Přesně tak, ty čtyři čísla měří kvalitu grafiky, zvuku, hudby a hratelnosti, nic vic. Nemaji v sobě nic ostatního,třeba, že je hra hodně zabugovaná, má slabý příběh, je krátká. jedná o orientační hodnocení. Ve výsledném hodnocení nejde o žádný image, ale celkový dojem, shrnutí a vzití v úvahu dalších prvků, kterým se číslo jen tak přiřadit nedá. Mám na mysli vnitřní náboj hry, nějaké emoce atd. Hra může vypadat skvěle, výborně se hrát, ale přesto ji něco chybí. Třeba v případě Tomb Raidera větší délka hry, nějaký zvrat a větší výzva, hlavně v přestřelkách.
Ale hlavně, řídít se jen podle nějakého čísla na konci není moc moudré. Něktré prvky, co se nelíbí recenzentovi, tobě vadit nemusí. Když to vezmu zcela konkrétně, tak se opět dostávám třeba k obtížnosti, ale platí to pro spoustu dalších věcí. Několik kamarádů mi tvrdilo, že nízkou obtížnost berou za plus, další potřebují mít ve hře nějakou výzvu a nadávají. A právě v recenzi bys měl najít, co autor hře vytýká a co se mu líbí a podle toho se řídít.