Recenze: Trackmania Sunrise - bláznivá jízda

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 4

Diskuze k článku

Libor  |  07. 07. 2005 16:02

Škoda že jste grafice věnovali jen jednu větu. Jaké to má nároky, jak to chodí na různých grafických kartách? Má hra reálnou fyziku? V recenzi toho moc o tom není, přidáte to tam?

 |   |  Odpovědět
Adam Plechaty  |  07. 07. 2005 17:40

Autor clanku je v soucasne dobe pryc, a tak snad nebude vadit kdyz odpovim za nej. Trackmania Sunrise mam doma, takze vam vase otazky snad zodpovim. Naroky ma Sunrise, oproti ostatnim soucasnym hram, relativne nizke a na me sestave AthlonXP 2500+, 512MB RAM a Radeon9600pro beha hra na plne detaily a v rozsliseni 1280*1024 velmi dobre. Konkurencni grafiku od Nvidie jsem nezkousel, ale protoze zde nejde o tak hypovanou hru typu Doom 3 ci HL 2, kdy se vyvojari dohaduji s vyrobci grafickych karet na specialnich optimalizacich, videl bych vykon stejne. O realne fyzice u Trackmania Sunrise nemuze byt ani rec, vse se chova pomerne dost arkadove - auta sedi na vozovce jako prilepena a v rychlostech 400 km/h zvladaji i ostre zatacky. Destrukcni model zde take nenajdete. Nu, snad vas moje odpoved dostatecne uspokojila.

 |   |  Odpovědět
Libor  |  07. 07. 2005 18:25

Díky za fundovanou odpověď! Jeste by me zajimalo, jestli ma hra promenlive pocasi (ala GTASA) a jestli ma realne stiny?

 |   |  Odpovědět
Eso Rimmer  |  07. 07. 2005 14:54

"Možná až moc arkádové" - vyčítat arkádové hře že je arkádová?
"Málo vozů v základu" - o tom se dá taky polemizovat. V téhle hře jde podle mě právě o to, že aut je málo a tím pádem jsou podmínky pro všechny stejné. Kdyby tam bylo 30 aut s různými vlastnostmi, tak to dopadne tak, že lidi budou stejně jezdit jen s několika nejlepšími.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor