Recenze: TimeShift – akční hrátky s časem

|  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 21

Diskuze k článku

garfield  |  28. 04. 2008 05:56

dá se hrát time shift jako cs 1.6 s boti?

|   |  Odpovědět
hosoi  |  05. 12. 2007 19:47

Čau, prosím o pomoc... jsem v jejich táboře po výsadku ze vzducholodi. je tam oplocenej plac a po levý straně výtah, kterej ale obsluhuju sám kolem vedle výtahu. netuším jak sám sebe vytáhnout výtahem, když stojím vedle něj a točím kolem. za jakoukoliv radu moc dík. hosoi@seznam.cz

|   |  Odpovědět
Smileface  |  18. 11. 2007 14:10

Alternativní recenze na TimeShit se zajímavými dosud neuveřejněnými informacemi: http://dvorakpeter.webzdarma.cz/010/010.htm

|   |  Odpovědět
Lock...  |  15. 11. 2007 17:18

Vážení,
abyste se nepo... Jestli jste si nevšimli, tak autor očividně není ostříleným redaktorem, ale stojí na začátku své kariéry. Nepřijde mi příliš férové si tu něco dokazovat na autorův účet. Napadat tu autora z kompilace bez vážnějšího důkazu - podobnost s uvedenými fakty v jiné recenzi. Předpokládám, že si měl autor asi vymyslet ve hře něco nového. V tomhle případě Vaše detektivní schopnosti selhaly, snad příště.
Nebo kritizovat jeho češtinu. Chcete si dokázat, že zvládáte češtinu. Inu, zvládáte. Bravo. Ale proč nám to říkáte. A ta Vaše "Složitost über alles." byla u Čapka vychvalována jako bohatého využívání možností českého jazyka. Ne, že by autor něčeho takového dosáhl (bez urážky), ale aspoň se snaží. Zbytek reakcí je ryze subjektivní.
A ty autore, si z příspěvků nic moc nedělej a nenech se odradit od psaní dalších recenzí. Co člověk, to názor. Mě se tvá recenze líbila, něco by se jí vytknout dalo, ale to přijde časem s větším počtem recenzí. Hlavně vydrž.

|   |  Odpovědět
David Marák  |  15. 11. 2007 21:01

Jsem rad, ze se najdou i taci lide, kteri prihlednou k faktu, ze jsem take jen clovek A prestoze nektere chyby nelze vylozene prirazovat k me nezkusenosti(obrazky) a uvedomuji si, ze jsem proste a jednoduse selhal, dekuji za Vas prispevek

|   |  Odpovědět
gogo, gogo  |  14. 11. 2007 21:57

Podle mého názoru je recenze velmi špatně napsaná. Především z hlediska češtiny. Autor používá nesmírně složitý styl, kdy do dlouhých vět strká nesmyslná nebo minimálně nehodící se spojení. Charakteristická je vyumělkovanost až k absurditě. Je zde jednoznačný pokus o jakousi uměleckou a spisovatelskou recenzi, který autor evidentně nezvládl a ve veletočích skončil kdesi mezi špatně srozumitelnými dlouhými větam a mizernou čitelností.

"...jejichž případě se ale variabilita funkcí nevztahuje pouze na zpomalení, nýbrž i úplné zastavení či vrácení..." Složitost über alles.
"...se dostaly do všech sfér, a i když po nich v dnešní době není příliš vidu a slechu, jejich stopy jsou nesmazatelné a do menší míry se otiskly právě do TimeShift." Opět nesmyslně složitá a dlouhá konstrukce.
"...přilili do vínku nápadů" Naprosto nevhodné spojení a to recenze teprve začíná. Podobných a horších je zde dost a dost.
"Mocí posedlý vědátor Kron se vydal o nějakou dobu nazpět, aby vybudoval tajný komplex, ovládl co se dalo, ještě více zašílel a chlípně se smál na každém kroku, kde jste jen malinko klopýtli." Neuvěřitelné prodlužování naprostého nesmyslu až do totálního maglajzu, kdy nevím co se autor snaží říci.

"Hluchých míst se ve hře nachází málo, ale jsou vidět, přičemž místy ledabylé uložení předmětů a objektů všude kolem mne o vyšperkované práci mistra tesaře zrovna nepřesvědčilo. Už jen proto bych neoznačil grafiku za vyloženě úžasnou, byť se jinak na poli FPS žánru nemá zač stydět." Složíté a málo vypovídající. Autor považuje grafiku za co? Já osobně za dosti špatnou. Je vidět určitá zastaralost. Je to něco mezi ačkovým titulem a čistým budgetem. Je tedy pravdou, že hodnocení je dosti složité.

"TimeShift se ale čirou a neuvěřitelně velkou náhodou podobá velikánu Half-Life 2." Ehm...asi přeci jenom ne, již pouhou grafikou ne.
"...prohrabávat sezamem uložených pozic. Inu, kdo zaváhá, nežere." Přirovnání až tak nesedí.... místo nežere bych zvolil jiné slovo.

Jako milovník stříleček jsem si vyzkoušel Demo a po úvodu a pár dalších minutách ho vypnul a odinstaloval. Škaredá grafika, nutnost využívat zpomalení času, abych přežil, odnikud "v tunelu" vysakující nepřátelé. Celkově partně béčkový titul. Patrně se moc prodávat nebude. I Perseus Mandate bude lepší.

|   |  Odpovědět
MichiGen  |  13. 11. 2007 10:36

Recenzia je dobra a kvalitna iba stare screenshoty jej robia vrasky na cele...

|   |  Odpovědět
Smileface  |  13. 11. 2007 11:50

To bych uplně neřek. Spíš to vypadá, že má autor lehké problémy s češtinou, jednoduché věci popisuje složitě a tak se jeho text dost blbě čte.

|   |  Odpovědět
Maslow  |  13. 11. 2007 10:32

No hlavne je uzasny, jak doporucena konf. je 265MB karta a autor ji recenzoval taky dokonce, prekvapive! na 256-ce. Myslim ze pak to tam ani nemusi psat, protoze je to uplne k nicemu..aspon typ karty at si udelame usudek nebo neco.. Kujeme

|   |  Odpovědět
Smileface  |  13. 11. 2007 08:39

Ano, taky jsem šokovaný z těch obrázků. Tohle je už vrchol

|   |  Odpovědět
salin  |  13. 11. 2007 08:07

recenze je opsana, a stupidni autor to podtrhl jeste pridanim obrazku z rok stare verze, cimz asi chce rici, ze aktualni hru (ktera vypada uplne jinak) ani nevidel. verim mu to...

|   |  Odpovědět
David Marák  |  13. 11. 2007 16:44

"stupidni autor" je jen obycejny clovek, ktery take chybuje. obrazky jsem nevytipal ze hry z duvodu, ze na me postarsi konfiguraci titul nebezel dobre, musel jsem jej tedy hrat mimo domov na silnejsi konfiguraci. proto jsem pote obrazky dohledal z internetu, abych zarucil jejich solidni kvalitu na pokudmozno plne detaily. nicmene me pri jejich dohledavani netrkla -v nekterych pripadech - jejich znacna rozlisnost zapricinena zastaralosti. nezbyva mi, nez se omluvit, podobne chyby by se nemely stavat. recenze ale kazdopadne opsana neni.

|   |  Odpovědět
salin  |  13. 11. 2007 16:58

recenze opsana je, dokonce z ceskych zdroju: staci si precist clanky na tiscali ci bonuswebu a je jasno, odkud autor cerpal. holt kdyz si nekdo nevsimne, ze hra na obrazcich je uplne jina nez ve skutenosti, pak to trkne...

|   |  Odpovědět
David Marák  |  13. 11. 2007 18:00

Ano, recenze se shoduji v nekolika nazorech, stejne tak jako v nazorech tech zahranicnich recenzi. Ale zaroven je zrejme, ze jsem v recenzich nenasel zminku napriklad o vystrelovani zbrani z rukou (jak se vojaci chovaji), zniceny most (apikace posunovani casu), level design a ono ledabyle polozeni objektu v okoli - proto me tak grafika ve svem slova smyslu uplne nenadchla. Neznam presne konkurencni recenze, proletnul jsem je letmo a bohuzel musim uznat, ze jsou tam ocividne podobna, ne-li i stejna fakta (aplikace patche 1.1, AI...). Ale ta sdilim i s nekterymi zahranicnimi platky. Nebylo by asi prilis fer hru strhat jen proto, abych napsal zcela jinou a naprosto odlisnou recenzi od ostatnich...

|   |  Odpovědět
salin  |  13. 11. 2007 19:26

chtelo by si to precist ty recenze poradne, prave ze to opisovani je hodne napadne - vystrelovani zbrani nebo most a ctyrkolka coby jedine priklady hratelnosti jsou uvedeny jak tady, tak na bw, s tiscali je zase de facto shodne podani pribehu, umele inteligence a patche...inu, trochu moc nahod najednou + jeste ty obrazky...ja myslim, ze je jasno

|   |  Odpovědět
car_mann  |  13. 11. 2007 21:19

Nesouhlasím, že jsou ty recenze tak moc shodny, aby působily že autor hru nehrál ... Pročetl jsem je všechny a podobnost tam je, ale obviňovat autora z kopírování mi příjde přehnany. to si měl vyvořit svůj vlastní TimesHift a udělat na něj jinou recenzi?? jako v jedné z mála recenzí za poslední dobu jsem se něco opravdu dozvěděl

|   |  Odpovědět
d_awe, d_awe  |  13. 11. 2007 23:45

Situaci s obrázky autor vysvětlil, já jen doplním, že je i mojí chybou, že recenze se starými obrázky byla vydána a připojuji se k Davidově omluvě. Co se "opisování" týče, začněte prosím před psaním svých agresivních výpadů racionálně uvažovat: hra má určité aspekty a je úkolem recenze je popsat, jinými slovy obsahuje-li Timeshift například vystřelování zbraní jako jeden z typických rysů hratelnosti, je logické, že se o tom dočtete ve většině recenzí, ne-li ve všech. A tak je to i s dalšími věcmi. Pokud bych měl uvažovat jako Vy, plynulo by mi z toho, že jakmile dva weby popíší hru, druhý opisuje od prvního, neboť popsal stejný obsah dané hry. Můžu to říci ještě jinak: autor hru dostatečně hrál a recenzi odnikud neopsal, za to ručím. Zanechte tedy prosím podobných prázdných útoků. Děkuji Vám a přeji pěkný den.

|   |  Odpovědět
salin  |  14. 11. 2007 06:49

je do oci bijici, ze autor neuvedl jediny vlastni priklad cehokoliv, jedna se o kompilaci recenzi tiscali a bonuswebu, pokud se nahodou pletu, tak necht autor uvede priklad nejake mise, skriptu, puzzlu, ktery nebyl uveden v techto recenzich. pochybuji, ze to dokaze...

|   |  Odpovědět
David Marák  |  14. 11. 2007 13:14

V rozbombardovanem meste se hrac ocitne pred ulickou zahrazenou drevenymi dvermi, ktere za pomoci dalsich dvou lidi a jejich udery spolecne vyrazi. Hned na to prijde dalsi mech a tesne pred vami znici naprosto vse – projit se da dal jen vedlejsi budovou, pres rozbite interiery a po zebriku. Nahore je ale mala chodba, ktera bude uplne znicena nekolika strelami – zde se aplikuje navraceni casu tak, aby se znicene steny a podlahy daly do puvodniho stavu, dalo se projit a opet aktivovat cas ; Nicnerikajici postreh - cihle ze zdi jde vystrelovat, a tak dale – demolice jsou u TimeShift na dennim poradku; Pri velikem zraneni zacne blikat obrazovka spolecne s doprovazenym pipanim (jak prekvapujici...); v dalsi casti rozbombardovaneho mesta ceka u „kanaloveho“ vchodu vojak, zavede hrace po betonovych rozbitych kvadrech do druheho patra znicene budovy, kde jsou okna a kulomet – strhne se prestrelka (sniproval jsem tam spise pomoci kuse s vybusnymi strelami). Za par minut prijde obrovsky mech a zacne likvidovat vse kolem ; velmi zajimava sekvence v jine casti hry – obrovsky stroj pripominajici pavouka nicici vse pod nim ; multiplayer – na vyber je sest hernich modu: Capture the Flag, One on One, Deatmatch, Team Deatmatch, King of Time, Meltdown Madness, hrat muze az 16 hracu, map je neco pres deset (tusim 14, ted si tim nejsem jist, nemohu to overit). a tak dale...

|   |  Odpovědět
Gejmouvr  |  13. 11. 2007 20:28

Opravdu zajimava vymluva - "na me postarsi konfiguraci titul nebezel dobre". Cituji z recenze: "V poměru velikosti plochy, kterou musí engine zvládat zobrazovat v reálném čase, a detailnosti samotné grafiky jsem byl překvapen svižností, s jakou jsem TimeShift na svém postarším stroji rozběhal. A především po aplikaci patche verze 1.1 byla znát úleva od sekaných obrazů a domácích fotoalb jako vytažených z archivů válečného veterána." Tady si nekdo docela dost protireci, nemyslis??? :)))

|   |  Odpovědět
David Marák  |  13. 11. 2007 20:59

Neprislo mi rozumne rozebirat v recenzi, na kterem stroji co bezelo a jak nebezelo, zda-li jsem disponoval strojem na rozbehnuti nebo ne. Moje stala konfigurace (Athlon XP 1600+, 768 MB Ram, 128 MB) si zada o poradny upgrade a upgrade to bude brzky, avsak rozebirat v recenzi, ze mam podobny stroj a proto jsem to musel hrat nekolik dnu u znameho, bych videl trochu s usmevem . Na rozdavani chleba tudiz doslo az v teto diskuzi, kde jsem zminil vsechny fakta, ktera pro recenzi nejsou dulezita. A ona zminena konfigurace v recenzi, tedy ta, na ktere jsem hru hral, neni urcite nejnovejsi a nejvykonnejsi- prakticky jsem tedy rekl pravdu az na detail, ze pouzity pocitac nebyl muj

|   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor