Recenze: Silent Hill 3 – Děsivý kruh se uzavřel

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 7

Diskuze k článku

Hesi  |  10. 04. 2006 20:16

Zdravím, good recenze akorát mám pocit že první hru, kterou si ze Silent hillů hrál byla 2 a i kdyby další díly byly naprosto dokonalý tak pro tebe bude navěky dvojka nejlepší. Já hrál prvně Sh1 a dohrál jsem jí do dnešních dob 11x , z toho důvodu se mi Sh3 líbí víc než dvojka, protože „uzavírá“ příběh z jedničky a to je pro mě mnohem podstatnější než „méně strašidelné“ (ne)stvůry nebo menší originalita. Dal bych Sh3 tak 9,5/10

|   |  Odpovědět
KUFI  |  24. 11. 2003 15:45

Recenzi nebudu cist dokud si to nezahraju a nedohraju,uz ted toho diky spoilerum vim vic nez bych chtel Hlavne se tesim na Martinovo recenzi pro PS2.

Ja sem jedine rad ze to neni "originalni" a je to furt stejny,ja to furt stejny a "neoriginalni" (uz od prvniho dilu) miluju,vsichni dobre vime jak podobny pokusy o vneseni novatorskych prvku dopadaj ze...Silent je Silent a na tom bych nic nemenil a naopak dal za to bod k dobru.Ale v nadchazejicim Silent hill:the Room cejtim nemalou zmenu,doufejme ze to nak nepohnoji.Z videi co sem videl je mi nad slunce jasny ze to je este vetsi zasírka nez dvojka.A kamos co to (strachy uz pres 2 mesice-chodi rychlosti metr za minutu) hraje na PS2 potvrdil.Druhej dil byl prej oproti 3timu dilu cajicek -coz me pride temer nemozny.A ja kdyz vidim ve videu tu zbesilou sestru jak zene v nejaky chodbe ,tak radsi odvracim zrak jinam a dusuju se ze na tutu hru se vykaslu,protoze za infarkt to nestoji Ale nejen zdravotni sestra ,ale vsechny mrchy co sem zatim videl mi pridou este uchylnejsi ,bizarnejsi,grotesknejsi... nez v prvnim ci druhym dile.Takze tady dalsi velky plus.

PS:Cenega CDproject ,to je šumafuck ,protoze si ten vybrousenej horrorovej briliant ty necitelny hajzlove stejne syslej nekde ve skladu pro sebe a vydaj to az 11.prosince Nebejt to u me hra cislo jedna,hazim na Cenegu,CDprojekt & spol. bobana a hraju to made by Deviance uz od 25.rijna.Jenze ty moje (tezce vydreny) prachy si polobozi z Konami opravdu zaslouzi,tak to este skusim vydrzet.

|   |  Odpovědět
Ondřej Kozina  |  24. 11. 2003 16:01

Hmm, spoilery jsem se snažil žádné nenadělat a jen jsem naznačoval v jakém duchu se trojka nese. To že je druhé pokračování poněkud neoriginální se odrazilo maximálně v tom, co jsem psal v recenzi. Po SH2 jsem se na ulici otáčel za divnými zvuky, dnes, po SH3 to určitě nedělám. Ale hra je to, alespoň co se týče PC, nenahraditelná.

|   |  Odpovědět
Martin Zavřel  |  24. 11. 2003 16:02

Hurá, po všech těch letech mám konečně fanouška  !!!!

Ale vážně, pochopil jsem to správně, že se těšíte na MOU recenzi pro PS2? Ale ta přece vyšla již před několika měsíci,  stejně jako PS2 verze hry

Najdete ji tady:

|   |  Odpovědět
KUFI  |  24. 11. 2003 17:30

Ja vim ze recenze na PS2 je tu uz nejakej ten patek ,ale necet sem ji stejne jako recenzi na PC od Ondreje,nerad bych se dozvedel veci ktery by me pripravily o moment prekvapeni.U dvojky sem nevydrzel a hltal kazdou novinku, preview...proste vsechno co se kolem SH2 sustlo.No a pak sem ve hre chodil a v duchu si rikal : joo tedka se stane tohle jak psali v ty recenzi a tady se prehraje tuten filmecek co sem videl apod.Trebas klicovej rozhovor ve vezeni sem mel najetej z (megadlouhych) trailerů z bonusovyho DVD PS2 verze SH2 co sem si pucil od kamarada ,tudiz me pri hrani neprekvapil.Takze techto chyb se chci u SH3 vyvarovat.U jinych her ktery jsou pribehove plochy a pribeh v nich hraje druhy housle to je samozrejme jedno,ale SH je zalozenej hlavne na pribehu.A na hru takovyho formatu ani recenzi cist nemusim,protoze je nad slunce jasny ze opet nezklame a muzu do koupě jit v klidu naslepo.

A na tu recenzi se tesim diky reputaci kterou sis u me vytvoril recenzí SH2 a perfektne napsanou analyzou mesta Silent hill.Recenze napsana jak ma bejt-nic nevyzradi a navodi tu spravnou atmosferu ze clovek i kdyby ho ta hra nezajimala ji okamzite musi mit.Navic jedinej recenzent na svete kterej tu hru ohodnotil presne jak si zaslouzila.

|   |  Odpovědět
Gremlin  |  24. 11. 2003 01:13

Distributorem SH3 v CR neni Cenega, ale CD Projekt.