Recenze: Star Trek: Legacy – velká vesmírná bitva

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 21

Diskuze k článku

lukecr  |  05. 03. 2013 14:00

jses mimo

 |   |  Odpovědět
Troyan  |  20. 10. 2007 21:54

Jestli si chce někdo tuhle hru zahrát napište 215-855-116

 |   |  Odpovědět
rrr  |  11. 03. 2007 12:20

muzete mi úprosim říct jaký je ovládání??? už to hraju asi 3 dny a zatim sem přišel akorat na to jak palit phaserem ( ikdyž i ten si občas dělá co chce) a jak s lodí manévrovat...ve hře to vubec napsaný není což znamená že to musel vytvářet ňákej ultradebil...

 |   |  Odpovědět
Troyan  |  20. 10. 2007 21:58

Ovladání je velice primitivní :) Hra je fajnová po všech stránkách a něčí názory o tom že je to shit tak to je blbec kterej to neumí ovládat nic víc.

 |   |  Odpovědět
Killer  |  24. 01. 2007 14:16

No ja bych souhlasil se vsim, krome hardwarove narocnosti. Mam jiz zastaravajici Athlon64 3200+, 2x512 RAM a 7900GT Top a Legacy jede naprosto v pohode ve 1280*1024 na max. detaily.

 |   |  Odpovědět
mivra  |  12. 01. 2007 01:01

hra me jednoznacne zklamala, ale myslim ze 3b jsou preci jen  trochu malo. Tesil jsem se na neco jako Bridge Commander v novem kabatu..skoda, nekonalo se. Zase je videt, ze to predelavali z konzole - pak ty hry podle toho vypadaji :(

 |   |  Odpovědět
Pizi  |  09. 01. 2007 17:51

Na oficialnych strankach je mozne stiahnut patch, ktory mozno neake veci vyriesi, ale celkovo je to prepadak jak...;)
Na strankach http://legacy.filefront.com su uz neake modifikacie, ktore umoznuju ukladanie pozicie a nacitanie lubovolnej misie, ale stale to nie je ono. Bridge Commander s tymi najlepsimi modifikaciami, ktory hravam doteraz strci tuto zlataninu v pohode do vrecka.
Zoberme si uz napriklad taky skirmish, v Legacy nie je mozne vybrat nepriatelsku lod. Mozete si iba vybrat pocet Command Points a pocitac si podla toho vyberie lod. Nikdy preto nenastane nieco take ako boj dvoch najslabsich lodi proti sebe, pretoze Command Points su zle preddefinovane. Toto som uz vyriesil a urobil jednu modifikaciu, ktoru je mozne najst na tej stranke. Dalsia vec co mi na tom vadi je stit. Stit je globalny a je jedno ci strielaju zprava alebo zozadu. Engine Legacy totiz vychadza zo ST: Armada II Ked si zacnete prechadzat jednotlive adresare nainstalovanej Legacy, najdete tam kopu bordelu a nepouzitych suborov alebo suborov z Armady.
Naprikald je tam misia Khan, ktora mala byt povodne v Legacy, ale nakoniec to asi nestihli. Da sa spustit z prikazoveho riadku ale za moc nestoji... A cela hra momentalne za nic nestoji. Mad Dog, momentalne pracuje na dalsom patchi a ostatni modderi tiez usilovne pracuju. Ak ale nevyprodukuju nic v nadchadzajucich mesiacoch, tak cela hra upadne do zabudnutia...

 |   |  Odpovědět
afeir  |  04. 01. 2007 23:59

Už by si autoři měli uvědomit kde je mez akčnosti a přejít na tahy. Dokonale by to hru umožnilo hrát fanouškům, ptotože byjste zadávali třebas i složitější manévry , což by se pak odehrálo všechno najednou. Při použití těhlech tahů jsem nikdy neměl pocit neakčnosti, akorát mi chyběla versatilnost strategií, mohli by pak zavrhnout i nějaké ty RPG prvky v podobě takové té trekovské postátky co by třebas skomě bezejmených crowmanů ovlivnila jejich efektivitu.

 |   |  Odpovědět
SiMich  |  04. 01. 2007 19:30

No. Tak když jsem jsem tuhle hru spustil, myslel jsem si, že to bude něco podobného jako Bridge Commander. Ten se mi dost líbil, zvlášť bitvy proti spolužákům. To co mi tam chybělo, byly další technologie - např. zeměřit modulovaný vlečný paprsek na disruptor Vor'chy - a další lodě - hlavně Defiant. Nakonec se mi tam povedlo dostat Defiant a dokonce i do Multiplayeru, ale doufal jsem, že Legacy bude něco lepšího. Tedy, např. v BC jsem s raketoplánem jenom trochu zavadil o jinou loď a bylo po mně. Jako, Legacy jsem hrál na nejvyšších detailech celkem v pohodě. Zpočátku jsem se teda trochu nevyznal, co mi to tam kecají o ovládání, ale nakonec jsem to nějak pochopil. Bylo to podobné jako v BC. Jenže, BC jsem výhradně používal manualní létání. A tady - pokusím se obrátit na záda a ono mi to nejde. Zkouším se otočit a než to udělám, Romulani jsou v pryč. Chtěl jsem zkusit to bourání lodí, ale ani jsem se k žádný nedostal blízko. A hlavně mě štve, že tam zase skoro nejsou žádný ty další technologie. Sice jsem nehrál celou kampaň, jelikož mi pořád ničili lodě, ale pokud něco nebylo v normálním Skirmishi, tak to je jedno. Chtěl jsem si deflektorem otevřít ten Lorův warpový tunel. Kamera se mi nezdála špatná. Podobná BC. Bourám v obou hrách stejně. Už jsem to teda déle nehrál. Když to zapnu, za chvíli mi to zamrzne. Možná kdybych si nastavil nižší nároky, ale můj počítač by to utáhnout měl.

 |   |  Odpovědět
KKING  |  04. 01. 2007 07:07

NO tak jsem vcera konecne pustil MP po netu ...
Shrnutí
Poněkud problematičtější připojení ke hře - s oblibou to hlásí spatnou verzi, chybu ve spojení, že hra již běží nebo proste obsazené všechny pozice.
Chat je opravdu hrozny jen dva řádky pro výpis hlášek ... no fuj.
nejoblíbenější mód TDM 2 vs 2 doporučuju si najit tedy kamarada.. ale i s nahodnym spoluhráčem to jde...

No nakonec všechna ta neohrabanost zpusobi, že i jako ne moc zkušený hráč si docela slušně zahrajete protože Vás protivník nerozstřílí hned jak se objevíte... a bitvy jsou opravdu monumentální a v pozdějších fázích jste prakticky jen na mapě a dáváte lodím příkazy.. hlavně poškozeným k opravám a úniku warpem... :) nebo selfdestruct aby protivník neměl body a nemohl povolat další lodě :)

Moc se mi líbilo, že když protivníkovi způsobím větší škody než on mě, tak za zničenou loď dostanu náhradu.
4 lodě jsou až nad hlavu ...
bitva obvykle trvá od 10 po 30 minut a stále je co dělat..

Hra obvykle končí tak, že po celé mapě honíte poškozenou poslední protivníkovu lodičku která se snaží uniknout warpem...
někdy to da hodně zabrat.. hlavně pokud má maskování...

Tahle hra je pro MP přímo dělaná protože to co je v singlu velke minus je v MP velké plus protože s ovládáním bojují úplně všichni stejně a hra opravdu vypada jak ve startreku..

 |   |  Odpovědět
wes  |  03. 01. 2007 17:19

asi spatne vybrany autor na recenzi... respektive spatna recenze, oproti treba tiscali, tam mi to prislo o dost lepsi, takze kdo chce vice infa o hre, zkuste to tam..

 |   |  Odpovědět
Lukas  |  10. 08. 2011 23:23

Souhlas, článek nic moc, a co už vůbec nechápu je hodnocení. Tak tu máme jednou za 5 (za grafiku, kterou jako jedinou na hře celkem chválí?), pak dvakrát za 6 a jednou za 3 a průměr? Vypadá to, že průměr z 5, 6, 6, 3 je 3, wow... Autor by si měl zopáknout matematiku. Jasný, hratelnost je to nejdůležitější, souhlas... Ale i tak.

 |   |  Odpovědět
KKING  |  03. 01. 2007 16:18

Zamerovani dalekeho i blizkeho cile neni problem staci levy klik na mape
pokud je to lod tak uz jen tab pro vyskoceni a palite - obecne cile byly horsi ale na hrubo na mape a pak pres f se zameri presne a lod pak tim smerem sama leti proto doprava stanic na misto byla pohoda.
mezernik nepouzivam - jen obcas kdyz se mi po zamereni vypne freelok pro jeho zapnuti...

Ps hnus je ze nemuzu letet kolmo nahoru nebo dolu takze kdyz je nepritel nad vami tak nejde zamerit. - hlavne prave s temi asteroidy kdyz letel podemnou kousek od planety a ja se na nej nemohl dostat - slo to myslim pres mapu nebo F nekde pobliz a az lod vyletela do blizsi hladiny tk to uz slo...
Obcas je trochu problem nalezt nepratelskou lod ikdyz je pobliz protoze je tmava stejne jako pozadi a neni zvyraznena rameckem... opet ale resi mapa...

 |   |  Odpovědět
hero  |  03. 01. 2007 14:39

to su mantaci takuto arkadu nemuseli na PC ani vydávať, bridge commander je oveľa lepší.

 |   |  Odpovědět
Mkay  |  03. 01. 2007 09:27

no pan autor mohol trosku pocuvat pri tom tutoriale bolo vysvetlene ako sa nastavuje kamera a ovladanie. ked zameriate nejaky ciel a stlacite medzeru tak sa kamera zakazdym nataca tak aby ste videli ciel.. takze nie je problem mierit nasledne lasermi / torpedami..
a ovladanie.. ako tu niekto spominal - typicky stratrekovske - zvolite ciel a letite, nejak maunalne manevrovat s lodou nema vyznam..
z toho vyplyva aj minimum prikazov pre riadene zbytku vasej flotily... proste oznacite vsteky lode a date im prikaz (utocit, letiet, nic viac:) a uz to fici...
v lodiach je rozdiel akurat v pomere palebna sila / stity / motory (=manevrovatelnost, rychlost)

hra mi sla na notebooku s 1,7 pentium M, 2G ram, ati mobility 600 na strednych detailoch... no grafika nic moc to je pravda

par krat padla

ale som sa celkom bavil.. to bude tym ze som ST fanusik :)

 |   |  Odpovědět
Hudy  |  03. 01. 2007 13:24

Hmm no co sa budem stazovat......kebyze sa mam vyjadrit.....tak je to nejak tak ako pise autor....sice nepresiel som ju este celu (som tam kde su tie asteroidy blaznive) a zas som ST fanusik tiez :)....ale zial cloveka obcas az zaludok boli z tej kamery.....akoze space+a je celkom dobra kombinacia co vyriesi obcasne problemy pri manevroch ale prepacte to s tou kamerou fakt dovrzali......napr. teraz v tej misii co som je celkom sranda dostat na miesto tie veze ked sa nedala zamierit ta pozicia :).....ale tak je to startrek.....takze je to fajn....aj ked fajn by sa mozno zislo dat do "" pekny den :)....jaj a narocnost....ta je fakt kua kua vysoka

 |   |  Odpovědět
Mkay  |  03. 01. 2007 13:44

ale no, ja som to presiel na najvyssej hned od zaciatku a nezdalo sa mi to tazke.. je to o tom v spravny cas kupit spravnu lod

ale je pravda ze je tam vela veci nedoriesenych (napr ten save po missii je hodne zvlastny kedze to save-ne aj po zopakovani missie bez toho aby sa pytal ci sa ma hra ulozit alebo nie) alebo to vami spominane zameriavanie pozicie v missi s asteroidmi..

ale vazne neviem preco mate vsetci problem s kamerou, ja som zakazdym, ked som zvolil ciel, zmackol medzernik a uz som len strielal.. potom dalsi ciel, medzernik atd...

 |   |  Odpovědět
Mkay  |  03. 01. 2007 09:27

no pan autor mohol trosku pocuvat pri tom tutoriale bolo vysvetlene ako sa nastavuje kamera a ovladanie. ked zameriate nejaky ciel a stlacite medzeru tak sa kamera zakazdym nataca tak aby ste videli ciel.. takze nie je problem mierit nasledne lasermi / torpedami..
a ovladanie.. ako tu niekto spominal - typicky stratrekovske - zvolite ciel a letite, nejak maunalne manevrovat s lodou nema vyznam..
z toho vyplyva aj minimum prikazov pre riadene zbytku vasej flotily... proste oznacite vsteky lode a date im prikaz (utocit, letiet, nic viac:) a uz to fici...
v lodiach je rozdiel akurat v pomere palebna sila / stity / motory (=manevrovatelnost, rychlost)

hra mi sla na notebooku s 1,7 pentium M, 2G ram, ati mobility 600 na strednych detailoch... no grafika nic moc to je pravda

par krat padla

ale som sa celkom bavil.. to bude tym ze som ST fanusik :)

 |   |  Odpovědět
Mkay  |  03. 01. 2007 09:27

no pan autor mohol trosku pocuvat pri tom tutoriale bolo vysvetlene ako sa nastavuje kamera a ovladanie. ked zameriate nejaky ciel a stlacite medzeru tak sa kamera zakazdym nataca tak aby ste videli ciel.. takze nie je problem mierit nasledne lasermi / torpedami..
a ovladanie.. ako tu niekto spominal - typicky stratrekovske - zvolite ciel a letite, nejak maunalne manevrovat s lodou nema vyznam..
z toho vyplyva aj minimum prikazov pre riadene zbytku vasej flotily... proste oznacite vsteky lode a date im prikaz (utocit, letiet, nic viac:) a uz to fici...
v lodiach je rozdiel akurat v pomere palebna sila / stity / motory (=manevrovatelnost, rychlost)

hra mi sla na notebooku s 1,7 pentium M, 2G ram, ati mobility 600 na strednych detailoch... no grafika nic moc to je pravda

par krat padla

ale som sa celkom bavil.. to bude tym ze som ST fanusik :)

 |   |  Odpovědět
Sir noNaaame  |  03. 01. 2007 08:45

No toz je pravda ze ta (ne)ovladatelnost je docela strasna ... po par hodinach sem to radsi vzdal aaa sel si zahrat starej dobrej BridgeCommander ... sice nezvlada bitvy moc lodi najednou aaaale porad je to privetivejsi nez Legacy a hlavne mi ukazte ST lod nebo funkcnost ktera se do nej neda pridat ;)

 |   |  Odpovědět
KKING  |  03. 01. 2007 07:54


Muzete mit pod kontrolou az 4 lode. Ovladani je redukovano na minimum a variabilita lodi je nulova.. pricemz startrek ma rozsahlou databazi technologii a stalcilo ji tedy jen pouzit, coz autori tezce podcenili.
Na druhou stranu pro fannousky je zde zpracovana vetsina tříd lodí ze světa startreku za všechny 4 hlavni strany od enterprise po new generation. Nicmene zase jen z vnejsku, ani si nedali praci s prevzetim detailniho popisu.
Ovladani lodi je takove .. no startrekovske, reknete kam chcete a lod tam leti.. osobne jsem uz pak vubec pouzival ovladani smeru ale opakovane zameroval.. a lod udela nalet... vypustil jsem par torped ale ty se hodne spatne zameruji, takze prednost dostaly phasery a cim jich lod ma vic a silnejsi tim lepe.
CO jsem tezce nepochopil byly vysadky.. bylo je mozne delat jen na stanice a kdyz jste stanici shodili stity byla jiz jiste vase.. na zadne pocty utocniku a obrancu se nehraje...
Oprava poskozenych lodi trva silene dlouho a to i v docich proto jem nepochopil k cemu tam jsou..
automaticky se opravuji jen borgove jinak musite klikat jak idioti a to u kazde lodi zvlast...
Vykon se rozdeluje mezi motor zbrane a stity. na kolik procent ale jede jsem nezjistil.
Rychlost oprav neovlivnite natoz pak priority co opravovat hlavne...
Lode nemaji posadku takze o ni nemuzete prijit a ni ji pridelovat ukoly.


Kampaň jsem dohrál za dva puldny ... coz je hodne malo...

docela zajimavy muze byt naopak multiplayer team deathmach nebo cooperativ obrana.
uz ve skirmishi docela sranda ale po netu mi to neslo - nejdriv spatna verze a po opatchovani unable to connect nebo game is full a podobne veselosti.

Takze docela slusna bugletovka.. asi tak.


PS jedna bojova borgska krychle stoji tolik co dva defianty a dve nejsilnejsi enterprise dohromady.. no a moc sanci proti jejich koordinovanemu utoku nema...

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor