Recenze: Resident Evil 5 - hrůza tryská z černého kontinentu

Diskuze čtenářů k článku

Marcus  |  17. 03. 2009 09:27

Už bylo s tou recenzí na čase. Jste poslední mezi velkejma stránkama...

|   |  Odpovědět
anonim1  |  17. 03. 2009 16:34

Absolutně dokonalá grafika-- tak toto ma dostalo ,opet nadherna grafika..
-extremne nerealny konzolovy nadych ,s konzolovymi pohybmi....(napr. lludia ) ,ked pozriete vydeo ,chodia ako pripeceny ,vobec ,ale vobec to nevyzera realne , maximalne hra farieb je temna ,ale co sa tyka grafiky ,o tom by som pomlcal.......,len tak dalej , potom tesne pred rokoma 2012 .ked udajne maju vyjst nove konzoly , budete recenzovat nejaku konzolovu hru a date je extra nadherna grafika , a Pc bude este viacej vzdialene od konzol (dx11)cuda)atd) ,tak asi spadnem zo stolicky a rozbyjem si hubu o zem od tolkeho smiechu ) BRAVO !!!!

|   |  Odpovědět
Kopčem  |  17. 03. 2009 22:18

Pěkný nesmysl sousede PC hry rovná se konverze z konzolí + RTS a MMO. Nikdo se s kvalitnější grafikou nebude u konverzí namáhat, prodeje minimální, vidět je to už nyní na nějaký úprk PC od konzolí rovnou zapomeň leda snad MMO a u těch vzhled nijak okouzlující s výjimkou Conana není.. takže prrr. a RE 5 jsi evidentně nehrál jinak bys takhle netlachal

|   |  Odpovědět
anonim1  |  18. 03. 2009 16:46

,niektore su konverzovane ,ale ja na to kaslem ,autor tu vynachvalil grafiku -a ta je taka priemerna ,ja sa pozeram nanajvyssi hight-end co je v sucasnosti Crysis ,a podla toho porovnavam grafiku a fizykalny model, - tak ako graficka karta ma higt-end ,teda 100% vykon ,tak aj hru porovnavam ,crysis je zatial najdokonalejsia hra graficky (sliape mu na pety stalker) a podla toho idem ,a tento RE5 ,je taky priemer oproti tomu...co tyka efektovo ,poligonmi ,txturami a vobec celkovostou hry....

|   |  Odpovědět
konzolista  |  17. 03. 2009 19:09

myslim že jeto nejlepší česka recenze podlmě si ta hra nezlaslouží min než 8 ta recenze je fakt detailní diky moc toho recenzenta si zapamatuju

|   |  Odpovědět
Michal  |  17. 03. 2009 21:53

Tahle hra je kvalitní, ale rozhodně si nezaslouží plnohodnotný název "RESIDENT EVIL". Hodilo by se něco ve stylu Outbreaku, či Survivalu... Třeba RE: The pithless action, nebo RE: The anticlimax... Značka Resident Evil je charakteristická adventurním stylem, žánrem, který je (byl?) synonymem pro značku Resident Evil, tj. Survival Horor. Tahle hra je střílečkou a to ještě střílečkou, která není zdaleka, krom grafiky, dokonalá... (ovládání atd.). Říkám to pořád, ale zatím jediná hra, která je opravdu NEXTGEN, je Metal Gear Solid 4 (Little Big Planet mi příjde až zítra...)... Capcom by se měl zamyslet nad svou vlastní značkou, protože i po tomto jejich počinu, který je víceméně o grafice, se většina RE fandů mnohem raději vrátí k nehynoucím RE1 (nejlepší na Gamecube v podobě remaku) a RE2...

|   |  Odpovědět
Buk  |  17. 03. 2009 22:30

Souhlasím ve všem. Ať žijou hardcore residenti na PSX...

|   |  Odpovědět
Tiffany  |  17. 03. 2009 22:31

Hodnocení této hry jakožto akční hry: 9/10
Hodnocení jakožto Resident Evil: 1/10

|   |  Odpovědět
Karel Kališ  |  18. 03. 2009 01:10

Tak o čtvrtém dílu by dalo říct prakticky to samé a jak byl hodnocený a prodávaný. A podle prvních zpráv to vypadá, že ani pětka nebude prodejní propadák. Problém je v tom, že pokud se to prodává, tak Capcom těch pár nespokojených fandů oželí. I když osobně doufám, že šestka bude zase daleko víc strašidelnější.

|   |  Odpovědět
18. 03. 2009 18:18

Je fakt, že pětka je stejně jako čytřka akční, ale i tak se nevyhne pasážím, kdy je hráč napjatý. Osobně považuju část s lickerama (krásný návrat do minulosti) za nejlepší část celé hry. Nicméně jsou zde i logické pasáže, jedna dokonce vyžaduje logické uvažování obou zůčastněných, což je na poměry RE4 a RE5 velký pokrok. Jsem s hrou velmi spokojen a nevadil by mi ani šestý díl v podobném duchu, ale pokud bude více hororovější, bude to jedině dobře.

|   |  Odpovědět
Halogen cz  |  19. 03. 2009 13:21

Když už ani pánové ze stránek www.doupe.cz neumí dělat recenzi asi nejjednodušeji se to pozná tak, že za mínusi samotné hry se podle této recenze považuje "souboj s inventářem". Rád bych dodal, že to kolik místa má hráč v inventáři není mínusem ale naopak plusem, přecejen plocha pro uskladnění všech věcí je mezi jedntotlivými ůrovněmi dost veliká, a oněch 9 políček pro nasbírané věci během levelu je proto i tak ideální, stačí nosit 4 zbraně, a i tak se najde dostatek místa na další munici do 4 zbraní. Navíc při tuningu oněch zbraní se dá jednoduše zvětšovat kapacita nábojů jednotlivých zbraní, zbívající náboje tak zbytečně i přesto nemusíte vůbec tahat v inventáři, protože je všechny můžete skombinovat s vaší zbraní. Tak na co potom tolik místa, brokovnice má ze začátku místo jen na 5 nábojů, přičemž po zvětšení kapacity se zvětšuje na 10 nebo 12 a podobně, čím více prostoru ve zbrani, tím méně přebytečných nábojů v inventáři, navíc plocha pro uskladnění všech globálních věcí která se ukazuje na konci každého levelu je dost veliká na to, aby jste do ní narvaly všechny nakoupené a dále nasbírané věci, Herby, spreje, náboje co se vám nevlezou do zbraní a pod. Takže když tu ve vaší recenzi vidím jako tři mínusi pouze jen větu "souboj s inventářem" připadá mi, že jste zřejmě hru samotnou vůbec nehráli, těch mínusů je v RE5 skutečně víc, ale rozhodně se netýkají inventáře. Mínusi hry jsou například : Že si hráč v příběhu nemůže zvolit postavu Shevy, nebo, že si v obchodě kde nakupujete nemůžete kromě spreje na zdraví taky dokoupit munici do zbraní, další mínus už je jen ten, že při jízdě na vznášedle se u druhého hráče zobrazuje neustále tlačítko pro výměnu pozice, a to i během pohybu se vznášedlem, těch chyb je skutečně málo, a pokud jste recenzeti takové ůrovně jen aby jste byli schopni zmínit se jen o "souboji s inventářem" tak dovolte abych vyjadřil svoji nespokojenost vůči těmto stránkám a lidem na nich pracujícich, kdybych měl možnost psát recenzi osobně, rozhodně bych neřešil to co je ve hře v postatě dané, a co se dá skutečně považovat za jednoznačný mínus nebo chybu, v tomto případě se zřejmě autor recenze ani nesnažil najít další vyditelné chyby nebo mínusi hry, a to jen svědčí o tom jaký vy máte zájem na tom aby se lidé skutečně o této hře něco dozvěděli, ve vašem případě bych se jako neznalí měl zřejmě bát jen nedostatku plochy v nosném inventáři, jako hráč a vlastník této hry ale bohužel s vamí absolutně nemohu vůbec souhlasit, tato recenze je jen povrchní břečka bez informací. .

Halogen cz / Black.Neon@seznam.cz

|   |  Odpovědět
Tomáš Hrubý  |  19. 03. 2009 17:56

Za Shevu samozřejmě hrát lze, stačí hru dohrát. Nabídka výměny na lodi samozřejmě nebliká stále a možnost dokupovat náboje by ze hry udělala frašku, protože vždy byla a zůstává potřeba náboje šetřit a pátrat po nich. Souboj s inventářem je děs, proč například Chris, který má zelenou květinu nemůže rovnou předat ji do báglu Shevy k červené, aby vznikl mix, když toto jde s náboji? A těch chyb je daleko víc. Ale máte právo na názor i povrchní kritiku.

|   |  Odpovědět
Kopčem  |  19. 03. 2009 18:00

Bropocha ti recense radšy nepyž to bich se asy zbláznyl muset ten tfůj češtýn čýst.. .

|   |  Odpovědět
Pavel Dvořák  |  19. 03. 2009 21:01

No aspoň, že ty ses zmohl vyblít tu nějaký svinstvo, neodsuzuj něčí názory vole, tady pan Halogen si aspoň upsal ruku, mezitím co ty seš hotovej s pár řádkama. . .

|   |  Odpovědět
Baf  |  06. 04. 2009 10:21

Osobně mi připadá, že nákup tak nějak mezi dvěmi lokacemi od ničeho, jen tak, prostě najednou nakupuješ, je daleko větší nesmysl všech nesmyslů, než obchodník s pláštěm v RE4. Tam to bylo alespoň logické - obchodník, dáš peníze, koupíš munici, zbraně a léky. Komu platím v RE5? Vratům mezi vesnicí a přístavem? Julínkovi?

|   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor