Recenze: Ratchet & Clank 3: Šroubek a Vroubek opět zasahují

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 9

Diskuze k článku

saso82  |  04. 05. 2010 23:40

Tak R&C 3. Jednotku a ani 2. som nehral ale tiez mozu byt v pohode. Ako prva sa mi do ruky dostala 3. uplne ma nadchla a tuto hru som si aj oblubil hral som ju niekolko krat dokonca ked som nemal na PS2 pamat na ulozenie pozicie tak som tu hru hral kym som ju nepresiel asi tak za den zhruba 8. hodin najmenej. Ale musim podotknut recenziu. Prvy krat ked som presiel hru tak som tiez poznal ze max. levelovanie zbrani je na 5 leveli ale ked prejdete hru a pokracujete dalej tak levelovanie zbrani sa rozsiri a mozete max.levelovat do 8 levelu a ked sa levelovanie zvisi tak to je brutal sila. Dalej k obtiaznosti by som asi strhol bodik jasne prvy krat ked prechadzate hrou je to tazke zviknut si ale ked prejdete cely pribeh a pokracujete v hre a mate dokonca vylevelovane zbrane na 8 max. level tak hratelnost je podstatne lahsia a misiami prechadzate akoby nic nic vam nestoji v ceste nemate ziadne prekazky a tie ktore sa vyskitnutak tie raz-dva odpravite a mate pokoj. Po dalsie ked ste presli pribehom a pokracujete v hre tak sa vam to zbieranie sroubkou a vroubkou zvacsi teda to co dostavate z nepriatelov tak sa vam to nasobi nejakym koeficientom teraz uz neviem akym. Som nemal cas hrat tuto hru uz davno som ju hral asi pred pol rokom. A jediny zapor co som vydel v hre je prilis dlha animacia ked sa lieta medzi planetami alebo medzi planetami a Phoneyxom. To asi vsetko a podoplnam ze ked hrate hru tak je lepsie ked si ju niekolko krat zahrate alebo po prejdeni pribehu pokracujete dalej v hrani a popozerate herne prostredie detailnejsie ak chcete podat skutocne kvalitnu recenziu.

|   |  Odpovědět
Jiří Kopecký  |  19. 08. 2010 22:04

Prosím o radu, jak se aktivuje přenašeč na planetě Metropolis. Díky

|   |  Odpovědět
stevo  |  10. 01. 2008 09:55

prosim vas kde zozenu navod na tu hru?

|   |  Odpovědět
Zbynek  |  20. 05. 2005 15:32

Ja tu hru miluju.Je dokonala.

|   |  Odpovědět
Roman Placek  |  14. 12. 2004 17:44

Dodatek:A hlavně je z textu znát ,že jsi fanoušek těchto her a rozumíš tomu.A tak to má být.

|   |  Odpovědět
papaHoth  |  14. 12. 2004 15:38

Má neoblíbenější gamesa. Totálně zábavná věc a  oddychovka. Jsou možná hry se sofisktikovanější grafikou, ale tohle člověka prostě baví. I když je to někdy k uzoufání těžkě, tak se to pořád  dá vesele dohrát (narozdíl od JAK 3 u kterého jsem už rozmláti svůj DualShock).

Pěkná hra, pěkná

|   |  Odpovědět
Lokutus  |  14. 12. 2004 10:23

Klidně bych přihodil bodík ke grafice a k celkovému hodnocení půlbodík !

Vážně je to skvělá oddychovka !

|   |  Odpovědět
Michal Klement  |  14. 12. 2004 15:22

Grafika za 9 z 10bodů už by měla opravdu excelentní a tím si u RC 3 nejsem úplně jistý.

|   |  Odpovědět
Roman Placek  |  14. 12. 2004 17:39

Ahoj.Michale pěkná recenze -rozhodně lepší než co napsal Jakub na BW(to je otřes-napsat tam skoro samá negativa).Hodnocení bych možná trošku posunul k 9.Hlavně hratelnost je za 10.Není moc her na trhu takhle zábavných(i když poměrně jednoduchá hra)Hudba je na každé planetě jiná,ale stejně se ztratí ve střelbě atd.Grafika je standard Insomniac(9)Délka a znovuhratelnost je veliká!.A když to srovnám s Jakem 3 tak tentokrát má Ratchet  navrh.Nejsou dležitá čísla v hodnocení -ale zábava a ta tu je MAX.Měj se....u dalších recenzí se těším nashledanou.

|   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor