Recenze: Sega Rally Revo – arkádový ráj

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 11

Diskuze k článku

Loneck  |  01. 10. 2007 11:41

Autor recenze asi neopochopil ze Sega Rally je arkadova zavodni hra a ne simulace a ze tato hra vychazi z predchozich dilu cili koridory a arkadove ovladani tam proste musi byt jinak by to proste nebylo Sega Rally. Jedine co bych hre vytknul je spis hudba, ktera je po vzoru dvojky hrozna.

 |   |  Odpovědět
eso rimmer  |  01. 10. 2007 11:52

Mě teda zatím hudba nijak nevadí, ale je fakt, že hudbu z jedničky jsem si stáhl v MP3 a občas si ji jen tak pustím. Tak mě teď napadá, že bych mohl zkusit si ten soundtrack z jedničky pustit ke hraní. :)

 |   |  Odpovědět
eso rimmer  |  01. 10. 2007 11:56

PS hra podporuje 1280x1024 fullscreen, což jsem ocenil, ale mínus je v tom, že ve splitscreenu je obraz rozdělený svisle a díky tomu je celkem problém projíždění zatáček, protože člověk má hrozně úzký rozhled a nevidí, kam vlastně jede. Škoda, že to nejde rozdělit i vodorovně tak jako to bylo v prvních dvou dílech.

 |   |  Odpovědět
Tomáš Vrána  |  01. 10. 2007 14:58

Ano, Sega Rally Revo je arkáda. Ale i Colin McRae Rally je arkáda. A v něm lze, byť jen na chvíli, z tratě úplně vylétnout například do příkopu. Nejsou tam žádné neviditelné bariéry a nesmyslné brdky. To se prostě dnes už nenosí.

 |   |  Odpovědět
eso rimmer  |  01. 10. 2007 15:59

Colin je dobrej, ale nesrovnával bych to se Sega rally. Jasně, pro někoho kdo hraje Richard Burns rally je vesměs všechno ostatní arkáda, ale jsou arkády a arkády. Sega rally vychází z arcade automatům proto je to arkáda. Colina si na automatech představit nedovedu. Colin se mi líbí, ale zároveň mi nijak nevadí ten tunel v Sega Rally. Člověka aspoň nerozptyluje vypadávání z tratě (a následné nasazováni zpět ) a může se tak plně soustředit na honičku s ostatními, případně s časem. Pro mě je to prostě taková sofistikovanější autodráha. A autodráha je jedna z nejlepších hraček co znám. Samozřejmě ta klasická česká, protože ty novodobé jsou už o ničem, když to tam přidržují magnety...

 |   |  Odpovědět
Mara  |  05. 11. 2008 17:51

Kámo,oproti richardovi je kterákoliv rally hra arkáda...

 |   |  Odpovědět
manix  |  01. 10. 2007 12:08

Já si zas myslím, že pochopil o čem ta hra je, starší sega rally smažil. Myslím že má pravdu v tom, že když slíbí tvůrce deformovatelé okolí a ono se nedeformuje, tak je to chyba. A od arkády čekám hlavně zábavnost, jestli mne nebaví, tak je to špatná arkáda.

 |   |  Odpovědět
mort  |  01. 10. 2007 18:14

Kdo rika ze neni ve hre deformace terenu ja tedy ve hre deformaci MAM a je to SUPER udelate v ceste ryhu a ona tam dalsi kolo opravdu JE.

 |   |  Odpovědět
Loneck  |  01. 10. 2007 22:58

Ja jsem tu deformaci terenu na demu Sega Rally taky mel tak nevim. Ja jinak z koridorem nemam problem, kdyz se treba podivate na PGR4, ktere za chvili vyjde tak ma taky koridor a taky nemuzete vyletet z trate. U Sega Rally to proste neni dulezite jestli vypadnu z trate nekde z utesu, me spise zajima jestli ma trat treba prevyseni a variabilni prostredi, skocky atd. Jizdni model muze byt u arkady nerealisticky, ale mel by mit hloubku ze hru neprojedu hned a chce se vsechny trate naucit a vychytat a vychytat taky dane auto. Myslim si, ze nove Sega Rally tyto veci ma a chci si ho o neco pozdeji poridit protoze jeste Forzu nemam dojetou.

 |   |  Odpovědět
Tomáš Vrána  |  01. 10. 2007 23:54

Zřejme došlo k mystifikaci, protože o deformaci terénu nebyla řeč (deformace v terénu skutečně je, viz recenze). Čtenář pouze nadhodil deformaci okolních objektů, která se ve hře nalézá pouze v minimálním množství.

 |   |  Odpovědět
sa  |  12. 10. 2007 10:37

já myslím že sega rally je dobrá hra pro toho kdo si chce zajezdit a né simulovat

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor