal. Víceméně mne nezajímá jeho svědomí.

 |   |  Odpovědět
Squad_leader  |  06. 01. 2007 21:51

Dovolím si mírně nesouhlasit:
"Obecně je známo, že všemožné úpravy obcházející ochrany mohou s sebou nést různé problémy, nejčastěji právě v oblasti výkonu."

Můžete uvést jednu, jedinou hru kde obejítí ochrany se projevuje sníženým výkonem ?
Já si naopak myslím , že spousta hráčů si stahuje "Cracky" i do legálně zakoupených her.
Koho baví provozovat s ubraným výkonem Starforce na pozadí OS, když hra a nejen ona může kdykoliv spadnout nebo se PC resetovat ?

Na RS: Vegas zatím žádný crack ani neexistuje (tedy ten, který modifikuje jakékoliv soubory samotné hry).

RS: Vegas je skvělá hra ! Dokonce je ještě uhratelná i na 512 MB RAM přestože v manuálu stojí 1GB (i přesto že hóódně swapuje někdy).

 |   |  Odpovědět
Pettka, Pettka  |  06. 01. 2007 22:20

Protože často okolo recenze procházím různá fóra, není pro mne problém jen tak z hlavy dát tři hry za poslední dobu, u nichž crack výrazně snižoval výkon: NeverWinter Nights 2, Warhammer: Mark of Chaos, The Guild 2. Jsou to, pokud se nepletu, tři z pěti her, co jsem v posední době recenzoval, neváhal bych si tedy tvrdit, že se jedná o zanedbatelné procento.

Jinak přiznávám, že situaci okolo cracků pro RS: Vegas nesleduji, neboť hru nerecenzuji a crack rozhodně nepotřebuji. Celá moje úvaha byla založena pouze na faktu, že obecně se vyskytují problémy.

 |   |  Odpovědět
Squad_leader  |  07. 01. 2007 01:59

Zrovna tyhle hry se mi vůbec nedostaly do ruky. Proto nejsem schopen vám oponovat nebo vyvracet tyto konkrétní hry.
(Už jen podle nicku lze usoudit, že preferuji živější žánr )
Například není horší pocit, než nainstalovat si hru i s tím svinstvem - Starforce.
Potom není lepší pocit než se zbavit toho sajrajtu, vytahnout z PC medium a provozovat to naprosto stabilně i bez
media s crackem.

U ochran her Vám musím oponovat. Ochrana je vždy věc, která je do programu implementována navíc a nedělá z hlediska
uživatele absolutně nic užitečného ! Účelem ochrany je pouze komplikovat, zpomalovat a zabírat systémové prostředky.
Takže ochrana se může projevovat teoreticky výhradně jen a pouze zhoršením výkonu !

Ano máte pravdu pokud někdo použije Crack neodladěný (nedodělaný) nebo určený pro jinou verzi hry nemusí hra fungovat stabilně.
Já jsem se ovšem s případem nestability hry při použití správného Cracku nikdy nesetkal.
Což nemohu říci o "ochranách" kvůli kterým vracejí zákaznici hry zpět.

Moderní ochrany jsou jen navíc implementovaný produkt od druhé strany, která se nijak nepodílí na užitečném programu a nespolupracuje s vývojáři. Jedná se tedy o jakýsi dort, který peče kočička s pejskem přičemž spolu nespolupracují (!).

S OCHRANAMI JSOU A BUDOU JEN VĚTŠÍ NEBO MENŠÍ POTÍŽE z pohledu koncového uživatele. Vyplývá to z nevyvratitelné logiky programování.

RS: Vegas je jako hra dobrá a používá ochranu SecuROM.

 |   |  Odpovědět
Squad_leader  |  07. 01. 2007 02:01

Zrovna tyhle hry se mi vůbec nedostaly do ruky. Proto nejsem schopen vám oponovat nebo vyvracet tyto konkrétní hry.
(Už jen podle nicku lze usoudit, že preferuji živější žánr )
Například není horší pocit, než nainstalovat si hru i s tím svinstvem - Starforce.
Potom není lepší pocit než se zbavit toho sajrajtu, vytahnout z PC medium a provozovat to naprosto stabilně i bez
media s crackem.

U ochran her Vám musím oponovat. Ochrana je vždy věc, která je do programu implementována navíc a nedělá z hlediska
uživatele absolutně nic užitečného ! Účelem ochrany je pouze komplikovat, zpomalovat a zabírat systémové prostředky.
Takže ochrana se může projevovat teoreticky výhradně jen a pouze zhoršením výkonu !

Ano máte pravdu pokud někdo použije Crack neodladěný (nedodělaný) nebo určený pro jinou verzi hry nemusí hra fungovat stabilně.
Já jsem se ovšem s případem nestability hry při použití správného Cracku nikdy nesetkal.
Což nemohu říci o "ochranách" kvůli kterým vracejí zákaznici hry zpět.

Moderní ochrany jsou jen navíc implementovaný produkt od druhé strany, která se nijak nepodílí na užitečném programu a nespolupracuje s vývojáři. Jedná se tedy o jakýsi dort, který peče kočička s pejskem přičemž spolu nespolupracují (!).

S OCHRANAMI JSOU A BUDOU JEN VĚTŠÍ NEBO MENŠÍ POTÍŽE z pohledu koncového uživatele. Vyplývá to z nevyvratitelné logiky programování.

RS: Vegas je jako hra dobrá a používá ochranu SecuROM.

 |   |  Odpovědět
LordBexr  |  07. 01. 2007 20:37

Neberte prosím můj příspěvek tak, jako že chci obhajovat pirátsví, či že bych do Vás chtěl rejpat, to ne, akorát si myslím, že to, co jste napsal není pravda. Crackované hry nesnižují výkon. Jediná jejich nevýhoda oproti legálně zakoupeným je, jak jste sám předeslal, v podpoře od samotných tvůrců, tedy vydáváním různých patchů, jejich bezproblémovou instalací (nemusíte schánět další crack) a také jednodušší cestou, jak si hru zahrát po internetu. Problémy s výkonem na pirátské verzi bych si dovedl představit pouze tehdy, když bude pirát hrát starší neodladěnou verzi hry, poněvadž na novější ještě nevyšel crack.
BTW. Docela se mi líbí, jak se situace boje s pirátstvím vyvijí tady u nás, neboť již spoustu vysoce kvalitních her, zejména rpg, zakoupíte v ceně pod 300 korun. To se mi líbí a můj šuplík s originálkama se čím dál víc plní =)

 |   |  Odpovědět
romark  |  11. 01. 2007 00:29

hehe, ja som si poctivo kupil Splinter Cell : Chaos Theory a nejde mi to ani z originalu, stale mi to hlasi vlozte dvd do inej mechaniky, a to inu dokonca ani virtualnu nemam, mam len starforce v systeme
cracks rules

 |   |  Odpovědět
cila  |  06. 01. 2007 14:07

Mam pocit,ze ten redaktor co to testoval tak mohol testovat akurat viete co... Ved na tej pc zostave co ma ta hra je v podstate nehratelna.... Ja mam Athlon 64 3500+ a Radeon 1950 PRo,  GB RAM  a ledva to ide, tak aka recenzia, ved na to treba o moooc lepsiu masinu...

 |   |  Odpovědět
tazerman  |  05. 01. 2007 19:06

OMG tady píšete, že jen asi nikdo to nezkusí hrát na realistic bez toho aniž by neustále musel opakovat mise.....TO JE NEPROSTÁ BLBOST!!..ihned vysvětlím, já jdem nejdříve hrál na normal obtížnost, jelikož sem si myslel(ze zkušeností z jiných her), že na realistic to nemá ani cenu...no, ale když sem to potom zkusil hrát na realistic neviděl nevšim sem si rozdílu!!!--a pak se mi rozsvítilo v hlavě proč to tak bylo!!! no celá hra je jedna MEGA skripta, a tak sem už několik sekund dopředu věděl kde se nepřátelé
objeví= namířil sem tam pušku a čekal sem..LLOOOLLLLL

PS: za celou hru sem nepochopil co tam je ono "taktické".....prostě je to obyčejná střílečka v pěkným provedení...nic víc

 |   |  Odpovědět
LordBexr  |  05. 01. 2007 22:57

To ani není hra a nemá cenu to hrát. Přesně, jak píšeš, jeden obří skript, který tahá hráče za nos...vlastně, tady už se ani nemůžeme nazývat hráči, my tu hru totiž nehrajeme, kdyby k tomu sedl kdokoli jiný, než ty, dosáhl by tam toho samého, jako ty nebo já. Zkrátka, je to blbina

 |   |  Odpovědět
Ladik  |  29. 01. 2007 02:36

Na, to si zahrajte, skvělou hru DOOM 3, asi nějaká verze CZ, to je totiž, Brutalita, no teď, už ani nevím, no možná, že jsem jí hrál, tu hru DOOM 3, asi nějaká verze CZ, a to jsem hrál jenom DEMO, a už mi došly, náboje, na tu obtížnost HARD, to byl docela, masakr, ono, mlátit, Impy, s holýma, rukama, ve hře DOOM 3, asi nějaká verze CZ, to teda, není žádná, LEgrace, docela, pravej, Horror, prostě, no!

 |   |  Odpovědět
Corwin8  |  05. 01. 2007 12:19

vsiml jsem si toho uz v nekolika recenzich a jsem opravdu velmi nastvany! dobre, ze vetsina hracu je tupy dav a nevychutna si poradnou hru, chapu. taky proto se ty hry zjednodusuji. ale ze uz i recenzenti padly do vod hlubokeho mainstreamu, to je na povazenou. ani filmovi kritici si nic takoveho za sto let nedovolili!!! jsou stale temi nejnarocnejsimi a zaroven nejprisnejsimi divaky. soucasna situace v hernim prumyslu je otresna. dnes jsou recenzenti sami nositele ubohe popkultury a tim vse urychluji. ano, zminit, ze doslo k zjednoduseni, je dobre. ale neco jineho je prohlasit narocnejsi a komplikovanejsi koncept za zastaraly. jednoducha cesta neni vzdy ta nejlepsi a chytri lide i puvodni a skutecni hraci ti vedi.

 |   |  Odpovědět
Pettka, Pettka  |  05. 01. 2007 12:42

Nemyslím si, že by zrovna Kamil jakkoliv snižoval svoji vysokou laťku náročnosti ke hrám. Musím ale říci, že ve chvíli, kdy do hry krásně vklouznu, bez nejmenších překážek se bavím celou dobu, abych nakonec vyplul se skvělým pocitem, tak budu těžko kázat něco o zaprodancích byznysu. Kamil prostě na rovinu předestřel, že Vegas se již v podstatě nemůže ani nazývat Rainbow Six, ale ve svém novém žánru patří k naprosté špičce.

 |   |  Odpovědět
Corwin8  |  05. 01. 2007 15:47

Proti tomu, a to tam taky říkám, nic nemám. Naprosto chápu, že je to opravdu skvěle hratelné a věřím tomu. Taky neříkám, že je to špatná hra-mít na to železo, rád bych si ji zahrál. Jenže tam ta zmínka o zastaralosti komplikovanějších her je. Třeba to moc zdůrazňuju, nebo tím autor chtěl říct něco jiného, co jsem nepochopil. Možná, že slovo /zastaralé/ chápu příliš hanlivě a autor ne. V tom případě by ale zastaralé mělo být lepší než moderní. No, když se podívám kolem sebe, často to platí. Teď si vzpomínám, kde mě to praštilo do očí poprvé: myslím, že to byl konec recenze na Neverwinter Nights II, kde je řečeno, že je to RPG jak řemen se skvělou, leč zastaralou hratelností a tím pádem je to jen taková nostalgie. Proč nostalgie? To že se to hraje úžasně(a opravdu jsem lepší RGP dlouho nehrál-asi od dob Falloutu II) a podle komplikovanějších a starších pravidel, přece nemusí nutně znamenat, že je to horší než kdejaká hypersupergiga moderní hovadina. Až nám i takové hry jako je NWNII, Fallout a ostatní odejdou a až hry jako Oblivion budo to nejtěžší a nejkomplikovanější a Rodiná pouta online budou nejhranější onlinovkou, my, blázni si budem muset vymyslet jinou zábavu, kterou nám nakonec stejně popkultura ukradne. Domluvil jsem.

 |   |  Odpovědět
LordBexr  |  05. 01. 2007 22:53

Souhlasím s Corwinem 8. Nové hry jsou sice jednodušší, efektnější, rychlejší apod., ale taková hra mi opravdu nedá nic víc, než krátkodobý výmaz a dočasně uspokojující pocit spojený s vygumovanou hlavou. Pamatuji si, že jsem u starých her trávil o dost více času přemýšlením, čtením a dalo by se říci, že mi i něco skutečně dávali. Podněcovali fantazii, učili trpělivosti a rozvaze a byli originálnější. Jenže, to už dnes není košér. Dneska musí být všechno fr fr a konec. Jenže tyhle guma žánry se časem taky ohrají. Z řad hardcore hráčů se začínají ozývat hlasy již několik let a ostatní lidé, co kupují hry na to možná kápnou časem taky...doufám, kéž by...vždyť vemte si, takové dobré a originální tituly, jako psychonauts, beyond good and evil, vampire the masquerade bloodlines nebo ze starších třeba planescape tourment...víte co mají společného? KRACH, tyhle hry byly propadáky a přesto jsou u mě zapsány zlatým písmem. A teď třeba...need for speed carbon, nhl 2007, Call of duty 2...prodejní hity u kterých se mi zvedal kufr, rychlokvašky, po kterých následoval pocit popsaný na začátku příspěvku, výmaz.

 |   |  Odpovědět
KillerShot  |  05. 01. 2007 10:19

Nevite kdy ta hra u nas presne vyjde?

 |   |  Odpovědět
creative  |  05. 01. 2007 10:07

kedze mam podobnu zostavu ako autor clanku /amd 3500+, 1gb ram, x1800gto - mierne taktnuta/ chcel by som sa spytat ako autor hru "rozbehal". priblizne ake detaily mohol pouzit a kolko fps mal.

 |   |  Odpovědět
MichiGen  |  05. 01. 2007 10:18

No prilis sa netes hra je zle vyladena

 |   |  Odpovědět
Zizi  |  05. 01. 2007 11:20

Presne tak, v podstate az s druhym patchem (verze 1.02) je hra jakztakz hratelna.
Co se "ladeni nastaveni" tyce, tak ve vegasu pro PC nastavite doslova kulovy. Ve videu muzete jen zmenit rozliseni (pricemz ani neni pro LCD k dispozici 1280x1024 ale jen nejaky paskvil 1280x960), vypnout/zapnout HDR (pricemz s vypnutym HDR hra vypada priserne - cca 5m pred hracem je videt jasne ohranicena barevna pruhledna "stena" delajici barevny ton sceny), vypnout/zapnout motion blur a jen nastavit urovne kvality stinu a kvalitu motion blur (pricemz jednotliva nastaveni maji na vysledny look&feel zcela minimalni dopad)

No a napriklad v multiplayeru nenastavit ohledne sve postavy VUBEC NIC (ve verzi pro xbox mate treba moznost kompletne zmenit vizaz - uniformu, vesty, chranice apod.) dokonce ani jmeno hrace (v LAN) nejde nastavit, bere se to jakym se prihlasujete do windows.

A jako perlicka je to, ze pri online hrani dvou tymu proti sobe vypadaji vsichni UPLNE STEJNE (stejna uniforma apod.), akorat kolegove z tymu maji nad hlavou velky zeleny znak (pres ktery neni videt, takze kdyz vam kolega nahodou vleze do cesty, tak pres jeho "ID" nevidite dopredu a klidne vas protivnik sejme aniz byste meli sanci ho zahlidnout.

Celkove na me vegas pro PC pusobi jako nejaka ne uplne dodelana beta verze. Single se da hrat celkem v pohode (s druhym patchem a az na krvave naroky na HW), ale hromada dorbynch problemu a nedodelku v multiplayeru dokazou doslova pohrbit jinak slusnou zabavu.

 |   |  Odpovědět
Ladik  |  29. 01. 2007 02:31

Jakej, Paskvil, rozlišení 1280x960, je právě, moc dobré rozlišení, protože, je to pravé rozlišení 4:3, já ho na svém 17" CRT Monitoru, zcela plochém, značky Samsung, starém asi tak 2 Roky a 10 Měsíců, používám, občas, taky mám monitor 4:3, že a ne jak je ten Paskvil, to rozlišení 5:4, to je prostě, uchylárna, no, a pokud, máš LCD Monitor, třeba 17" Barevný, zcela plochý, a má rozměry, 4:3, tak bych ti taky, doporučil používat, rozlišení 1280x960, to jest, rozlišení 4:3, to je, tedy přesně dvojnásobek, toho rozlišení 640x480, a ne ten paskvil, jako to rozlišení 1280x1024, to rozlišení 5:4, prostě, i když je pravda, že pokud, máš ten LCD, Barevný Monitor, zcela Plochý, a má nativní rozlišení 1280x1024, tak je asi, lepší používat, to rozlišení 1280x1024, tedy rozlišení 5:4, prostě, no!

 |   |  Odpovědět
roguekeeper  |  04. 04. 2007 09:20

LOL

Much ado for nothing.

 |   |  Odpovědět
creative  |  05. 01. 2007 10:07

kedze mam podobnu zostavu ako autor clanku /amd 3500+, 1gb ram, x1800gto - mierne taktnuta/ chcel by som sa spytat ako autor hru "rozbehal". priblizne ake detaily mohol pouzit a kolko fps mal.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor