S budgetovými střílečkami je to jako s umírajícím švábem – možná na několik chvil potěší sadistické obecenstvo, jenže poté už si nikdo nevzpomene.
Také herní prostředí plně rezignovalo na svou estetickou funkci a místo toho slouží jen jako nezáživné skladiště panáků k odstřelu. Vpřed nejčastěji postupujete labyrintem šedivých, pravoúhlých chodeb, a pokud byste rádi aspoň náznak nelineárního průchodu úrovní, doporučuji jít ven za účelem zapálení se. Aspoň bude o snílka míň.
Na náznak kooperace (jedno jestli mezi zločinci nebo vašimi kolegy) pro změnu zapomeňte úplně
Úsměvné je, že v levém dolním rohu obrazovky na vás mrká minimapa, přestože v SAS Secure Tomorrow by se nepodařilo zabloudit ani člověku s Alzheimerovou chorobou. Škoda, skoro bych si troufal tvrdit, že Velká Británie, kde se většina dění odehrává, nabízí i zajímavější prostory k přestřelkám než jsou opuštěné kanceláře či vězení.
Ve dvou by se to lépe táhlo
Co se týče umělé inteligence, tak ta daná prostředí využívá se střídavými úspěchy. Jistě, někdy se gangsteři dokáží alespoň elementárně krýt za překážkou a trpělivě čekat až vystrčíte kus svého těla, nicméně jindy jim pro změnu nedělá potíž bezstarostná vycházka v rámci možností otevřeným prostranstvím směrem k vám.
Může tak znít docela depresivně tvrzení, že přestože SAS Secure Tomorrow běží na grafickém enginu tři roky staré hry F.E.A.R., v mnoha ohledech je svým „předchůdcem“ pokořen
Tu a tam pro změnu zvládnou vrhnout granát vaším směrem a ještě méně často, když jste obzvláště hodní, tak padouch dokonce překlopí stůl, aby za ním našel úkryt. Nezní to skvěle? Zní, proto s tímto jevem nepočítejte příliš často. Na náznak kooperace (jedno jestli mezi zločinci nebo vašimi kolegy) pro změnu zapomeňte úplně.
Déjà vu
Může tak znít docela depresivně tvrzení, že přestože SAS Secure Tomorrow běží na grafickém enginu hry F.E.A.R., v mnoha ohledech je svým „předchůdcem“ pokořen. Částečně to platí i pro vizuální zpracování, protože konkrétně třeba částicové efekty už byly k vidění v rámci zajímavější show.
TIP: Není na škodu se krýt za svými spolubojovníky – na rozdíl od vás jim nějaká ta kulka v těle navíc nevadí.
Otázkou zůstává, jestli je spravedlivé plísnit autory budgetové střílečky za ne úplně špičkové audiovizuální zpracování. Jakožto člověk velkorysý proto zmíním jako další zápor hry jen úděsně prkenné animace panáčků, kteří při pohybu vypadají, jako když mají kalhoty plné i něčeho jiného než jen bojového odhodlání.
Áno, odhodlání něco dokázat, vyniknout z davu, to právě SAS Secure Tomorrow chybí. Upřímně, pouze člověk snídající lysohlávkovou pomazánku by vyžadoval od čistě konzumní generické střílajdy přehršel zajímavých nápadů, avšak právě kvůli své podstatě nemá tato hra příliš šancí zabodovat jinde než v regálech supermarketů číhající na své nevinné, akcechtivé oběti. SAS Secure Tomorrow tak víc než co jiného připomíná zelený toaletní papír – svému účelu jakžtakž poslouží, jenže to samé se dá říci i o další dvacítce podobných výrobků. Pokud chcete kvalitní akci za rozumný peníz, shánějte třeba již zmiňovaný F.E.A.R.
- Chvílemi efektní střelba
- Různorodé zbraně
- Drsňácké hlášky mají britský přízvuk
- Zastaralá grafika
- Nudný leveldesign
- Prkenné animace postav
- Spolubojovníky nelze ovládat
- Stereotyp a nenápaditost