Recenze: Syberia 2 – královna adventur se vrací

sdfg

|   |  Odpovědět
Hruda, Hruda  |  12. 02. 2006 12:57

Syberia 2 klášter:Prosím,jak udravit Hanse,který leží v klášterní cele? Moc děkuji.Hruda

|   |  Odpovědět
juro  |  18. 02. 2006 12:48

Toto som vypísal z návodu na  http://www.abcgames.sk/default.asp?p=navody_zobraz&ID=6681  ...Hore choďte jedinou cestou až na nádvorie. Tu vstúpte do kaplnky (dvere naľavo – tie ktoré vidíte v animácii). Pokračujte až dozadu a pokecajte s patriarchom. Po rozhovore a videu sa znovu porozprávajte s patriarchom. Prejdite doprava a do jediných dverí za Hansom. Pohovorte s ním – dozviete sa, že jediný človek, ktorý mu môže pomôcť je brat Alexei Toukanov. Vyjdite a vyspovedajte mnícha, ktorý načúval. Dá vám zvitok a nejakú mincu zo skla s mamutom. V liste je uvedené, že kľúč sa nachádza v oku mamuta. Vráťte sa a vezmite kefu pri vedre. Choďte smerom k výťahu a z fúrika zoberte záhradnícke nožnice. Znovu sa vráťte späť a z nádvoria smerom dole. Zamierte k bielemu stromu na cintorín. Pokračujte až ku hrobom a ten jediný, ktorý sa dá preskúmať preskúmajte. Nožnicami odstrihnite vetvy, ktoré ho obopínajú. Vezmite ich a vráťte sa až k výťahu a pozrite na časť vľavo. Je to stroj na výrobu sviečok. Zoberte zápalky a vetvy hoďte do kotla. Otvorte formu na sviečku (1), vložte do nej knot (2), formu (1) zatvorte, zatiahnite za rúčku (3) a otočte kohútikom (4). Formu (1) znovu otvorte a vyberte hotovú sviečku.

Teraz sa vráťe do kaplnky. Prejdite o obrazovku ďalej a bližšie pozrite na obraz vľavo. Na knihu použite kefu. Zapamätajte si ten obrázok, lebo je to riešenie hádanky, ktorú budete riešiť. Choďte smerom na cintorín ale vojdite do dverí vpravo – do knižnice. Zostúpte dolu a zoberte do rúk tyč, ktorá je napravo. Svietniky stiahnite tak ako na stene, ktorú ste zošúchali. Otvorí sa okno. Vystúpte úplne hore a preskúmajte ho. Vložte doň mincu s mamutom. Stlačte panely v tomto poradí: dolný, ľavý, horný a pravý. Teraz choďte tam, kde svieti svetlo z okna a preskúmajte stenu na mieste, kde má mamut oko. Stlačte tlačítko uprostred kruhu. Otvorí sa tajná skrýša. Vezmite z nej knihu a zpoza nej stojan na sviečku – youkol relic. Teraz sa vráťte k Hansovi. Na stôl dajte stojan, doň sviečku a zapáľte ju. Po rozhovore znovu vojdite do kaplnky. Teraz už možete ísť úplne dozadu, kde zoberte kľúč, ktorým otvorte mreže vedľa vchodu do kaplnky. Zatiahnite za lano – zazvoníte. Teraz choďte na cintorín a rakvu nasmerujte na dieru v stene. Už sa len vráťte za Hansom..
....Toto je návod na celý kláštor

|   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor