Recenze: Unreal II: The Awakening – padající hvězda

Diskuze čtenářů k článku

Pospa  |  13. 02. 2003 09:42

Zajimalo by me, proc pisete do doporuceny sestavy 64MB grafickou kartu? Co je to kurva za udaj? 64MB muze mit i GeForce2...

 |   |  Odpovědět
Petr  |  13. 02. 2003 10:13

Pokud dobre vidim, tak tam pisou Dx8.1 grafiku ...a to Gf2 co ? No neni ... tak se uklidni.

 |   |  Odpovědět
LittleMan  |  13. 02. 2003 18:08

No, ale ona Direct X 8.1 neni ani GF 4Ti ;)

 |   |  Odpovědět
Jarda  |  13. 02. 2003 20:13

Tak to teda je !!!

 |   |  Odpovědět
BlackRider  |  14. 02. 2003 13:16

no neni :), ono totiz ve specifikaci DX8.1 sou pixel shadery 1.4 a GF4 ma jen pixel shadery 1.3.

 |   |  Odpovědět
Tux  |  13. 02. 2003 10:30

Nevite, jestli existuje nebo bude existovat linuxova verze? Tak jako v pripade UT2003, kterej je mimochodem skvelej :)

 |   |  Odpovědět
PAJA  |  13. 02. 2003 10:30

Precetl jsem si recenzi a chci nesouhlasit ci upresnit:
a) od kazde super hry co ma mit pokracovan se ceka nemozne - U2 rohodne neprekonala tehdy U1 tomu se ale nemuze nikdo divit. Snad i dnes by mne Unreal 1 v mnohem upoutal vice.
b) delka hry - myslim ze 10-15 hodin je opravdu hezka doba. Urcite o dost delsi nez treba u Wolfa 2. A myslim si ze akcni hry by nemeli mit rozhodne delsi hraci dobu. tohle NENI RPG. A ne kazdy ma 100-200 casu hodin ho hrat. S delkou jsem byl rozhodne spokojen.
c) pribeh - me prisel skvely. Libilo se mi ze autori vyuzili formu briefingu a kosmicke lodi, kde lze kecat s posadkou a courat se. BRAVO!
d) multiplayer?! - ale proc kdyz existuje UT2k3 ?!  Nevidim jediny duvod aby v teto hre byl a neberu to jako zapor.
e) ty branici mise me vazne nebavili.
f) engine stiha uplne skvele! moc pekne...

A nejlepsi na te hre je veskera hudba a sefka AIDA:)

 |   |  Odpovědět
PAJA  |  13. 02. 2003 10:32

Precetl jsem si recenzi a chci nesouhlasit ci upresnit:
a) od kazde super hry co ma mit pokracovan se ceka nemozne - U2 rohodne neprekonala tehdy U1 tomu se ale nemuze nikdo divit. Snad i dnes by mne Unreal 1 v mnohem upoutal vice.
b) delka hry - myslim ze 10-15 hodin je opravdu hezka doba. Urcite o dost delsi nez treba u Wolfa 2. A myslim si ze akcni hry by nemeli mit rozhodne delsi hraci dobu. tohle NENI RPG. A ne kazdy ma 100-200 casu hodin ho hrat. S delkou jsem byl rozhodne spokojen.
c) pribeh - me prisel skvely. Libilo se mi ze autori vyuzili formu briefingu a kosmicke lodi, kde lze kecat s posadkou a courat se. BRAVO!
d) multiplayer?! - ale proc kdyz existuje UT2k3 ?!  Nevidim jediny duvod aby v teto hre byl a neberu to jako zapor.
e) ty branici mise me vazne nebavili.
f) engine stiha uplne skvele! moc pekne...

A nejlepsi na te hre je veskera hudba a sefka AIDA:)

 |   |  Odpovědět
PAJA  |  13. 02. 2003 10:32

Precetl jsem si recenzi a chci nesouhlasit ci upresnit:
a) od kazde super hry co ma mit pokracovan se ceka nemozne - U2 rohodne neprekonala tehdy U1 tomu se ale nemuze nikdo divit. Snad i dnes by mne Unreal 1 v mnohem upoutal vice.
b) delka hry - myslim ze 10-15 hodin je opravdu hezka doba. Urcite o dost delsi nez treba u Wolfa 2. A myslim si ze akcni hry by nemeli mit rozhodne delsi hraci dobu. tohle NENI RPG. A ne kazdy ma 100-200 casu hodin ho hrat. S delkou jsem byl rozhodne spokojen.
c) pribeh - me prisel skvely. Libilo se mi ze autori vyuzili formu briefingu a kosmicke lodi, kde lze kecat s posadkou a courat se. BRAVO!
d) multiplayer?! - ale proc kdyz existuje UT2k3 ?!  Nevidim jediny duvod aby v teto hre byl a neberu to jako zapor.
e) ty branici mise me vazne nebavili.
f) engine stiha uplne skvele! moc pekne...

A nejlepsi na te hre je veskera hudba a sefka AIDA:)

 |   |  Odpovědět
Libb  |  13. 02. 2003 14:10

Když si tu hru někdo koupí a nepřepálí, tak ho neexistence multiplayeru zamrzí... Nehledě k tomu, že U2 mně přijde rychlejší než UT2003.

 |   |  Odpovědět
Petr  |  13. 02. 2003 20:19

Možnost prostorového zvuku je sice skvělá, ale když zapnu EAX, tam mi to hru shazuje pravidelně po chvíli do woken. Zvukovku mám SB 5.1 Live, když tuto volbu vypnu, tak hra v pohodě jeda a nepadá. Řekl bych, že tam maj chybu.

 |   |  Odpovědět
Kamil Gric  |  14. 02. 2003 17:51

Dnes se objevil patch opravujici problemy s EAX, viz http://www.doupe.cz/Aktuality/AR.asp?ARI=103100

 |   |  Odpovědět
LoWang  |  16. 02. 2003 16:44

Taxakra jakou máš v poči grafárnu Kamile?

Myslím, že ve článku opravdu chybí informace o tom, jak rychle ti to jelo. Přesnější specifikace tvé grafiky by se taky hodila!

 |   |  Odpovědět
Diwiak  |  17. 02. 2003 19:40

Plne suhlasim s PAJom, nema to chyby !!! 

Zhanam soundtrack !

 |   |  Odpovědět
Lada  |  18. 02. 2003 14:06

Toto hodnocení hry je směšné  - hodnotit grafiku a textur jako velmi kvalitní  - autor musel být slepý na obě oči. První co mě praštilo do očí byla právě špatná kvalita textur - už při prvním rozhovoru se šéfem byla hrůza dívat se na rozplizlé textury brnění a pokračovalo to dále ke zbraním - všechny kovové zbraně byly naprosto odporné a každá druhá hra je má 5x kvalitnější a bez toho ubohého enginu kterej potřebuje 2 giga na pár úrovní a super mašinu! Navíc ve hře měli řadu chyb jako mapu ukončenou sklem (mnohokrát), opakující se zvuk donekonečna, nekorektnost ke zvuku SoundBlaster Live! a žádná interaktivita s prostředím. Unreal prostě končí - zbyl jenom UT2003 a ten je jenom na kšeft - nikoho už nebude zajímat Unreal 3 (cha cha) !!!. Ostatně už při prvním hraní UT2003 bylo vidět že inspiraci si vzali od Q3 z Activisionu. Je to skoro jako Quake3 aréna. Takže jediný kdo vede a ukazuje cestu budoucnosti je Activision a jeho Quake4 nebo Doom3. Ten vždycky šlapal na jedničku a měl čistý síťový kód což se o Unrealu2 říci nedalo - ten je akorát náročný jako prase a kvalita nic moc.

 |   |  Odpovědět
goodoldalex  |  23. 02. 2003 12:50

Ježiš Lada, človeče, dobre píšeš, len bacha medzi Activision a id software, t. j. medzi vydavateľom a vývojárom, to je ako písať že nejakú knihu napísali Mladé letá... Activision má zásluhy nulové a zhrabne väčšinu iba prachov.

 |   |  Odpovědět
Skaarj  |  18. 02. 2003 18:54

Nový Unreal II, má z původní hry jen název, není to pokračování, ani dokonce "nový" příběh ve stylu starého,nebo chceteli prvního dílu. Naprosté zklamání !!!!! Jde o změť všeho možného /Half life, Avs.P, RtoCWstein, a dokonce některé scenérie připomínají Giants/. Naprosto chybí příběh,který provázel celý první Unreal. Grafika je ovšem výborná. Závěrečné "vypořádání" u Draaka a taky na palubě Dorian Gray silně připomíná jiné "vypořádávání" se zlem ?!? A když už při bližším ohledání protivníků najdete v jejich ksichtech podobu "A.Schwarcenegra" již použitého v AvP2,tak je mi z této tvůrčí invence na blití...... Nazval bych to prachsprostým využitím skvělého jména hry Unreal.  Opravdu jsem se těšil....... jsem zklamán.

Skaarj

 |   |  Odpovědět
z3zzz  |  19. 02. 2003 10:22

plne souhlasiim s posledniimi dvjemi prispefky ... :) sklamaani je oprafdu slabe slovo paac vetsi hajp ma  / ci mel / jen duum trojka :))) ale tomu bych veril ... id soft myslim ete nesklamal, theda as na docela nudny wolfenstejn  ... ofsem i ten je stokraat hratelnejsii nez anryyl dva :(((  proste extreemje hardverovje naarocna efpe eska ... :( jednicka byla lepsii ....

 |   |  Odpovědět
goodoldalex  |  23. 02. 2003 12:55

Zase tá moja hlúpa poznámka - RTCW nevyrobil id Software, ale Gray Matter v produkcii id Softu.

 |   |  Odpovědět
lord William  |  29. 09. 2003 17:33

Nevim jak u Vás, ale já jsem si naistaloval nejnovější patch abych vyřešil problémy ze zvukem, ty sice vyřešil ale nastaly potíže s texturama to ty že mají tendenci se zprůhledňovat, v praxi to vypadá tak že vám před očima v pravidelných intervalech mizej např kameny, podlaha, stěny, atd...

Pokud jste tebto problém někdo zažil a vyřešil byl bych Vám moc vděčný :-°)

 |   |  Odpovědět
Rusta  |  21. 06. 2006 13:06

kdo hraje takovíhle hry je výmaz protože je to super hra.............ty smajlici znamenaj hlavu ne_?_?_?_?_?_?_?

 |   |  Odpovědět
obi  |  26. 05. 2007 09:22

zdravim můžete mi poradit kde stahnu ten patch

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Vybrali jsme nejlepší hry pro mobily, které si letos můžete zahrát

Vybrali jsme nejlepší hry pro mobily, které si let…

Mobilní hry se v dnešní době vyrovnají mnoha počítačovým i konzolovým kouskům. Jaký si ale vybrat? Tady jsou naše tipy na nejlepší hry pro mobily.

25.  11.  2020 | |19 N/A
Ladislav Novák
Nejlepší hryTémaMobily
Nejlepší konzolové hry, které si letos můžete zahrát. Playstation, Xbox i Switch

Nejlepší konzolové hry, které si letos můžete zahr…

12 her, které vám nesmí uniknout, pokud hrajete na herních konzolích. Našli jsme nejzajímavější pecky pro Playstation, Xbox i Switch.

19.  11.  2020 | |6 N/A
Martin Nahodil
Konzole
Hry zadarmo nebo se slevou: podzimní slevy na Steamu a Black Friday

Hry zadarmo nebo se slevou: podzimní slevy na Stea…

Na všech herních platformách je každou chvíli nějaká slevová akce. Každý týden proto vybíráme ty nejatraktivnější, které by vám neměly uniknout. Pokud chcete získat hry zdarma nebo s výhodnou slevou, podívejte se na aktuální přehled akcí!

27.  11.  2020 | |1 N/A
Martin Nahodil
Hry zdarmaSlevové akce