Recenze: The Last Remnant – obří artefakt RPG

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 13

Diskuze k článku

Ali  |  22. 08. 2009 18:36

6/10 bych tomu nedal spis 3/10 .. tesil sem se na rezbu typu FF a byl jsem zklaman soubojovym systemem .. nuda nuda nuda cekat na tlacitko v bitve je fakt opruz !!

 |   |  Odpovědět
Re  |  06. 09. 2009 13:06

Ja davam 7/10 , boje jsem po 15 hodinach hrani dal na hyper speed a triggery jsem si zapnul auto. Jinak bych byl v duchodě dřiv, než bych to dohral. Na FF to nemá. Ale hra je to jinak zajímavá.

 |   |  Odpovědět
skl  |  16. 05. 2009 11:07

No nevim, me ten soubojovy system moc dobry neprijde...tvari se to jako strategie na tahy, ale doopravdy tam clovek nic strategickeho neudela, kdyz jsem videl vsechny informace pri souboji, tak jsem si rikal parada...ale pak jsem zjistil, ze nakonec se stejne vsichni k sobe rozbehnou, nemuzete ani urcit ktera skupina prvni, nemuzete nechat skupinu healeru/magu stat oddelene a fighteri,aby branili potvoram v pristupu, bojove formace jen detailne upravi bojove hodnoty, ale na realne postaveni vojaku to nema vlastne vliv. Ve vysledku je to vse jen na efekt.

 |   |  Odpovědět
MireC  |  16. 05. 2009 11:46

s tym subojovym systemom nemas pravdu. Sice si to nemozes priamo navolit ale ak si das do party skupinu magov/healerov a aspon jeden z nich ma moznost stat mimo ohniska boja (specialny command - zalezi od classy) tak si mozes urcovat kto z ktorej strany ako napadne nepriatela. Kto bude len zozadu healovat a kto obehne nepriatela. Sice sa to neda priamo naklikat ako v beznych strategiach ale sposobom zlozenia party, ich classmi/skillmi to ide.
ps - k autorovi, Last Remnant ma vela nepovinnych lokacii ci dokonca miest (cca. tretina az polovica sveta), a potreba nicit stale tie iste slabe monstra zanika, ked vstupis do Ancient Ruins, tam to uz dost prituhuje a i bezny nepriatel vie byt horsi ako hocijaky boss.

 |   |  Odpovědět
avatar
16. 05. 2009 12:23

Ano, třetina až polovina světa je nepovinná - ale stejně ji musím prolézt, abych měl nějakou šanci proti bossům v hlavní linii. Ancient Ruins jsou trošku jiná kapitola, ale na můj vkus se zpřístupňují až příliš pozdě.

 |   |  Odpovědět
Chumbaba  |  16. 05. 2009 09:11

Recenze se mi taky líbí. Jenom (a to platí o všech recenzích na LR, co jsem četl) mi tak docela nesedí s nízkým hodnocením. Tak vývoj postavy je "neuvěřitelně zábavný", hra má prý dobrý příběh, umělecky je skvěle udělaná... člověk by řekl, že to už skoro stačí na perfektní hru? Co je na tom teda na těch 6/10? Že se opakují lokace? V JRPG člověk vždycky stráví desítky hodin grindováním v těch samýxh lokacích... Přitom je zřejmé, že 6/10 u Squaresoftu neznamená "lehce nadprůměrná hra", hry co dostanou 6/10 prostě nikdo nekupuje.

 |   |  Odpovědět
avatar
16. 05. 2009 09:33

Ano, zpočátku se mi hra hrozně líbila, jenomže právě opakování ji podle mě neuvěřitelně zabilo. On se i ten sebelepší vývoj postav zají, když musí člověk vybojovat několik stovek bitev s nepřáteli, které pomalu dává na jednu ránu a hlavně v rámci plnění vedlejších úkolů musí snad dvacetkrát proběhnout tu samou lokaci (z toho ideálně pětkrát za sebou.)
Takto si skutečně zábavu nepředstavuji.

 |   |  Odpovědět
Corwin8  |  16. 05. 2009 09:58

to jsem se chtěl zeptat.. Opravdu tu není motivace pořád likvidovat podobné nepřátele, nebo je to jako Diablo, kde se dělá to samé a je to zábava(pro část hráčů ne, to je fakt)?

 |   |  Odpovědět
avatar
16. 05. 2009 12:21

Pro mně tam motivace nebyla - zpočátku, když se úkoly ještě moc neopakují, se to dá překousnout, ale později už je to opravdu "zachraň, zabij, dones." V libovolném pořadí. Jediné, co mě táhlo dál, byl příběh hry, ve kterém jsem prostě nemohl pokračovat, dokud jsem neudělal takřka všechny vedlejší úkoly.

 |   |  Odpovědět
avatar
15. 05. 2009 07:55

Musím uznat, že se mi čím dál líp čtou Tvoje věci. Přistihl jsem se, že přinejmenším projedu i to, co mne vůbec nezajímá nebo i úplně jinou platformu.

 |   |  Odpovědět
avatar
15. 05. 2009 14:03

Díky moc, pochvala hodně potěší.

 |   |  Odpovědět
sega.maniac  |  15. 05. 2009 02:50

Nechci prudit, ale asi mensi chybka hra je v popisu prezentovana jako Preview.. a hlavne PS3 verze jeste neni na trhu a ani se nevi kdy presne vyjde, byla jen ohlasena ze take bude, coz je velka skoda.. Playstation 3 by takovy titul potreboval vice nez napr. X360, kde je RPG dostatek.

 |   |  Odpovědět
15. 05. 2009 08:41

Díky za upozornění, nejedná se o Jakubovu chybu, nýbrž moji, nějak jsem se při editaci uklikl.
Pokud se týče výpisu platforem, pak jsou vždy uváděny všechny ty, pro něž je titul stejný, bez ohledu na datum vydání (ano výjimku činí GTA, u kterého je PC zvlášť kvůli větší odlišnosti)

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor