Jasně- z pohledu staré školy je to bída, bohužel se na tom odráží fakt, že v dnešní době do vývoje adventur netečou takové prostředky, jako v době, kdy tenhle žánr vládnul hernímu trhu. Dnes adventury často vyvíjí poměrně malé týmy s poloamatérským zázemím, grafika sice není nejpodstatnější, ale v podstatě tu hru prodává (jasně- někdo namítne, že hry podle grafiky nenakupují, ale většinová skupina zákazníků se tak alespoň zčásti chová- je to prostě důležitý faktor při rozhodání, jestli to někdo koupí nebo ne ) a tak vývojáři musí mimo jiné nějak vybalancovat i poměr mezi délkou hry a atraktivitou z hlediska technického zpracování. Možná to zní "komerčně", což je dneska málem sprosté slovo, ale holt se komerční hry dělají proto, aby na sebe vydělali. A když na tom dělá 5-15 lidí (a z toho jenom část full-time) jsou to někdy celkem obtížné počty...
Druhá věc je, jakou ta 5 hodinová hra nakonec stojí v obchodě- osobně nemám problém za takhle dlouhou hru těch 500-600 Kč dát, pokud mě něčím zaujme. Takovej starej dobrej Full Throttle měl taky jenom pár hodin, ale každá minuta za to stála a pořád se k té hře vracím:)