Recenze: Silverfall – nechte Diablo spát

Diskuze čtenářů k článku

ufoonek  |  16. 03. 2007 16:04

Jak nekdo muze napsat, ze u tohohle exceluje grafika. Se podivam na obrazky a je mi spatne. To uz Sacred je na tom lip. Bleeee, fuuuuuj.

 |   |  Odpovědět
Thorn  |  16. 03. 2007 19:16

grafika jako svetla stranka LOL vzdyt polde obrazku to je hnus

 |   |  Odpovědět
Filio_  |  16. 03. 2007 19:24

Přesně grafika uplná shida

 |   |  Odpovědět
Trey  |  16. 03. 2007 22:05

Taky záleží na rozlišení,například na idnes jsem vyděl video na Spiderman 3 a nevypadalo to nyc moc ale pod článkem napsaly že je to kvůli rozlišení.Takže neodsuzujte jen podle scenshortů.(Joudové

 |   |  Odpovědět
PickNick  |  19. 03. 2007 10:24

Komentovat grafiku z obrázků v této "recenzi" je vážně zcestné. I na tomto serveru jsou obrázky které dokazují opak: http://www.doupe.cz/h/PChry/AR.asp?ARI=115281&CAI=2125 V realu na PC hra vazne vypada dobre.

 |   |  Odpovědět
dark  |  19. 03. 2007 17:05

sem to zkousel asi hodinu hrat a grafika prostredi je v pohode, ale ten styl grafiky postav me teda dostal. Takhle udelany 2D sprajty postav v dnesni dobe jsou vysmechem.

 |   |  Odpovědět
Wortex  |  24. 03. 2007 14:50

Takovejhle blud uz sem teda opravdu dlouho necetl! Chudaci lidi, kteri se podle tehle "recenze" rozhodnou hru odsoudit. Graficky odporna, ale hratelnosti pohodova! a neskutecne ROZLEHLA rubacka se stovkami vedlejsich questu co mne zatim drzi a nehodla pustit. Ne recenze. Blabol, zcela zaujaty postoj bez upozorneni, ze se jedna o vlastni (dost uchylny) nazor a nas "stary harcovniky" odkojeny ZX-Spectrem nejakej nedoladenej interface nemuze rozhodit ;o)

 |   |  Odpovědět
Mecoun  |  27. 03. 2007 12:06

Nuda spolu s prisernym ovladanim slavi uspech. Zkusil jsem ji vcera asi 3 hodky, a jen me utvrdila v tom, ze tenhle paskvil opravdu hned smazu. Zacnu svetlymi strankami - aha sory, zadnych sem si nevsiml. Grafika u ktere dostala 9/10 nic moc, uz sem v RPG videl lepsi. Spis bych zminil to, co me na teto hre doslova iritovalo.
1) okna skillu, questu, rozhovoru apod. NEJDE zavrit nejakou jednotnou klavesou (ESC, mezernik apod.). Misto toho musite jak de**l pro kazde okno budto zmacknout jeji hotkey nebo krizek v rohu okna.
2) Minimapa - Je natvrdo nastavena severem nahoru. A protoze si muzete krajinu kolem hrdiny otacet, je treba to nejak zobrazit na minimape. SilverFall to resi tim nejhorsim moznym zpusobem, kdy uprosted minimapy nataci sipku, kam se zrovna divate. To znamena, ze pokud jste natoceni smerem k vychodu a vydate se doleva, tak na minimape jdete na jih. Prisernost na orientaci. Proc to proboha nemohli udelet jako ostatni natacenim minimapy kolem vas, s tim ze vy koukate stale "nahoru" a svetove strany na kompasu se toci spolu s vami.
3) Lahvicky se zdravim na numericke klavesnici pod cislem 9 ??? Co to bylo z vola kdo to vymyslel ???
4) K predchozimu jeste poznamka, ze veskere aktivni schopnosti/kouzla se meni na cislech na numericke casti klavesnice. Uzasny napad. ZABIT tvurce !!!
5) K predchozim jeste jedna poznamka - Tyto hotkey si samozrejme NELZE upravit. In fact, v Options nelze nastavit skoro nic (jsou tam 3 zatrzitka, ovladani hlasitosti a nastaveni grafiky, pro ktere je ale treba vypnout hru).
6) Velka mapa je sice hezka, ale NIC na ni neni videt. Zadne potvory, zadne kramy (obchodnici). Jen vy a cile questu. Navic je v takovem meritku, ze je dost priblizena. Oddalit samozrejme nejde (ze bych se podival na jedne obrazovce na mapu celeho sveta). Ja vim ze bych chtel moc, ale uz jsem zvyklej z jinych :)
7) Dialogy - jsou psany malym pismem, takze opticky vypadaji nahusteny na sebe (ne rozlisenim to opravdu neni). To znamena ze se spatne ctou. Navic mi neprisly nejak uchvatny na to, cist je cele. Clovek si vzdy najde tu vetu, kde se rika co ma udelat, a zbytek ho prilis nezajima. Hral jsem treba Jade Empire, ktery je preplneny dialogama postav, a musim rict, ze vetsinu z nich jsem sledoval, protoze byly zajimavy. Ne tak v SilverFallu.
8) K cemu to potrebuje fyzikalni model??? Cumel sem jak puk, kdyz mi behem instalace vyskoilo okynko s instalaci nejakych doplnku od PhysX. K tomu aby zombie po zasahu luku odletela 3 metry daleko? K tomu, aby sip po urcite vzdalenosti spadl na zem? (ano, opravdu nedostrelite dal nez kam na mape vidite) K tomu aby se hrdina moh obcas zasekavat o ruzne predmety, ktere neni schopen obehnout? Sory, ale prijde mi to zbytecne.

Pokud mi Titan Quest se Sacredem prisly jako vyborne klony Diabla 2, tak SilverFall je tragickym klonem. Pravda, mam kamarada, ktery SilverFall dohral, a proto mi to doporucil, ale nechapu jak se mu to mohlo libit. Asi s nim o tom jeste hodim rec.

 |   |  Odpovědět
ravlin  |  18. 07. 2007 13:00

Mno co se nastaveni ovladani tyce.. kdo ma PC doma i k necemu jinymu nez k zabirani mista, tak vi, ze si to muze editnout v cfg souborku

-r-

 |   |  Odpovědět
Huh  |  02. 06. 2008 11:34

Mapa oddálit jde, kolečkem myši.

 |   |  Odpovědět
Hadej  |  25. 04. 2007 16:01

Kdyby se autor recenze obtezoval zapnout vetsi obtiznost, tak by ty kostlivce tak v pohode nerozstrilel :o)) Ale to se asi moc bal, ze by to jen neuklikal jak maly kluk. Bez premysleni, jak je zabit, kdyz po nem vybehnou vseci a zabiji ho na par ran...

 |   |  Odpovědět
suzhor  |  06. 05. 2008 23:03

Já na střílečky moc nejsem, ale Silverfall se mi líbí.
Je v ní čas na promýšlení strategie, má intuitivní ovládání, ta střelba z dálky vcelku funguje ...

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Half-Life série je před příchodem Alyx na Steamu ke hraní zcela zdarma

Half-Life série je před příchodem Alyx na Steamu k…

Kdy, když ne teď.

22.  1.  2020 | | 12 N/A
CD Projekt Red přiznává brutální režim vývojářů ke konci vývoje Cyberpunku

CD Projekt Red přiznává brutální režim vývojářů ke…

Dokončit Cyberpunk 2077 není pro vývojáře žádný med a to nejhorší zřejmě teprve přijde.

20.  1.  2020 | | 5 N/A
Hráli jsme DOOM Eternal: peklo je na Zemi

Hráli jsme DOOM Eternal: peklo je na Zemi

Nedávno jsme dostali možnost vyzkoušet si ve Varšavě nový Doom Eternal. A stálo to za to! Takhle brutální a rychlou řežbu jsme tu ještě neměli.

21.  1.  2020 | | 12 N/A
Za odložením Cyberpunku prý stojí slabé konzole, největší problém má Xbox

Za odložením Cyberpunku prý stojí slabé konzole, n…

Cyberpunk 2077 dostal minulý týden odklad data vydání a vyjde tak až v září. Polský insider Borys Niespielak tvrdí, že je to kvůli optimalizaci pro konzole.

23.  1.  2020 | | 8 N/A
Black Desert Mobile: orgie herních nadšenců | Recenze

Black Desert Mobile: orgie herních nadšenců | Rece…

Masivní MMORPG Black Desert konečně dorazilo na mobilní telefony a vypadá to na hodně slušnou zábavu.

13.  1.  2020 | | 3 N/A