Recenze: UFO Aftermath – Boj o planetu Zemi

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 35

Diskuze k článku

MYdla  |  05. 08. 2005 01:57

Koho zajima novej projekt ALTARu tak at koukne sem:
http://vision.sfera-software.net

 |   |  Odpovědět
kaktus  |  28. 12. 2003 02:40

zrovna jsem skončil hraní dema, a musím uznat, že 3D grafika mi u této hry příliš nevoní

asi jsem už moc starý, ale kdyby to bylo v 1024x768 předrenderované 2D, tak by se mi to osobně líbilo více, ale co se dá dělat - když se mi to nelíbí, tak si to prostě nekoupím a je to!

je to první dojem a možná se změní, ale je to fakt škoda - taky jsem se těšil (jako někteří jiní zde) na zachování prvků z EU a TFtD + přidání nových věcí, ale pokud by tomutu produktu neudělaly tyto dvě hry cestičku, asi by skončil bodově mnohem hůře než 8/10. Samozřejmě si raději nezahraju UFO 1 + 2, protože ty jsem dohrál 1 000 009 krát (skoro) ale kdyby byl datadisk k TFtD  v téže (TFtD) grafice...........

 |   |  Odpovědět
rick fire  |  16. 07. 2004 00:35

Treba pockat a dopriat autorom cas, pretoze 'Altar Interk...tiv' pripravuje dalsie pokracovanie ich X-COM sagy 'X-COM: Error Unknown' ktore ale uz urcite vobec NIE JE pokracovanim sagy X-COM od Microprose...
Autori sa v nom budu prostrednictvom hracov dopatravat ako mohlo u predchodcu dojst k takej nahodnej podobnosti s hrou tiez ufo zamerania a tiez podobneho nazvu a tiez podobnej vizaze ked sa jasne snazili o nieco celkom ine.
Cele to bude vraj v nesmierne prepracovanom textovom DOS engine, a po zadani akehokolvek prikazu do INPUT line sa bude objavovat inteligentne 'sorry, command unknown' respektive vymakane 'ok, try something else'. Hra bude tak vytvarat mimoriadne intelektualne tlaky na hraca, ktory urcite ani po roku snazenia sa nebude schopny hru dohrat ani na easy leveli..
Do vyvoja firma planuje investovat zhruba 100.000.000$ takze sa mame urcite na co tesit. Bude intro, bude outro... A zodpovedajuce hardwarove naroky su samozrejmostou, pretoze inak by trhanie kurzora neumoznilo zazitok z hry naplno vychutnat..

 |   |  Odpovědět
offtenemal  |  10. 12. 2003 12:56

kde mam sehnat crack

 |   |  Odpovědět
rick fire  |  16. 07. 2004 00:12

jediny crack ktory ti pomoze vylepsit dojem z hry predavaju na diskotekach a urcitych miestach kde sa potuluju fetaci, a daj si radsej dvojitu davku :)))

 |   |  Odpovědět
erg  |  23. 07. 2004 20:43

To b y mě taky zajimalo

 |   |  Odpovědět
lord William  |  29. 11. 2003 11:25

Nemáte někdo crack na verzi 1.2? Sice to funguje s crackem na verzi 1.0 ale stejně by asi bylo lepší mít crack na verzi jakopu mám.

Byl velice vděčný, kdyby mi crack někdo poslal nebo napsal kde se dá stáhnout.

Díky

 |   |  Odpovědět
Mr. Rypal  |  27. 10. 2003 11:58

Prvni dojmy bychom meli zasebou, takze znovu po dvou dnech hrani.

Je to dobra hra, sice zadna spicka ale jde to. rozhodne dokaze "urychlit" cas a zapomenout treba na to ze uz clovek hraje nekolik hodin v kuse kddyz chtel jit ven. Presto ma podstatne nedostatky :(

8/10 bych nedal spise tak 7/10 z nostalgie.

Preci jen je to hra vydana na starem ufu a parazitujici na jeho jmenu.Nekdo tady napsal proc se to nejmenuje jen Aftermath, prece je jasne ze slavne jmeno proda v soucasnosti mnohem vice nez cokoli neznameho. A nedostatky jsou jasne, jen kratkym vyctem je to extremne mala herni plocha, misty chaoticke ovladani, mise ktere se neustale opakuji a daji se dohrat za cca 5min. Odporne neprehledne alieni mista. A coz opravdu je nechutne je ze napriklad alieni zakladna je pokazde stejna do posledniho pixlu (myslen vstup do ni, zakladna samotna je jen generovana). Vnitrky lodi ktere jsou opravdu strasne neprehledne a graficky i odpuzujici (hodne se da odpustit ze je to alieni lod,ale prece jen by mohla byt prehledna tak ze clovek vi kam jde vejit kam ne.)

Zaverem bych rekl ze je to dobra hra, ale zaujme spise lidi co UFO uz hrali. Znamy mi koukal pres rameno kdyz jsem hral a zeptal se me co me na tom tak bavi, kdyz je to o nicem:) Porovnal bych to napriklad se Soldiers of Anarchy a UFO na cele care prohrava :( Graficky vyborne, mapy asi tak 10km na 10km a jen nahradit protistranu za ufouny a vyhra je jasna.

BTW: proc neudelali nejak peknou a zajimavou Ufoteku? Vzdyt ja uz se tam ani nekoukam, kde jsou casy stareho ufa:(

 |   |  Odpovědět
m4sk  |  25. 10. 2003 12:35

No nevim,rikate ,ze se neda tak rychle dohrat...aftermath se da v puvodni verzi dohrat tak za 10 hodin,klasickym rushem vsech misi...kdyz nainstaluji patch 1.2 tak i za min,protoze se obtiznost snizi tak ze 20 ufonu/mise na 6 ufonu/mise.Nejlepsi strategie vsech misi, 7x striker(jedne z pomerne brzo ziskanych zbrani) ,stat na miste a cekat az ufouni prijdou..ostatni zbrane nepouzitelne,nemaj proti retikulanum prakticky zadny ucinek.

Dale ,proc muj bioarmor je prostrelitelny prakticky vsema energetickyma zbranema kdyz je maj v rukou alieni,ale kdyz pouzivam stejne zbrane ja tak maj nulovy ucinek? :) A jakto ze v misich retikulanci v pohode pochodujou s collapsible railguns,kdyz mym ufounum po rescue misi nejde prakticky dat zadny armor,natoz nejaky railgun :) A kdyz uz jsme u collapsible zbranich,ty sou taky nepouzitelne,protoze vojak s heavy armorem a par nabojema je tak pretizeny,ze se neda mluvit o nejakem "pohybu" :)

Ale kazdopadne,na odreagovani dobra hra,akorat ji nemuzu nazvat strategickou,protoze v ni zadna strategie neni :)

 

 |   |  Odpovědět
rick fire  |  16. 07. 2004 00:05

:))) ozaj ta AI alienov bola uzasna, klasika KAMIKAZE, ale nechapem co potom tak zatazovalo procesor... v podstate sa boj odohraval na 2D ploche. Hmmm, asi to bolo pisane vo visual basicu alebo pomocou dos batch suborov, alebo zeby v html? Niee, to by bolo rychlejsie a krajsie

 |   |  Odpovědět
Lonepaladin  |  24. 10. 2003 12:53

Psal jsem to na BW, napíšu to i tady.

Ta hra je dobrá, 8 z 10 rozhodně zaslouží. Degraduje ji Vaše neustálé srovnávání s původními Ufy (za což  si můžou autoři sami, neměli to nazývat UFo ale jen Aftermath).  Jestli někdo tvrdí, že si radši zahraje Enemy unknown než Aftermath prosím, já to tedy rozhodně nebudu.

 

Ta hra je dobrá, škoda že tam některý věci nedotáhli, ale je dobrá.  Mohla bejt výborná a na 9 z 10.

Herní systém z misí je naprosto suprovej, zkoušel jsem si zahrát čistou tahovku (nějaký demíčko) a zdála se mi pomalá a nudná. Altarskej systém je daleko svižňější a lepší. Zachycuje výhody obou systému - tak jak je to v recenzi.

Jestli to někdo dohrál za 3 dny, jeho problém, ochudil se tím o hru.  Aftermath je moc dobrej.

 |   |  Odpovědět
Zdeněk Novotný  |  24. 10. 2003 16:08

Souhlasím, že je to dobrá hra a rozhodně je jedna z nejlepších, co jsem za poslední roky hrál. Nicméně se podle mého jedná o lepší remake starého EU. Fakt by to chtělo zvolit trochu inovativnější přístup. Proto si já osobně myslím, že tak 7/10 by bylo akorát.

Myslím si ale, že je v ní dost chyb, které si autoři měli před vypuštěním pohlídat. Takhle to vypadá, že z testerů si to snad ani nikdo doma nepustil. Navíc jsou to většinou chyby programové a s vlastním námětem hry nemají moc společného. Mě nejvíc otrávilo dlouhé čekání při načítání misí. Nemám sice žádný superstroj, ale na P4-2GHz s GeForce4 grafikou by to mělo běhat jak z praku. Bohužel se ale hra občas při misích ve městě chová jako lepší slideshow.

Herní systém je bezva, to je fakt. Je mnohem praktičtější než tahovky. I ta tlačítka pro zrušení posledního příkazu a všech příkazů se mi líbila. Je tu ale menší chybka, občas se nějaký příkaz ztratí. Hlavně, když mám označeno víc lidí. Příklad: Mám označeny všechny, vyměním u jednoho rekruta zbraň za lekárničku, přepnu se z inventáře zpátky do mise a všem jim dám povel někam jít. Všichni se seberou a jdou, včetně toho co by měl měnit výzbroj. Ta se ale nezmění. To je dost podstatná chyba.

 |   |  Odpovědět
rick fire  |  16. 07. 2004 00:08

zaujimala by ma zostava na ktorej si hral tie 'hry za posledne roky', asi sinclair zx specrum 48k, ale pockaj neskusal si aspon Laser squad?
To by sa ti ten aftermath uz tak nepacil...

 |   |  Odpovědět
LALA  |  03. 12. 2003 11:35

Asi až moc dobrej. 

Nechápu co většina hráčů... -vysoké hodnocení 
                                             -vysoké nároky
                                             -vysoká cena
                                             -vysoká kvlita zpracování ?!?
                                             -nízká kvalita hry
Pro dnešní dobu možná nutnost ale my starší ... prostě bez keců je to SRAČ.....KA nevím co ostatní, ale za ty prachy to nestojí. Dát desetinu vejplaty za ubohej vejškrabek geniálního blba.
Nevím no asi zabalit lejno(sprostěj by to asi smázly) do zlatýho papíru tak kolem skáče horda lidí a dělá sektu zlatýho papíru.(P.S. to lejno smrdí pořád.) Pro recenzenty s nižším IQ 1000*0 je stejně NULA
Starej UFO engine nic moc oproti aftermathu. Ale i když dostane 5/10 tak tu pakoninu od "Alter kokotiv" převálcuje na celý čáře. Dyť sami uznejte že to nejde vydávat něco podobnýho za nástupce nebo aspoň náhradníka "Starýho dobrýho ufa".  
 Pokud teda v reklamě a v rozhovorech o jejich nové super hře nekecali. A pokud chtěli vytvořit něco nezávislého tak to neměli troubit jako nástupce ale sólo projekt. 

                                                                                todle je můj názor a komu se to nelíbí ....

P.S. Aspoň te Director's cut inzerovanej na krabici tam moh bejt.

 

                                           

 |   |  Odpovědět
rick fire  |  15. 07. 2004 23:58

mas moj absolutny suhlas, "Alter kokotiv" vytrieskal prachy na slavnom mene niekoho ineho, nech sa netvaria ako blbi ze nie, ked pouzili 80% z X-COMu aby bolo co dat na screenshoty a ludia sa na to vrhli ze hura stary dobry X-COM v novom engine, a potom zistili ze pod tym znamym povrchom je zabalene kohosi hovno... U nas sa tomu hovori niekoho osrat.
Asi maju dobreho pravneho poradcu lebo len taky vie klamat niekomu do xichtu a spokojne sa prizerat ako pustaju na slobodu vraha

 |   |  Odpovědět
Ondrej BLAHA  |  24. 10. 2003 11:02

No nemuzu si pomoci, ale UFO4 se rozhodne neda dohrat tak rychle jako U-EU nebo TFD cca do 10 h na superhuman. V EU byla strasne silna kombinace Laser Rifle a Flying suit (cca 10 vyzkumu na ktere stacilo zabrat supply ship) Co se tyce netahoveho systemu, tak ten me pripada naprosto OK, to ze vojaky ridis sam ma neco do sebe a navic nejde obleci vojaka jen do slipu, dat mu kulomet, nebo neco co strili rychle pockat si, a pak dobehnout zpoza rohu sprintem pres pul obrazu tesne pred ufouna a nacpat mu hlaven  primo do xichtu a stisknout spoust

Mel jsem i kraklou verzi nez se udelala ceska lokalizace, kterou jsem si objednal (padaly obe stejne, hlavne nedoresene zvedani omracenych cizaku)  Jinak v manualu je napsanych nekolik uzitecnych veci, ktere se proste hodi.

Priznavam co se zbrani tyce tak ty nove nejsou nic moc a u skladacih by bodlo, kdyby sli rozlozit a pak jenom menit cile a v pripade potreby presunu bych je zase slozil. Jinak co se tyce dostrelu/dohozu tak je treba uvazit, ze je to jaksi zprumerovane a predelane tj 70m u odstrelovacky a 11m dohoz granatu po vynasobeni 6 uz davaji relativne rozumna cisla nicmene k cemu mi je kdyz vim za kolik ktera zbran saje kdyz mam jen prouzky, ktere pomalu nebo rychleji ubyvaji.  Je pravda, ze mise jsou trochu fadni, zvlast kdyz mam  70% ve mestech, tak uz je to pomalu otravne. U zakladen at uz tajnych, nebo cizich a UFO by nebylo spatne zvolit nejakou variabilitu rozmisteni mistnosti. A treba inzenyrska bude vypadat jinak nez vedecka nebo biomasova. Jinak trochu me zarazelo ze AREA51 se nachazi uprostred neznameho mesta.

Jinak hodnoceni 8/10 proc ne ?

Je to dobre udelane, da se to hrat a je to o necem. To ze to nema ekonomiku (Asi ALTARaci znaji vyroky "mm vazeni, ale to je neekonomicke") a mikromanagment zakladnu je znat. Ale stacilo by udelat neco jako frontu vyzkumu a vyroby a moznost dat kazde zakledne stejneho typu zkoumat/vyrabet neco jineho v libovolnem mnozstvi)

Kdyz uz maji tak skvely system veci potrebnych a vhodnych pro vyzkum, proc se treba nedelali lepsi stihacky nebo prostredky (na stihacku XX potrebujeme 2motory 1vylepsene rizeni + vyzkoumane zlate brneni)

Mohli se udelat vypinatelne skriptovane sekvence jako vysadek z vrtulniku, vstup do zakladny outro pri uteku z mise ufa nebo naopak uspech, kdy voajci radostne pretahuji mrtvolky na jednu hromadu

Urcite by mely byt nejak evidovany stihacky (tj kdyz mne neco sundaji, tak si to musim nejak nahradit a vyrobit)
stavy jako pripravena, tankuje, mimo, znicena, ve vyrobe by nebyli k zahozeni (ne jednu zakladnu podle obtiznosti 7-12 stihacek s tim ze bych mohl posilat do boje 3-7 pocetne skupiny a mohl bych z jedne zakladny poslat vicero skupin, (tj vydim ufo, tak me naskoci nejblizsi zakladna s alspon jednou pouzitelnou stihackou a ja si muzu vybrat, kolik ceho a jak poslat....

prace: udelat seznamy letadel na zakladnach, vest udaje o letadlech, predrenderovat vzdusne souboje (skupiny 1 az x stihacek, utoky ruznymi zbranemi, ruzne styhacky letaji po skupinach stejnych typu tzn. 1+3+2) promyslet spec. pripady (pri zaberu zakladny se stihacky co jsou jiz ve vzduchu zriti nebo zmizi?

 

 |   |  Odpovědět
Lonepaladin  |  24. 10. 2003 12:54

Tohle  je názor, kterýho tenhle typ her baví a hrál to pořádně !!!  Se vším souhlas.

 |   |  Odpovědět
jarda  |  23. 10. 2003 22:06

Nechapu proc to dostalo tak vysoke hodnoceni... Ja jsem kdysi taky strasne rad paril oba dily UFO, ale tohle me celkem zklamalo. Ten stereotyp , prostredi, ovladani . No proste je toho dost. 7/10 nebo 6/10 by se pro tuhle hru hodilo vic. Schvalne jsem si zkusil zpatky sednout k prvnimu dilu a nebyt te rozplizle grafiky na 20" monitoru hratelnost to ma porad...

 |   |  Odpovědět
skrki  |  23. 10. 2003 21:21

zdravim,

necakal som sice vela..
prvy den ma to bavilo, druhy den sa vcelku nudil, a treti som to vyhodil (uplna nuda)
zbrani je zbytocne vela, "strategia" ohladom zakladni azda ani neexistuje, misie su uzasne stereotypne, (casom ma uz nebavilo ani ich delegovat, o odchyte ufo stihackami radsi pomlcim...) IQ vojakov v realtime je biedne, vyskum a produkcia (hlavne ak cem cosi vyrobit a musim na to vzdy pre kazdy 1 kus klikat....)((alebo som sprosty a nevedel som to riadne ovladat :)),
v Ufo1 sa mi pacili peniaze, nakup/predaj techniky, aj tie tanciky na zaciatku boli zabavne
falloutoidny 3d bojovy mod neni vobec zabavny (a to by asi ale mal byt)
(dokonca ma ani nebavilo nicit okolie... :0)
(to stara Laser squad je sice pre niekoho az prilis prehladna, ale LSQ si na rozdiel od ufa4 este aj som ochotny zahrat, napr. ma i multiplayer...)

vlastne ani neviem co sa mi na novom ufe4 paci,
(este aj obrana zakladne v ufe1 vcelku sranda vec s proximity granatmi je tu nudnaaa)

mozna ze keby som to hral na max. obtiaznosti by to bolo aspon narocne
hra mi pripada hrozne nedotiahnuta, hlavne co sa celkovej hratelnosti/ obsahu tyka,
pribudol len hlupy  3d "upgrade" - osekane strategicke momentys dokonca ubohejsie ako stare..., kreslena comix grafika (na ktorej bolo aj cosi vidno) mi pripadala vhodnejsia ako tieto rendery...

no ale mozno iba starnem, a je to super hra?

(ono to zamrzi hlavne ked je hra technicky dobre zvladnuta a navnivoc takto pride dost prace celeho tymu..)

miso

 |   |  Odpovědět
Olda  |  23. 10. 2003 19:08

UFO koupil a musim rict ze jsem mel investovat do neceho jineho. Grafika vypada obcas celkem dobre a jindy zase jako totalni prusvih ... hra mi prisla silne nevyvazena, repetitivni a chovani nepratel trochu neprirozene. Nemluvim o celkem castem padani to muze byt cimkoliv ... myslim ze to chtelo vyhazet par grafiku a delam na tom jeste pul roku. Pak by to bylo super ... takle je to pro mne prumer, hodnoceni nad 80% se silne divim ...

 |   |  Odpovědět
Zero Great  |  23. 10. 2003 20:20

Mno ja teda uznavam ze to mohlo byt o neco lepsi...ale je to sakra jedna z nejlepsich her co jsem za poslednich par let videl. A nevim s tim vasim padanim, mne to teda spadlo akorat jednou a to este po minimalizaci.

 |   |  Odpovědět
Black  |  23. 10. 2003 20:21

Naprosto souhlasím. Ufo jednička je Ufo jednička. Dvojka, byť byla dobrá (a bavila mě), byla první díl v jiném kabátě. Trojka raději neměla spatřit světlo světa. A Ufo Aftermath bych ohodnotil i 8,5/10, ale pouze tehdy, jestliže by neexistovaly předchozí díly. Asi jsem od tohoto dílu čekal příliš mnoho . Ale bohudík pro hráče (a bohužel pro Aftermath) existují (počítám jen díly 1 a 2). Maximálně 7/10, a to jsem ještě mírný vzhledem k chybám, které ve hře jsou. Existují sice opravné patche, ale rozhodně nemám rád neustálé instalace nových, jen co se objeví nějaká další chyba. Za co ty betatestery platí?   

 |   |  Odpovědět
wanven  |  23. 10. 2003 17:06

Mě se to nezdá až tak špatné. Nic extra sem od toho nečekal a naopak mě to docela překvapilo. 

S těma stíhačkama souhlasím. Upgrady jsou sice dobré,ale další druhy letadel bych přivítal. Ale dá se to překousnout.

 Jen se mě moc nelíbí některé mise v přírodě či ve městě.Je to dost jednotvárné a nudné. Nejjednodošší řešení je stát na místě a čekat až ufounci uslyší palbu a postupně je všechny vyzabíjet palbou od všech vojáků.Většinou si ani nevystřelí  a končí. Nějaké větší taktizování se neoplatí(aspoň na lehkou obtížnost).V bázi je to úplně o něčem jiném a to je OK.

Hodně se mě líbí využití zbraní a brnění. Každá zbraň i brnění jsou dobré na něco jiného, takže je dobré využívat širší škálu. 

Myslím, že je to v celku povedené dílko a dá se tím zpříjemnit dost času.

 |   |  Odpovědět
Pavel Náhodný  |  23. 10. 2003 12:49

Mě se to líbí ,těch peněz teda nelituji. 3D se jim povedlo ,UFA – jak jinak byste chtěli udělat vypěstované ufa než hnusně a konečně si můžu vybrat co chci vylepšit u svých vojáku .   Co mohly udělat líp -  jsou souboje stíhaček , taky sem se těšil na vystupování z vrtulníku , mohly tam přidat víc dopravních prostředků i druhů stíhaček, a když už se vymyslí a vyrobí nějaká zbraň tak by mohla být taky lepší než ty základní.  Já ho už hraji týden a z těch chyb o kterých tu Mr.Rypal píše jsem nenarazil ani na jednu, mě to akorát asi 4x spadlo před aplikací patche 1.2 . Mr.Rypal – nemáš náhodou kreklou verzi ?, u těch je chyb prej jak nasráno.

 |   |  Odpovědět
Mr. Rypal  |  23. 10. 2003 11:56

Ano, tak jak pisi tak to i myslim. Kdo si hru jen mirne "osahal" narazil brzy na mnoho a mnoho chyb. Az by se dalo rici ze extremne mnoho. Kdyz vojak dostava epilepticky zachvat - chapej jako zaseknuti se prehravani animace pohybu a neustale se chveni mezi par pohyby - je nutno odpauzovat hru, aby jen vymenil co ma zrovna v ruce. Mnohe prikazy ktere se nekde "ztrati". Ukonceni mise s necim uplne jinym nez vojak u sebe ma. Inventar v kterem se nesmi moc prendavat veci jinak se zblazni.

 

A ovladani? Jezis kdo vymyslel aby pro kazdou akci se prenastavovali klavesy na neco jineho? Proste opravdu nechapu psavce co vypoti neco takoveho jako je oda na UFO. Ze by nejake "exkluzivni" vyhody pro recenzenta? ;))

 |   |  Odpovědět
Martin Zavřel  |  23. 10. 2003 12:24

Autor recenze je upřímný a nadšený fanoušek série UFO, to zřejmě jeho článek ovlivnilo nejvíc.

Pokud jde o chyby, v době, kdy článek dokončoval, existoval již patch 1.2, který jim docela odpomohl...

A "zaplacené" lepší hodnocení hry je mýtus!

Nikdo v branži by si nikdy nedovolil po profesionálním novináři chtít lepší hodnocení svého produktu, protože by tím riskoval naprostou zkázu pověsti, kdyby daný novinář odmítnul...

 |   |  Odpovědět
Zdeněk Novotný  |  23. 10. 2003 22:32

Věřím, že autor je nadšený fanoušek série UFO. Ale snad právě proto by měl napsat recenzi, která by hru popisovala tak jak je a ne ji vychvalovat do extrému. Já sám jsem tam našel docela dost chyb a to nejsem žádný šťoural(např. strašně dlouhé nahrávání taktických misí, přemrštěné HW nároky - grafika se občas cuká a o neuvolňování paměti během hry ani nemluvě, podivné chování při změně věcí v inventáři apod.).

Co se týče toho patche 1.2, tak opravdu lituju, že jsem ho nainstaloval. Je sice fakt, že se o něco zrychlilo nahrávání misí a load/save operace, ale to zcela převáží, podle mého, chybné úpravy(vylepšení chcete-li) v herním systému(Například když emzak vystřelí, měl by se prozradit a hra by se měla zastavit. Občas se stane, že se hra nezastaví a v případě letící rakety tato chyba může znamenat i reload mise.). Patch vůbec neřeší problémy s inventářem i když asi nebudu jediný, kdo autorům tuto chybu hlásil.

Zaplacené hodnocení je asi nesmysl. Spíš si tipnu, že šlo o přílišné nadšení ze hry v době, kdy autor recenzi psal.

 |   |  Odpovědět
Hex  |  23. 10. 2003 08:20

Nechápu jak je možný že UFO dostává tak vysoká hodnocení.Tahle hra je 1000x horší než starý Ufa.Všechno co je na hře "nové a revoluční" jí totalně kazí(3d grafika,system boju atd.).

 |   |  Odpovědět
Zdeněk Černocký  |  23. 10. 2003 10:15

Taky mě to docela zklamalo, v jejich lodích je to hodně špatné.
Grafika je fakt škaredá ( zlaté staré Ufo ).
A co hlavně je to fakt hodně krátké. Trvalo mi to asi týden a to
nejsem žádný velký pařan.

 |   |  Odpovědět
krag  |  23. 10. 2003 10:44

No cose tyce delky hrani, stare ufo se dalo take dohrat za tri dny hrani. Kdyz uz clovek vedel jak na to : )

 |   |  Odpovědět
Harry  |  23. 10. 2003 11:02

Asi nemluvis o TFTD, ze?

 |   |  Odpovědět
Zdeněk Černocký  |  23. 10. 2003 11:43

TAm to taky nebylo nic moc. Prostě Enemy Unknown bylo nejlepší.

 |   |  Odpovědět
Harry  |  23. 10. 2003 12:27

Coz o to, to si myslim taky, ale TFTD za tri dny?!

 |   |  Odpovědět
Michal  |  23. 10. 2003 21:57

Musim, ikdyž nechci s vámi všemi souhlasit je to hodně velký zklamání. 3d grafika a taktika boje jsou opravdu skvělí, ale nic se nevyrovná Enemy Unknow a TFTD. Taky nechápu proč má tak vysoké hodnocení. Je to celkem nuda a myslim že i stereotypní. Achjo tak sem se těšil....

 |   |  Odpovědět
Merlin  |  25. 10. 2003 22:33

Presne ... vsechny recenze, ktery jsem cetl, jsou priserne prehodnoceny ... a uplne nejhorsi je v papirovem (plevelu, ktera je tak hnusne komercni, az to taha za oci ...

"Ufo" Aftermath je nejvetsi ubohost, kterou jsem mel tu smulu letos hrat ... furt stejny nudny strileci mise, bez moznosti nejakyho taktizovani, prepadu ze zalohu, cihani a prekvapovani, proste nic ... slavnej "originali soubojovy system berouci si to nejlepsi z realtime i tahoveho" je uz strokrat pouzity akcni s pauzou ... uz pred sto lety mela treba baldurs gate a po ni asi milion her ... ve vysledku se to smrskne na akorat na "jenom jit a strilet", nezalezi na schopnostech vojaku, nezalezi na reakcich, na postupu, jenom na sile zbrani ... ke vsemu cizacky zbrane jsou tak nepouzitelny s mizivou ucinnosti a dostrelem, ze je stejne nejlepsi porad pouzivat stary dobry utocny pusky a sniperky ... navic nemoznost vchazet do budou je uplnej nesmysl ... vpady do baraku, a koordinovany postup jednotek budovou je skoro nejlepsi cast zabavy treba takovy Jagged Aliance 2 a nebo i prvniho UFA ... o nejakym managementu zakladen, vybaveni a financi se neda vubec mluvit, vyzkum je taky prakticky k nicemu, kdzy pripoctu hnusnou ufopedii a naprosto prisernej ceskej dabing, tak mi jednoznacne vychazi, ze je lepsi se tyhle hre vyhnout ... kazdej, komu se aspon trosku libil aspon jeden predchozi dil, musi bejt silene zklamanej a znechucenej touhle desnou komerci ... vyrobce dobre vi, proc vsude popira, ze to je pokracovani puvodnich UFO her ... naprosto se to s nima neda srovnavat, jakykoliv predchozi ufo (tedy enemy unknown, teror from the deep a apocalypse) je milionkrat lepsi ...

A nejhorsi je, ze jsem se na to TAK MOC tesil ... ((((((((

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor